Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa sua on kosittu?

Vierailija
25.11.2020 |

Mua kerran.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kertaa

M43

Vierailija
2/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Put put put put, mitä tulee mieleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kertaa. Myös 0 kertaa pyydetty tyttöystäväksi. T: Ikisinkku n32

Vierailija
4/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Tuli täysin yllättäen ja pyytämättä ja hitto sanoin "kyllä". Kyllä kaduttaa.

5/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 täälläkin 😂

Vierailija
6/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi kertaa

Vierailija
7/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan, luojan kiitos.

Vierailija
8/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. 3 kertaa olen seurustellut vakavasti. Nykyisen miehen kanssa ollaan kyllä puhuttu asiasta, mutta sitä odotellessa... N32

Vierailija
9/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan. 3 kertaa olen seurustellut vakavasti. Nykyisen miehen kanssa ollaan kyllä puhuttu asiasta, mutta sitä odotellessa... N32

Kait tiedät, että nykyajan moderni ja itsenäinen nainen saa itsekkin kosia. Muulloinkin kuin karkauspäivänä.

Vierailija
10/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Olen ollut kyllä pitkässä suhteessa, mutta ei tullut tuollainen koskaan edes puheeksi. Tuskin olisin hänelle vastannut myönteisesti.

Itse olen kosinut kerran yhtä ihastusta, leikilläni. Emme siis seurustelleet.

Vierailija
11/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Sitten tanssittiin häitä.

Tiedän parikin naikkosta, jotka ovat kolmatta tai neljät kertaa kihloissa (ikää kuitenkin 30+).

Ne ei vaan tajua etteivät ole vaimomatskua.

Vierailija
12/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kait tiedät, että nykyajan moderni ja itsenäinen nainen saa itsekkin kosia. Muulloinkin kuin karkauspäivänä.

Tietenkin tietää.

Vierailija
13/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan.

N30

Vierailija
14/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan. Itse jouduin kosimaan miestäni, naimisissa ollaan oltu 27 vuotta.

Vierailija
15/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tiedän, mutta haluan, että mies tekee sen. Varsinkin, kun tiedän, ettei mies ole avioliittojen vastustaja.

Vierailija
16/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran. Sitten tanssittiin häitä.

Tiedän parikin naikkosta, jotka ovat kolmatta tai neljät kertaa kihloissa (ikää kuitenkin 30+).

Ne ei vaan tajua etteivät ole vaimomatskua.

Mutta heitä on kuitenkin kosittu?

Vierailija
17/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, ekalla kerralla en uskaltanut sanoa ei ja tokalla kerralla kiljuin riemusta.

Vierailija
18/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi, kun samasta aiheesta oli jotain keskustelua, niin aika pian tuli ilmi, että mies ei kosi, koska ei ole varma suhteesta ja jos nainen kosii, niin mies vaan suostuu naisen mieliksi eikä oikeasti halua.

Vierailija
19/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut varsinaisesti kosinta. Yhdessä puhuttiin naimisiin menosta. Erotiin 2007.

Vierailija
20/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa, kumpanakaan kertana en tuntenut kosijaa ennestään. 

Ensimmäinen kerta oli baarissa, jossa olin töissä, 19-vuotiaana. Vähän pilkkua ennen tuli joku känninen asiakas selittämään, että "kun oot nainen, ja sul on tissit, mennäänkö naimisiin?". Ihan symppistyyppi sinäänsä, en loukkaantunut :D

Toinen kerta oli taksissa Tukholmassa. Juttelin kuskin kanssa siitä, että olen sunnittelemassa paikkakunnalle muuttamista (asuin silloin Uppsalassa). Mainitsin, että asuntojen löytäminen on todella vaikeaa, johon kuski totesi, että "mene mun kanssa naimisiin, saat asua mun luona Östermalmilla!". Jep, taksikuskit asuukin Tukholman kalleimmalla alueella :D 

n24