Kysely INFLUENSSAROKOTTEESTA. Otitko? Jäitkö ilman? NÄIN kävi muille.
Valitse parhaiten sinua koskeva vaihtoehto.
Kommentit (104)
Ilmoittauduin työpaikan ilmaiseen rokotteeseen, meillä on Terveystalon kautta palvelut.
Ainakin Helsingissä toimivassa Rokotepalvelussa on vielä rokotteita jäljellä, maksaa jtn 30 e (piikki ja piikitys).
Varasin ajan terveyskeskuksesta heti, kun ajat oli varattavissa. Rokotus otettu, hyvin meni.
Sain infuusion yhteydessä,kun just oli keskussairaalaan tullu rokotteet.
Riskiryhmäläisenä otin rokotteen heti kun sitä sai. Kävin yksityisellä ja maksoin itse.
Tampere:
Koulussa kysyttiin halukkaat opet. Nyt työterveys sanoo, että todennäköistä kaikki halukkaat eivät saakaan piikkiä. Ovat loppumassa:(
Mistään muualtakaan en ole onnistunut piikkiä saamaan ja ikää mulla jo päälle 60v.
Neuvolan täti varasi koko perheelle rokotusajan 2 v. tarkastuksen yhteydessä
Minä en saanut enkä sitä hakenutkaan, mutta äitini (64) sai kun varasi ajoissa ajan. Kuulemma tämän viikon vielä riittää ajanvaranneille, muille ei. Näin siis Helsingissä julkisella.
Miten ihmeessä onnistuit? :DD No ihan helposti onnistuin saamaan kunnalliselta puolelta.
Ei mikään näistä vaihtoehdoista. Varasin netissä ajan kuukausi sitten ja sain sen - tammikuun jälkipuoliskolle. Nyt jännitän, riittääkö rokotteita sinne asti. Jos ihmettelette, missä on näin typerä systeemi, niin Jyväskylässä.
Sain. Varasin ajan yksityiselle, koska tässä kaupungissa julkiset rokotukset alkoivat vasta 16. päivä. En halunnut odottaa.
Juuri tultiin piikeiltä. Syyskuussa tilattiin ja tänään saatiin. Yksityinen apteekki, jossa olemme joka vuosi ottaneet. Maksoi kahdelta aineineen ja pistoksineen noin 16 e.
työpaikalla rokotettiin