Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

varastatko kaupasta?

Vierailija
03.04.2014 |

Mitä varastat ja miksi? Ikä? Koulutustaso?

Kommentit (176)

Vierailija
41/176 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:36"]Ja varastamisen johdosta hinnat nousee. Jonkun sekin on maksettava
[/quote]

Kaupan varas saadaan usein kiinni ja kauppa saa kuitenkin hinnannousuilla omansa. Kuka korvaa kadulla tapahtuvat varkaudet joita on ihan turhaa yrittää saada kiinni.

Vierailija
42/176 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei korvaa kadulla tapahtuvasta varkaudesta. Pidä huolta tavaroistasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/176 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 21:43"]

Varastan.

Tosin en ruokaa.

En myöskään varasta pikkuliikkeistä/erityisliikkeistä jne - vain isoilta ketjuilta.

Teen aina silloin tällöin "varkausreissuja", jolloin lähden tarkoituksella varastamaan jännityksen ja tarpeen takia. Saalis on yleensä arvoltaan noin 300 euroa. Vuosien aikana olen varastunut reilusti yli 10 000 euron edestä. Ei kaduta yhtään. Kallein varastamani asia on Burberryn takki.

Olen 18v, lukiolainen

[/quote]

Huh, etkö oo koskaan jäänyt kiinni?

Itse olen tyhmyyksissäni kakarana pöllinyt jotain pientä, enää en ikimaailmassa varastaisi mitään ja tuntuu tosi nololta tuokin että nuorena joskus tein niin. 

33 v duunari olen. 

[/quote]

En ole jäänyt koskaan kiinni. Vaikea lopettaa tätä "harrastusta", kun se on niin helppoa..

Vierailija
44/176 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varastin tänään vahingossa punasipulipussin, oli jäänyt matkarattaiden/turvakaukalon uumeniin kun mies oli kärryn kanssa muualla ja kasasin ostoksia hetkeksi rattaisiin, en tiedä miten saan nyt yöni nukuttua

Vierailija
45/176 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 30 punasipulivaras on 29v kotiäiti, lastenohjaaja ammatiltaan

Vierailija
46/176 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 v tiimarista jonkun kumin. En tiedä, oliko se lopulta vahinko eli unohdin, että mulla on kumi kädessä vai teinko sen tahallaan.. NOLOA. En jäänyt kiinni. 

Vierailija
47/176 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään varasta.

Olen käynyt vain peruskoulun.

Noh, kerran vahingossa varastin vaippapaketin. Olin vaunujen kanssa liikkeellä ja laitoin paketin vaunujen alaosaan. Kassalle päästyäni en muistanut/huomannut koko vaippapakettia. Palasin seuraavalla linja-autolla maksamaan vaippoja (huomasin siis kotona vaippapaketin). Sain ne ilmaiseksi koska kauppias (sattui olemaan kassalla tuolloin) piti rehellisyydestäni.

Minulla alkaa omatunto kolkuttaa ihan pienestäkin.

Vierailija
48/176 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mutta en uskalla. Olispa kiva joskus saada jotain mihin ei todellakaan ikinä olisi varaa.

T. Rutiköyhä

Vierailija
49/176 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viihtinyt lähteä 15km päästä maksamaan sipuleita, toivottavasti prisman saldot ei nyt pahasti mene pilalle t. 30

Vierailija
50/176 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pidä varastaa, toistaiseksi ollut rahaa maksaa ruoat sun muut härpäkkeet.

Vierailija
51/176 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. 37 v. yliopistokoulutus

Vierailija
52/176 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näpistellyt pientä tavaraa, meikkiä yms kun olin 12v. Ei ollut rahaa, olin masentunut ja yksinäinen. Jäin kerran kiinni, ja ei saatana se oli kamalaa. Nykyään en varasta vaikka olen köyhä kun kirkonrotta, opiskelija, 19v.

Vierailija
53/176 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Joskus olen laittanut suomalaisia vihanneksia pussiin, mutta punninnut ulkomaalaisena, siis halvemmalla hinnalla. Näin olen tehtyn ehkä viisi kertaa, tuli huono omatunto, joten lopetin. Enää en tee näin.

Vierailija
54/176 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Eläinlääkäri olen ammatiltani. ikä 37v

Vierailija
55/176 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 23:32"]Kyllä. Joskus olen laittanut suomalaisia vihanneksia pussiin, mutta punninnut ulkomaalaisena, siis halvemmalla hinnalla. Näin olen tehtyn ehkä viisi kertaa, tuli huono omatunto, joten lopetin. Enää en tee näin.

[/quote]

Olen siis 32 ja sh. Syytä en oikein edes tiedä, kai tilaisuus teki varkaan.

Vierailija
56/176 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinin vaihtopää lattialastan 17e hintaisen unohti kassa lyödä koneeseen. Ajattelin että olipa edullinen yhteissumma, mutta katsoin kuitin tarkemmin vasta ulkona. en palannut maksamaan lastaa... Oikeastaan ei edes omatunto kolkutellut vaan iloisena tarjosin köyhälle kaverille illlalla pari bisseä sillä rahalla... Muuten en ole varastanut enkä "varastanut", mitä toi nyt on jos ei palaa maksamaan jotain joka on vahingossa ilmaseksi annettu... En ole edes tuota kuuluisaa hedelmähuijausta tehnyt heviosastolla.

Vierailija
57/176 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastaminenhan ei ole oikein. Mene töihin! Varmasti löytyy parituntia päivästä aikaa siihen ja töitä löytyy jos on motivaatiota ja halua. Itse varastelin kanssa 12-14 vuotiaana. Nuoruuden huumaa..?

Vierailija
58/176 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kakarana pöllinyt karkkia kaupasta. Aikuisena en mitään. Sitä nolouden ja häpeän määrää, jos jäisi kiinni näpistyksestä ja joku tuttu tai työkaveri näkisi.

En vie töistäkään koskaan mitään, mikään ei olisi surullisempaa kuin menettää työpaikkansa vessapaperirullan tai kahvipaketin takia.

Johdon assari, 45 v

Vierailija
59/176 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen näitä, joilla on herkkä omatunto. Viimeksi pari viikkoa sitten ravintolassa laskun saatuani huomautin, että siitä puuttuu neljän euron juoma. Tarjoilija kiitteli ja toi uuden laskun, johon tuo summa oli lisätty.

Vierailija
60/176 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin kerran vahingossa kangaskassin. Se roikkui kädessäni oman kassini kanssa enkä huomannut sitä edes kassalla, ei huomannut kassatätikään vaikka ihan näkyvillä oli. Vasta autossa tajusin homman nimen. En lähtenyt takaisin maksamaan, nykyään varmaan menisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän