Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vihjata miehelle, että toivoisin kihlausta?

Vierailija
02.04.2014 |

Meillä on sellainen tilanne, että ei oikein voida toistaiseksi mennä naimisiin. Ollaan kuitenkin erittäin sitoutuneita suhteeseen ja ainakin itse olen 100% varma, että tämän ihmisen kanssa haluan olla loppuelämäni. Uskon kyllä, että mieskin ajattelee niin, mutta se ettei voida mennä naimisiin johtuu miehestä ja harmittaa häntä älyttömästi, siksi en usko että tulee oma-aloitteisesti kosimaan ennen kuin asia on pois päiväjärjestyksestä. Musta olisi kuitenkin ihanaa, jos meillä olisi sormukset merkkinä sitoutumisesta, vaikka kihlauksesta tulisi aika pitkä. Mitenköhän saisin hienovaraisesti vihjattua asiasta miehelle? 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on ärsyttävää, kun ei pysytä aiheessa vaan spekuloidaan vaan ja oletetaan aina pahinta. Ehkä muuta ei sitten voi odottaakaan av:lla ellei selvitä pilkuntarkasti taustoja ja silloin taas takerrutaan johonkin yksityiskohtaan ja aletaan repostella sitä, mahdollisimman negatiivisesti vielä. 

En roiku miehessä, ihan omasta vapaasta tahdosta ollaan ja asutaan yhdessä. Jutuista päätellen meidän parisuhde on parempi kuin täällä useimmilla.

Vierailija
42/46 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollu avoliitossa vuodesta 94. Ei rinkuloita sormissa. Lapsia 2 ja rakkaus kukoistaa edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko sellaisia asioita mainita, joista ei saa puhua ja josta et itsekään puhu?

Vierailija
44/46 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mentäisiinkö kihloihin?"

Vierailija
45/46 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:35"]

Olen ollu avoliitossa vuodesta 94. Ei rinkuloita sormissa. Lapsia 2 ja rakkaus kukoistaa edelleen.

[/quote]

Voi ei, miten sä pystyt olemaan kun teidän suhde ei ole virallistettu teinikihloilla? :O:O

Vierailija
46/46 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:35"]

[/quote]

Voi ei, miten sä pystyt olemaan kun teidän suhde ei ole virallistettu teinikihloilla? :O:O

[/quote]

Kyllä mulla oli 19v, mutta sormet on hieman miehistyny 20 vuodessa ;) . (Aikoinaan oli joku teini riita ja yllättäen sormus hävisi)