Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tammivauvat 2015

03.04.2014 |

Meille ei tullut touko,  kesä, heinä, elo, syys, loka, marras eikä jouluvauvaa mutta mikäs olisikaan ihanampaa kuin aloittaa vuosi vauvalla :D Elikkä perustan nyt ihan itekseni tammivauvoista haaveileville ryhmän <3

Minusta on ollut mielenkiintoista seurailla missä vaiheessa mennään

jotenka laitan tähän:

Kp 4 Yk 9

Kommentit (275)

201/275 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi haaveilija mukaan lisää..

Meillä miehen kanssa yritystä takana nyt 10 kiertoa. Ei yhtään yhteistä mutta molemmilla edellisistä liitoista poikia. 

Mulla ikää jo yli 30 ja miehellä yli 40 että peljättää vähän sen vaikutus asiaan.. Lisäks mulla todettiin tuossa ohuet limakalvot, joihin söin 3kkn kuurin Teroluteja. Viimenen terokierto päätty kummallisesti, tiputtelu alko jo kp. 25 ku otin vipan tabletin ja kesti 5päivää kunnes kunnon vuoto alko... Mun kierto on ollu aika lailla sen 25-31 pvää.. nyt sit tässä kierrossa laskentatavasta riippuen (laskeeko tostatiputtelusta vai kunnon vuodon alkamisesta) joko 26. tai 21.päivänä tuli vessassa käydessä kirkasta verta. Sen jälkee ei mitään. Nyt sit mietin että olikohan kyseessä kuitenkin kiinnittymisvuoto eikä menkat.. tein tossa 27. tai 22. pvä negan herkällä testillä. Kärsimättömänä ihmisenä ajattelin testiä huomenna aamulla uudestaan kun on 31./26. sellasella herkällä liuskatestillä ku niitä tuolla kaapissa on... 

Mulla on kyllä nippaillu mahasta tosissaan pari päivää ja maha on tosi turvoksissa.. että eiköhän ne menkat sieltä ala viimestää huomenna ku testaan :p

202/275 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, kyllä digitesti sanoi, että "raskaana 1-2 viikkoa"! En voi uskoa tätä! Kävin vielä töistä tullessani katsomassa testiä roskiksessa ja sama teksti oli aina vaan ;)

Havu, älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Mulla ainakin alkoi, jo viikko ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, menkkamainen jomottelu ja olinkin ihan varma, että menkat alkaa.

Voi kumpa saisin teidät kaikki mukaan tuonne "toiselle puolelle"! Nyt vaan positiivista ajattelua ja plussia testeihin! <3

Relight rv 4+1 (voi luoja, tästä se piina vasta alkaakin...)

P.S. Käyn kyllä varmasti katsomassa, miten täälä edetään. Jaksamisia kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
203/275 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

RELIGHT Aivan hurjan paljon onnea plussan johdosta!!!!! <3 kaikkea hyvää teille jatkoon

Vierailija
204/275 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihanaa Relight!!! :) <3 Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan!

ON: Tänään piti sit omaksi mielenrauhaksi testata puhdas nega kun meen kaverille viettään iltaa ja juomaan pari lasia viiniä. Dpo 8/9 eli eipä testissä nyt muutenkaan vielä näkyis. Eilen oli pientä menkkamaista jomotusta ja tänään armotonta väsymystä.

205/275 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin tänään, että edellinen kierto oli 30, mutta pillereiden kanssa siis, nyt kp 31/31 about.. Dpo 14, oletetusta siis. Menkkakipua, mtn ei tule kuitenkaan vielä, hermot kireellä niin kun yleensä kuukautisten aikaan, enteileekö kuukautisia vai aiheuttaako myös raskautuminen hermojen kiristelyä tässä vaiheessa?

206/275 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja negahan sieltä tuli. :/ Alkaa toivo hiipua taas... Tää on ollu melkosta piinaa, mutta kohti yk 11 mennään. 

207/275 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä piinaa, menkkoja ei näy, eikä myöskään menkka oire. Tänään ajattelin  uskaltaa testata :/ tulen sitten kertomaan miten kävi. 

208/275 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minutkin voidaan lisätä plussaneiden puolelle, laskin aikasemmin väärin, tänään olis menossa vasta dpo 12, arvioin aikasemmin että ovis olis tullut aikaseemin mut taisi olla vain ennakko kipuja. Onnea plussaneille ja toivon muille plussia <3

209/275 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikkamoi! Toivottavasti otatte mut mukaan tammihaaveilijoihin :D Itselläni on hieman kumma tilanne tällähetkellä, nimittäin olen seurustellut mieheni kanssa vasta vähän aikaa ja ehkäisynä on ollut kumi. Noh menkat on nyt viikon myöhässä ja karmeat menkkakivut, mutta tosiaan ilman sitä vuotoa. Hajuaisti on tosi herkkä ja vatsa ei enää kestä rasvanpolttajia joita olen tähän asti popsinut ongelmitta, ajattelen että jos tässä nyt raskaana ollaan niin sekin on tietynlainen merkki siitä että keho suojaa pientä vaarallisilta aineilta. Olen tosi itkuherkkä ja suutun pienistäkin asioista, jotka jälkeenpäin ovatkin ihan olemattomia :D

Rakastan lapsia ja mikäli olen raskaana, niin vauva on ehdottoman tervetullut <3 Pelottaa vain miten mies tämän sitten ottaa... Mutta olisi kiva tulla jakamaan teidän kanssa ajatuksia! Testin ajattelin tehdä huomenna....

210/275 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai perjantai!!

Varpunen: testasit tosiaan melko aikaisin =). Toivotaanpas kovasti, että plussa sieltä pärähtää sitten jokusen päivän päästä!

Mikäs Nosilla ja Emilalla tilanne??

Zaronille pahoittelut ja tsemppiä seuraavaan kiertoon.

Honeysoulille ONNEA!!!

Jipposelle tsemppiä testin tekoon. Eiköhän se elämä siitä suttaannu jos plussa pärähtää.

Missä Havu? Mikä tilanne??

Entä muut loppukiertolaiset?

).( Menkkaoireita. Päätä särkee. Palelee. Ärsyttää kaikki. Eikä sitä "jes tää onnistui vihdoin" -tunnetta vaan ole. Ei ole. En halua ostaa tänään testejä valmiiksi, en. Enkä halua testata sunnuntaina, en.

Viikonloppuja kaikille. Jospa paistaisi aurinko...

LMC (ent. Roxymamma) pp11

211/275 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LMC: mä en uskalla kirjottaa tänne mitään. Nyt kun kirjoitan, menkat alkaa ihan just..

Kauheet menkkakivut neljättä päivää:( tänään pitäisi varmaan alkaa. Aina dpo 15 alkanut mutta eiköhän luteaalivaihe voi heitellä niin tänään olisi vielä ihan perus.

OmanapaHavu kp 30/28 dpo 16

212/275 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16.5.2014

Jonsteri kp 47/ ~32, yk yli 2v.

Voila kp 45/29 yk2

Miiisu kp 42/?? yk8

Emilia89 Kp 41/28-40 yk 2v

Viivi1986 kp 39/~30, yk1

Löllis kp 37/n.34 yk2

Ellenwu kp 35/25, yk3

Nosi kp 33/31

Havu kp 30/24-34 yk5

Titityy kp 29/27-29  yk1

Toivoa täynnä kp 27/28-39 yk2

Anna Mai kp 27/30 yk6

Juliak kp 26 yk3

LMC kp26 PP11

Varpunen89 kp 24/23-30 yk3 

Zaron kp28/33/25-31 yk10

Jipponen kp? 

Plussanneet:

Safia

Emmik1

Manita

Aapeli77

Mammanen2011

Tittura

Mary Elisabeth

Miia87

Silkkii

Relight

Honeysoul

Tippuneet:

Blackpanther

Anniina77

Tunturi

Rva79

Marjamiini

Innu84

Tirppanen

Tann

Promint

Nienor

Toivetta täynnä

Weebee

Masc

2015 Vauva3 

213/275 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille :)

ONNEA PLUSSANNEILLE!!! Ihana saada tuota osaa listassa kasvattaa! Toivotaan, että teillä siellä menisi kaikki hyvin ja ensi talvena saisitte pikku pilttejä pyöräytellä :D 

Ja tipahtaneille.. I feel you.... Mutta ei tässä auta, kun uuteen nousuun ja tervetuloa Helmikuisiin.. <3

LMC: Voi, kun tietäs mitä sanos.. Mä uskon, että sä tiedät sun tuntemukset ja osaat ne jopa oikein tulkita.. yleensä jo näin pidemmillä matkoilla omistaan ei voi erehtyä, mutta peukut pystyssä sinne saakka, kunnes(JOS) vuoto alkaa. Ja mitä tulee pelkoon tehdä testi: mä yhdyn sanoihisi.. se on hirveetä, varsinkin, jos on menkat jo myöhässä, niin se toivokin kerkee nostaan päätään.. ja sitten silti nega. Ihan hirrrrrmu jaksuhalit sinne sulle!!!

Havu: ex mieheni kanssa käytiin aikoinaan tutkimuksissa = ei vikaa missään. Nyt YRITIMME päästä helmikuussa, mutta koska meillä on yksi suuren suuri mysteerinen raskaus, joka päättyi joko kkm/tuulimunana elokussaa rv8. Siihen se lääkäri nyt turvautui, että voit tulla raskaaksi.. hohhoijjaa.. joten emme saaneet mitään sen kummempia.. mulle verikoeita, jonne en ole mennyt.. sokerit, maksa-arvot, kilpparit.. ja otti papan ja sen normipakko klamydian.. Mulla ei oo koskaan ollut mitään tauteja, ettei senkään takia pitäisi olla lapsettomuutta.. Saamme mennä takaisin vasta nyt kesällä, jos emme - mitä siis emme ole...- raskautuneet.. Eniten mua tuossa nyppii juurikin se, että JOS kyse olisi vain näistä 10 kierrosta, niin ymmärtäisin sen, että odotuttaa sinne vuoteen kkm:n/TM:n takia.. Olemme kuitenkin aloittaneet yrityksen jo 3/13, joten on tässä vuosi ja reilu jo mennyt.. ja koska mun tausta on.. niin.. Mä jotenkin TIEDÄN ettei me tulla lasta saamaan ilman varmaankin niitä rankimpia pisimmälle vietyjä hoitoja - jos edes niillä :( Ja sinulle: hirmu tsempit, et plussa tulee!!! Ainakin kuulostaa sille, et jotain jänskää siel ois meneillään ;)

Vaan, kaikille tsemppiä jatkoon ja alkakaahan voida paksusti :D

Weebee kp5/30 yk 10

214/275 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen menkkoja ootellaan... testiä en uskaltanu eilen tehä, oon saanu niiiin monta kertaa pettyä 2-vuoden aikana, että en sitä pettymystä enää halua. Ootan viikonlopun yli ja testaan vasta alku viikosta. 

215/275 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös täällä edelleen odotellaan. Se hieman outo olo on edelleen jatkunut, ja tietysti toivon ja kuvittelen hirveästi! Olisi varmaan kätevämpää jos ei tietäisi, mitkä oireet on mahdollisia - sitten niitä ei yrittäisi koko aikaa itsestään metsästää.

Tekisi mieli testailla jo viikonloppuna, clear blue digital sanoo että antaa melko luotettavan tuloksen jo muutama päivä ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää. Toisaalta se testailu tuntuu tyhmältä, koska rahaahan siihen aina menee. En tiedä vielä, katsotaan nyt kärsivällisyystasoa :) Mutta alkuviikosta sitten joko menkat tai testausta viimeistään.

Tippuneille valtavat pahoittelut! Ja plussainnelle tietenkin onnittelut!

216/275 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä =)

Havu: nythän vaikuttaa tositosi hyvälle!!! Plussapuhureita puhaltelen sinne! Tsemppiä.

Emilalle tsemppiä piinaan =)

Weebee: kiitos siis, kyllähän tää vähän tätä on... Nyt särkee päätä ja on kurja olo. Haluaisin, niin kovasti haluaisin, että tämä onnistuisi. Mutta kun käytössä on lääke, jonka haittalistalla on KAIKKI sellaiset fiilikset ja tuntemukset, joita mulla nyt on. Niin eihän tässä uskalla toivoa. Pessimisti pettyy ihan yhtä lailla kuin optimistikin, mutta tuntuu, että jos rakennan joitain turhia pilvilinnoja, putoan niin alas, etten jaksa nousta.

Testit kävin ostamassa... Yyh. Kunpa voisikin vaan odottaa, että menkat alkaa ja saada tieto niin mutta kun ei. Vuoto ei näet alkane ennen kuin lääkkeet lopettaa eikä niitä saa lopettaa ennen testausta. PAKKO siis uskaltaa. Ehkä sunnuntaina...

Tsemppiä kaikille. Mun duuneista ei tuu yhtään mitään mutta koetan nyt tässä räveltää jotain...

LMC

217/275 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LMC : koita kestää! ! Eihän sitä tiedä vaikka plussa pärähtäisikin. Tsemppiä sulle:) pakko mikä pakko... mulla on ollut pari aamua aika heikko happi, hirveä nälkä ja toi vatsatunne. Lisäksi oon ollut aivan jäässä. No varmaan niskat jumissa, liikkunut paljon, kotona on kylmä ja menkat tulossa. Eikö selity ihan hyvin?? Alkaakohan ne nyt vai ei?? Yritän olla toivomatta liikoja, mutta minkäs teet.. Huiiiikapuaa...! jos huomenna ei ala niin....

218/275 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vieläkin... Ei vieläkään menkkoja. Koko päivän on kuvottanu ja se helpottaa syömällä. Farkut ei mahtunu jalkaan aamulla, maha niin turvoksissa...Itkettää ihan kummalliset asiat ja miehen tupakanhaja on KAMALAA.. Mä oon ilmeisesti hyvä kuvitteleen oireita.. :OP tai sit tuo vuoto kp 21 olikin ovis... tai jotai muuta... nyt vasta piinaakin...

Tänään kp 27(..kai..jos alotan laskemisen ekasta kunnollisesta vuotopäivästä..) ja tuos oikein kalenterin kanssa laskeskelin että kierto 26-28 pvää.. joskus syksyllä oli 30 pvääkin.. 

Vierailija
219/275 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussanneille...

Itse siirryn tippuneisiin.

kp2/27-29 yk2

220/275 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo menkat alkaneet... nyt jännittää!! Tähän mennessä aina täti tullut kylään. Huiiiii :)

Mene weebee jollekin muulle lääkärille, ei toi oo normaalia. Kaikki muut tajuaa sen paitsi se tohtori kenen luona kävitte. Ja verikokeisiin marsmars!