Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ovat seksin perässä -todiste

Vierailija
27.11.2020 |

”Kyllä mä myönnän sen, että motivaatiota antoi vähän tylsemmällekin illanvietolle se, että saattoi olla seksiä tarjolla illan päätteeksi. Mulle se on seksin harrastaminen on mukavaa aikuisten kesken harrastettavaa puuhaa, mikä ei ole edes kovin kallista, Vehviläinen heittää.”

https://www.is.fi/viihde/art-2000007645183.html

Juuri tämän takia minulla on sääntö, että harrastan seksiä vain parisuhteessa. Ei tosiaankaan kiinnosta joutua jonkun käyttöesineeksi. En voisi myöskään koskaan ottaa tuollaista miestä, joka suhtautuu ihmisyyteen tuolla tavalla.

Seksissä mennään lähelle toista, se on tavallaan sellainen kunnianosoitus toisen luottamusta kohtaan. Siitä alkaa nauttia silloin kun tuntee olevansa turvassa.

Kommentit (173)

Vierailija
161/173 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, mutta kun nainen alkaa tienaamaan sillä nousee älämölö.

Yhtäkkiä moraalinsaarnaajia nousee kuin sieniä sateella.

Itse ollaan hanakasti tuijottamassa paljasta pintaa ja kun tilaisuus tulee mennään päätyyn asti. Siinä vaiheessa kun nainen alkaa tehdä siitä bisnestä ja kääntää sen hyödykseen, se onkin ihan kamalaa ja nainen on ties mikä mitä tässä en viitsi mainita.

Niin kauna kun pysyy ilmaisena käyttöesineenä kaikki on ok. Kun nainen alkaa käyttää miestä hyväksi on se itkun ja ulinan paikka. Kertokaa toki miksi?

Vierailija
162/173 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole antanut miesten tehdä tarpeitaan minuun 9 vuoteen. Ilmeisesti jotkut vielä antavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/173 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, mutta kun nainen alkaa tienaamaan sillä nousee älämölö.

Yhtäkkiä moraalinsaarnaajia nousee kuin sieniä sateella.

Itse ollaan hanakasti tuijottamassa paljasta pintaa ja kun tilaisuus tulee mennään päätyyn asti. Siinä vaiheessa kun nainen alkaa tehdä siitä bisnestä ja kääntää sen hyödykseen, se onkin ihan kamalaa ja nainen on ties mikä mitä tässä en viitsi mainita.

Niin kauna kun pysyy ilmaisena käyttöesineenä kaikki on ok. Kun nainen alkaa käyttää miestä hyväksi on se itkun ja ulinan paikka. Kertokaa toki miksi?

Mies ja nainen harrastavat seksiä nautinnon vuoksi. Miksi nainen on sinusta käyttöesine tuossa kuviossa?

Nainen harrastaa seksiä rahan vuoksi, ei nautinnon. Miksi mies haluaisi parisuhteen tuollaisen naisen kanssa? 

Vierailija
164/173 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset pitää hyvästä seksistä! Ei kukaan kieltäyty hyvästä ja tarpeet tyydyttävästä seksistä! Aivan älytöntä hokea täällä, että miehet haluaa seksiä ja naiset ei. 😂 Vinkki kaikille miehille, jos naisesi vaikuttaa haluttomalta KATSO PEILIIN vastaus löytyy sieltä. Loistava seksi on tasa-arvoista ja molempien halut ja tarpeet huomioonottavaa. Silloin seksi on *gasp* myös miehelle 1000-kertaa parempaa. 😉

Vierailija
165/173 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset pitää hyvästä seksistä! Ei kukaan kieltäyty hyvästä ja tarpeet tyydyttävästä seksistä! Aivan älytöntä hokea täällä, että miehet haluaa seksiä ja naiset ei. 😂 Vinkki kaikille miehille, jos naisesi vaikuttaa haluttomalta KATSO PEILIIN vastaus löytyy sieltä. Loistava seksi on tasa-arvoista ja molempien halut ja tarpeet huomioonottavaa. Silloin seksi on *gasp* myös miehelle 1000-kertaa parempaa. 😉

Hmm. Voihan se olla niinkin, että kun miehet haluavat sen estyneen neitsyen vaimokseen, kun se on jotenkin hienoa, niin heidän taitonsa ei riitä tekemään siitä naisesta halukasta.

Tai se nainen on pikkuhiljaa kyllästynyt mieheensä, tai loukkaantunut pienistä asioista, jotka kasaantuvat, mutta joista ei voi puhua.

Tai mitä milloinkin. Itse en kauaa kuuntelisi gaspeja, anglismien käyttö puhetta tehostamassa on mielestäni junttia. 

Vierailija
166/173 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on sääntö, että harrastat seksiä vain parisuhteessa.

Minulla on puolestani sääntö, että tapailen ainoastaan naisia, joiden kanssa olen harrastanut (hyvää) seksiä.

En halua tuhlata aikaani naisiin, joiden seksuaalisen halut, mieltymykset ja arvot eivät osu yksiin kanssani.

En lähde seksiin heppoisin perustein, vaan se kuuluu minulle vakiintuneeseen suhteeseen/kun ollaan vakavissaan tutustumassa toiseen.

Se ei kuitenkaan kerro siitä, että seksuaaliset halut ovat pienet. Minulta miesystävä/kumppani saa kyydit vaikka 5 kertaa päivässä niin halutessaan, koska libidossa ei ole mitään ongelmaa. Minulle ei ole myöskään mitään ongelmaa fetissien ja seksifantasioiden toteuttamisen kanssa, kunhan eivät ole pissikakkajuttuja tai kumppaninvaihtoja. Mutta, seksi minun kanssa kaikkine herkkuineen on ekslusiivinen oikeus ainoastaan miesystävälle/kumppanille.

Onhan täälläkin juttuja vaikka kuinka monesti, että joo, pantiin kun kanit heti ekasta tapaamisesta lähtien, mutta nyt viimeset 2-6 vuotta on ollut kuivaa kautta ilman seksiä tai kerran vuodessa ähellystä.

Vierailija
167/173 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan ole seksi päällimmäisenä mielessä, eikä ole ollut koskaan. Se on kovin raskas tapa päästä ylimääräisestä lastista eroon. T. Mies

Vierailija
168/173 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta miehet voisivat naisilta haluta? Huonoa kohtelua muuten vain, eikä ollenkaan seksiä? Onhan niitä aisureitakin, joita ei kiinnosta seksi vaan väittely netissä ja jatkuva persujen ja trumpin haukkuminen.

Vierailija
169/173 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä ihmeen käyttöesine siinä kumpikaan nyt on, jos kumpikin sitä haluaa? Onko seksi ap:lle vain joku pakollinen paha ja kaupankäynnin väline, valuutta jota käytetään vain parisuhteessa koska pakko on?

Vierailija
170/173 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset taas rahan perässä.

Vierailija
171/173 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä ihmeen käyttöesine siinä kumpikaan nyt on, jos kumpikin sitä haluaa? Onko seksi ap:lle vain joku pakollinen paha ja kaupankäynnin väline, valuutta jota käytetään vain parisuhteessa koska pakko on?

Mikä pakko se on kenenkään seksiä harrastaa? Kyllä parisuhteeseen kuuluu seksi, mutta ei kai kukaan halua huonoa seksiä harrastaa mieluummin on sitten ilman. Huonoa seksiä on parisuhteessa sellainen jossa ei ole etukäteen luotu mitään rakkautta, luottamusta ja henkistä yhteyttä kumppaniin, sellainen mekaaninen suoritus onnistuu ehkä mieheltä, mutta tekee naisen haluttomaksi ja onnettomaksi.

Vierailija
172/173 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakko se on kenenkään seksiä harrastaa? Kyllä parisuhteeseen kuuluu seksi, mutta ei kai kukaan halua huonoa seksiä harrastaa mieluummin on sitten ilman. Huonoa seksiä on parisuhteessa sellainen jossa ei ole etukäteen luotu mitään rakkautta, luottamusta ja henkistä yhteyttä kumppaniin, sellainen mekaaninen suoritus onnistuu ehkä mieheltä, mutta tekee naisen haluttomaksi ja onnettomaksi.

No ei mikään pakko, mutta jos molemmat haluavat niin edelleen ksysyn että missä kohtaa se käyttöesine siinä on?

Vierailija
173/173 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se seksi ole koko parisuhteen ajatus ja ylipäänsä miksi mies ja nainen ovat yhdessä? Ihan vain rehellisesti mietippä hetki. Vai onko se seksi jotain pyhää intialaista magiaa, mitä sitten on tai ei, riippuen että kenestä puhutaan.