Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ovat seksin perässä -todiste

Vierailija
27.11.2020 |

”Kyllä mä myönnän sen, että motivaatiota antoi vähän tylsemmällekin illanvietolle se, että saattoi olla seksiä tarjolla illan päätteeksi. Mulle se on seksin harrastaminen on mukavaa aikuisten kesken harrastettavaa puuhaa, mikä ei ole edes kovin kallista, Vehviläinen heittää.”

https://www.is.fi/viihde/art-2000007645183.html

Juuri tämän takia minulla on sääntö, että harrastan seksiä vain parisuhteessa. Ei tosiaankaan kiinnosta joutua jonkun käyttöesineeksi. En voisi myöskään koskaan ottaa tuollaista miestä, joka suhtautuu ihmisyyteen tuolla tavalla.

Seksissä mennään lähelle toista, se on tavallaan sellainen kunnianosoitus toisen luottamusta kohtaan. Siitä alkaa nauttia silloin kun tuntee olevansa turvassa.

Kommentit (173)

Vierailija
21/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtälailla nykyään on juttuja naisista jotka ummehtuneen parisuhteen jälkeen löysivät itsestään seksuaalisesti jotain uutta ja jännää ja vapautuivat puuhailemaan sitä miesten kanssa ilman papin aamenta ja muuta isompaa säätöä.

Seksistä nauttiva mies = esineellistävä sika

Seksistä nauttiva nainen = oman kehonsa rohkeasti haltuun ottanut emansipoitunut nautiskelija

Vierailija
22/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on ollut niille naisillekin rehellinen mitä on heistä hakenut eikä uskotellut että olisi kiinnostusta muuhunkin. En voi sietää sellaisia valehtelijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi noin 1/3 Tinder-naisista on myös vain seksin perässä. Tämä oma kokemukseni ja se riittää. Ne 2/3 naisista, jotka parisuhdetta etsivät, jätän mieluusti muille.

Niin toivottavasti myös kerrot sen naisille, että et etsi parisuhdetta, koska muuten olet huijari. Yksi huijarimies aiheuttaa, että naiset jättävät miehet panemaan keskenään. Lisäksi yksi itsekäs mies seksissä vaikeuttaa kaikkien miesten seksin saantia, nainen kun oppii, että miehet ovat itsekkäitä seksissä.

Vierailija
24/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan tutustua naisen hyvin ennen seksiä jotta tiedän että myös seksuaaliset kiinnostuksemme ovat samalla aaltopituudella.

On molemmin puolin varmasti mälsää ensin innostua toisesta kovasti ihan muista syistä ja sitten myöhemmin huomata että seksissä mieltymykset ovat ihan erilaisia.

M

Vierailija
25/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupiseksin harrastajat harrastavat keskenään ja pyhää parisuhdeseksiä palvovat harjoittavat sakramenttiaan yhdessä. Missä ongelma?

Joukon a ihmisistä moni valehtelee kuuluvansa joukkoon b.

Se on kyllä ihmeellistä, MIKSI? Nykyään niin monia nainenkin harrastaa seksisuhteita, että ainakaan Helsingin seudulla miehellä ei ole mitään tarvetta huijata tässä.

Vierailija
26/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta olla kenenkään miehen pellenä ja petettävänä edes parisuhteessa. Huorikoon vapaana mitä lystää.

Vierailija
27/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi noin 1/3 Tinder-naisista on myös vain seksin perässä. Tämä oma kokemukseni ja se riittää. Ne 2/3 naisista, jotka parisuhdetta etsivät, jätän mieluusti muille.

Niin toivottavasti myös kerrot sen naisille, että et etsi parisuhdetta, koska muuten olet huijari. Yksi huijarimies aiheuttaa, että naiset jättävät miehet panemaan keskenään. Lisäksi yksi itsekäs mies seksissä vaikeuttaa kaikkien miesten seksin saantia, nainen kun oppii, että miehet ovat itsekkäitä seksissä.

Kuten viestissäni kirjoitin, kerron tämä Tinderin chatissä ennen kuin tavataan ekaa kerraa F2F.

Vierailija
28/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni mies ajattelee niin, että kokeillaan naista ja jos antaa seksiä, niin harrastetaan. Vaimo kokelaaksi ei hänestä kuitenkaan enään ole. Jos taas on kitsas, niin hänen kanssaan voidaan mennä eteenpäin.

Ja sitten suhteessa ihmetellään kun nainen pihtaa. Ei se pihtaa. Sinä valitsit naisen joka ei pidä seksistä! Ja nainen tietysti onnessaan luuli löytäneensä miehen jota ei kiinnosta seksi. Sitten ahdistaa kun ennen niin kiva seksitön mies onkin täysi sika.

Vierailija
29/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupiseksin harrastajat harrastavat keskenään ja pyhää parisuhdeseksiä palvovat harjoittavat sakramenttiaan yhdessä. Missä ongelma?

Se on kyllä ihmeellistä, MIKSI? Nykyään niin monia nainenkin harrastaa seksisuhteita, että ainakaan Helsingin seudulla miehellä ei ole mitään tarvetta huijata tässä.

Ehkä seksisuhteita avoimesti hakeva nainen on liian helppo kohde?

Vierailija
30/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne valitettavasti. Itsekin tykkään seksistä, mutta viimeisimmästä sydänsurusta oppineena (mies joka vakuutti kiinnostuneensa muustakin) en aio enää harrastaa seksiä kuin pitkän tapailun jälkeen. Harmi sinänsä, mutta miehiin ei vain voi luottaa.

Vierailija
31/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näkisin itselleni mieluisammiksi suhteen missä ei ole lainkaan seksiä eikä asuta yhdessä.

Vierailija
32/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa. Itselleni ei ole mitään saalistusleikkitarpeita. Helppo seksi riittää.

Vierailija
33/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yksi mies on taas maapallon kaikki 3.5 miljardia miestä. hyvin te pösilömammat vedätte. 

Sinulla aloituksen mamma muuttui monikoksi.

Vierailija
34/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vi..u. Täällä on ainakin mies, jolla ei ole ensimmäisenä seksi mielessä. Haluan aina ensin tutustua ihmiseen.

Ongelma on se, ettei kukaan halua tutustua minuun, pääsen korkeintaan toisille treffeille ennenkuin minut heitetään menemään.

Vit..taa ihan täysillä. Aina.

No ihan sama se on naiselle joka etsii syvempää yhteyttä. Nykyään pitää hypätä sänkyyn heti jos meinaa löytää kumppanin. Tyypillinen deittimies haluaa ensin seksiä, samalla kun kokeilee muitakin naisia, ja sitten minun pitäisi odotella kotona että sattuiskohan se ihastumaan just muhun - siis sen seksiperformanssin perusteella. Ihan sama mistä mä tykkään tai kuka olen ihmisenä, jos miellytän häntä sängyssä niin I am still in the running towards becoming his next "girlfriend". Ja kun en tähän suostu, olen totaalisen yksin. Yhtään suhdetta haluavaa, hitaammin etenevää miestä en ole tavannut.

Vierailija
35/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa. Itselleni ei ole mitään saalistusleikkitarpeita. Helppo seksi riittää.

Hyvä ettei sinulla ole, mutta harmi että joillain tuntuu olevan.

Voihan sekin olla että mies tietää itsekin että omalla naamalla ei irtoa niiltä seksiä hakevilta, heille on parempia tarjolla. Pitää sitten yrittää saada niiltä parisuhdetta hakevilta valehtelun avulla.

Vierailija
36/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ole kukaan mies tullut selittää mistään parisuhteista. Paitsi jotkut, ettei sellaista halua. Itsekään en sellaista nyt kaipaa. Seksisuhde kelpaa hyvin, yhden yön jutut on vähän huonoja, etenkin naisen kannalta. Ei tiedä yhtään mitä saa. Mies saattaa olla itsekäs tai laueta sekunneissa jne. Joo, toki se on vielä kivempaa jos on tunteitakin, mutta muuten en parisuhdetta halua.

Vierailija
37/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan typerää antaa seksiä ilmaiseksi

Vierailija
38/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteisesti siitä on Suomessa vaadittu puolet omaisuudesta.

Vierailija
39/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (n) olen sinkkuna ollessani halunnut kuitenkin seksiä enkä ole koskaan nähnyt siinä mitään pahaa. Seksiseuraksi olen halunnut miehiä, jotka ovat olleet haluttavia, hauskoja ja konstailemattomia. Ei mitään parisuhde-löpinöitä yhden illan tai muutaman tunnin tuntemisen perusteella vaan molemmat ovat tienneet, että nyt pidetään hauskaa. Joskus se seksi on johtanut useampaankin kertaan, joskus on huomattu, että yhdessä viihdytään muutenkin ja yhden yön juttu on johtanut avioliittoon ja perheen perustamiseen.

Jos Vehviläinenkin on ihan reilusti ilmaissut, millä mielellä on liikkeellä, niin mitä pahaa?

Ja vielä olennaisempi kehotus kanssasiskoille: menkää sänkyyn miehen kanssa vain ja ainoastaan koska haluatte seksiä hänen kanssaan. Älkää antako seksiä. Älkää kuvitelko, että seksi on joku vaihdon väline jotta syntyy parisuhde. Harrastakaa seksiä vain, jos teille on ihan sama, kehittyykö suhteesta myöhemmin parisuhde vai ei. Tai sitten älkää harrastako seksiä ennen avioliittoa tai jotain muuta, minkä laskette riittävän vakavaksi perusteluksi seksin harrastamiselle.

Sen jälkeen yhdenkään miehen ei tarvitse trollailla sillä, kuinka hän kusettaa naisia antamaan seksiä.

Vierailija
40/173 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

??? Mikä sinun ehdotuksesi on? Että ihmiset lakkaavat harrastamasta seksiä keskenään ja masturboivat loppuikänsä? Mikä järki, mikä motiivi, mitä ihmettä?

Ymmärrät kai, että jos minä myisin seksiä, niin se olisi palvelun myymistä. Ei omaa nautintoa. Tekisin sen, mitä asiakas minulta ostaa. Miksi haluaisin myydä seksiä, kun minulla ei ole taloudellisesti mitään hätää enkä halua seksiä minulle vastenmielisten miesten kanssa?