Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tammivauvat 2015

03.04.2014 |

Meille ei tullut touko,  kesä, heinä, elo, syys, loka, marras eikä jouluvauvaa mutta mikäs olisikaan ihanampaa kuin aloittaa vuosi vauvalla :D Elikkä perustan nyt ihan itekseni tammivauvoista haaveileville ryhmän <3

Minusta on ollut mielenkiintoista seurailla missä vaiheessa mennään

jotenka laitan tähän:

Kp 4 Yk 9

Kommentit (275)

261/275 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LMC: tuu vaan, musta ainakin ois kiva sun kanssa "jutella" kun oon sun puolesta jännäillyt kovasti :)

262/275 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emila.89 et oo ainut piinailija! Täällä menossa tosiaan kp 33/31-32, kaksi tyylipuhdasta negaa tehty toissapäivänä ja tänään. Hitto että ottaa päähän!

Jos jonkinmoista oiretta kuitenkin ollut tässä viimeisen viikon aikana, ja ainakin omasta mielestä suht selkeitä aikaisempiin kiertoihin verrattuna? :D Vessassa ramppaamista yöllä sekä päivällä, etovaa oloa aamulla/illalla, tissit eri tavalla kipeet kuin ennen menkkoja, alavatsanipistelyä, repäisykipuja aivastaessa/yskiessä/noustessa äkisti, enemmän näppylöitä kuin normaalisti, runsasta valkovuotoa, lämmöt koholla 37.-37.1., normaalisti 36.4-36.6. Toiseen ketjuunkin jo kirjoitin, että jos ei nämä oo raskausoireita, niin sitten oon muuten vain sekaisin. :D Terveisin, "nyt tekis mieli muuten nuudeleita aamupalaksi".

Nyt vaan sit odotellaan, saapuko täti ovelle lähipäivien aikana, vai pärähtäiskö se plussa sieltä pienen odottelun jälkeen. Tsemppiä kaikille, ja ennen kaikkea hurjasti onnea teille plussanneille (joita on muuten ihan älyttömän paljon! :D).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
263/275 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja allekirjoitus unohtui!

Eli:

JuliaK kp33/31-32 yk3

264/275 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juliak mikä tilanne siellä? Täällä on vähän sekava fiilis, testi näyttää negaa, mut menkkoja ei kuulu.. maha on välillä kyllä kipee, mut ei menkat ala kuitenkaan.. tympäsee tää pitkä kierto... 

Emila89  kp50

265/275 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Meillä on jännät paikat. Yritetty vauvaa lähes vuosi ja nyt menkat myöhässä 4pv :P Mulla on aina ollut kellon tarkat ja säännölliset menkat. Oon ihan kuumilla hiilillä, kun pe tuli hailu viiva RFSU:n testillä, la tuli First Signalilla nega ja tänään tuli RFSU:lla nega. Soitin aamulla terkkarille, että pääsiskö verikokeisiin, mut en päässyt :( Käski vaan odottaa loppu viikkoon ja tehdä uuden testin. 2vk voi kuulemma kestää ennen kuin plussaa.

Jos nyt saadaan vauva, niin tammikuun lopussa pitäs olla LA. Me ollaan 32v ja mies on 33v ja kummallekin eka lapsi <3

Tavattu 10/2012
Aloitettu yrittäminen 08/13
Hoitoihin haettu 05/14
Miehen spermassa vikaa ja jatkekettu luomuna 09/14
Naimisissa 10/2014

266/275 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä täällä roikun... =)

JuliaK: Mikäs tilanne siellä? Toivottavasti huima plussapuhuri tavoitti sinutkin!

Emila: Onpa mälsän pitkä kierto! En nyt muista mutta onko teillä teroluteja mietitty/kokeiltu/käytetty kierron tasaamiseen? Voimia ja tsemppiä!

Asistente: Eihän sieltä haamua/hailua viivaakaan tule ellei hormonia kehossa ole. Voi olla pelkkä hipaisu ja kiinnittymisyritys tai sitten sulla on vaan syystä tai toisesta pidempi kierto TAI hormoni erittyy hitaasti. Mälsä tilanne, mutta pidetään peukkua, että positiivista näyttäisi pian!

(.) Mä en uskalla vielä mennä minnekään odottajiin. Vatsaa juilii ja tuhruvuotoa tullut joka päivä lugejen lopetuksen jälkeen. INHAA! Toisaalta kyllä perin vahvat oireet, mutta katsellaan nyt miltä tää alkaa vaikuttaa.

Tsemppiä teille lopuille, kovasti!

LMC ja muru-veijari rv5+3

267/275 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mennään nyt kp37 ja uskaltauduin taas tänään testaamaan. Nega. Ja nyt pitäis olla menkatkin jo vähintään 5 päivää myöhässä :/ 

Asistente1escolar: Sanoiko terkka tosiaan, et voi mennä parikin viikkoa ennen kuin raskaus näkyy testissä? Sit vaan taas odotellaan, on tää kyllä niin rasittavaa. :D

Emila.89: Täällä samat fiilikset.. Tympäsee.. Oireita on, mutta täti ei tuu eikä testi plussaa..

Lovemychildren: Toivottavasti se hurja plussapuhuri tosiaan tännekin puhaltaisi :) plussa olis niin toivottu.

Seuraavan kerran testailen varmaan tuossa kp40-41 paikkeilla, ellei täti jostain syystä päätä tulla kyläilemään ennen sitä. Tsemppiä kaikille jännäilijöille :)

268/275 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille!

Täällä yksi iloinen odottaja liittyy joukkoonne. Ensikertalainen...En ole aiemmin tänne uskaltanut. En ole uskonut tätä todeksi... 

Laskettu aika olisi menkkojen mukaan 10.1, mutta eilen käytiin varhaisultrassa ja sen mukaan ehkä 15.1. Pieni sydän siellä näkyi :) Ollaan miehen kanssa tosi iloisia ja onnellisia.  Pelottaa paljon, mutta toivotaan, että kaikki menee hyvin. 

Viime syksynä plussattiin myös, mutta kyseessä oli tuulimuna. Kesti tovin päästä suuresta pettymyksestä yli, mutta nyt toivotaan, että tämä menee mallikkaasti ja saadaan kauan kaipaamamme nyytti tammikuussa. 

269/275 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

27.5.2014

Jonsteri kp 58/ ~32, yk yli 2v.

Voila kp 56/29 yk2

Emilia89 Kp 52/28-40 yk 2v

Viivi1986 kp 50/~30, yk1

Löllis kp 48/n.34 yk2

Ellenwu kp 46/25, yk3

Nosi kp 44/31

Juliak kp 37 yk3

Jipponen kp? 

Asistente1escolar kp?/yk? 

Plussanneet:

Safia

Emmik1

Manita

Aapeli77

Mammanen2011

Tittura

Mary Elisabeth

Miia87

Silkkii

Relight

Honeysoul

Havu

Toivoa Täynnä

LMC

Anna Mai

Varpunen89

Enkelini

Tippuneet:

Blackpanther

Anniina77

Tunturi

Rva79

Marjamiini

Innu84

Tirppanen

Tann

Promint

Nienor

Toivetta täynnä

Weebee

Masc

2015 Vauva3 

Titityy

Miiisu

Missä on JONSTERI???? :O Loppulaisille viel plussapuhalluksia!!!!

270/275 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="JuliaK" time="27.05.2014 klo 08:22"]

Asistente1escolar: Sanoiko terkka tosiaan, et voi mennä parikin viikkoa ennen kuin raskaus näkyy testissä? Sit vaan taas odotellaan, on tää kyllä niin rasittavaa. :D

[/quote]

Sanoi kyllä :( Mutta on se sitten sen arvoista jos tulee plussaa. Tsemppiä sullekin, että tulis plussaa.

Mä pelästyin jo eilen, että alkaa menkat, kun tuli 3-4pisaraa rusehtavaa valkovuotoa vessassa käydessä. Tänään tullut 1-2pisaraa. Rinnat todella arat (normaalisti ne ei ole ollenkaan arat), huono olokin vaivannut ja viikonloppuna alavatsaa nipisteli. Ei sillä tavalla kuin menkkakivut, vaan sellaista jännää nipistelyä. Tänään toinen munasarja vähän säteillyt.

Tilasin kotitesti.fi :stä Sofi Ultimate testejä, kun nyt oon käyttänyt vain noita "liian herkkiä". Perjantaina aamupissasta testailen sitten, jos ei ennen sitä ala menkat. IIKS!

Mitä tarkoittaa Yk? Yrityskuukausia?

Kp.33 Yk.10

Tavattu 10/2012
Hoitoihin haettu 05/14
Naimisissa 10/2014

271/275 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen ollaan, mulla eilen kp52 "alkoi menkat" mutta se mikä tässä on merkillistä on se, että tulee vain ruskehtavaa tuhru vuotoa ja vain pyyhkiessä ja menkka kipuja ei ole ollenkaan... mitähän tämä oikein on?? Menkat vai häh??? Seuraillaan siis edelleen. . 

Emila, en tiedä mikä kp tai mikä häh... 

272/275 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siirryn helmikuisiin :( tsempit vielä lopuille piinaajille :)

Emila  kp 3/ 28-52  yk yli 2v 

273/275 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tipahdin helmikuisiin. Menkat alkoi tunti sitten. Siitä oon iloinen, että nyt taas kartalla menkoista.

Tavattu 10/2012
Hoitoihin haettu 05/14
Naimisissa 10/2014

274/275 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siirryn kanssa taka-alalle, menkat viikon myöhässä ja testit edelleen negoja. Jään jännäilemään taustalle ja ilmoittelen jos plussa tänne nyt joskus lähipäivinä vielä tupsahtaa. :) Muutoin nähdään helmikuisten puolella.

275/275 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä ilmottautuu yks odottaja lisää! nyt rv 9+1 la 20.1.2015. miten tuo np-ultra, voiko sen käydä yksityisellä julkisen sijasta kun ei ole aikoja kun rv 13 tienoille?