Nainen pettää, kun hän jää suhteessaan yksin ja mies pettää, kun hän saa siihen tilaisuuden
Uskotko tähän? Itse uskon laajan ystävä/tuttavapiirini kautta jossa satoja eri-ikäisiä miehen. Yksi mies on jonka epäilen ettei pettäisi vaikka tilaisuus tulisi, toki hän käyttäytyykin aina niin etten usko että sellaista tilaisuutta edes tulisi. Mut sanoisin et kaikki muut pettää tilaisuuden tullen ja tiedän lukuisia onnellisia pareja jotka eivät tiedä et miehensä pettää säännöllsesti. Puhuvat vain kuinka ihana ja luotettava suhde heillä on. Pari kertaa olen sitten kertonut et tiedän miehensä pettävän mut siitä tullut mulle niin kauheat vihat päälle etten enää puutu toisten asioihin. Mut selkeästi useammin naiset on luotettavia eivätkä petä niin helposti. Itse jo pian 50v ja nuorena sitä oli sinisilmäinen ja luotti miehiin mut tässä iässä tietää et ne luotettavimmatkaan ei ole sitä miltä vaikuttavat. Itsellä piitkä suhde takana, ihan lapsuudesta ja toki se omakin mies joutunut väärille raiteille mutta harvemmin kuin ystävänsä. Luotatko mieheesi ja jos niin minkä ikäinen olet?
Kommentit (45)
Ja silti käen poikien määrä yhteiskunnassa todistaa kauniin teoriasi vääräksi. ELi se siitä pohdinnastasi.
Nainen pettää jos on väärän kumppanin kanssa.
Mies pettää jos on väärän kumppanin kanssa.
Kaikilla ei ole mahdollisuutta olla itselleen täydellisesti sopivan kumppanin kanssa, siksi pettäminen on lähes välttämätöntä läheis- ja parisuhderiippuvaisten ihmisten keskuudessa.
Pettäjät pettää. Syyt kyllä keksitään sitten jälkeen päin.
Joku paneminen toisen kanssa, kun himottaa niin valtavasti, ei todellakaan ole mitään pahaa pettämistä.
Eikä siitä pelkästä seksistä kannata ruveta avioeroa vääntämään.
Sen sijaan jos puoliso syvästi rakastuu toiseen, ero on varma. Sitä ei voi estää mitenkään.
Miehet ne vasta tosissaan rakastuukin, silloin kun todella rakastuvat.
Vierailija kirjoitti:
Nainen pettää jos on väärän kumppanin kanssa.
Mies pettää jos on väärän kumppanin kanssa.
Kaikilla ei ole mahdollisuutta olla itselleen täydellisesti sopivan kumppanin kanssa, siksi pettäminen on lähes välttämätöntä läheis- ja parisuhderiippuvaisten ihmisten keskuudessa.
Ohis miksi pitäisi olla väärän kumppanin kanssa? - Täydellinen tuskin on kukaan kuin korkeintaan hyvin pian ohi kiitävän hetken. - Jos kokee pettämisen jotenkin välttämättömänä, niin minusta jotain on pielessä.
Sinkkumies
Iltavuoron ajatuksia? Onko olemassa miestä joka ei tilaisuuden tullen pettäis? Viel sattuis olemaan itseä miellyttävä ehdokas. Kyllä kun baareissa välillä käy niin ihan jokainen varattu mies on valmis olemaan vaikka tällaisen pian 50v 100kg naisen kanssa. Mitä jos ehdokkaana laiha parikymppinen? En ole siis mieheen törmännyt joka ei yrittäis vaikka naimisissa. Toki kavereiden miehet ei aina (niin selvästi) yritä.
Vierailija kirjoitti:
Iltavuoron ajatuksia? Onko olemassa miestä joka ei tilaisuuden tullen pettäis? Viel sattuis olemaan itseä miellyttävä ehdokas. Kyllä kun baareissa välillä käy niin ihan jokainen varattu mies on valmis olemaan vaikka tällaisen pian 50v 100kg naisen kanssa. Mitä jos ehdokkaana laiha parikymppinen? En ole siis mieheen törmännyt joka ei yrittäis vaikka naimisissa. Toki kavereiden miehet ei aina (niin selvästi) yritä.
En tuon kokoisen naisen kanssa panis. Ei alkaisi edes seisomaan. Enkä ole ikinä pettänyt enkä tule pettämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tuon kokoisen naisen kanssa panis. Ei alkaisi edes seisomaan. Enkä ole ikinä pettänyt enkä tule pettämään.
Uskoisin et olet väärässä. Vaikka painoa on niin esim vyötärö on 70cm ja olen todella sporttinen ja kauniiksi kehuttu ja mallipiireissä pyörinyt. Eipä ole miestä vastaantullut kuka ei panis. Yllättävän moni hoikahkokin jos lihaksia painaa helposti sen 90kg ja jos pitkä niin 100kg ylittyy helposti jos tissiä ja treenattu perse. Mut ei mua haittaa jos oot sit se eka mies kelle en kelpaa 😊
Ei petä. En ole koskaan pettänyt, en lyhyemmissä enkä pitkässä parisuhteessa.
Näin se suunnillen on.
Itse miehenä kun olin avioliitossa petin aina ja joka kerta kun tilaisuus tarjoutui.
Nyt eronneena olen sen verran viisaampi etten edes hakeudu vakaviin suhteisiin kun tiedän että heti jos tilaisuus tulisi pettäisin.
Nainen pettää koska on h u o r a.
Mies pettää koska panettaa niin penteleesti.
En petä. Olen nainen. Jos suhteessa menee huonosti, mutta ei ole täysin valmis eroamaan, niin sitten otetaan tauko/asumusero, jonka aikana saa tapailla muitakin.
Pettäminen kulkee kaveripiireittäin. Tiedän piirejä, jossa lähes kaikki ovat pettäneet ja sellaisia, jossa lähes kukaan ei ole pettänyt. Jos omat kaverit pettää se ei tunnu usein itsestäkään niin pahalta. Sama monen muun asian kanssa. Seura tekee kaltaisekseen.
Vierailija kirjoitti:
En petä. Olen nainen. Jos suhteessa menee huonosti, mutta ei ole täysin valmis eroamaan, niin sitten otetaan tauko/asumusero, jonka aikana saa tapailla muitakin.
Olet nainen no jutun pointti olikin et naiset ei helposti petä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin et olet väärässä. Vaikka painoa on niin esim vyötärö on 70cm ja olen todella sporttinen ja kauniiksi kehuttu ja mallipiireissä pyörinyt. Eipä ole miestä vastaantullut kuka ei panis. Yllättävän moni hoikahkokin jos lihaksia painaa helposti sen 90kg ja jos pitkä ni
Panetko muka kaikkien vastaantulevien miesten kanssa vai?
Miehillä katoaa järki kun on pimppiä tarjolla, olkoot se oman tai vieraan haaroväli.
En luota yhteenkään mieheen.
"useammin naiset on luotettavia eivätkä petä" Mistä tuollaisen käsityksen olet saanut? Pettääkö ne miehet homoilemalla toistensa kanssa, kyllä niille tuntuu näitä pettäviä naisia riittävän ihan riittävästi. Nainen pettää aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin et olet väärässä. Vaikka painoa on niin esim vyötärö on 70cm ja olen todella sporttinen ja kauniiksi kehuttu ja mallipiireissä pyörinyt. Eipä ole miestä vastaantullut kuka ei panis. Yllättävän moni hoikahkokin jos lihaksia painaa helposti sen 90kg ja jos pitkä ni
Mua ei kiinnosta itsensä kehujat, ei mallit. Selittelyä,että 100kg painaa hyvännäköinen nainen. Yleistä tuon painoisille on näyttää pallolta, päärynältä tai barbababalta. Edes 177cm pitkä exäni ei painanut noita lukemia. Max 80kg ja oli hyvävartaloinen ja kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen kulkee kaveripiireittäin. Tiedän piirejä, jossa lähes kaikki ovat pettäneet ja sellaisia, jossa lähes kukaan ei ole pettänyt. Jos omat kaverit pettää se ei tunnu usein itsestäkään niin pahalta. Sama monen muun asian kanssa. Seura tekee kaltaisekseen.
Varmaan näinkin mut mun tuttavapiiriin ei ole tällaisia pettämättömiä porukoita osunut. Ehkä jotkus yliopistonörtit tällaisia, niitä ei omaan kaveripiiriin kuulu mutta muuten monenlaisia, eniten kyllä keskitasoa ylempiä, johdossa ja yrittäjiä olevia paljon, päällikkötasoa yms. Mut ei yliopistoihmisiä, ne on varmaan sitten niitä luotettavia ja sitten taas työläiset?
En.
Samaa itsekeskeisyyttä kaikilta pettäjiltä. Samaa selkärangattomuutta ja kyvyttömyyttä kantaa vastuuta