Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tammivauvat 2015

03.04.2014 |

Meille ei tullut touko,  kesä, heinä, elo, syys, loka, marras eikä jouluvauvaa mutta mikäs olisikaan ihanampaa kuin aloittaa vuosi vauvalla :D Elikkä perustan nyt ihan itekseni tammivauvoista haaveileville ryhmän <3

Minusta on ollut mielenkiintoista seurailla missä vaiheessa mennään

jotenka laitan tähän:

Kp 4 Yk 9

Kommentit (275)

221/275 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havu, täällä ollaan peukut pystyssä!!! :)

LMC, tsempit testin tekemiseen!

222/275 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havu: kuulostaa niiiiin plussamaiselle ko olla ja voi!!! Peukkuja!!! Mä menisin yksityiselle jos olis taloudellisesti mahdollista, mutta julkiseen on nyt tyytyminen ja sielt ne ei kai tarjoo kun tota yhtä ja samaa akan käppänää... prkl.. Mutta aion sinne soittaa ja natista... pakkohan niiden on meidät ottaa sinne... jossain välissä.. :P

LMC: pakkohan se ON uskaltaa.. hirmu tsempit!!!

PS: mä aloitin sit tänään ne gelee royalet.. katsotaan tulisko musta tilastoihin kiva lisä, kun niitä niin mainostetaan... 

Weebee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
223/275 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minä vaan joka päivä käyn teidän kuulumisia kattelemassa :)

mua niiin jännittää HAVU .n ja LCM .n puolesta , että en vaan voi olla käymättä täällä :D toivon että te yllätytte testistä positiivisesti sit kun sen aika on!!

Peukkuja pidän teille ja kaikille muillekkin jännääjille <3

224/275 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuuuh, mä täällä jo odottelin uusia uutisia.. mutta päivitän listan nyt noilla mitä on.. :D

17.5.2014

Jonsteri kp 48/ ~32, yk yli 2v.

Voila kp 46/29 yk2

Miiisu kp 43/?? yk8

Emilia89 Kp 42/28-40 yk 2v

Viivi1986 kp 40/~30, yk1

Löllis kp 38/n.34 yk2

Ellenwu kp 36/25, yk3

Nosi kp 34/31

Havu kp 31/24-34 yk5

Toivoa täynnä kp 28/28-39 yk2

Anna Mai kp 28/30 yk6

Zaron kp28/25-31 yk10

Juliak kp 27 yk3

LMC kp27 PP12

Varpunen89 kp 25/23-30 yk3 

Jipponen kp? 

Plussanneet:

Safia

Emmik1

Manita

Aapeli77

Mammanen2011

Tittura

Mary Elisabeth

Miia87

Silkkii

Relight

Honeysoul

Tippuneet:

Blackpanther

Anniina77

Tunturi

Rva79

Marjamiini

Innu84

Tirppanen

Tann

Promint

Nienor

Toivetta täynnä

Weebee

Masc

2015 Vauva3 

Titityy

225/275 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista päivää kaikille!! :) 

Täällä pärähti aamulla plussa ruutuun <3 Mahtavaa! En ois ikinä uskonut, että jo tokalla kierrolla onnistuu.. nyt peukkuja, että pysyy mukana loppuun asti <3 Paljon plussatuulia vielä muille piinailijoille!! 

-Toivoa täynnä kp 28/28-? yk 2

226/275 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Toivoa täynnä:)

Lmc: miten kävi?

). ( menkkakivut jatkuu, verta ei näy. Jos huomenna testaisi? Uskaltaisinkohan?

Havu kp 31/28, dpo 17

Vierailija
227/275 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa täynnä hurjasti onnea!! :) Ihanaa ettei sun tarvinnut montaa kuukautta piinailla! Toivon että kaikki sujuu hyivin ja saat sitten tammikuussa nyytin käsivarsille <3

Havu Huiiiii, kun jännittää jo sun puolesta! Pidän peukkuja että viivalainen näkyisi! Pakko sun on testata! :)

ON: ei ole vielä tullut ennakkovaroituksia tädistä tuhrujen muodossa ainakaan. En saisi vielä liikaa innostua, mutta vähän taas tulee piinaava olo.. Huomenna tai ihan viimeistään tiistaina olisi tädin aika tulla.

Tänään on ollut maha vähän sekaisin. Oonkohan syöny jotain outoo vai josko...? :D

dpo 11/12

Viime kierrossa tosiaan tuhru alkoi dpo 10 ja täti kurvasi paikalle dpo13.

228/275 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa!! :'D

Miten voi olla mahdollista?? Tuntui aivan samalta kuin menkat alkaisi... oli jotain oireita, mutta ilman raskaana oloa on ollut enemmänkin... ainoa ero oli se papakoe fiilis dpo 4 - 7. Mutta voiko kiinnittymistä edes tuntea noin aikaisin? ?

Nyt on aika hämmentynyt olo... ja pelottaa vähän!! Ihanaa:) voi kun menisi hyvin!!

Mites muut jäljellä olevat??

Havu mitäs tähän nyt pitäisi kirjoittaa...?

Vierailija
229/275 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea havu!!! <3 :) toivon et on tarrannu lujasti kii kun niin tuntukin :) voi että, on se uuden elämän alku aina vaan niin ihmeellistä. Milloin sulla olikaan la? Ja eikös raskausviikot lasketa edellisistä menkoista?

Mä en uskalla vielä testailla.. Jotain mahatuntemuksia on mutta ei muuta. Paitsi eilen kohdunnapukka oli edelleen tosi supussa ja kova ja valkkaria tulee edelleen. Yritän ehkä jännätä/odottaa menkkoja keskiviikkoaamuun asti. Silloin saadaan hakee kihlaslrmuksetkin kultasepänliikkeestä <3 niin siis tosiaan mentiin kihloihin miehen kans maanantaina :) olisko sopiva hetki tässä kierrossa plussata :D

En kyllä täysin luota itteeni et jaksaisin odottaa keskiviikkoon jos ei kuukautisia kuulu..

dpo 12/13

230/275 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

havu ONNEA!!!!! <3 

minusta kans on tuntunu että oireita on oikeasti vähiten silloin kun on raskaana (Paitsi silloin kun on jotain vialla).

-voi kunpa minäkin saisin sen plussan vielä joskus nähdä-

231/275 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Havu! Ja onnea toivoa täynnä! :)

Jaksuja vielä loppupiinailijoille!

232/275 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites LCM ? Joko oot uskaltanut testata?

en oo jotenki valmis kirjottelemaan tuonne helmikuulle.

jotenki vaan se pettymys on taas paljon lähempänä noin 23 päivän päässä :/

oli mulla asiaakin: mitä ovistikkuja olette käyttäneet ja kuinka aikaisin mun kannattaa alkaa tikutteleen? Nyt siis kp5 / 26-29. Olen siis ihan oudoilla vesillä ja ekaa kertaa ajattelin kokeilla noita ovistikkuja että sais varmuuden tuohon ovulaation ajankohtaan.

233/275 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea havu! Ja nyt alkoi mua jännittää, sanoit että sulla oli "papakoemaisia" tuntemuksia, ja heti kun ton luin niin tajusin että just siltä ne mun samoissa vaiheissa olleet oudot tuntemukset tuntui.

Toisin sanoen en oo vielä testannut, enkä ostanut testiäkään. Lähin apteekki on viikonlopun kiinni, eli huomenna aikeissa käydä ostoksilla ja jos ei tiistaina näy menkkoja, sitten testailla.

Jotenkin tässä kierrossa mulla on ollut hirveän hyvä fiilis sen suhteen että vihdoinkin olisin raskaana, mutta nyt alkaa pelottaa. Mitäs jos oon vaan kuvitellut kaiken, miks tää olis jotenkin eri asia kun ne kaikki pettymykset tähän asti? Onneks on ollut paljon ohjelmaa ni on ajatellut muita asioita.

234/275 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille onnitteluista <3 ja varpunen onnea myös sinne kihlauksen johdosta :) 

Mullahan on vaihdellut kierrot 24-34 pv niin ei kai sitä voi menkoista laskea? Nyt toisaalta ois ollut just 28 pv kierto :) löysin sellaisen joka laskee oviksen mukaan niin 21.1. se antaisi... jännää! Ei tunnu kyllä yhtään konkreettiselta! Mustako pitäisi vauvan syntyä 8 kk päästä?? Paitsi että huono olo on jo:( ja herään joskus klo 5, vaikka normaalisti klo 10 asti nukkuminen ei riitä. Ja KAAMEA nälkä!! Ei kai noitten vielä pitäisi alkaa :/ esikoista siis toivomme,  kaikki on aivan uutta!

Vauva3: onnea helmikuun kiertoon! Jospa silloin olisi teidän vuoro?  Mulla ei ollut ovistikkuja kun mulla on parin päivän tarkkuudella maailman selvin ovis. Vaikkakin vaihteli 10 pvllä paikkaansa.

Anna mai: olisipa ne raskaustuntemuksia! Mä en kyllä tiedä oliko, ehkä ne on liian aikaisin? Mutta se on hassua, en mä osaa selittää miltä papan ottaminen tuntuu mutta just samalta tuntui... pidän peukut pystyssä!

Relight: pitääkö siirtyä toiselle puolelle?  Kävin kurkkii että siellä oli jotain fb ryhmää, tahdon olla anonyymi :D

Havu sormet ja jalat ristissä 4+5

Vierailija
235/275 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malttanut sitten odottaa ja testasin tänään haamun! Tai ainakin omasta mielestäni se on haamu, sillä tuolla rfsu:n testillä nega on mulla aina ollu täysin plankko. Nyt tuli heti 5 min jälkeen selvä viivanpaikka, jossa hieman väriä. Huijuijui! En kyllä oikein vielä tajua/halua uskoa että nyt olisi tärppi. En vielä siirry mihinkään ennen kuin viiva vahvistuu. On se sen verran hailura vielä.. Keskiviikkona (tai jo huomenna :D) uusiks!

Eikä siis yhtään mitään menkkatuntemuksia (siksi testasinkin) mutta ei myös mitään raskausoireitakaan.. Äidillänikään ei ollut mitään ennen plussaa.

236/275 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kummallisia "oireita" eli siis perjantaina luulin että menkat alkoi, kun pyyhkiessä tuli punertavaa limaa, sitten lauantaina tuli taas vain pyyhkiessä ruskehtavaa limaa, ja sitten sen jälkeen ei mitäään... mitä tämä on??? Onko kellään muulla ollut samanlaista? Ajattelin pari päivää seurailla ja ehkä sitten testailla.. ei oo muita oireita suuntaan eikä toiseen. Ei menkka kipuja eikä liiemmin raskausoireira. 

Emila kp 44 

237/275 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä plussa tuli!

Havu: Onnea miljoonasti! Ja tarrasukkia ja erikeepperiä ja mitä näitä on =). Ihanaa! Kyllä ne olot voi alkaa kuule ihan heti!

Onnea sydämen täydeltä myös muille plussaa testanneille. Olikos ainakin Toivoa täynnä? Ja Varpusella haamu? Upeaa!!!

Emilalle tsemppiä, jospa testaisit? Sulla on aika pitkällä jo kierto...

(.) Niinpä se testi tosiaan sen plussan toi. Eilen aamulla uskaltauduin testaamaan ja plussa pärähti heti aivan selkeänä. Kyllä siinä kädet alkoi täristä ja piti mies huutaa vessaan mukaan =´). Mies on ihan sekaisin onnesta, tujottelee vaan hölmö ilme naamalla...

No, mulla on melko kaamea olo, päätä särkee neljättä päivää, nukun huonosti ja tissit on niin kipeät, että herään niiden(kin) takia yöllä. Mulla kanssa uni loppuu viiden aikaan, se on ollut raskausoire aina, joka kerta. Myös aamupala tökkii ihan huolella, tavallisesti syömäni mysli ei mene alas ollenkaan. Mehua ja leipäpalan sain alas aamulla. Niin, ja kahvi! Tuoksu vielä menettelee, mutta alas en saa tippaakaan. Ja sekös onkin nastaa kun mut tunnetaan töissäkin toimiston parhaana kahvinjuojana =). Hengästyn myös ihan pienestäkin kävelystä, joka ei näin juoksua harrastavalle ole ihan tavallista... Aika nopeasti ovat alkaneet nuo oireet, mulla ei ole aiemmissa raskauksissa juuri edes etonut...

Huh huh, alkuraskauden ultra on 9.6., sinne asti jos selvitään ja sitten kaikki on hyvin niin ehkä alan uskaltaa uskoa tähän. Viimeksi meillä oli kaikki aru:ssa kaikki hyvin mutta pieni menehtyi silti. Siksi skeptinen olo. Mutta jospa nyt...?

Tsemppiä vielä piinailevilla ja vielä kerran onnea plussanneille. Niin, ja kiitos tsemppaajille. Olette aarteita!

LMC rv4+3 =D

238/275 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LMC: kyllä mä ehkä huomenna tai viimestään keskiviikkona uskaltaudun tekemään testin.. arka oon sitä tekemään, ei tää mun kierto vielä pitkä oo, voi sanoo että melkeen normaali, mulla on aina ollu todella epäsäännöllinen kierto... mut jospa tää tästä.. 

239/275 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putosin. Katseet kohti seuraavaa yritystä.. 

240/275 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LMC: jeeeee!!!!!! Haha, ihan mahtavaa:D jesjes ;) onko sulla jatkunut toi kesken yön herääminen läpi raskauden aina...? Kai siihen tottuu...? mä siirryin jo teehen. Aamulla ainoa mikä maistuu on mehu. Mä lihon varmaan 30 kg jos on kokoaika näin tolkuton nälkä.. pitäisköhän tuollaiseen arultraan mennä..? Neuvolaanko pitäisi joskus soittaa...?

Varpunen: senkin hätähousu! Onnea :)

Emilia voisko olla kiinnittymisvuotoa? Sitten tulisi kyllä pitkä kierto.. tiedätkö koska ovis oli?

Mikä superkuukausi??? Vappu taisi olla hyvää aikaa :) toivottavasti kaikki plussanneeet saa nyytit kainaloon tammikuussa <3 toivottavasti joku jaksaisi kirjoitella vielä anonyymistikin..

Kaikille loppupiinailijoille kovat tsempit ja pudonneille uskoa ja onnea seuraavaan yritykseen..