Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysely INFLUENSSAROKOTTEESTA. Otitko? Jäitkö ilman? NÄIN kävi muille.

Influenssa 2020 - 2021
24.11.2020 |

Valitse parhaiten sinua koskeva vaihtoehto.

Kysely INFLUENSSAROKOTTEESTA. Otitko? Jäitkö ilman? NÄIN kävi muille.

Vaihtoehdot

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vain Diabeteshoitajalle Lahdessa kun on joka vuosi varmistanut että sen saan. Hyvin on ainakin meikäläiseen tehonneet kun ei ole ollut edes pientä flunssaa vuosiin.

Hyvä jos olet saanut rokotuksen, mutta _influenssa_rokotuksellasi ei ole mitään tekemistä _flunssalta_ välttymisen kanssa.

Vierailija
42/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ottamassa, koska mieheni vanhemmat kuuluvat riskiryhmään ja tarkoitus olisi lisäksi tavata sukulaisia, jotka kuuluvat myös riskiryhmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan vapaaehtoinen pakkorokotus.

Miksi ihmeessä te suostutte tähän? Itsekin työskentelen sotealalla ja työnantaja järjestää noita ihania pakkorokotustilaisuuksia, mutta olen välttynyt tähän asti ottamasta kun olen sanonut hoitaneeni asian jo aiemmin. Ihan hyvinhän rokotteen voi saada vaikkapa yksityiseltä, ei kenenkään terveystiedot, rokottamattomuus tai muu kuulu työnantajalle millään tavalla. Idiootit. Lampaat. 

Miksi tätä on alapeukutettu vai #minäsuojelenpotilasta-öyhötkö siellä päivystää? Turha marista että pakkorokote sitä ja pakkorokote tätä. MIKÄÄN.ROKOTE.EI.OLE.PAKOLLINEN. 

Rauhoitu ja ota iltalääkkeesi.

Eipä ole säännöllisiä lääkityksiä toisin kuin sinulla arvon pomon kengänpohjaa nuoleva lammas :DDD otat varmaan syanidiruiskeenkin jos POMO PAKOTTAA :DDD

Trolli sinä olet etkä mikään muu.

Vierailija
44/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka tarjosi ja sujui työpäivän lomassa. 

Vierailija
45/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja tarjosi halukkaille. Mehiläisellä työterveydessä kävin lokakuussa.

Vierailija
46/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan vapaaehtoinen pakkorokotus.

Miksi ihmeessä te suostutte tähän? Itsekin työskentelen sotealalla ja työnantaja järjestää noita ihania pakkorokotustilaisuuksia, mutta olen välttynyt tähän asti ottamasta kun olen sanonut hoitaneeni asian jo aiemmin. Ihan hyvinhän rokotteen voi saada vaikkapa yksityiseltä, ei kenenkään terveystiedot, rokottamattomuus tai muu kuulu työnantajalle millään tavalla. Idiootit. Lampaat. 

Miksi tätä on alapeukutettu vai #minäsuojelenpotilasta-öyhötkö siellä päivystää? Turha marista että pakkorokote sitä ja pakkorokote tätä. MIKÄÄN.ROKOTE.EI.OLE.PAKOLLINEN. 

Rauhoitu ja ota iltalääkkeesi.

Eipä ole säännöllisiä lääkityksiä toisin kuin sinulla arvon pomon kengänpohjaa nuoleva lammas :DDD otat varmaan syanidiruiskeenkin jos POMO PAKOTTAA :DDD

Trolli sinä olet etkä mikään muu.

Miksi kukaan ei voi vastata alkuperäiseen kysymykseen? Ettekö te "pakkorokotusten" kärsivät uhrit tunne omia oikeuksianne? MIksi luulette että joku rokote on pakollinen? 

Vierailija
47/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ajan iäkkäälle isälleni ja itselleni, heti alussa. Tänään sain oman rokotteeni, Korson terveysasemalla. Loistavasti järjestetty. Kiitos.

Vierailija
48/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en saanut enkä sitä hakenutkaan, mutta äitini (64) sai kun varasi ajoissa ajan. Kuulemma tämän viikon vielä riittää ajanvaranneille, muille ei. Näin siis Helsingissä julkisella.

Ei riittänyt Helsingissä kaikille ajanvaranneille. Tänään ainakin Liikuntamyllyn pisteellä käytännöt muuttuneet ja kaikki paikalle tulleet eivät saaneet rokotetta. Esimerkiksi ikä tai lähipiiriin kuuluminen jos ei asu saman katon alla ei enää riittäviä perusteita. Helsinki ei ole asiasta mitään infonnut, joten moni käynyt tänään turhaan. Eilen olisivat vielä rokotteen saaneet, joten paskempi tuuri heillä.

Vierailija
49/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyden kautta Mehiläisestä sain.

Vierailija
50/104 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveydestä. Ihan kiva lisä, että influenssarokote suojaa koronaakin vastaan.

Vierailija
51/104 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin sisäpiirin kautta että kannattaa ottaa ja ajoissa. Sain yksityiseltä.

Vierailija
52/104 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen julkisella puolella rokotuksessa. Ajan varasin sähköisesti noin kuukausi sitten. Ei mitään ruuhkaa paikan päällä. Työskentelen sotealalla joten rokote ilmainen.

Vierailija
53/104 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja oli varannut rokotukset ajoissa työterveydestä (Mehiläinen). Aikoja ei kyllä riittänyt kaikille, itse varasin saman tien kun tuli tieto.

Vierailija
54/104 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun riskiryhmään tyyppi 1 diabeteksen takia, rokotteen olen saanut jo 30 vuotta.

Vierailija
55/104 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille teoriassa olisi kuulunut ilmaiseksi työterveyden kautta. Terveystalon työterveys myi jo marraskuun alussa "Sori, ei oota. Loppu ihan kesken, hups".  Samaan aikaan Helsingin terveysasemat myivät ei-oota myös riskiryhmäläisille - heidän läheisistään puhumattakaan. Hirveä selvitystyö pystyyn ja pikkupaikkakunnan sivuapteekista kolme viimeistä rokotetta perhetutun lääkärin määräyksellä itselle ja vanhemmille. Terveystalosta sentään sain nopeasti ajan pistätykseen, mutta vanhemmat joutuivat suunnilleen itkien kerjäämään, ennen kuin lähiterveysaseman yksi hoitaja heltyi ja puoli salaa tiskin alta antoi heille rokotusajan itse hankituille rokotteille.

Vierailija
56/104 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut enkä halunnut. Ilmeisesti hyvä juttu tänä vuonna, edes yksi enemmän tarvitseva sai siitä rokotteen.

Vierailija
57/104 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut tänäkään vuonna. Joka tapauksessa aika eristyksissä tulee tämä talvi elettyä, joten suht pienet todennäköisyydet saada tartunta. Aiempina vuosina en ole välittänyt, perusterve ja nuori olen joten tuskin kovin vakavaksi minulla pääsisi.

Vierailija
58/104 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain!!!! Yksityiseltä hain koko perheelle.

Vierailija
59/104 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin annettuun numeroon tk:een.

Sain ajan. Sain rokotuksen noin viikko sitten. 

Vierailija
60/104 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin ajan netitse ja kävin julkisella rokotuksessa. Kuulun riskiryhmään.