varastatko kaupasta?
Kommentit (176)
Jotain lähtee aina taskuun kun ruokakaupassa käyn, elämäm tapa työtön, m41
Muslimi93 kirjoitti:
En varasta koska uskontoni kieltää varastamisen.
ai kieltää vai? minä höperö olin siinä uskossa että saatte varastaa ja valehdella vääräu*kosille niin paljon kuin haluatte
En varasta. Ei olisi omantunnon rauhaa, jos varastaisin.
Varastelijat entä, jos teillä käy niin, ettei teillä tule olemaan menestystä raha-asioissa? Jumala näkee ja tietää kaiken. Hän on kaikkivaltias.
Vierailija kirjoitti:
Varastelijat entä, jos teillä käy niin, ettei teillä tule olemaan menestystä raha-asioissa? Jumala näkee ja tietää kaiken. Hän on kaikkivaltias.
Kokki 41v
Vierailija kirjoitti:
Koska mitään jumalaa ei ole olemassa niin ei hätää.
Ja en siis varasta.
Varastamisesta jää huono maku suuhun.
Jos näin on päässyt käymään, niin on hyvä käydä pyytämässä anteeksi ja mahdollisesti korvata sille keneltä on varastanut.
Kyllä tulee hyvä ja kevyt olo sen jälkeen.
Joo on tullu otettuu pari kertaa karkkii/juomista koska kaverit on käskeny ja en tiiä miks tein niin nyt kaduttaa koska just vähän aikaa sitten mun kaveri jäi kiinni siitä kameroista joten päätin lopettaa
Oon varastanu muutaman meikin kun en kehdannut käyttää rahoja niihin. Sekä sit h&m:sta pari paitaa mut siihen se sitten on jääny.. Sit kanssa joskus 6v irtokarkkeja veljen kanssa syötiin hyllystä mut ei sillon iha tajuttu et se oli varastamista.
En oo enempää varastellu koska kiinni jäämisen pelko on suuri..
Lukion ekalla oon
Ei tulisi mieleenkään. Ilman vessapaperia voi elää, kun käyttää suihkua, Lidlissä maksaa 1 kg puurojauhetta 0,55 e.
Ei ole mitään syytä varastaa.
Post it lappuja. Mitä niillä tekee ?
Itse olen näpistellyt jo jonkun aikaa.. pääasiassa kosmetiikkaa ja vaatteita, sekä just jotai pikkukrääsää. En oikein tiedä, miksi teen sitä, päällimmäisin syy on varmasti se, että olen aina ollut tosi huono käyttämään rahaa, ja se ei meinaa oikeen koskaan riittää, koska opiskelijabudjetti. Sekä myös se onnistumisen tunne; se, kun pääsee varastettujen tavaroiden kanssa kotiin ja saa levitettyä ne kämpän lattialle, ja katsoa, mitä kaikkea kivaa sitä tänään ollaan saatu.
en itse pystyisi IKINÄ varastamaan pienistä yrityksistä, saakka sitten ryöstää ihmistä, ei ikinä. Varastelen vain isoilta ketjuilta, esim. Sokos, carlson, K-Citymarket, h&m.
Itse suosittelen lämpimästi Ale makasiinia, lähimmässä makasiinissa oli vain yksi kamera koko isossa kaupassa. Siellä on shut turvallista vaan sulloo tavaraa laukkuun niin ettei kukaan näe :D
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 23:08"]
Olen näpistellyt ja siirrellyt alennushintalappuja normaalihintaisiin tuotteisiin. Välillä saattaa myös "vahingossa" tippua ruokaupassa jotain pientä ruokakassin pohjalle, josta se ei enää löydä tietään kassan hihnalle. Omatuntoni ei kolkuta, ja olen kerran jäänyt kiinnikin, mutta itkemällä, varallisuudestani puhumalla ja voivottelemalla pääsin pälkähästä rangaistuksetta.Arvelisin säästäneeni tuhansia euroja.
36v ekonomi, tulot 70.000/vuosi
Haloo! Tunnen ihmisen joka oli oikeudessa hintalappujen vaihtelun takia ja sai rikosrekisterin. Ei auttanut itku eikä poru, eikä auta sullakaan enää toista kertaa. Lopeta nyt ihmeessä jos et halua merkintää.
Provoilu ei ole rikos. Siitä ei saa merkintää vaikka sitä tekisi kuinka usein.
Vierailija kirjoitti:
Joskus esiteininä/teininä (11-14v) tuli pöllittyä tuoksukynttilöitä/testereitä/kyniä ja muuta yhtä vakavaa. Mutta nykyään, ei ei.
Keittäjä, 25v.
Vierailija kirjoitti:
No EN!! Mun mielestä noi varastelijat on jotain juoppoja, alkkiksia, roskasakkia, mustalaisia...
Hah!
Varastin tänään 1pienen leivoksen kertomalla kasssalle väärän kappalemäärän. Olisi voinut halutessaan tarkistaa jos olisi viitsinyt.
Kuukausipalkkaisessa vakituisessa työssä julkisessa virassa. Ei velkaa. Absolutisti, ei tupakoi. Kantasuomalainen.
Vanha ketju mut vastaanpa silti 😅 teininä (14-16.v) tuli joskus pöllittyä kaupasta kaljaa. Koskaan en jäänyt kiinni, mutta oli aina kunnon kuumotukset. Nykyään en voisi enää varastaa ja pidän sitä todella tyhmänä touhuna.
22.v autonkuljettaja
En. Mutta tuntuu että monella nuorella myyjällä ja vartijalla on jonkinlaiset "psykoosit tulilla" jatkuvasti kun jokainen asiakkaan erilainen kenkä, asupari, reppu, väri tai vaate on merkki myymälävarkaasta. Mikä on koulutuksessa vialla, ennen ei ollut tuollaista, oli myös kamerat.
Idiootti!