Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tammivauvat 2015

03.04.2014 |

Meille ei tullut touko,  kesä, heinä, elo, syys, loka, marras eikä jouluvauvaa mutta mikäs olisikaan ihanampaa kuin aloittaa vuosi vauvalla :D Elikkä perustan nyt ihan itekseni tammivauvoista haaveileville ryhmän <3

Minusta on ollut mielenkiintoista seurailla missä vaiheessa mennään

jotenka laitan tähän:

Kp 4 Yk 9

Kommentit (275)

141/275 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans vielä menkkoja odotellaan... nämä on niitä hirveitä piina aikoja.. oireita ei oo oikein kumpaankaan suuntaan. Ei menkka jomotuksia, jotka yleensä alkaa viikkoa ennen menkkoja eikä myöskään rintojen särkyä joka sekin alkaa uleensä viikkoa ennen menkkoja. Odotellaan vielä, en uskalla vielä testata. Onnea jo plussanneille ja pahoittelut ja tsempit seuraavaan kiertoon jo tippuneille :) 

142/275 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka moi!!

Täällä on aika kulunu nopeesti töiden, kaikkien pihahommien ja juhlien merkeissä, enkä oo juuri kerenny vilkuilemaan tänne palstalle ennenku eilen ja ilokseni hokasin että plussia on tullu!! Onneksi olkoon kaikille plussanneille! :)

Tsempit kaikille piinailijoille sekä uuden kierron aloittaneille!

ON: Oli pienoinen järkytys kattoa että tänään kuljetaan jo kp 27/30-32 dpo 9, onneksi aika onki menny nopsaa enkä oo muistanu piinailla :D Minkäänlaisia oloja ei juuri ole ollu, toissapäivänä rupesi rintoja aristelemaan ja vähän alamahalla kipuilua ollu mutta ei mitään sen kummempaa.. Oikeastaan, nyt ei ole ollenkaan semmonen tunne että olisin raskaana.. Maanantaina pitäis viimeistään alkaa mun laskujen mukaan (nyt on monta kiertoa menny kp31, jospa se pysyis tuossa)

Huvituksen aihe oli, ku tein raskauslaskurin ja sen mukaan LA olis 19.1., sama päivä ku mun oma syntymäpäivä :D Olis aika hassua, jos omalle lapselle tulis sama synttäripäivä (olettaen siis että syntyis laskettuna aikana).. (siskolla oli ensimmäisen kohalla sama LA ku sen oma synttäripäivä, mut aikasemmin syntyi) Nyt ne piinailut luultavasti alkaa...

Toivetta täynnä kp 27/30-32 dpo 9 yk 8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
143/275 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tipuin tammikuisista.. :( Siispä toivotan tsemppiä muille ja siirryn harmittelemaan tuonne helmikuisiin kuumeilijoihin.

144/275 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille! Pettyneille tsempit seuraavaan kierrokseen :)

Täällä oloja ei ole mitään, ei yhtikäs mitään. Kiireitä ja muuta ajateltavaa ollut, kipeänäkin meni viikko että vauva-ajatuksille ei kauheasti ole suotu aikaa.

Tuntuu kyllä vähän siltä että kierto venyy, kun normaalisti tässä vaiheessa jo tissit kipeytyy ja PMS monsteri nostaa päätään. Katsellaan.. :)

Tirppanen 23/28-35 yk 5

Vierailija
145/275 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

WEEBEE: Tajusin että myö mennään ihan samoilla päivillä, mulla ku on tohon listaan vahingossa tullu kierron kestoksi 31 vaikka pitäis olla 30. Varmasti oon jonnee ite sen kirjottan väärin eka. Meinasitko odottaa ihan yli kuukautisten alkamispäivän vai meinasitko testata ennen? :)

Ja ihanaa on kuulla kun plussauksia tulee enemmän :)! Ja tippuneille, plussatuulia ens kuulle!

Täällä rinnat on kyllä kipeät ihan sillai perustavalla , välillä mahassa tai tuntuu enemmän munasarjoissa epämääräistä möyrintää. Päiväkirjani mukaan niin on muissa kierroissa ollut, joten en innostu. Jotenkii tämä kk on menny sillai etten oo ees päiviä laskenu ja jotenkii ihan outo fiilis. Tuntuu ettei mitään raskauden viittaavaa ole.. Ehkä sitten kroppa tunnistaa jo sen ettei oo tärpänny, joten nyt pysyy mielikii jo paremmin aisoissa. Vaikka niin kovasti sitä ois jo toivottu omaa nyyttiä tammikuulle :/

Tässä nyt oon miettiny odotanko kuukautisiin asti ennen testin tekoa, vai kokeilenko jo sunnuntaina herkällä. Mies olisi kotona vielä sunnuntai-iltaan, joten jos plussa tulisi olisi aikaa hetki yhdessä iloita :) Se olisi kuitenkin kiertopäivä 28/30 joten voisi näkyä.. hmm. tiedä sitten uskallanko, viime kuun pettymys oli niin suuri :/

Semmosia tänne, Promint kp 25/30, dpo 10 ehkäpä, yk 3

146/275 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uusille plussanneille ja jaksuja jännääjille.! Neuvolasta kehotettiin syömään  foolihappoa kehittyvän alkion hermopäiden yms. takia. Ostin sit apoteekista sellasta ravintolisää monipuolisen ruokavalion lisäks. Niit on ehkä erilaisiii. (Mul on tota Femibionia.. Ei tarkoitukseni mainostaa mitään tiettyä merkkiä.) Sitä vaan toivoo, ettei pienelle tuu puutoksii tai itelle Ja raskaus vois jatkua loppuun saakka. Suosittelen jo silloin, kun on haaveis vauva.  

Eka neuvola olis touko-kesäkuun vaihtees. Jännää!

Näin äitienpäivän lähel toivon, et moni täällä ois äitien joukos vuoden päästä! :) Ja onnea etukäteen kaikille äideille!

147/275 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja onko teillä raskautuneilla oireita viel? Mulla oli alus ilmaa mahas, rinnat vähä arat ja suureni ja vähän vihloo / kramppaa / nippailee nivusis ja mahas, sit on vähä päänsärkyy ja väsymystä, mut ei mitää suurta viel. Ja menkat jäi pois. Sellasil oireil on selvitty näin aluks.

148/275 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TERVETULOA UUSILLE JA PLUSSATUULIA KAIKILLE NOIN YLIPÄÄNSÄ :) 

Seuraavalle kuulle siirtyneille pahoittelut ja onnea uuteen kiertoon. (Taidan seurata perässä ihan pian, että siellä nähdään.. :P )

LMC: ihan mielettömästi tarrasukkia, liimapuikkoja, laastareita, liisteriä mitä hyvänsä, että pikkuinen sinne kolonsa kaivaa ja alkaa kasvamaan kovaa kyytiä!!! Laitoin tuohon sun kp:n perään pp:t.. Jännittäviä aikoja!!

Honeysoul: Voisko ekat kivut olla vaan muniksen kasvukipuja? Mulla kans joskus samallalailla, ovis kipu vaan on sit erilailla kirpakka kipu :) Tärppipeukut!!!

Havu: Kysymykseesi, miksi tästä ei tuu mitään.. kun keksit niin kerrotko mullekin. HUOH! Odottamista odottavan aika on pitkä... kun muka väitetään, että vain odottajan aika on pitkä :D

Nienor: toivottavasti tupsahtaa plussaa testiin, eikä tätiä ole näkynyt siellä kulmilla!! Odottelen täällä, että saan lisätä uusia plussia listaan ^_^ :)

Promint: Korjasin sulle tuohon 30 :) Mä oon katsellut koko ajan, että samoilla mennään.. jänskää :D Tosin, mä toivon, että sulla ois jäskempää.. mulla niiiiiiin hirvee pms, että jos tässä ois raskaana, niin en vois kun sanoa, että mies parka, jos tää jatkus sit mahdollisesti seuraavat 8 kk :D Testaamisesta mulla on jo se kanta, että saa luvan olla täti hukassa ennenkuin testaan.. mulla lie kerkee nuo testit tuolla mennä vanhoiksi tätä menoa :D Ois digiä ja ois perus testiä kappale kaupalla - molempia siis.. mutta maltan.. ei sitten pety ihan niin kovaa..kai? :P Jos mä oisin sinä, mä varmaan testaisin jo sunnuntaina, jos kerran mies ois silloin kans "saatavilla" :) Hirmu plussapeukut! Joskus se onkin tärpännyt just silloin, kun sitä ei osaa odottaa olleskaan...

Mary Elisabeth:  Tuolla Raskaus ja synnytys puolella on tammivauvoille oma ketjunsa jo, siellä saattas olla ehkä enemmän vastaajia :) Taitaa plussalaiset siirtyä sinne aika nopsaan :)  Onnea plussasta ja toivottavasti pysyy pienokainen matkassa mukana :)

ON: Iso, pitkä huoh vain. Pms on _ j_ä_ä_t_ä_v_ä_. That's all. Itkeskelen, kiukkuan, SYÖN. Ja juon - hirmu jano koko ajan. Ja flunssa on kestänyt jo 1,5 viikkoa.. lämmöt on 37 huudeil - normi on 36,1-3.. Johtunee flunssasta. Sen piikkiin  menee myös väsymys. Tänään särkenyt hurjana päätä - syy voi olla itku, flunssa tai alkavat rättipäivät. Viel ei ois aika kyl.. vasta ens viikolla. Puhelimen appsi kertoo, että 5 päivää aikaa.. Tää kierto on kyllä ollut rankka kaikinpuolin.. hirmu rankkoja juttuja ollut..viime viikonloppuna oli hautajaiset, menetin pikkuveljeni tuossa kuukausi takaperin.. Olen käynyt keskusteluja taivasta kohden "veljeni kanssa" että lähettäs sieltä tähdenlentona alas pikkuisen sielun kasvamaan.. ihan höperöä hommaa.. mutta tuntuu, että kun otetaan aina vain pois, niin koska saa tilalle jotain?? Menipäs ohi aiheen.. Mutta yhtäkaikki.. odottelen tätsyä ja 11 kiekan alkamista. Päätin, että vasta syksyllä otan yhteyttä PeSuun.. ei vaan jaksa sitäkin taistelua alkaa käymään tässä. Ja ainahan sitä voi toivoa, että vaikka Juhannusyön taika saa aikaan ihmeen, tai Englanti.. Jos siellä sattus hyvin käymään, joutuisin varmaan harkitsemaan lapsen nimeksi London'ia. No ei vais.. Mutta rehellisesti: Dorsetissa(kohan se nyt oli) on kuulemma hmm.. kalkkikivi penis tms., jättimäinen sellainen.. jonne pariskunnat menee touhuamaan.. sillä on jonkinlainen hedelmällisyysriitti maine.. Mahtas olla kokemus sekin...

Weebee kp25/30 yk 9

149/275 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.5.2014

Sillki kp 66/?? Yk4

Jonsteri kp 39/ ~32, yk yli 2v.

Voila kp 37/29 yk2

Miiisu kp 34/?? yk8

Nienor kp 33 yk1

Emilia89 Kp 33/28-40 yk 2v

Viivi1986 kp 31/~30, yk1

Löllis kp29/n.34 yk2

Toivetta täynnä kp 28/30-32 yk8

Masc kp 28/31-39  yk19

Ellenwu kp 27/25, yk3

Promint kp25/30, yk3

Weebee kp 25/30 yk9

Nosi kp 25/31

Relight kp 24/28 yk3 

Tann kp 24/24-30? yk4

Tirppanen kp 23/28-35 yk5

2015 Vauva3 kp 23/26-28 yk7

Havu kp 22/24-34 yk5

Titityy kp 21/27-29  yk1

Toivoa täynnä kp 19/28-39 yk2

Anna Mai kp 19/30 yk6

Juliak kp 18 yk3

LMC kp18 PP3

Varpunen89 kp 16/23-30 yk3 

Honeysoul dpo 11, yk7

Plussanneet:

Safia

Emmik1

Manita

Aapeli77

Mammanen2011

Tittura

Mary Elisabeth

Miia87

Tippuneet:

Blackpanther

Anniina77

Tunturi

Rva79

Marjamiini

Innu84

150/275 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on varauduttu kierron viimeisiin päiviin ostamalla paketti siteitä eikä  raskaustestiä :( vuoto ei ole vielä alkanut mutta lisääntynyt valkkari enteilee menkkoja. Eli pari päivää vielä niin aivan varmasti alkaa yk8  :, (

Kp 23/26-28 yk 7

151/275 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LMC: Hirmuisesti tsemppiä piinailuun ja toivottavasti se plussa sieltä tulisi :) Peukut on täällä pystyssä!

152/275 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippuneet: suuret pahoittelut!!

Weebeelle erityistsempit <3 raskaita aikoja sulla. Ehkä se vaikuttaa plussan puuttumiseen? Kroppa reagoi niin herkästi paljon pienempiinkin murheisiin. Parempaa jatkoa sulle!

Vauva3 : voivoi, pessimistinhän ei pitäisi pettyä..? Ei päde tässä :) toivotaan kuitenkin! Eihän useimmiten kai raskautta edes huomaa tässä vaiheessa...?

). ( täällä kanssa aika pessimistiset fiilikset.. no ensi kerralla sitten?? Ainoa mikä herätti vähän toiveita oli dpo 4-7 ihme raapinat ja pystysuorat vihlonnat, mutta nekin hävisi jo. No onneksi ei ole pitkä aika tätä tyhjän päiväistä venailua, 5 pv ja sitten menkat. Nyt odottelen vaan tuttujen menkkaenteiden ilmestymistä...

pitäisiköhän kuitenkin syödä sitten vielä lisä foolihappoa vaikka mun vitamiineissa on se 400 ja joskus juon beroccaa jossa on myös 400..? Mä oon muuten huomannut että vitamiinit imeytyy huomattavasti paremmin jos ottaa omegakapselin samaan aikaan... kai niissä on niitä rasvaliukoisiakkn sitten. Ja foolihappokaan ei kuulemma imeydy yksistään vaan oliko se c-vitamiinin kanssa?

Havu kp 23/28 dpo 9

153/275 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaita!

Weebee: osanottoni veljesi poismenosta. Raskasta todella varmasti, ei ihme, että kroppa reagoi. Voimia ja jaksamista! Jos nyt tähän jotain kevennystä kirjoittisi, niin me käytiin kanssa yhdellä ulkomaanmatkalla viime vuonna sellaisella saarella, jossa oli tällainen paikallisen hedelmällisyyden jumalan luola. Osuttiin paikalle tietämättä mikä ihmeen paikka se oli, mutta tietty toimittiin siellä sitten ohjeistuksen mukaan. Eli siellä kehotettiin sytyttämään suitsuke ja toivomaan lasta. Sen jälkeen siellä sai ihmetellä eri kokoisia puisia falloksia joita oli luola täynnä. Melko hämärää touhua, eikä meitä ainakaan ole auttanut =D.

Toivetta täynnä: teillä oliskin aika kiva la... Toivotaan, että se on enne ja siellä pikkuinen jo kasvaa =).

Promintille, Tirppaselle, Vauva3:lle, Havulle ja muille kovasti tsemppiä loppukiertoon!!!

Mites muut loppukiertolaiset?

Havu: Mulle selitti viime syksynä inssien aikaan joku farmaseuttitäti apteekissa, että foolihappoa on kahden laista, pehmeää ja kovaa. Pehmeä imeytyy helposti ja paremmin kuin kova. Kovaa on kuulemma näissä "perusmonivitamineissa" ja pehmeää sitten näissä (kalliissa) erityisesti odottajille ja raskautta suunnitteleville... Tiedä sitten kuinka paljon oli pelkkää myyntipuhetta. Itse olen jo vuosia syönyt monivitamiinia ja erikseen vielä lisäna foolihappoa, sitä kun saa ihan pieninä tabuina pelkkänä foolihapponakin.

Yennaf: KIITOS paljon tsempeistä, niitä TODELLA tarvitaan!

).( Mulle on iskenyt joku masis. Ei tästä kumminkaan mitään tuu. Ei siellä mitään kasva eikä sinne mitään kiinnity... Edelleenkään en ressaa mistään, oon vaan ja annan elämän mennä painollaan. Mutta ahdistaa kun klinikan kirjettä ei ole vieläkään tullut emmekä siis ole saaneet sitä lopullista varmuutta siitä, menikö se yksi rääpäle pakkaseen vai ei.

Tunnen itseni vaan niin tyhjäksi. Mua ei jännitä, enkä odota innolla tulevaa vaan lähinnä ärsyttää tää koko rumba ja luget ja ja ja... Huokaus.

Tänään meillä on töissä naisten ilta ja shampanjatasting sekä herkkuruokia. En voi edes ajatella juovani mitään, joten helkkarin hankalaahan tätä on nyt peitellä. Olen toki jo rakennellut selitykset valmiiksi ja otan shampanjaa lasiin mutta en vaan juo sitä.

Näillä fiiliksillä viikonloppuun. Onnea sunnuntaille niille, joilla jo lapsosia on.

LMC pp4

154/275 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen ovis testit näyttää vahvaa plussaa vissiin jo kuudetta päivää ja maanantaina (?) tehty raskaustesti oli nega eli taitaa olla kuin ollakin joku pco:n kaveri siellä kiusaamassa ja munasolu ei vaan tällä kertaa päässyt irti. Eli kierto varmaan venyisi mutta vetelen kuudetta päivää Terolutia että eipä pääse ainakaan vanhoihin kiertoihin milloin parhaimmillaan taisi olla kierto 65 päivää. Kierto mistä esikoinen nappasi olisi ollut 55 päivää. A:sta plussa tulikin ekaa kertaa ovistestiin. Alavatsa kipuja on ollut mutta se voipi johtua teroistakin, menkkoja epäilen kun LH kuitenkin vielä huitelee korkealla.

Yritän vielä vähän päästä kärryille ketä täällä pyörii :)

kp 31/ n. 32 yk 2

155/275 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noppeesti päivittelen omaa tilannetta, eli eilen testasin negan. Kuukautisia vielä oottelen että pääsis uuteen kiertoon ja yritykseen. Ärsyttää kun kierron pitää yhtäkkiä olla näin pitkä ja kerkeet kuvitella jo vaikka mitä :D

Jos nyt ei ala sunnuntaihin mennessä kuulumaan, niin kait Se on vielä testattava.

Mut alan jo siirtyä tuonne helmikuisiin! Toivottavasti muita piinailijoita ei sitten siellä näy!! :) Tsemppiä!

156/275 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9.5.2014

Sillki kp 67/?? Yk4

Jonsteri kp 40/ ~32, yk yli 2v.

Voila kp 38/29 yk2

Miiisu kp 35/?? yk8

Nienor kp 34 yk1

Emilia89 Kp 34/28-40 yk 2v

Viivi1986 kp 32/~30, yk1

Löllis kp30/n.34 yk2

Toivetta täynnä kp 29/30-32 yk8

Masc kp 29/31-39  yk19

Ellenwu kp 28/25, yk3

Promint kp26/30, yk3

Weebee kp 26/30 yk9

Nosi kp 26/31

Relight kp 25/28 yk3 

Tann kp 25/24-30? yk4

Tirppanen kp 24/28-35 yk5

2015 Vauva3 kp 24/26-28 yk7

Havu kp 23/24-34 yk5

Titityy kp 22/27-29  yk1

Toivoa täynnä kp 20/28-39 yk2

Anna Mai kp 20/30 yk6

Juliak kp 19 yk3

LMC kp19 PP4

Varpunen89 kp 17/23-30 yk3 

Honeysoul dpo 12, yk7

Plussanneet:

Safia

Emmik1

Manita

Aapeli77

Mammanen2011

Tittura

Mary Elisabeth

Miia87

Tippuneet:

Blackpanther

Anniina77

Tunturi

Rva79

Marjamiini

Innu84

157/275 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuilen kovasti JONSTERIA.. ollaan ennenkin samois ketjuis oltu, mitä sulle kuuluu, mikä tilanne?

Kiitos Havu :) Voi todella olla, että tän kierron osilta kroppa on päättänyt mennä sekaisin.. oon tässä tulossa siihen tulokseen, että kierto tulee venähtämään. Oviksen mukamas tunsin jo 14-16 aikoihin... ja cb:n testi näytti palleroa kp 17.. mutta pms oireet puski vasta joku päivä sitten.. Foolihaposta: luin, että raskautta suunnittelevan - ja raskaana olevan - suositeltu annos on 800 yksikköä foolihappoa/vrk, että ei siitä varmaan haittaakaan olisi.  E-vitamiinia kanssa suositellaan kovasti. C-vitamiinista en tiedä foolin kanssa, että auttaako imeytymisessä, raudan kanssa kylläkin C on tärkeää. Tsempit sinne, toivotaan että ne aiemmat oireet oli hyviä merkkejä, eikä rättejä tartte kaivella esille ens viikolla. ;)

Vauva3, älä vielä luovuta.. joskus runsas valkkari on merkki myös raskaudesta. :)

LMC kiitos sinullekin. :) Ja mitä tulee noihin hedelmällisyys jutskiin ja riitteihin: ne on hauskoja, muttei ne kyllä taida toimia.. olis tässä muuten mulla ainakin 13 vuoden aikana siunaantunut jo aika monta pirpanaa :D Huvin ja urheilun kannalta silti... :D Hirmuisesti sulle nyt voimia ja positiivisia ajatuksia sinne.. Uskon, että on tosi hankala uskoa, että nyt se olis oma vuoro, mutta ei koskaan voi tietää. Piiniksiä pian taas yksi päivä vähemmän - olet ajatuksissa!!

Löllikselle tsempit, että jos vuodon on alettava, niin alkas sit pian :)

Pahoittelut Nienor negasta.. :( Laitanko sut tippuneisiin vai odotellaanko, et se täti tulee ihan oikeesti... Mahdolliset hormonitasapainot on niin suurel skaalal, että ehkä..ehkä.. jos ei vuotoa tule siis :) Mutta kerro kuin haluut tehtävän :)

ON: lämpöö..36,9-37,4 välis hyrrää.. oikeella muniksessa ollut kipuja: tyypillinen keltsin kipuilu. Tissit on edelleen arat: niin ne on 90% kierroista tähän aikaan. Oon tosi väsynyt, edelleen. Ja edelleen syytä ed.main. flunssaa. Eilen illalla tuli ällötys aalto: flunssan vika. Mies tuossa tosin mainitsi tänä aamuna, että voisitko sä sittenkin olla pieniin päin, kun itkeä vollotan.. noh.. kaikesta. "Lohdutin" aka palautin toisen maanpinnalle kertomalla, että pms ja flunssa samassa akassa samaan aikaan on syy kyynelille. Eli siis, ei mitään uutta weebeelandiassa.. Yk 10 alkakoon pian, olen jo helmikuun listaa käynyt lukemassa. :D Pessimisti ei pety....

.......Ja silti, mä tyhmä täällä tajusin äitienpäivän olevan sunnuntaina.. ois kp28 silloin.. tod.näk oviksesta jo ainakin 12 päivää.. et eiköhän cb:n digi antas ihan passelin luotettavan (Ei raskaana) tuloksen.. Toki mietin, et juurikin sen äitienpäivän takia olis niin hienoa saada se raskaana tulos.. mutta meneekö se päivä sitten ihan pipariksi lopullisesti, jos -taas- tulee negaa. Korostaa oikein sitä, miten äidiksi ei tulla vaan äidiksi päästään... Hmm... 

No mutta, loppukiertolaisille tsempit ja edelleen plussatuulia!!!

- puuhpuuhpuuuuuuh! -

Weebee kp26/30 yk9

158/275 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Tää on kyllä ihan pimeetä touhua! Kun tällä puolella on niin pitkään roikkunut niin ei millään pääse eteenpäin. Mä elän ihan täysillä teidän kaikkien tilanteissa mukana ja luen kaikki kuulumiset. Jotenkin sitä on niin pessimisti että kokoajan olen varuillani koska taas tullaan tälle puolelle niin että ropina käy! Piina ei näytä päättyvän siihen plussaan..

IHAN MIELETTÖMÄN SUURET TSEMPIT KAIKILLE PIINAILIJOILLE!! <3

LMC:LLE KAIKKI MAHDOLLISET ERIKEEPPERIT! <3

Safia 6+1

159/275 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun olisi ovis taas, nännit kipeät ja vuotoa tulee pöksyihin. Vko sitten oletetun oviksen aikaan samanlaista oli, mitäs tämä nyt on? Vielä odotellaan...

Kp 25/31?

160/275 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut voi lisätä plussanneisiin :)