Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa sua on kosittu?

Vierailija
25.11.2020 |

Mua kerran.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa - 2 johti avioon, ja toinen jatkuu yhä :)

Vierailija
42/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan. Naimisissa olen ollut kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti oikein vakavissaan. Ensimmäiselle annoin pakit, jälkimmäiselle lupasin harkita asiaa. Ja noita edellä kuvattuja baari- ym höpöhöpökosintoja on monta, esim.kun olin kotisairaanhoidossa töissä niin yksi sikarikas asiakas ihastui minuun siinä määrin, että sukulaisensa jo huolestuivat jotta mitenkähän heidän perintönsä oikein käy 😁

Vierailija
44/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 kertaa, kumpanakaan kertana en tuntenut kosijaa ennestään. 

Ensimmäinen kerta oli baarissa, jossa olin töissä, 19-vuotiaana. Vähän pilkkua ennen tuli joku känninen asiakas selittämään, että "kun oot nainen, ja sul on tissit, mennäänkö naimisiin?". Ihan symppistyyppi sinäänsä, en loukkaantunut :D

Toinen kerta oli taksissa Tukholmassa. Juttelin kuskin kanssa siitä, että olen sunnittelemassa paikkakunnalle muuttamista (asuin silloin Uppsalassa). Mainitsin, että asuntojen löytäminen on todella vaikeaa, johon kuski totesi, että "mene mun kanssa naimisiin, saat asua mun luona Östermalmilla!". Jep, taksikuskit asuukin Tukholman kalleimmalla alueella :D 

n24

Mulla on aika vastaavat kokemukset, mutta ensimmäinen kerta oli vuonna 2012 juhannuksena tanssilavalla, jossa joku täysin tuntematon humaltunut nuori herra päätti lähestyä mua varsin suoraviivaisesti kysymyksellä "Tuutko mulle vaimoksi?"

Toisen kerran mua kosiskeli muutama vuosi sitten Kanarialla vanhempi kauppiasherra, joka kyseli jopa mun reissussa mukana olleelta isältä, että mitäs jos ne jättäiski mut sinne hälle vaimoks ':D En sit kuitenkaan jääny sinne aurinkoon vaikka kosija #2 oliki kohtalaisen rikkaan oloinen hopeakettu.

N30

Nuo on kyllä tosi ahdistavia, kun omien vanhempienkin edessä (perheen lomamatkalla) tullaan flirttailemaan! Jumaliste, eikö ne pöntöt tajua, että olen tässä lomalle enkä miehen etsinnässä :D

-Alkuperäisen viestin kirjoittaja

Mä vähän luulen, että nämä mainitut on enemmän harjoitustilanteita. Pidetään flirttitaitoa ja sanavalmiutta yllä molemmin puolin. Jotta todellinen rakkaus ja unelma ei mene sitten ujostelun takia sivu suun kun tuleekin kohdalle.

- kolmas 25+

Vierailija
45/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa kosittu

- humalainen työkaveri linja-autossa kaikkien työkavereiden kuullen kertoi rakastuneensa minuun heti kun ekan kerran näki minut (kuvaili vielä sen tilaisuuden mitä olin vetämässä silloin). Lisäksi mainitsi että joutuisi ensin eroamaan nykyisestä vaimosta.

- entinen opiskelulukaveri jonka kanssa oltiin paljon yhdessä kavereina opiskeluaikana (olin ihastunut häneen mutta hän seurusteli toisen kanssa) kosi kun nähtiin pitkästä aikaa (vastasin etten mene tällä vuosituhannella naimisiin)

- ensimmäinen poikaystäväni soitti ja kosi yllättäen pari vuotta sen jälkeen kun oltiin erottu. En suostunut. Jos olisi kosinut kun oltiiin oltu 6-12 kk yhdessä olisin suostunut todella innoissani mutta rakkaus oli jo kuollut tuossa vaiheessa kun sitten kosi.

- vuosituhannen vaihduttua tuo vanha opiskelukaveri soitti ja kosi kun oli muistanut edellisen vastaukseni. No en suostunut vieläkään.

Sitten törmäsin mieheen johon ihastuin todella paljon. Hänen kanssaan päädyin naimisiin. No varsinaista kotimaista ei ollut vaan jotenkin kaikki vaan meni omalla painollaan ja kihloihin meno / häiden järjestäminen meni ilman varsinaista kosimista.

No kohta 20 vuotta naimisissa ja mies sanoikin eilen että suhde aina vaan parempi...

Vierailija
46/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa ja yhden kerran "uhattu" kosia. Sanoin molemmille ei, ja jostain syystä jäi aina huono omatunto vaikken olisi halunnutkaan sanoa kyllä. Molemmat miehet kosivat jo parien treffien jälkeen ja olin hämmentynyt. Päädyin välttelemään heitä eikä suhteita jatkettu :(  Tuntuu pahalta, mutta ei ole mielestäni mukavaa läjäyttää noin isoa juttua pöytään noin varhaisessa vaiheessa kun ei edes tunneta kunnolla. Kolmas mies oli internet-poikaystävä, jonka olin tavannut kerran. Hän ei koskaan oikeasti kosinut mutta puhui jatkuvasti painostavaan sävyyn naimisiinmenosta ja lapsista ja kaikesta... oli jotenkin kiusallista. Tai ehkä oon vaan liian awkward itse.

N23

Vierailija
47/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Se riitti ja riittää toivottavasti loppuelämäksi.

Vierailija
48/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 kertaa ja yhden kerran "uhattu" kosia. Sanoin molemmille ei, ja jostain syystä jäi aina huono omatunto vaikken olisi halunnutkaan sanoa kyllä. Molemmat miehet kosivat jo parien treffien jälkeen ja olin hämmentynyt. Päädyin välttelemään heitä eikä suhteita jatkettu :(  Tuntuu pahalta, mutta ei ole mielestäni mukavaa läjäyttää noin isoa juttua pöytään noin varhaisessa vaiheessa kun ei edes tunneta kunnolla. Kolmas mies oli internet-poikaystävä, jonka olin tavannut kerran. Hän ei koskaan oikeasti kosinut mutta puhui jatkuvasti painostavaan sävyyn naimisiinmenosta ja lapsista ja kaikesta... oli jotenkin kiusallista. Tai ehkä oon vaan liian awkward itse.

N23

Siis mitä ihmettä :D kyllä saa olla jotenkin sekaisin, jos jo heti parien treffien jälkeen ollaan kosimassa... Huhhuh, jotain muita taka-ajatuksia siinä on, kuin suuri rakkaus.

Vierailija
49/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista kuinka monta kertaa.

Vierailija
50/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kertaa. Ja 31v olen ollut naimisissa.

Vierailija
51/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko kaikki ostoyritykset mukaan? Entä hupipuheet? Entä random-huutelut? 20-40 kertaa jos kaikki lasketaan.

Vierailija
52/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä nyt laskee? :D

Pari kertaa tullut sanottua "kyllä"

Vierailija
53/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monesti. En oikeasti muista, sillä näistä on jo aikaa. Vaikea sanoa, moniko oli ihan tosissaan. Nykyinenkin on kosinut useasti, mutta lopetti sitten, kun huomasi, etten muuta mieltäni. Avioliitto on minusta turha instituutio.

Vierailija
54/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kertaa ihan tosissaan. Kaksi kertaa olen ollut aviossakin.

Vierailija
55/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan. Itse pyysin exää naimisiin kanssani, ja hän kieltäytyi. Siitä tuli iso kriisi. No naimisiin mentiin sitten myöhemmin ja avioliittoa kesti 17 vuotta.

Minulla on miesystävä ja toivoisin hänen kosivan. Tiedän kuitenkin ettei sitä tapahdu koskaan :(

Vierailija
56/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kertaa, 4 kertaa kihloissa, 3 kertaa naimisissa.

N41

Vierailija
57/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa, ensimmäinen johti kihlaukseen mutta suhde loppui kun tulin raskaaksi, ei pojalla ollutkaan enää naimisiinmeno mielessä. Jäin siis yh-äidiksi. Toinen mies kosi kun olin raskaana toista kertaa, mentiin naimisiin samalla kun vauva kastettiin, sillä tiellä 32 vuotta ja vielä yhdellä lapsella siunattuna, 3 lasta siis yhteensä.