Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ovat seksin perässä -todiste

Vierailija
27.11.2020 |

”Kyllä mä myönnän sen, että motivaatiota antoi vähän tylsemmällekin illanvietolle se, että saattoi olla seksiä tarjolla illan päätteeksi. Mulle se on seksin harrastaminen on mukavaa aikuisten kesken harrastettavaa puuhaa, mikä ei ole edes kovin kallista, Vehviläinen heittää.”

https://www.is.fi/viihde/art-2000007645183.html

Juuri tämän takia minulla on sääntö, että harrastan seksiä vain parisuhteessa. Ei tosiaankaan kiinnosta joutua jonkun käyttöesineeksi. En voisi myöskään koskaan ottaa tuollaista miestä, joka suhtautuu ihmisyyteen tuolla tavalla.

Seksissä mennään lähelle toista, se on tavallaan sellainen kunnianosoitus toisen luottamusta kohtaan. Siitä alkaa nauttia silloin kun tuntee olevansa turvassa.

Kommentit (173)

Vierailija
41/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne valitettavasti. Itsekin tykkään seksistä, mutta viimeisimmästä sydänsurusta oppineena (mies joka vakuutti kiinnostuneensa muustakin) en aio enää harrastaa seksiä kuin pitkän tapailun jälkeen. Harmi sinänsä, mutta miehiin ei vain voi luottaa.

Se ettei harrasta irtopanoja ei tarkoita sitä, etteikö pitäisi seksistä. 🤦‍♀️ Lopettakaa noiden iänikuisten myyttien viljely, kun ette asioista ja ihmisistä mitään tiedä. Pidän seksistä sellaisen miehen kanssa, johon minulla on MYÖS tunneside. Voin harrastaa seksiä sellaisen miehen kanssa vaikka viisi kertaa päivässä, mutta irtosuhdemiehiin en koske pitkällä tikullakaan.

Vierailija
42/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä AP viitsi yleistää. :/ Ei todellakaa kaikki miehet oo seksin perässä ja käyttäydy niin kui Vehviläinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan typerää antaa seksiä ilmaiseksi

??? Mikä sinun ehdotuksesi on? Että ihmiset lakkaavat harrastamasta seksiä keskenään ja masturboivat loppuikänsä? Mikä järki, mikä motiivi, mitä ihmettä?

Ymmärrät kai, että jos minä myisin seksiä, niin se olisi palvelun myymistä. Ei omaa nautintoa. Tekisin sen, mitä asiakas minulta ostaa. Miksi haluaisin myydä seksiä, kun minulla ei ole taloudellisesti mitään hätää enkä halua seksiä minulle vastenmielisten miesten kanssa?

Suurin osa naisista haluaisivat sitoutumista, joten miehen pitäisi panostaa naiseen kunnolla joko sitoutumisen tasolla, tai muuten (kunnolliset illalliset yms.). Kuvottavaa, että miehet voivat kehaista, että seksi eri kumppaneiden kanssa on mukavaa ja halpaakin. Mutta mahdollistahan se on, kun money naiset sen mahdollistaa.

Vierailija
44/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No offence, mutta kuka harrastaa tuon kanssa seksiä? :D

Vierailija
45/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??? Mikä sinun ehdotuksesi on? Että ihmiset lakkaavat harrastamasta seksiä keskenään ja masturboivat loppuikänsä? Mikä järki, mikä motiivi, mitä ihmettä?

Ymmärrät kai, että jos minä myisin seksiä, niin se olisi palvelun myymistä. Ei omaa nautintoa. Tekisin sen, mitä asiakas minulta ostaa. Miksi haluaisin myydä seksiä, kun minulla ei ole taloudellisesti mitään hätää enkä halua seksiä minulle vastenmielisten miesten kanssa?

Suurin osa naisista haluaisivat sitoutumista, joten miehen pitäisi panostaa naiseen kunnolla joko sitoutumisen tasolla, tai muuten (kunnolliset illalliset yms.). Kuvottavaa, että miehet voivat kehaista, että seksi eri kumppaneiden kanssa on mukavaa ja halpaakin. Mutta mahdollistahan se on, kun money naiset sen mahdollistaa.

Mitä ihmeen kuvottavaa siinä on? Miten minun naisena sitten olisi pitänyt sinkkuna hoitaa omat seksitarpeeni?

Vierailija
46/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupiseksin harrastajat harrastavat keskenään ja pyhää parisuhdeseksiä palvovat harjoittavat sakramenttiaan yhdessä. Missä ongelma?

Joukon a ihmisistä moni valehtelee kuuluvansa joukkoon b.

Se on kyllä ihmeellistä, MIKSI? Nykyään niin monia nainenkin harrastaa seksisuhteita, että ainakaan Helsingin seudulla miehellä ei ole mitään tarvetta huijata tässä.

Ehkä seksisuhteita avoimesti hakeva nainen on liian helppo kohde?

Vaikea sanoa. Itselleni ei ole mitään saalistusleikkitarpeita. Helppo seksi riittää.

Hyvä ettei sinulla ole, mutta harmi että joillain tuntuu olevan.

Voihan sekin olla että mies tietää itsekin että omalla naamalla ei irtoa niiltä seksiä hakevilta, heille on parempia tarjolla. Pitää sitten yrittää saada niiltä parisuhdetta hakevilta valehtelun avulla.

Hyvä huomio.

Vierailija
47/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehviläinen on todella perseestä.

Mutta ei mulla ole muuta väliä kuin että molemmat nauttii, mies ja muna.

Vierailija
48/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne valitettavasti. Itsekin tykkään seksistä, mutta viimeisimmästä sydänsurusta oppineena (mies joka vakuutti kiinnostuneensa muustakin) en aio enää harrastaa seksiä kuin pitkän tapailun jälkeen. Harmi sinänsä, mutta miehiin ei vain voi luottaa.

Se ettei harrasta irtopanoja ei tarkoita sitä, etteikö pitäisi seksistä. 🤦‍♀️ Lopettakaa noiden iänikuisten myyttien viljely, kun ette asioista ja ihmisistä mitään tiedä. Pidän seksistä sellaisen miehen kanssa, johon minulla on MYÖS tunneside. Voin harrastaa seksiä sellaisen miehen kanssa vaikka viisi kertaa päivässä, mutta irtosuhdemiehiin en koske pitkällä tikullakaan.

No kyllä se sitäkin voi tarkoittaa. Olin itse yli seitsemän vuotta sinkkuna edellisen suhteen jälkeen ennen kuin kohtasin miehen, josta tuli nykyinen puolisoni. Jos olisin pystynyt seitsemän vuotta olemaan ilman seksiä, niin kyllähän se kertoisi, ettei seksi ole minulle kovin tärkeää ja voin elää myös ilman sitä.

Vierailija
49/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuon näköinen apina muka saa paljon naisia?

Vierailija
50/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen kuvottavaa siinä on? Miten minun naisena sitten olisi pitänyt sinkkuna hoitaa omat seksitarpeeni?

Ehkä olet yksi niistä harvoista naisista, joille irtoseksi sopii etkä halua parisuhdetta.

Vierailija
51/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuon näköinen apina muka saa paljon naisia?

Orankinaikkosten mielestä tuo on kuuma. Borneon viidakossa kävisi flaksi.

Vierailija
52/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No offence, mutta kuka harrastaa tuon kanssa seksiä? :D

Toiset homot. Se unohti sanoa, että niillä naisilla oli munat.

Vierailija
53/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sormella, mustalla kuolemalla, kaalimadolla tai siveellisesti pidättäytyä kaikista lihan himoista.

Vierailija
54/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet yksi niistä harvoista naisista, joille irtoseksi sopii etkä halua parisuhdetta.

Miksi asetat nuo vastakkain? Kyllä minä halusin myös parisuhteen mutta vasta kun osui kohdalle ihminen, johon rakastuin. Mutta en myöskään nähnyt mitään syytä olla ilman seksiä sitä odotellessa.

Vierailija
55/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sormella, mustalla kuolemalla, kaalimadolla tai siveellisesti pidättäytyä kaikista lihan himoista.

Miksi?

Vierailija
56/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole mitään sitä vastaan, jos tietyt miehet hakisivat avoimesti seksiä. Mutta valitettavan usein se tarkoitusperä on verhottu parisuhteen etsimisellä tai muulla kivapuheella. Tuollainen voi oikeasti satuttaa naista.

Se on pakko. Muuten ei saa.

Tuo on vähän sama kun varas sanoisi, että on pakko varastaa kun muuten ei saisi sitä mitä haluaa. Ehkä tuossa voisi vähän reflektoida niitä omia halujaan ja sitä oikeuttaako ne todellakin niiden muiden ihmisten oikeudet.

Vierailija
57/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon pajari-ilme.

Vierailija
58/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiennyt tuon jo vuosia. Vaihdoin Tinderillä maata, johan osui! ;)

Vierailija
59/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on sääntö, että harrastat seksiä vain parisuhteessa.

Minulla on puolestani sääntö, että tapailen ainoastaan naisia, joiden kanssa olen harrastanut (hyvää) seksiä.

En halua tuhlata aikaani naisiin, joiden seksuaalisen halut, mieltymykset ja arvot eivät osu yksiin kanssani.

Vierailija
60/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni mies ajattelee niin, että kokeillaan naista ja jos antaa seksiä, niin harrastetaan. Vaimo kokelaaksi ei hänestä kuitenkaan enään ole. Jos taas on kitsas, niin hänen kanssaan voidaan mennä eteenpäin.

Takaisin peruskouluu, se on  "enää".