Tammivauvat 2015
Meille ei tullut touko, kesä, heinä, elo, syys, loka, marras eikä jouluvauvaa mutta mikäs olisikaan ihanampaa kuin aloittaa vuosi vauvalla :D Elikkä perustan nyt ihan itekseni tammivauvoista haaveileville ryhmän <3
Minusta on ollut mielenkiintoista seurailla missä vaiheessa mennään
jotenka laitan tähän:
Kp 4 Yk 9
Kommentit (275)
Havu: Ei tuo heräily ole mulla ollut kiusana kuin alkuraskaudessa. Kaikissa kuudessa =). Jos nyt oikein muistan niin siinä rv6-7 tienoolla se on loppunut ja sitten nukkuisinkin yötä päivää...
Neuvolaan voit soittaa vaikka heti. Alkuraskauden ultra kuuluu näihin hoitoihin ja siksi sinne menen. Olen aina käynyt ja hyvä niin. Jos ultrassa nähdään syke silloin noin rv7 tienoolla, putoaa kmriski ihan minimiin. Eihän se mitään silti todista, meillä edellinen meni kesken silti.
Tsemppiä Emila, testiä kehiin vaan. Johan täällä puhaltaa melkoinen puhuri =)
Zaronille pahoittelut ja onnea seuraavaan kiertoon.
LMC
Paljon onnea LMC!!!! Tosi hienoa että onnisti vihdoin!
Emila89 Mulla oli just viime kierrossa kans ensin veristä limaa ja sitten tuhrua ja aloin jo ihmetteleen sitä kiinnittymisvuodoks. Mutta mun tapauksessa kuukautiset tuli siitä kolmen päivän päästä eli en tiä oliko siä jotain kiinnittymisen yritystä silloin. Kun ei tollanen ollu mullekaan normaalia..
Toivottavasti sulla siellä pieni vauvanalku tekee pesää :)
Niin mulla tosiaan piti alkaa kuukautiset eilen mutta ei mitään merkkejä niistä. Valkkarin tulo sen kuin jatkuu. Himotestaajana testasin vielä nyt päivällä PregCheckillä kun rfsu:sta on niin monet muilla palstoilla valittanu että antais turhaan viivanpaikkaa. Kyllä PC:kin antoi hailun plussan :) Siinä on jopa väriäkin! Keskiviikolle säästin digitaalisen :D
On tosiaan meillekin esikoinen tilauksessa niin kaikki on niin jännää. Melkein jo pelottaakin että voi ei, nyt siis oikeesti olis mahdollista saada vauva ens vuonna :o
Saakohan tähän linkattua mun haamulaisen pc:n..
Varpunen89: tiedä sitten mitä oli, kyllä mä vielä pari päivää oottelen ennenkö testaan, mutta sullehan on tullu ihan selkee haamu plussa :) mä sain kans tollasen haamun sillon ku esikoista aloin oottamaan ja sitten se parin päivän päästä näky jo ihan selkeenä plussana. Eli hyvältä sulla siis vaikuttaa :)
Voi onnea kaikki plussanneet! Meitähän on paljon! :)
Havu ja muutkin, siirtykää vaan "toiselle puolelle". Mä oon ainakin jo kovasti sieläkin kuuluttanut, että mielelläni "juttelisin" anonyyminä kuin että menisin fb-ryhmään ainakaan tässä vaiheessa.
Varpunen, kyllä tuo on plussa! Luin jostain oman haamuni jälkeen, ettei testiin voi tulla minkäänlaista haamua jos ei raskaana ole. Suosittelisin kyllä, että teet vaikka huomenna aamulla digitestin niin ei tarvitse viivoja tulkita. Onnea valtavasti sinullekkin!
Relight rv 4+6 (hih, hitaasti noita viikkoja ja päiviä kertyy...)
Kiitos onnentoivotuksista! Vaikka ei tätä vaan usko. Tulis jo se mies töistä niin pääsis ääneen sanoon!
Relight olin ajatellut keskiviikkona digin tehdä mutta itseni tuntien huomisaamu taitaa olla se käytännön toteutus :D
Varpunen dpo 13/14 (ehkäpä rv 4+0, kun laitoin kierroksi 25 päivää, mitä keskiarvoisesti on nyt ollu.. ja la olis 26.1.)
Onnea plussanneilla ja erityisesti sulle LMC!
Ja minä liityn myös plussanneiden joukkoon, digitestin tein just ja raskaana 2-3 viikkoa tuli tulokseksi! Selvästi ne papakoefiilikset pian ovulaation jälkeen oli hyvä merkki :D
Mutta apua, nyt en yhtään tiedä mitä tekisin. Tai en pysty lopettaan hymyilyä lainkaan, ja jotenkin on vähän epäuskonen fiilis.
Kovasti toivottelen onnea vielä jännäilijöille, meillä on ollut tässä aika hyvä putki joten liittykää mukaan!
Hurjasti onnea anna mai!! :) "papakokeesta" tulikin nyt kaikkein mieluisin tulos :D
Puhkutaan nyt plussapino jännäilijöille oikein kunnon puhurit!
ja tippuneille halaus ja uutta kiertoa varten toivon paljon jaksamista ja oviksen hyödynnystä! On sekin kurja tunne kun aina joku muu saa plussan ja omalle kohdalle ei millään.. Tiän etten tiedä ite siitä tunteesta ees puoliakaan kun on vähemmän yrityskertoja, mutta silti. Uutta toivoa ja tarmoa peliin! On se teidänkin vuoro vielä!
Onnea PLUSSANNEET!!! Mahtavuutta!!! Erityisen lämpimästi onnea LMC!! <3<3<3 Varpusen siirtelen samalle plussalistalle, jahka varmistat että sinne siirryt :) Minusta testissä oli selkee värillinen viiva ;) Plussatkaas te kaikki muutkin niin saan vaan siirrellä teitä tuonne :D
Loppukiertolaisille... päivittelen viel hetken ja sitten jäätte oman onnenne nojaan.. suurin osa on jo listalta siirtynyt joko sinne tai tänne - ja jokunen on kadonnut kokonaan????
Weebee
19.5.2014
Jonsteri kp 50/ ~32, yk yli 2v.
Voila kp 48/29 yk2
Miiisu kp 45/?? yk8
Emilia89 Kp 44/28-40 yk 2v
Viivi1986 kp 42/~30, yk1
Löllis kp 40/n.34 yk2
Ellenwu kp 38/25, yk3
Nosi kp 36/31
Juliak kp 29 yk3
Varpunen89 kp 27/23-30 yk3
Jipponen kp?
Plussanneet:
Safia
Emmik1
Manita
Aapeli77
Mammanen2011
Tittura
Mary Elisabeth
Miia87
Silkkii
Relight
Honeysoul
Havu
Toivoa Täynnä
LMC
Anna Mai
Tippuneet:
Blackpanther
Anniina77
Tunturi
Rva79
Marjamiini
Innu84
Tirppanen
Tann
Promint
Nienor
Toivetta täynnä
Weebee
Masc
2015 Vauva3
Titityy
Kyllä siellä masussa vaan jotain on :) digi näytti raskaana 2-3 :) kiitos kaikille myötäelämisestä ja tuesta!! Seurailen täältä taustalta vielä mitä loppujännäilijöille kuuluu. Tsemppiä!
Huima plussa-aalto!
Onpa mukavaa kun niin moni on saanut plussaa testiin. Nyt vaan tarrasukkia jokaiselle, jotta pysyy pikkuinen matkassa.
(.) En osaa vielä siirtyä odottajiin, tuntuu niin epätodelliselta tämä onnistuminen. Vaikka vatsassa on vihlontoja, tissejä kihelmöi ja särkee, palelen ja hikoilen peräkanaa, tunteet sahaa raivosta nauruun, itku pääsee ihan kummista jutuista, aamulla etoo ja kahvista nauttiminen on muisto vaan EN silti osaa vielä ajatella, että meille olisi nyt tämän kaiken painajaismaisen säätämisen jälkeen tulossa yhteinen lapsi. Roikun siis siellä, täällä =).
Jospa digin kiskasis huomenna. Jos se näyttää sopivaa lukemaa, ehkä vähän rauhoitun.
Tsemppiä viimeisille piinailijoille ja kiitos kaikille onnittelijoille.
LMC ja Muru-veijari rv4+4
20.5.2014
Jonsteri kp 51/ ~32, yk yli 2v.
Voila kp 49/29 yk2
Emilia89 Kp 45/28-40 yk 2v
Viivi1986 kp 43/~30, yk1
Löllis kp 41/n.34 yk2
Ellenwu kp 39/25, yk3
Nosi kp 37/31
Juliak kp 30 yk3
Jipponen kp?
Plussanneet:
Safia
Emmik1
Manita
Aapeli77
Mammanen2011
Tittura
Mary Elisabeth
Miia87
Silkkii
Relight
Honeysoul
Havu
Toivoa Täynnä
LMC
Anna Mai
Varpunen89
Tippuneet:
Blackpanther
Anniina77
Tunturi
Rva79
Marjamiini
Innu84
Tirppanen
Tann
Promint
Nienor
Toivetta täynnä
Weebee
Masc
2015 Vauva3
Titityy
Miiisu
ONNEA UUSILLE PLUSSILLE!!!
Voiko tää olla totta, plussanneita on yhtä paljon kuin pudonneita!! Hiiteen tilastot ja todennäköisyydet :D
Mitäs emilialle kuuluu?
LMC : tuu vaan sinnekin, siellä ollaan myö ihan samat tyypit! Alkukuun plussaajat näyttäisi olevan fbssä :D mullaki on kyllä ihan epätodellinen olo, en tajua yhtään vaikka oloja vähän jo onkin. Toivottavasti alan jossain vaiheessa ymmärtämään :D Mitäköhän tästä tulee? Oonko sittenkin ihan hullu?? Kai viiden vuoden harkinta-aika on ihan riittävä!?? Mä en oo vielä päättänyt uskallanko synnyttää :D joopajuu...
Havu + loinen 4 + 5
Huomenta!
Kyllä se digi kannatti tehdä, nyt on niin mahtava olo. Näyttihän se justiin niin kuin piti eli raskaana 2-3 viikkoa! Mikä tahansa voi vielä mennä pieleen, mutta juuri nyt minä nautin tästä ällötyksen tunteesta ja siitä, että kyllä, vahvasti sitä raskaana ollaan. Hymyilen typerästi vaan, kuten mieskin =´)
Havu: Kyllä mä siellä kurkkimassa olen käynyt, mutta en oikein nyt tiedä... Kun siellä on pääosa jengiä joka on raskautunut samantien tai ainakin tosi nopeasti ja jotenkin tuntuu, että tämä oma tausta on sellainen, että kaipaan enemmän vertaistukea niihin pitkän taipaleen mukanaan tuomiin pelkoihin yms. Ehkä tuun, onhan siellä toki tuttujakin. Faceryhmään en ole halukas.
Emila: TSEMPPIÄ ja plussapeukutukset. Jatka ihmeessä tätä huimaa plussa-aaltoa!
LMC ja muru-veijari rv4+5
Hei... on tää kyllä melko rankkaa, oonko mä ainoa joka täällä vielä piinailee??? Nyt on ilmennyt jonkunlaisia oireita.. mun pitää töissä olla koko päivä jalkojen päällä, nyt on tällä viikolla särkeny jalkoja joka ilta ja nilkat on ihan turvoksissa, tätä ei oo aikasemmin ollu... oisko hyvä merkki?? Tai sit menkat on alkamassa, ei oo kyl koskaan aikasemmin ollu tällasta menkka oiretta... tiiä sit.
Emila kp46
pitänee vielä yksi testi tehdä, taisin kp 32 ja 33 tehdä testit, negaaha ne näytti, oletut kuukautiset oli hädin tuskin 3 veritippaa, mutta laskin ne kuukautisiksi, ja nehän oli viime vkolla. Tällä vkolla kärsiny kauheasta väsymyksestä, vaikka nukun todella hyvin, ja makeaa tekee mieli, en tiedä pitäisikö ihan verikokeessa käydä jos on jotain muuta..
22.5.2014
Jonsteri kp 53/ ~32, yk yli 2v.
Voila kp 51/29 yk2
Emilia89 Kp 47/28-40 yk 2v
Viivi1986 kp 45/~30, yk1
Löllis kp 43/n.34 yk2
Ellenwu kp 41/25, yk3
Nosi kp 39/31
Juliak kp 32 yk3
Jipponen kp?
Plussanneet:
Safia
Emmik1
Manita
Aapeli77
Mammanen2011
Tittura
Mary Elisabeth
Miia87
Silkkii
Relight
Honeysoul
Havu
Toivoa Täynnä
LMC
Anna Mai
Varpunen89
Tippuneet:
Blackpanther
Anniina77
Tunturi
Rva79
Marjamiini
Innu84
Tirppanen
Tann
Promint
Nienor
Toivetta täynnä
Weebee
Masc
2015 Vauva3
Titityy
Miiisu
Havu: en tiedä yhtään mitä tää voisi olla, ei oo koskaan aikasemmin ollu, ei ollu esikoisen aikanakaan. Pitää nyt yrittää kerätä rohkeutta ja testata. Jos oviksen oikein tunnisti, niin oli kp 22-23 tuntumassa...