Kuinka monta kertaa sua on kosittu?
Kommentit (57)
Kerran. Tuli täysin yllättäen ja pyytämättä ja hitto sanoin "kyllä". Kyllä kaduttaa.
Ei koskaan. 3 kertaa olen seurustellut vakavasti. Nykyisen miehen kanssa ollaan kyllä puhuttu asiasta, mutta sitä odotellessa... N32
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan. 3 kertaa olen seurustellut vakavasti. Nykyisen miehen kanssa ollaan kyllä puhuttu asiasta, mutta sitä odotellessa... N32
Kait tiedät, että nykyajan moderni ja itsenäinen nainen saa itsekkin kosia. Muulloinkin kuin karkauspäivänä.
Ei koskaan. Olen ollut kyllä pitkässä suhteessa, mutta ei tullut tuollainen koskaan edes puheeksi. Tuskin olisin hänelle vastannut myönteisesti.
Itse olen kosinut kerran yhtä ihastusta, leikilläni. Emme siis seurustelleet.
Kerran. Sitten tanssittiin häitä.
Tiedän parikin naikkosta, jotka ovat kolmatta tai neljät kertaa kihloissa (ikää kuitenkin 30+).
Ne ei vaan tajua etteivät ole vaimomatskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kait tiedät, että nykyajan moderni ja itsenäinen nainen saa itsekkin kosia. Muulloinkin kuin karkauspäivänä.
Tietenkin tietää.
Ei kertaakaan. Itse jouduin kosimaan miestäni, naimisissa ollaan oltu 27 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tiedän, mutta haluan, että mies tekee sen. Varsinkin, kun tiedän, ettei mies ole avioliittojen vastustaja.
Vierailija kirjoitti:
Kerran. Sitten tanssittiin häitä.
Tiedän parikin naikkosta, jotka ovat kolmatta tai neljät kertaa kihloissa (ikää kuitenkin 30+).
Ne ei vaan tajua etteivät ole vaimomatskua.
Mutta heitä on kuitenkin kosittu?
2, ekalla kerralla en uskaltanut sanoa ei ja tokalla kerralla kiljuin riemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi, kun samasta aiheesta oli jotain keskustelua, niin aika pian tuli ilmi, että mies ei kosi, koska ei ole varma suhteesta ja jos nainen kosii, niin mies vaan suostuu naisen mieliksi eikä oikeasti halua.
Ei ollut varsinaisesti kosinta. Yhdessä puhuttiin naimisiin menosta. Erotiin 2007.
2 kertaa, kumpanakaan kertana en tuntenut kosijaa ennestään.
Ensimmäinen kerta oli baarissa, jossa olin töissä, 19-vuotiaana. Vähän pilkkua ennen tuli joku känninen asiakas selittämään, että "kun oot nainen, ja sul on tissit, mennäänkö naimisiin?". Ihan symppistyyppi sinäänsä, en loukkaantunut :D
Toinen kerta oli taksissa Tukholmassa. Juttelin kuskin kanssa siitä, että olen sunnittelemassa paikkakunnalle muuttamista (asuin silloin Uppsalassa). Mainitsin, että asuntojen löytäminen on todella vaikeaa, johon kuski totesi, että "mene mun kanssa naimisiin, saat asua mun luona Östermalmilla!". Jep, taksikuskit asuukin Tukholman kalleimmalla alueella :D
n24
0 kertaa
M43