Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lookfantastic.com kokemuksia

Vierailija
25.04.2014 |

Oon nyt hetken jo googletellut Paul Mitchellin tuotteita ja tuollaiseen kauppaan törmäsin. Tuotteet ovat melkein puolet halvempia kuin suomessa ja ainakin väittävät että toimituskin on ilmainen.

Mietin vaan että onko tuo kuinka luotettava kauppa? Uskaltaako tilata?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut, ja nytkin on tilaus sisällä. Miesten tuotteet löytyvät osoitteesta lookmantastic.com, heh.

Vierailija
2/73 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut joskus aikoja sitten, ihan ok kauppa, ei mitään hämäräbisnestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä kauppa, tilasin edullisesti Urban Decayn silmämeikin primervoiteen (hyvä tuote muuten) ja sai vielä ekan tilauksen alennustakin vähän :)

Vierailija
4/73 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tilasin sieltä parit meikit ja kaikki meni hyvin

Vierailija
5/73 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut muutaman kerran, ei mitään ongelmia.

Vierailija
6/73 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä sitten uskallan, kiitos teille!

Vierailija
7/73 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin ensin tangle teezerin sieltä, että pystyin testaamaan, onko luotettava (niin halpa, että uskalsi). Tuli perille luvattuna päivänä, ja sen jälkeen tilasin juurikin noita paul mitchelleitä sieltä, ja perille tuli! Tiedän mistä tästä lähtien aina ostan hiustuotteet.

Vierailija
8/73 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. 

Vierailija
9/73 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja luotettava on, suosittelen.

Vierailija
10/73 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tilannut olen ja hyvin toimi. Nopea toimituskin oli :)

Vierailija
11/73 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin viikko sitten Ghd suoristusraudan lookfantasticilta. Muutaman päivän kuluttua sieltä laitettiin viestiä että he eivät pysty siirtämään maksua tililleen joten tilaus pitää perua. Tililtäni vajaa 150e kuitenkin lähtenyt. Nyt he eivät suostu palauttamaan rahoja takaisin vaan antavat summan edestä luottoa sivulleen. Ihan kun tilaisin sieltä enää uudestaan! Asiakaspalvelun kanssa olen viimeiset 3 pv tapellut, joutuu varmaan kuluttajavirastoon tekemään valituksen. En suosittele tätä kauppaa kenellekkään! Asiakas joutuu maksamaan koska heidän päässä on ongelma. Aivan naurettavaa!

Vierailija
12/73 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä kerralla kaikki sujui hyvin, mutta toisella kerralla 50e tilaukseni ei tullut koskaan perille, tosin hyvin hoitivat senkin ja palauttivat rahat tililleni mukisematta. Harmittaa vaan ne tuotteet. Ajattelin kuitenkin tilata uudelleen lähiaikoina..

Vierailija
13/73 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 13:17"]Ensimmäisellä kerralla kaikki sujui hyvin, mutta toisella kerralla 50e tilaukseni ei tullut koskaan perille, tosin hyvin hoitivat senkin ja palauttivat rahat tililleni mukisematta. Harmittaa vaan ne tuotteet. Ajattelin kuitenkin tilata uudelleen lähiaikoina..
[/quote]

Näitä sattuu ihan Suomessakin.

Vierailija
14/73 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kerrat tilattu on! kerran on jäänyt paketti kadoksiin, mutta palauttivat rahat mukisematta.

huomioikaa vaan, ettei aerosolituotteita lähetetä Suomeen.

Monen vuoden kokemuksella (lookfantastic, beautybay, feelunique, fragrancedirect) ihmettelen, miksi kukaan maksaa kampaamohintoja täällä. Vertailen noiden välillä ja sieltä tilausta vaan.

Vierailija
15/73 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt ärsyttää ja todella! Tilasin Lookfantasticista 18.2, eikä vieläkään ole paketti tullut perille (30.3). Eli reilusti yli kuukauden olen tässä odotellut.

Laitoin asiakaspalveluun viestiä n. pari viikkoa sitten ja käskivät täyttää lomakkeen jossa vakuutan etten ole saanut tuotteita. Lähetin sen heille (onneksi pystyi netissä lähettämään eikä postitse tarvinnut) ja sainkin parin päivän päästä viestin, että tuotteeni on lähetetty uudelleen tulemaan. Tilauksesta kuitenkin puuttui harja, jonka olisin saanut kaupanpäällisiksi.

No, pari viikkoa taas siitäkin mennyt eikä vieläkään perillä. Joka päivä saa pettyä kun posti tulee! Tuolta ei tarvi enää tilata kyllä mitään.

Vierailija
16/73 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kokemusta, että lookfantastic jättää kovasti mainostetun ilmaisen kylkiäisen lähettämättä? Itse tilasin hiukan enemmän kuin aioin, sillä houkutuksena oli ilmainen yli 40 punnan arvoinen Gatineaun ihonhoitopakkaus.. jota ei koskaan saapunut. Minulle tuli vain viesti, että muu tilaus tulee mutta setit ovat valitettavasti loppuneet. Tilalle ei lähetetty tai tarjottu mitään, mutta sain muistaakseni 15 prosentin alennuskoodin, joka kaiken huipuksi olisi pitänyt käyttää kuukauden sisällä. Jätin koodin käyttämättä, minusta se oli ihan naurettava, sillä noita alennukoodeja on muutenkin sinne tyrkyllä vaikka mistä.

Vierailija
17/73 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Jatkan vielä, että nyt tilasin uudestaan, ja nyt kylkiäisenä pitäisi tulla Paul Mitchellin sivellinsetti ja elokuun Beauty box, jossa on vaikka mitä tuotteita, arvo 21e.. Saas nähdä saapuvatko. Eniten ärsyttää noissa kylkiäisjutuissa se, että ainakin sitä Gatineaun kylkiäisboxia mainostettiin sivulla vielä silloinkin, kun minulle oli jo tullut viestiä, että ne ovat loppuneet. Eli siis kyseessä on tahallinen huijaus, tai sitten niiden varastojärjestelmä on ihan susi.

Vierailija
18/73 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani toimitus kesti kauan ja sain väärän tuotteen.

Feelunique.com parempi, olen tilannut kymmeniä kertoja ja asiakaspalvelu hyvää.

Vierailija
19/73 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä odottelen pakettiani, ilmoitetusta päivästä myöhässä mut ei kai auta muu kun odotella..

Vierailija
20/73 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut monesti, voin suositella. Toimitus on ollut usein aika hidas, mutta paketti on aina tullut perille. Kylkiäiset lähettävät yleensä erillisenä pakettina, mikä on vähän ärsyttävää. Jättäisin mieluusti turhat kirjoituslehtiöt sun muut ottamatta jos sellainen vaihtoehto olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän