Kysely INFLUENSSAROKOTTEESTA. Otitko? Jäitkö ilman? NÄIN kävi muille.
Valitse parhaiten sinua koskeva vaihtoehto.
Kommentit (104)
Kävin ottamassa, koska mieheni vanhemmat kuuluvat riskiryhmään ja tarkoitus olisi lisäksi tavata sukulaisia, jotka kuuluvat myös riskiryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan vapaaehtoinen pakkorokotus.
Miksi ihmeessä te suostutte tähän? Itsekin työskentelen sotealalla ja työnantaja järjestää noita ihania pakkorokotustilaisuuksia, mutta olen välttynyt tähän asti ottamasta kun olen sanonut hoitaneeni asian jo aiemmin. Ihan hyvinhän rokotteen voi saada vaikkapa yksityiseltä, ei kenenkään terveystiedot, rokottamattomuus tai muu kuulu työnantajalle millään tavalla. Idiootit. Lampaat.
Miksi tätä on alapeukutettu vai #minäsuojelenpotilasta-öyhötkö siellä päivystää? Turha marista että pakkorokote sitä ja pakkorokote tätä. MIKÄÄN.ROKOTE.EI.OLE.PAKOLLINEN.
Rauhoitu ja ota iltalääkkeesi.
Eipä ole säännöllisiä lääkityksiä toisin kuin sinulla arvon pomon kengänpohjaa nuoleva lammas :DDD otat varmaan syanidiruiskeenkin jos POMO PAKOTTAA :DDD
Trolli sinä olet etkä mikään muu.
Työpaikka tarjosi ja sujui työpäivän lomassa.
Työnantaja tarjosi halukkaille. Mehiläisellä työterveydessä kävin lokakuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan vapaaehtoinen pakkorokotus.
Miksi ihmeessä te suostutte tähän? Itsekin työskentelen sotealalla ja työnantaja järjestää noita ihania pakkorokotustilaisuuksia, mutta olen välttynyt tähän asti ottamasta kun olen sanonut hoitaneeni asian jo aiemmin. Ihan hyvinhän rokotteen voi saada vaikkapa yksityiseltä, ei kenenkään terveystiedot, rokottamattomuus tai muu kuulu työnantajalle millään tavalla. Idiootit. Lampaat.
Miksi tätä on alapeukutettu vai #minäsuojelenpotilasta-öyhötkö siellä päivystää? Turha marista että pakkorokote sitä ja pakkorokote tätä. MIKÄÄN.ROKOTE.EI.OLE.PAKOLLINEN.
Rauhoitu ja ota iltalääkkeesi.
Eipä ole säännöllisiä lääkityksiä toisin kuin sinulla arvon pomon kengänpohjaa nuoleva lammas :DDD otat varmaan syanidiruiskeenkin jos POMO PAKOTTAA :DDD
Trolli sinä olet etkä mikään muu.
Miksi kukaan ei voi vastata alkuperäiseen kysymykseen? Ettekö te "pakkorokotusten" kärsivät uhrit tunne omia oikeuksianne? MIksi luulette että joku rokote on pakollinen?
Tilasin ajan iäkkäälle isälleni ja itselleni, heti alussa. Tänään sain oman rokotteeni, Korson terveysasemalla. Loistavasti järjestetty. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Minä en saanut enkä sitä hakenutkaan, mutta äitini (64) sai kun varasi ajoissa ajan. Kuulemma tämän viikon vielä riittää ajanvaranneille, muille ei. Näin siis Helsingissä julkisella.
Ei riittänyt Helsingissä kaikille ajanvaranneille. Tänään ainakin Liikuntamyllyn pisteellä käytännöt muuttuneet ja kaikki paikalle tulleet eivät saaneet rokotetta. Esimerkiksi ikä tai lähipiiriin kuuluminen jos ei asu saman katon alla ei enää riittäviä perusteita. Helsinki ei ole asiasta mitään infonnut, joten moni käynyt tänään turhaan. Eilen olisivat vielä rokotteen saaneet, joten paskempi tuuri heillä.
Työterveyden kautta Mehiläisestä sain.
Työterveydestä. Ihan kiva lisä, että influenssarokote suojaa koronaakin vastaan.
Kuulin sisäpiirin kautta että kannattaa ottaa ja ajoissa. Sain yksityiseltä.
Kävin eilen julkisella puolella rokotuksessa. Ajan varasin sähköisesti noin kuukausi sitten. Ei mitään ruuhkaa paikan päällä. Työskentelen sotealalla joten rokote ilmainen.
Työnantaja oli varannut rokotukset ajoissa työterveydestä (Mehiläinen). Aikoja ei kyllä riittänyt kaikille, itse varasin saman tien kun tuli tieto.
Kuulun riskiryhmään tyyppi 1 diabeteksen takia, rokotteen olen saanut jo 30 vuotta.
Meille teoriassa olisi kuulunut ilmaiseksi työterveyden kautta. Terveystalon työterveys myi jo marraskuun alussa "Sori, ei oota. Loppu ihan kesken, hups". Samaan aikaan Helsingin terveysasemat myivät ei-oota myös riskiryhmäläisille - heidän läheisistään puhumattakaan. Hirveä selvitystyö pystyyn ja pikkupaikkakunnan sivuapteekista kolme viimeistä rokotetta perhetutun lääkärin määräyksellä itselle ja vanhemmille. Terveystalosta sentään sain nopeasti ajan pistätykseen, mutta vanhemmat joutuivat suunnilleen itkien kerjäämään, ennen kuin lähiterveysaseman yksi hoitaja heltyi ja puoli salaa tiskin alta antoi heille rokotusajan itse hankituille rokotteille.
En ole koskaan ottanut enkä halunnut. Ilmeisesti hyvä juttu tänä vuonna, edes yksi enemmän tarvitseva sai siitä rokotteen.
En ottanut tänäkään vuonna. Joka tapauksessa aika eristyksissä tulee tämä talvi elettyä, joten suht pienet todennäköisyydet saada tartunta. Aiempina vuosina en ole välittänyt, perusterve ja nuori olen joten tuskin kovin vakavaksi minulla pääsisi.
Sain!!!! Yksityiseltä hain koko perheelle.
Soitin annettuun numeroon tk:een.
Sain ajan. Sain rokotuksen noin viikko sitten.
Varasin ajan netitse ja kävin julkisella rokotuksessa. Kuulun riskiryhmään.
Hyvä jos olet saanut rokotuksen, mutta _influenssa_rokotuksellasi ei ole mitään tekemistä _flunssalta_ välttymisen kanssa.