varastatko kaupasta?
Kommentit (176)
Nää on hauskoja nää "EN IKINÄ OLE VARASTANUT!! Paitsi....... "
Katsos kun, jos sen tekee oikein niin eipä ne sen liiemmin huuda. Mielummin otan sen mikä jälkeenpäin vaan on mun, enkä maksa kaupalle muualle hyödyllistä rahaa joka pitkässä kaaressa menee joihinkin vitun hyvinvointivaltion veroihin ja sitäkautta maksamaan sitä 100 miljardin dollarin velkaamme. Joka ei siitä pienene. Saa sitten miettiä että säästätkö autoon vai maksatko tarpeellisista mutta helvetin kalliista tavaroista? Moraalitontahan se on, mutta eipä se haittaa kun unohtaa sen kiltin kansalaisuutensa hetkeksi ja ajattelee kerrankin jotain muuta kuin valtion sinulle valmiiksi suunniteltua elämää. Syntymä, koulutus, työ, eläke, kuolema. Ja pari muksua siihen viereen.
Ajajatus houkuttaa koko ajan enemmän ja enemmän. Ensiksi täytyy toki täytyy saada raaka-aineet booster bagiin.
En varasta, enkä valehtele vaalikoneessa. En siis ole Eeva-Johanna Eloranta.
En todellakaan varasta! Kuinka noloa olisi jäädä kiinni, se häpeä ja nöyryytys... Siksi ei ole ikinä tullut mieleenkään varastaa mitään. Haluan säilyttää itsekunnioitukseni ja kasvoni muiden silmissä! Koulutustaso lukio+ammattikoulutason tutkinto
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 22:52"]No en tietenkään varasta.
Olen käynyt vain peruskoulun.
Noh, kerran vahingossa varastin vaippapaketin. Olin vaunujen kanssa liikkeellä ja laitoin paketin vaunujen alaosaan. Kassalle päästyäni en muistanut/huomannut koko vaippapakettia. Palasin seuraavalla linja-autolla maksamaan vaippoja (huomasin siis kotona vaippapaketin). Sain ne ilmaiseksi koska kauppias (sattui olemaan kassalla tuolloin) piti rehellisyydestäni.
Minulla alkaa omatunto kolkuttaa ihan pienestäkin.
[/quote]
Me käytiin miehen kanssa Ikeassa ja jotenkin kärryihin oli jäänyt joku euron maljakko, oltiin pakkaamassa ostoksia autoon ja kysyin mieheltä, että maksoiko maljakosta. Selailtiin kuitti läpi ja mies kävi maksamassa :)
Juu no toivottavasti löit miestäsi vasaralla päähän.
En varasta. 22, kotiäiti.
Pienituloinen olen, mutta rehellisesti maksan tuotteesta jonka vien kaupasta ulos.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 01:41"]
En varasta. 22, kotiäiti.
Pienituloinen olen, mutta rehellisesti maksan tuotteesta jonka vien kaupasta ulos.
[/quote]
Eli maksat rehellisesti tuotteesta joka on tuotu sinne epärehellisesti ja epäeettisesti.
En ole koskaan varastanut mitään enkä aiokaan.
N23, korkeakouluopiskelija
Kuullostaa nololta, mutta pienenä, noin 8v yritin varastaa kaupasta pähkinän. PÄHKINÄN. Enkä edes siihen pystynyt, omatunto kiljui hoosiannaa ja pähkinä jäi kauppaan :D Enkä muuten tiedä miksi juuri pähkinän.
18v ylioppilas
En varasta. Olen 30, koulutukseltani sairaanhoitaja ja kauppatieteiden maisteri, ammatiltani diabeteshoitaja.
En. Kerran teki mieli napata Marc Jacobsin laukku, kun en raskinut ostaa. En siis oikeasti olisi varastanut sitä, koska minulla on korkea moraali ja huonot hermot.
Itse varastelin nuorena teininä siwasta kaljaa ja en kertaakaan jäänyt kiinni.Eikä edes kaduta.
Kerran 10 vuotiaana tuli varastettua Prismasta karkkia ja kiinni jäin... Sen jälkeen en ole enää varastellut :D
Oisko nolointa ikinä olla vartian talutettavana keskellä markettia!! Jätän siis ottamatta jos ei rahat riitä. Kenellä normaalilla aikusella käy edes mielessä varastaminen!?
Ja varastamisen johdosta hinnat nousee. Jonkun sekin on maksettava
Toivon ettei kukaan varastaisi, mutta mieluimmin toivoisin varkaan iskevän kauppaan kuin sairaan vanhuksen kimppuun kadulla joka taitaa olla melko yleistä. Itse en varasta mistään ja olen pian 70 v eläkeläinen pienellä eläkkeellä.
Yhden kerran lukioaikoina punnitsin croissanttia ja nostin pussia hieman. Säästö oli ehkä muutama kymmenen senttiä. Olin lukenut että joku tekee niin ja halusin kokeilla. Enää en tekisi noin enkä varastaisi millään muullakaan tavalla. -N20 yliopisto-opiskelija
En. En ole koskaan varastanut.
43 v LL