Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

varastatko kaupasta?

Vierailija
03.04.2014 |

Mitä varastat ja miksi? Ikä? Koulutustaso?

Kommentit (176)

Vierailija
61/176 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassivaras on 26v sairaanhoitaja

Vierailija
62/176 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastan välillä esim kalliita meikkejä ja hiusvärejä. Joskus myös kalliimpia pihvejä. Ei se ole kuin sujauttaa taskuun kulmassa mihin kamerat ei näe.:) mukavasti säästää rahaa. Se on älyttömän helppoa jos osaa sen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/176 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:58"]

Joskus esiteininä/teininä (11-14v) tuli pöllittyä tuoksukynttilöitä/testereitä/kyniä ja muuta yhtä vakavaa. Mutta nykyään, ei ei.

Keittäjä, 25v.

[/quote]

Ai niin miksi? No jännitys, se kun kuvitteli olevansa niin nokkelaa tyttöä.. Siksi tuli monesti luntattua kokeissakin (esim. teipattua lunttilappu nilkkaan ja nostamalla jalat ristiin ja kurkkia sitten sitä lappua pulpetin suojissa). Ja vain sen jännityksen ja vedätyksen vuoksi. Harrastimme erään kaverin kanssa kimpassa näitä, sekä pöllimistä että lunttaamista. Nykyään olemme kunnon kansalaisia.

[/quote]

No mä harrastin seksiä kaverin kanssa, tuo lunttaaminen on mamman puuhaa. 12 vuotiaana vaan m*naa pers**seen ja sillee.

Vierailija
64/176 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:19"]

Mun mielestä varastaminen ei välttämättä ole paha, jos on oikeasti tosi köyhä, vaikkapa opiskelija joka ei saa edes suvulta mitään tukea ja on pakko saada jotain välttämätöntä. Ihan oikeesti, ei jotain Cittareiden päällikköjä tai niiden paksuja lompakkoja paljoa liikuta jos sieltä yks valmisruoka hyllyltä katoaa.

[/quote]Tuo hävikki ei vain ole "yks valmisruoka" vaan paljon enemmän ja se pitää meidän kaikkien rehellisten, köyhienkin, maksaa hinnoissa.

Vierailija
65/176 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopsansaa! Johan muistui toinen tapaus, jossa huomasin, että ravintola ei veloittanut 6euron juomaa ruokalaskussa... En huomauttanut asiasta ja taisin hehkuttaa kaverille myöhemmin kuinka halpaa nykyään on... Terveisin pari viestiä taaksepäin sini lattialasta ihminen... 30 v..

Harjoittelusta pöllin toimistokamaa, postit lappuja ja sellaista. Paranoijat iski myöhemmin kun harjoittelupaikassa käydessä harjoittelun loputtua minulle tultiin sanomaan että herkkukaapin kassasta puuttuu kymmeniä euroja. Olin ihan että no wtf mitä mulle kerrot, en tosiaan tiedä asiasta! Olikohan ne tehny inventaarion sinne toimistotarvikekaappiinkin... No viisi post it lappunippua paljoa lovea tehny.

Baariss kerran löysin lattialta rahapussin, jonka sisällä oli 60e, otin niistä puolet ja vein tiskille. Viereen tuli poika joka kysyi baarimikolta  onko rahapussia näkynyt... Siihen sanoin että palautin juuri yhden tiskille. No poika halusi ostaa mulle löytöpalkkioksi kalliin drinkin...no mikäs siinä. Vähän kuumotti vaan se loputon kiittely.... Eli, en olekaan kovin pulmunen.

Vierailija
66/176 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 01:34"]

Varastan välillä esim kalliita meikkejä ja hiusvärejä. Joskus myös kalliimpia pihvejä. Ei se ole kuin sujauttaa taskuun kulmassa mihin kamerat ei näe.:) mukavasti säästää rahaa. Se on älyttömän helppoa jos osaa sen

[/quote]Oletpa alhainen olento.

Vierailija
67/176 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 01:41"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 01:34"]

[/quote]Oletpa alhainen olento.

[/quote]

Ei kyllä kiinnosta mitä joku sä aattelet musta :Dd

Vierailija
68/176 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään varasta.

Noin kymmenvuotiaana kävelin vahingossa kaupasta ulos joku posliininen koristekissa kädessäni. Juoksin nopeasti takaisin maksamaan sen. Silloinkaan ei käynyt edes mielessä, että olisin vain pitänyt esineen.

Toimittaja, 38 v.

Vierailija
69/176 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Kaikki jotka varastavat ovat säälittäviä raukkoja

Vierailija
70/176 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pienituloinen ja silti maksan kaikki ostokseni. Kuvottaa kaikki loisivat varkaat, joiden toiminta nostaa tuotteiden hintaa.

Nythän ei puhuta vahingoista vaan tarkoituksellisesta toiminnasta. Eihän monia enää pelota kiinnijääminen, jos siitä saa vain sakkoja.

Vierailija
71/176 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:04"]

Joskus esiteininä/teininä (11-14v) tuli pöllittyä tuoksukynttilöitä/testereitä/kyniä ja muuta yhtä vakavaa. Mutta nykyään, ei ei.

Keittäjä, 25v.

[/quote]

Ai niin miksi? No jännitys, se kun kuvitteli olevansa niin nokkelaa tyttöä.. Siksi tuli monesti luntattua kokeissakin (esim. teipattua lunttilappu nilkkaan ja nostamalla jalat ristiin ja kurkkia sitten sitä lappua pulpetin suojissa). Ja vain sen jännityksen ja vedätyksen vuoksi. Harrastimme erään kaverin kanssa kimpassa näitä, sekä pöllimistä että lunttaamista. Nykyään olemme kunnon kansalaisia.

[/quote]

Ja lunttaamisesta olikin se hyöty että olet nykyään keittäjä.

[/quote]

Ah, AV ei petä koskaan <3

Vierailija
72/176 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea miten rehtiä porukkaa pääosa on :)

Mulle kävi hiljattain niin, että olin Fidassa, ja kassalle mennessä puhelin soi.

Vastasin ja menin pois jonosta. Puhuessani sovittelin rannerenkaita ja sormuksia.

Juttelin vielä myyjän kanssa ja vasta illalla huomasin että ranteeseen oli jäänyt ohut rannekoru. Kauhea nolotus, mutta en mennyt maksamaan. Hyi minä.

T. 40v ja syöpäsaikulla ollaan.

Vierailija
73/176 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
74/176 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään varasta. 43v. Insinööri.

Vierailija
75/176 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään, mutta taas uutisoitiin, miten kaupoista viedään sisäfileitä ym. Ihmettelin, kuka vie.

Ap, 31v lääkäri

Vierailija
76/176 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittäjä, 25v.

Vierailija
77/176 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittäjä, 25v.

[/quote]

Vierailija
78/176 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
79/176 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen kävellyt vaippapaketti vaunujen alaosassa ulos kaupasta. Huomasin sen vasta kotona ja matkaa oli sen verran, etten lähtenyt sitä maksamaan. Seuraavalla kauppareissulla kerroin kassalle, että oli näin käynyt ja maksoin sen siinä.

Mä kuolisin häpeään, jos varastaisin jotain ja jäisin kiinni siitä. Tiukkaa on välillä rahasta, mutten missään nimessä lähtisi varastamaan.

Vierailija
80/176 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odotellaan, milloin ensimmäinen kirjoitustaidoton mölli kirjoittaa "vartia" tänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme