Miehet ovat seksin perässä -todiste
”Kyllä mä myönnän sen, että motivaatiota antoi vähän tylsemmällekin illanvietolle se, että saattoi olla seksiä tarjolla illan päätteeksi. Mulle se on seksin harrastaminen on mukavaa aikuisten kesken harrastettavaa puuhaa, mikä ei ole edes kovin kallista, Vehviläinen heittää.”
https://www.is.fi/viihde/art-2000007645183.html
Juuri tämän takia minulla on sääntö, että harrastan seksiä vain parisuhteessa. Ei tosiaankaan kiinnosta joutua jonkun käyttöesineeksi. En voisi myöskään koskaan ottaa tuollaista miestä, joka suhtautuu ihmisyyteen tuolla tavalla.
Seksissä mennään lähelle toista, se on tavallaan sellainen kunnianosoitus toisen luottamusta kohtaan. Siitä alkaa nauttia silloin kun tuntee olevansa turvassa.
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Miten tuon näköinen apina muka saa paljon naisia?
Helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni mies ajattelee niin, että kokeillaan naista ja jos antaa seksiä, niin harrastetaan. Vaimo kokelaaksi ei hänestä kuitenkaan enään ole. Jos taas on kitsas, niin hänen kanssaan voidaan mennä eteenpäin.
Takaisin peruskouluu, se on "enää".
Kannattaa sun mennä myös. Välimerkkien sisään tulee se piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ei ole mitään sitä vastaan, jos tietyt miehet hakisivat avoimesti seksiä. Mutta valitettavan usein se tarkoitusperä on verhottu parisuhteen etsimisellä tai muulla kivapuheella. Tuollainen voi oikeasti satuttaa naista.
Se on pakko. Muuten ei saa.
Tuo on vähän sama kun varas sanoisi, että on pakko varastaa kun muuten ei saisi sitä mitä haluaa. Ehkä tuossa voisi vähän reflektoida niitä omia halujaan ja sitä oikeuttaako ne todellakin niiden muiden ihmisten oikeudet.
Juuri noin. Toivottavast näiden miesten mielestä on ok, jos nainen vuorostaan sanoo syövänsä pillereitä vaikka oikeasti haluaakin lapsen. Kun "muuten ei saisi miestä isäksi".
Vierailija kirjoitti:
Onneksi noin 1/3 Tinder-naisista on myös vain seksin perässä. Tämä oma kokemukseni ja se riittää. Ne 2/3 naisista, jotka parisuhdetta etsivät, jätän mieluusti muille.
Se on meidän 2/3 naisten onni! Kiitän omasta jayhtiön puolesta🙏🏻🙏🏻
M25 kirjoitti:
Älä AP viitsi yleistää. :/ Ei todellakaa kaikki miehet oo seksin perässä ja käyttäydy niin kui Vehviläinen.
Sitä paitsi jos molemmille kelpaa toinen toisensa runkkualustaksi ja illalla aikoisi kuitenkin masturboida, niin onhan se helpompi ja kätevämpi hoitaa pois alta heti.
Jos molemmille sopii.
Sitten voi jatkaa elämää.
Näin minulle yksi nainen ehdotti. Hoidetaan tämä seksi pois ensiksi ja ryypätään sitten lisää ja lörpötellään.
Ettei se seksin odottelu ja seksi vie päästä tilaa liikaa ja keskustelu siitä sittne kärsisi.
Tietenkin seksi on yleisin syy miksi mies kiinnostuu naisesta, mitä uutta tuossa muka on? Ainakin 50% naisista kelpaisi minulle seksimielessä, korkeintaan 1% tositarkoituksella seurusteluun.
Eli ei tuo minun mielestä mitenkään tarvi todisteluja että mies on useammin seksin perässä kuin tositarkoituksella liikkeellä. Selvä asia muutenkin.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin seksi on yleisin syy miksi mies kiinnostuu naisesta, mitä uutta tuossa muka on? Ainakin 50% naisista kelpaisi minulle seksimielessä, korkeintaan 1% tositarkoituksella seurusteluun.
Eli ei tuo minun mielestä mitenkään tarvi todisteluja että mies on useammin seksin perässä kuin tositarkoituksella liikkeellä. Selvä asia muutenkin.
t. mies
Täytyy miehenä korjata sua. Vähän vanhempana ja viisaampana sekä urheilullisempana sekä voimankäyttöön soveltuvampana isällisenä hahmona tähän väliin.
'10% naisista kelpaisi sulle seurusteluun.
Tämä tältä erää selvä?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on sääntö, että harrastat seksiä vain parisuhteessa.
Minulla on puolestani sääntö, että tapailen ainoastaan naisia, joiden kanssa olen harrastanut (hyvää) seksiä.
En halua tuhlata aikaani naisiin, joiden seksuaalisen halut, mieltymykset ja arvot eivät osu yksiin kanssani.
Voihan sitä harrastaa seurustellessa, mutta ekoina iltoina ei tarvii. Keskustelu siitä mitä kukin hakee selventää kyllä, ketkä jää kuin nallit kallioille.
Korjaus, miehet ovat seksinKIN perässä. Kuten kaikki terveet, aikuiset ihmiset. Onko siinä jotain ihmeellistä? Haluaako joku kumppaniksi ihmisen, joka ei nauti seksistä vaan kokee sen pakkopullana?
Faijashenkitäs moi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. mies
Täytyy miehenä korjata sua. Vähän vanhempana ja viisaampana sekä urheilullisempana sekä voimankäyttöön soveltuvampana isällisenä hahmona tähän väliin.
Tämä tältä erää selvä?
Sinulla ehkä rima alhainen mutta toisilla voi olla enemmän vaatimuksia tositarkoituksella seurusteluun. Elämäni aikan olen tavannut 2kpl naista jotka kiinnostaneet tositarkoituksella. Ekaankin kiinnostus hävisi kun tapasin toisen eli nyt niitä on vain 1kpl.
Pelkässä seksimielessä olen tavannut satoja, ehkä tuhansia, kiinnostavia naisia.
t. mies, 34v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on puolestani sääntö, että tapailen ainoastaan naisia, joiden kanssa olen harrastanut (hyvää) seksiä.
En halua tuhlata aikaani naisiin, joiden seksuaalisen halut, mieltymykset ja arvot eivät osu yksiin kanssani.
Voihan sitä harrastaa seurustellessa, mutta ekoina iltoina ei tarvii. Keskustelu siitä mitä kukin hakee selventää kyllä, ketkä jää kuin nallit kallioille.
Minä otin asian puheeksi miehen kanssa ja tein hyvin selväksi että en ole etsimässä seksiseuraa. Mies vakuutteli sitten että ei hänkään, ihan on tosimielellä liikenteessä eikä hae yhden illan juttuja.
Voi ehkä arvata mitä tämä "tosimielellä oleva" mies teki sitten seksin jälkeen. Oli muuten viimeinen kerta kun luotan kenenkään sanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne valitettavasti. Itsekin tykkään seksistä, mutta viimeisimmästä sydänsurusta oppineena (mies joka vakuutti kiinnostuneensa muustakin) en aio enää harrastaa seksiä kuin pitkän tapailun jälkeen. Harmi sinänsä, mutta miehiin ei vain voi luottaa.
Se ettei harrasta irtopanoja ei tarkoita sitä, etteikö pitäisi seksistä. 🤦♀️ Lopettakaa noiden iänikuisten myyttien viljely, kun ette asioista ja ihmisistä mitään tiedä. Pidän seksistä sellaisen miehen kanssa, johon minulla on MYÖS tunneside. Voin harrastaa seksiä sellaisen miehen kanssa vaikka viisi kertaa päivässä, mutta irtosuhdemiehiin en koske pitkällä tikullakaan.
No kyllä se sitäkin voi tarkoittaa. Olin itse yli seitsemän vuotta sinkkuna edellisen suhteen jälkeen ennen kuin kohtasin miehen, josta tuli nykyinen puolisoni. Jos olisin pystynyt seitsemän vuotta olemaan ilman seksiä, niin kyllähän se kertoisi, ettei seksi ole minulle kovin tärkeää ja voin elää myös ilman sitä.
Tuo nyt on vain sinun oma tulkintasi. Eihän seksihalut itsessään korreloi saamisen kanssa. Kyllä se seksi voi olla tärkeää, mutta jos ei ole sellaista ihmistä, jonka kanssa sitä haluaisi harrastaa niin minkäs teet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. mies
Tämä tältä erää selvä?
Sinulla ehkä rima alhainen mutta toisilla voi olla enemmän vaatimuksia tositarkoituksella seurusteluun. Elämäni aikan olen tavannut 2kpl naista jotka kiinnostaneet tositarkoituksella. Ekaankin kiinnostus hävisi kun tapasin toisen eli nyt niitä on vain 1kpl.
Pelkässä seksimielessä olen tavannut satoja, ehkä tuhansia, kiinnostavia naisia.
t. mies, 34v
Älä nyt vänkää vastaan vaan olet nyt sitä mieltä mitä minä sanoin.
Aika typerää ja alkoholistista läppää on väittää että yksi prosentti kelpaa.
Saatana. Ikääkin on jo kohta kolmeviis ja noin lapsellisia lukuja.
Ei sulla ole edes varaa siihen kymmeneen prosenttiin.
onko tämä nyt tältä erää selvä, vai vieläkö pitää paukuttaa sinne kalloon todellisuutta hä?
Vierailija kirjoitti:
t. mies
Tämä tältä erää selvä?
Luultavasti hänelle on kelvannut kaikki mitkä pakoon ei ole päässeet. Isoäidillisenä tähän väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä otin asian puheeksi miehen kanssa ja tein hyvin selväksi että en ole etsimässä seksiseuraa. Mies vakuutteli sitten että ei hänkään, ihan on tosimielellä liikenteessä eikä hae yhden illan juttuja.
Voi ehkä arvata mitä tämä "tosimielellä oleva" mies teki sitten seksin jälkeen. Oli muuten viimeinen kerta kun luotan kenenkään sanaan.
Kerro minulle: miksi sinä harrastit hänen kanssaan seksiä? Mikä oli motiivisi, syysi, tarpeesi harrastaa seksiä?
Mitä menetit siinä, että sinulla oli hänen kanssaan seksiä verrattuna siihen, että hän olisi hävinnyt ilman keskinäistä seksin harrastamistanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro minulle: miksi sinä harrastit hänen kanssaan seksiä? Mikä oli motiivisi, syysi, tarpeesi harrastaa seksiä?
Mitä menetit siinä, että sinulla oli hänen kanssaan seksiä verrattuna siihen, että hän olisi hävinnyt ilman keskinäistä seksin harrastamistanne?
Aika monet harrastavat seksiä, kun on ihastunut toiseen ja luulevat sitä molemmin puoliseksi. Tunteet saattavat vielä vain syventyä ja sitten kun seksin jälkeen toinen katoaakin kuin pieru saharaan tuntuu se monin verroin pahemmalta. Että kyllä siinä aika paljon voi menettää.
Useimmat naiset leimaa homoksi, jos ei vähintään kovasti teeskentele haluavansa seksiä viimeistään toisilla treffeillä.
No jos parisuhdetta meinaa, niin oleellisesti siihen tulee kuulua seksiä, muuten se on liian lähellä läheistä kaverisuhdetta. Ja ennen parisuhteeseen ryhtymistä tulee kartoittaa osapuolten yhteensopivuus. Merkittävä osa tätä on seksi. Ei parisuhdetta ennen seksiä. Mikä järki on järjestää ja aloittaa yhteistä elämää ennenkuin ollaan testattu sovitaanko yhteen? Kiva ylläri että seksi onkin huonoa eikä muutu juurikaan ja lähteä sitten purkamaan kaikkia kuvioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko omista tarkoitusperistä valehteleminen sinusta ok? Kommentistasi tuli sellainen vaikutelma.
Mutta että miksi, koska olin ihastunut häneen ja halusin seksiä hänen kanssaan, se tuntui siinä vaiheessa luonnolliselta. Mutta en todellakaan olisi tehnyt sitä jos olisin tiennyt olevani hänelle pelkkä tarpeidentyydytysväline, jonka tilalla olisi voinut olla ihan kuka tahansa muukin. Sen takia otinkin asian puheeksi jo ennen seksiä.
No muutenhan mies voisi olla yhtä hyvin vain miesten kanssa.