Kuinka monta kertaa sua on kosittu?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä. Pisin suhteeni kesti 8 vuotta ja silloinen mieheni oli kaikkia avioliittoja, kihloja ym. vastaan. Kuulemma turhaa ja mihin sellaisia tarvitsee. Erottiin ja kun hän löysi uuden naisen, niin sormukset vaihdettiin jo vuoden sisällä. Jäi kyllä vähän p*ska maku koko jutusta.
Lisään vielä, että minä jätin hänet ja hän jäi pitkäksi aikaa vielä roikkumaan ja häiriköimään eikä millään halunnut ymmärtää sitä, etten halua olla enää hänen kanssaan. Tuli myös olo, että nuo pikakihlat uuden naisen kanssa oli joku kosto minulle, kun tiesi, että minä olisin sitä halunnut ja siitä usein puhuttiinkin ja hänellä oli aina jyrkkä ei.
Olen kosinut kerran, kun olisi silloinen heilani päässyt nopeammin Suomen sosiaaliturvan piiriin. Oltiin kihloissa, mutta ei koskaan edetty naimisiin asti.
M32
Kerran suoraan. Toisella kerralla puhemihet olivat asialla.
Kaikki naissuhteeni alkaneet naisen kiinnostuksen perusteella.
M70
jos mies keksisi mua kosia, niin lopettaisin suhteen siihen paikkaan.
Kerran. Tyttöystävä kosi eräänä karkauspäivänä, ja vastasin myöntävästi.
Vierailija kirjoitti:
Kerran. Sitten tanssittiin häitä.
Tiedän parikin naikkosta, jotka ovat kolmatta tai neljät kertaa kihloissa (ikää kuitenkin 30+).
Ne ei vaan tajua etteivät ole vaimomatskua.
Miksi heitä sitten kosittiin, jos eivät olleet vaimomatskua? :D melko usein häiden suunnittelusta vastaa nainen, joten voi olla, että miehet on sitten paljastuneet sellaisiksi, ettei häitä halutakaan tanssia.
3 kertaa. Viimeisimpään suostuin ja se oli kosijallekin selvä juttu etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
2 kertaa, kumpanakaan kertana en tuntenut kosijaa ennestään.
Ensimmäinen kerta oli baarissa, jossa olin töissä, 19-vuotiaana. Vähän pilkkua ennen tuli joku känninen asiakas selittämään, että "kun oot nainen, ja sul on tissit, mennäänkö naimisiin?". Ihan symppistyyppi sinäänsä, en loukkaantunut :D
Toinen kerta oli taksissa Tukholmassa. Juttelin kuskin kanssa siitä, että olen sunnittelemassa paikkakunnalle muuttamista (asuin silloin Uppsalassa). Mainitsin, että asuntojen löytäminen on todella vaikeaa, johon kuski totesi, että "mene mun kanssa naimisiin, saat asua mun luona Östermalmilla!". Jep, taksikuskit asuukin Tukholman kalleimmalla alueella :D
n24
Mulla on aika vastaavat kokemukset, mutta ensimmäinen kerta oli vuonna 2012 juhannuksena tanssilavalla, jossa joku täysin tuntematon humaltunut nuori herra päätti lähestyä mua varsin suoraviivaisesti kysymyksellä "Tuutko mulle vaimoksi?"
Toisen kerran mua kosiskeli muutama vuosi sitten Kanarialla vanhempi kauppiasherra, joka kyseli jopa mun reissussa mukana olleelta isältä, että mitäs jos ne jättäiski mut sinne hälle vaimoks ':D En sit kuitenkaan jääny sinne aurinkoon vaikka kosija #2 oliki kohtalaisen rikkaan oloinen hopeakettu.
N30
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan. 3 kertaa olen seurustellut vakavasti. Nykyisen miehen kanssa ollaan kyllä puhuttu asiasta, mutta sitä odotellessa... N32
Sama. Kosin tosin itse sitten eräs päivä ja ihan vaatimattomasti, mutta kieltäytyi... Oltu jo vuosia yhdessä ennen tuota ns kosintaakin. Ei kuulema halua pilata hyvää suhdetta eikä halunnut enää puhua asiasta. Ei kuulema edes muistella halua sitä hetkeä kun toin asian ilmi. Tästä jo pari vuotta aikaa. Tuskin koskaan kosii. Vaikka naimisiinmenosta aina vitsaileekin, niin liekö sit oikeasti vain vitsi. Enää en odota kosintaa, putosi vähän pohja. Miksi kehuu suhdettamme parhaaksi ikinä eikä tosiaankaan katsele muita sillä silmällä vaan antaa aina kaiken aikansa ja vaivansa minulle, mutta kosinnasta tuli kamala mörkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 kertaa, kumpanakaan kertana en tuntenut kosijaa ennestään.
Ensimmäinen kerta oli baarissa, jossa olin töissä, 19-vuotiaana. Vähän pilkkua ennen tuli joku känninen asiakas selittämään, että "kun oot nainen, ja sul on tissit, mennäänkö naimisiin?". Ihan symppistyyppi sinäänsä, en loukkaantunut :D
Toinen kerta oli taksissa Tukholmassa. Juttelin kuskin kanssa siitä, että olen sunnittelemassa paikkakunnalle muuttamista (asuin silloin Uppsalassa). Mainitsin, että asuntojen löytäminen on todella vaikeaa, johon kuski totesi, että "mene mun kanssa naimisiin, saat asua mun luona Östermalmilla!". Jep, taksikuskit asuukin Tukholman kalleimmalla alueella :D
n24
Mulla on aika vastaavat kokemukset, mutta ensimmäinen kerta oli vuonna 2012 juhannuksena tanssilavalla, jossa joku täysin tuntematon humaltunut nuori herra päätti lähestyä mua varsin suoraviivaisesti kysymyksellä "Tuutko mulle vaimoksi?"
Toisen kerran mua kosiskeli muutama vuosi sitten Kanarialla vanhempi kauppiasherra, joka kyseli jopa mun reissussa mukana olleelta isältä, että mitäs jos ne jättäiski mut sinne hälle vaimoks ':D En sit kuitenkaan jääny sinne aurinkoon vaikka kosija #2 oliki kohtalaisen rikkaan oloinen hopeakettu.
N30
Nuo on kyllä tosi ahdistavia, kun omien vanhempienkin edessä (perheen lomamatkalla) tullaan flirttailemaan! Jumaliste, eikö ne pöntöt tajua, että olen tässä lomalle enkä miehen etsinnässä :D
-Alkuperäisen viestin kirjoittaja
Ei kertaakaan, eikä tilanne tule muuttumaankaan koska en pääse edes seurusteluasteelle. Itse olen kosinut ystävääni - ihan perintöasioiden vuoksi. Rukkaset tuli. 😁
N39
Vierailija kirjoitti:
Kerran. Sitten tanssittiin häitä.
Tiedän parikin naikkosta, jotka ovat kolmatta tai neljät kertaa kihloissa (ikää kuitenkin 30+).
Ne ei vaan tajua etteivät ole vaimomatskua.
Olet kyllä ylivertainen, kun jaksaa sinnillä kituuttaa liitossa, jossa ei ole mitään tunnetta jäljellä. Hyvä sinä! Näkyy kilometrien päähän tuosta kirjoitustyylistä, mutta tule toki puolustautumaan. En usko sanaakaan.
Ei ikinä. Pisin suhteeni kesti 8 vuotta ja silloinen mieheni oli kaikkia avioliittoja, kihloja ym. vastaan. Kuulemma turhaa ja mihin sellaisia tarvitsee. Erottiin ja kun hän löysi uuden naisen, niin sormukset vaihdettiin jo vuoden sisällä. Jäi kyllä vähän p*ska maku koko jutusta.