Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ovat seksin perässä -todiste

Vierailija
27.11.2020 |

”Kyllä mä myönnän sen, että motivaatiota antoi vähän tylsemmällekin illanvietolle se, että saattoi olla seksiä tarjolla illan päätteeksi. Mulle se on seksin harrastaminen on mukavaa aikuisten kesken harrastettavaa puuhaa, mikä ei ole edes kovin kallista, Vehviläinen heittää.”

https://www.is.fi/viihde/art-2000007645183.html

Juuri tämän takia minulla on sääntö, että harrastan seksiä vain parisuhteessa. Ei tosiaankaan kiinnosta joutua jonkun käyttöesineeksi. En voisi myöskään koskaan ottaa tuollaista miestä, joka suhtautuu ihmisyyteen tuolla tavalla.

Seksissä mennään lähelle toista, se on tavallaan sellainen kunnianosoitus toisen luottamusta kohtaan. Siitä alkaa nauttia silloin kun tuntee olevansa turvassa.

Kommentit (173)

Vierailija
101/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekään ole mikään kedon kaunein kukkanen, mutten vaan voi uskoa, että joku tuon karvakasan kanssa petiin eksyy.. 🤢 Ei millään pahalla...

Muistatko liittymän DJ Esko?

Et ilmeisseti syty DJ Eskon tyylisistä miehistä?

Vierailija
102/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan typerää antaa seksiä ilmaiseksi

Perinteisesti siitä on Suomessa vaadittu puolet omaisuudesta.

Ai kenen omaisuudesta? Ennen vanhaan naisenkin omaisuus oli miehen. No niinhän se näyttää nykyäänkin joidenkin mielestä olevan.

Suomalaiset miehet ei ole yhtään rikkaampia kuin suomalaiset naisetkaan ja se yhdessä hankittu omaisuus on yhtä paljon molempien. Nainen toki sen eteen tehnyt suuremman työn kuin mies: työ, lastenteko, koti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ajatusleikkinä. Näette jonkun herkullisen näköisen kakunpalan jossain vitriinissä ja päätätte kokeilla olisko se myös hyvän makuinen. Syötte kakun, mutta toteatte että ei se nyt ollu sen kummempi kuin aikaisemmin maistamannekaan kakut. Ehkä jopa vähän huonompi. Kuitenkin leipuri tulee vaatimaan että tästä eteenpäin syöt vain tätä kakkua ja muita et saa edes vilkaista. Tällainen asenne tuntuu ap:n lisäksi olevan kovin monella muullakin naisella. Miehellä ei ole oikeutta perääntyä ja muuttaa mieltään. Nainen on suurella pieteetillä valinnut "sen oikean" kaikista ehdokkaista ja se surkimus kehtaa kieltäytyä kunniasta ja sekös naista tätä kismittää. Aivan kuin pikkulapselta olisi viety karkki kädestä ja sanottu että ei tänään. Parkuhan siinä pääsee.

Jos jutut jää aina ensimmäiseen seksikertaan, niin ehkäpä se seksi ei ole miehen mielestä ollut tarpeeksi, että olisi herättänyt hänessä tunteita. Ehkä se ensimmäinen seksikerta oli liian aikaisin, ehkä se seksi oli liian laimeaa, ehkä nainen vain makasi lahnana ja odotti että mies tekisi tarpeensa. Näin tinderin aikakaudella naiset valitsevat hyvin tarkasti sellaisen miehen joka herättää heissä itsessään mahdollisimman suuret tunteet. Ehkä vähän harkintaa tulisi käyttää siihen, millaiset tunteet hän itse herättää miehessä. Jos mies vaikuttaa olevan kovin hälläväliä asenteella liikkeellä, niin se ei aina ja iänkaikkisesti kerro vain itseluottamuksesta ja positiivisesta röyhkeydestä, vaan myös ehkä siitä että miestä kiinnostaa vain helppo seksi eikä mikään muu.

Vierailija
104/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ajatusleikkinä. Näette jonkun herkullisen näköisen kakunpalan jossain vitriinissä ja päätätte kokeilla olisko se myös hyvän makuinen. Syötte kakun, mutta toteatte että ei se nyt ollu sen kummempi kuin aikaisemmin maistamannekaan kakut. Ehkä jopa vähän huonompi. Kuitenkin leipuri tulee vaatimaan että tästä eteenpäin syöt vain tätä kakkua ja muita et saa edes vilkaista. Tällainen asenne tuntuu ap:n lisäksi olevan kovin monella muullakin naisella. Miehellä ei ole oikeutta perääntyä ja muuttaa mieltään. Nainen on suurella pieteetillä valinnut "sen oikean" kaikista ehdokkaista ja se surkimus kehtaa kieltäytyä kunniasta ja sekös naista tätä kismittää. Aivan kuin pikkulapselta olisi viety karkki kädestä ja sanottu että ei tänään. Parkuhan siinä pääsee.

Jos jutut jää aina ensimmäiseen seksikertaan, niin ehkäpä se seksi ei ole miehen mielestä ollut tarpeeksi, että olisi herättänyt hänessä tunteita. Ehkä se ensimmäinen seksikerta oli liian aikaisin, ehkä se seksi oli liian laimeaa, ehkä nainen vain makasi lahnana ja odotti että mies tekisi tarpeensa. Näin tinderin aikakaudella naiset valitsevat hyvin tarkasti sellaisen miehen joka herättää heissä itsessään mahdollisimman suuret tunteet. Ehkä vähän harkintaa tulisi käyttää siihen, millaiset tunteet hän itse herättää miehessä. Jos mies vaikuttaa olevan kovin hälläväliä asenteella liikkeellä, niin se ei aina ja iänkaikkisesti kerro vain itseluottamuksesta ja positiivisesta röyhkeydestä, vaan myös ehkä siitä että miestä kiinnostaa vain helppo seksi eikä mikään muu.

Samaa mieltä tästä. Jos miehestä tulee jossain kohtaa edes vähän panomies-, kuspää- ja/tai muuten oudot vibat, kannattaa ehdottomasti perääntyä, mikäli on itse hakemassa jotain vakavaa. Miehen puheisiin ei kannata luottaa vaan omaan vaistoon, se ei yleensä valehtele.

Mulle oli joskus itsestään selvää että miehetkään eivät ala sopimaan useampia treffejä jos eivät ole oikeasti kiinnostuneita mutta kuinka väärässä olinkaan. Joskus joutuu oppimaan kantapään kautta ja osaa olla varovaisempi seuraavassa suhteessa, mikäli sellaista enää pskan kokemuksen jälkeen kiinnostaa etsiä.

Vierailija
105/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovat on sulla selittelyt. Ettet vaan itse olisi näitä, jotka huijaavat naisia saadakseen seksiä?

Vierailija
106/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupiseksin harrastajat harrastavat keskenään ja pyhää parisuhdeseksiä palvovat harjoittavat sakramenttiaan yhdessä. Missä ongelma?

Joukon a ihmisistä moni valehtelee kuuluvansa joukkoon b.

Moni joukon b ihmisistä joutuu tyytymään a vaihtoehtoon tai jää kokonaan ilman.

Vierailija
107/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupiseksin harrastajat harrastavat keskenään ja pyhää parisuhdeseksiä palvovat harjoittavat sakramenttiaan yhdessä. Missä ongelma?

Puhut parisuhdeksistä rumasti.

Miksi?

Ongelma on siinä että miten nämä eri harrastajat kohtaavat samaa mieltä olevan?

Jos miehet verhoavat pelkän seksin haun parisuhteen etsimiseksi.

Tämä. Ja miksi helvetissä irtoseksin harrastamattomuuteen liitetään jotain ihme negatiivisia mielikuvia, kuten hihhulius tai seksuaalinen estyneisyys? Haloo. Ei se ettei paneskele ympäriinsä, ole merkki siitä, että henkilö olisi seksuaalisesti estynyt. Hän ei vain halua ihan ketä tahansa petikumppaniksi. Jokaisella on oikeus kriteereihin ja syitä on monia sille, miksi irtosuhteet ei nappaa. Miltähän vastapuolesta tuntuisi, jos alettaisiin heittelemään heistä ihme olettamuksia? Tuskin kovin mukavalta.

Vierailija
108/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kenen omaisuudesta? Ennen vanhaan naisenkin omaisuus oli miehen. No niinhän se näyttää nykyäänkin joidenkin mielestä olevan.

Suomalaiset miehet ei ole yhtään rikkaampia kuin suomalaiset naisetkaan ja se yhdessä hankittu omaisuus on yhtä paljon molempien. Nainen toki sen eteen tehnyt suuremman työn kuin mies: työ, lastenteko, koti.

Kiva lukea tällaista yleistystä, kun on kärsinyt yli vuosikymmenen työhaluttoman ex-vaimon kiristyksestä ja siivellä elämisestä. Ensin avioliitossa ja sitten jätettynä. Lapsiin tarkoitetut tuet menevät enimmäkseen hänen matkusteluun ja leveään elintasoon. Kaiken yrittää maksattaa muilla. Todistetusti.

Lapset hoidetaan puoliksi. Mielelläni hoitaisin kokonaan.

Vierailija
109/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva lukea tällaista yleistystä, kun on kärsinyt yli vuosikymmenen työhaluttoman ex-vaimon kiristyksestä ja siivellä elämisestä. Ensin avioliitossa ja sitten jätettynä. Lapsiin tarkoitetut tuet menevät enimmäkseen hänen matkusteluun ja leveään elintasoon. Kaiken yrittää maksattaa muilla. Todistetusti.

Lapset hoidetaan puoliksi. Mielelläni hoitaisin kokonaan.

”Nettoveronmaksaja”?

Vierailija
110/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itsekään ole mikään kedon kaunein kukkanen, mutten vaan voi uskoa, että joku tuon karvakasan kanssa petiin eksyy.. 🤢 Ei millään pahalla...

Muistatko liittymän DJ Esko?

Et ilmeisseti syty DJ Eskon tyylisistä miehistä?

Muistan ja en todellakaan syty.

Vierailija
111/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??? Mikä sinun ehdotuksesi on? Että ihmiset lakkaavat harrastamasta seksiä keskenään ja masturboivat loppuikänsä? Mikä järki, mikä motiivi, mitä ihmettä?

Ymmärrät kai, että jos minä myisin seksiä, niin se olisi palvelun myymistä. Ei omaa nautintoa. Tekisin sen, mitä asiakas minulta ostaa. Miksi haluaisin myydä seksiä, kun minulla ei ole taloudellisesti mitään hätää enkä halua seksiä minulle vastenmielisten miesten kanssa?

Suurin osa naisista haluaisivat sitoutumista, joten miehen pitäisi panostaa naiseen kunnolla joko sitoutumisen tasolla, tai muuten (kunnolliset illalliset yms.). Kuvottavaa, että miehet voivat kehaista, että seksi eri kumppaneiden kanssa on mukavaa ja halpaakin. Mutta mahdollistahan se on, kun money naiset sen mahdollistaa.

Mitä ihmeen kuvottavaa siinä on? Miten minun naisena sitten olisi pitänyt sinkkuna hoitaa omat seksitarpeeni?

Ehkä olet yksi niistä harvoista naisista, joille irtoseksi sopii etkä halua parisuhdetta.

Miksi asetat nuo vastakkain? Kyllä minä halusin myös parisuhteen mutta vasta kun osui kohdalle ihminen, johon rakastuin. Mutta en myöskään nähnyt mitään syytä olla ilman seksiä sitä odotellessa.

Kun tarpeeksi moni nainen ajattelee näin ja antaa miehille seksiä vaatimatta mitään muuta itse, niin se vähentää miesten haluja ryhtyä parisuhteeseen. Miehille kun se vaihtelu on tärkeää seksielämässä.

Miksi miehen pitäisi alentua olemaan koulutettu puude Sirkus Parisuhteessa? Siksikö että joku naikkonen pääsee toteuttamaan keskiluokkaisuudwn huipentuman parin muksun kera?

Vierailija
112/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiseni ei olisi koskaan saavuttanut tuloillaan sitä elintasoa millä nykyään elämme. Sanotaan nyt näin että hänen tulonsa vuodessa on yli 100000 e vähemmän kuin minun. Sen lisäksi teen kotihommista 40%, mm tällä viikonlopulla odottaapi muutama pyykkkikoneellinen rääsyjä - tällä viikolma lyhyin työpäiväni ollut 10.5h...

Joten, tässä huushollissa jos katsotaan tienestit (ja niihin nähty vaiva) + kotityöt, nainen jää auttamattomasti toiseksi. Ja muutaman vuoden kuluessa myös saapi etsiä uuden kortteerin kun ostan hänet ulos tästä osoitteesta...

Vierailija
113/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen seksuaalisuus on tasoa: "Alan seksiin,  vasta jos jotain vakavampaa on tulossa" niin voi hyvää päivää. Itselle totaalinen turn off tuollainen ihminen, jolla asia on lähinnä kauppatavara. Mikä on ennuste seksuaalisuudesta tuon suhteen kestäessä. Niin, haluton nainen.

Vierailija
114/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä tästä. Jos miehestä tulee jossain kohtaa edes vähän panomies-, kuspää- ja/tai muuten oudot vibat, kannattaa ehdottomasti perääntyä, mikäli on itse hakemassa jotain vakavaa. Miehen puheisiin ei kannata luottaa vaan omaan vaistoon, se ei yleensä valehtele.

Mulle oli joskus itsestään selvää että miehetkään eivät ala sopimaan useampia treffejä jos eivät ole oikeasti kiinnostuneita mutta kuinka väärässä olinkaan. Joskus joutuu oppimaan kantapään kautta ja osaa olla varovaisempi seuraavassa suhteessa, mikäli sellaista enää pskan kokemuksen jälkeen kiinnostaa etsiä.

Tämä! Kyllä sen ihan oikeasti vaan huomaa. Jotkut eivät välttämättä halua huomata. Sitä on vaikea selittää, mutta kyllä epäaidon ja epärehellisen ihmisen huomaa, vaikka se esittäisi muuta.

Vierailija
115/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen seksuaalisuus on tasoa: "Alan seksiin,  vasta jos jotain vakavampaa on tulossa" niin voi hyvää päivää. Itselle totaalinen turn off tuollainen ihminen, jolla asia on lähinnä kauppatavara. Mikä on ennuste seksuaalisuudesta tuon suhteen kestäessä. Niin, haluton nainen.

Voithan sinä niin kuvitella jos siitä jotain iloa saat, se taas oletko oikeassa on täysin toinen juttu. Sitähän sinä et koskaan saa tietää ja hyvä niin.

Vierailija
116/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä (n) olen sinkkuna ollessani halunnut kuitenkin seksiä enkä ole koskaan nähnyt siinä mitään pahaa. Seksiseuraksi olen halunnut miehiä, jotka ovat olleet haluttavia, hauskoja ja konstailemattomia. Ei mitään parisuhde-löpinöitä yhden illan tai muutaman tunnin tuntemisen perusteella vaan molemmat ovat tienneet, että nyt pidetään hauskaa. Joskus se seksi on johtanut useampaankin kertaan, joskus on huomattu, että yhdessä viihdytään muutenkin ja yhden yön juttu on johtanut avioliittoon ja perheen perustamiseen.

Jos Vehviläinenkin on ihan reilusti ilmaissut, millä mielellä on liikkeellä, niin mitä pahaa?

Ja vielä olennaisempi kehotus kanssasiskoille: menkää sänkyyn miehen kanssa vain ja ainoastaan koska haluatte seksiä hänen kanssaan. Älkää antako seksiä. Älkää kuvitelko, että seksi on joku vaihdon väline jotta syntyy parisuhde. Harrastakaa seksiä vain, jos teille on ihan sama, kehittyykö suhteesta myöhemmin parisuhde vai ei. Tai sitten älkää harrastako seksiä ennen avioliittoa tai jotain muuta, minkä laskette riittävän vakavaksi perusteluksi seksin harrastamiselle.

Sen jälkeen yhdenkään miehen ei tarvitse trollailla sillä, kuinka hän kusettaa naisia antamaan seksiä.

No niinhän ne naiset tekevät. Totta kai ne haluavat seksiä ja nauttivatkin siitä.

Jos seksin haluamiseen liittyy aina tunnepuoli niin sitten on pakko olla yksin. Ei se seksin haluaminen pelasta niiltä murskaavilta sydänsuruilta. Kaikille ei ole mahdollista erottaa näitä toisistaan.

Vierailija
117/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä (n) olen sinkkuna ollessani halunnut kuitenkin seksiä enkä ole koskaan nähnyt siinä mitään pahaa. Seksiseuraksi olen halunnut miehiä, jotka ovat olleet haluttavia, hauskoja ja konstailemattomia. Ei mitään parisuhde-löpinöitä yhden illan tai muutaman tunnin tuntemisen perusteella vaan molemmat ovat tienneet, että nyt pidetään hauskaa. Joskus se seksi on johtanut useampaankin kertaan, joskus on huomattu, että yhdessä viihdytään muutenkin ja yhden yön juttu on johtanut avioliittoon ja perheen perustamiseen.

Jos Vehviläinenkin on ihan reilusti ilmaissut, millä mielellä on liikkeellä, niin mitä pahaa?

Ja vielä olennaisempi kehotus kanssasiskoille: menkää sänkyyn miehen kanssa vain ja ainoastaan koska haluatte seksiä hänen kanssaan. Älkää antako seksiä. Älkää kuvitelko, että seksi on joku vaihdon väline jotta syntyy parisuhde. Harrastakaa seksiä vain, jos teille on ihan sama, kehittyykö suhteesta myöhemmin parisuhde vai ei. Tai sitten älkää harrastako seksiä ennen avioliittoa tai jotain muuta, minkä laskette riittävän vakavaksi perusteluksi seksin harrastamiselle.

Sen jälkeen yhdenkään miehen ei tarvitse trollailla sillä, kuinka hän kusettaa naisia antamaan seksiä.

No niinhän ne naiset tekevät. Totta kai ne haluavat seksiä ja nauttivatkin siitä.

Jos seksin haluamiseen liittyy aina tunnepuoli niin sitten on pakko olla yksin. Ei se seksin haluaminen pelasta niiltä murskaavilta sydänsuruilta. Kaikille ei ole mahdollista erottaa näitä toisistaan.

Niinhän se on oltava. Se oli minun ratkaisuni sen jälkeen kun haksahdin tuollaiseen seksin perässä olevaan mieheen ja itsellä oli tunteet satasella mukana. Mulle tunteeton seksi ei ole mahdollista joten ainut tapa välttyä vastaavilta kokemuksilta ja olla hajottamatta itseään on pysyä yksin. En oikeasti edes usko että sellaista miestä on olemassa jonka kanssa olisin valmis ottamaan vielä riskin.

Vierailija
118/173 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun on ilmeisesti mahdotonta käsittää että joillekin seksissä ei ole kyse pelkästä seksistä vaan myös tunteista toista ihmistä kohtaan. Jos molemmat osapuolet eivät ajattele samalla tavalla, se tunteella mukana oleva voi satuttaa itsensä todella pahasti. Varmistamalla että toinen on myös vakavalla mielellä pyritään estämään tämä. Jos itsellä on tunteet pelissä, haluaa saada toiselta yhtä paljon takaisin, eikä tulla vain käytetyksi hetken hupina.

Vierailija
119/173 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehethän käyttää loputtomiin oikeuttaan ilman kiinnostusta jos antaa tehdä niin. Nainen on kuin lomaosake, siellä vieraillaan silloin kun itselle sopii. Ei haittaa että joku muu käyttää sitä välillä. Kunhan on siisti ja puhdas sekä hiljainen eikä merkkejäkään muiden käynneistä sitten kun on oma vuoro vierailla.

Vierailija
120/173 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä aloituksen esimerkkimieshän on ensinnäkin ällöttävä ja toiseksi ihan pelle. Luulin, että kaikki tietää sen jo.