Kysely INFLUENSSAROKOTTEESTA. Otitko? Jäitkö ilman? NÄIN kävi muille.
Valitse parhaiten sinua koskeva vaihtoehto.
Kommentit (104)
Terveystalossa kävin heti kun rokotetta sinne saatiin. Näin teen joka vuosi. Maksoi 40 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti eläkeläiset eivät jää ilman.
Vaikka olen eläkeläinen, niin en jäänyt odottelemaan ilmaista rokotetta.
Kävin hyvissä ajoin Aavassa ja maksoin alle 40 e.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä onnistuit? :DD No ihan helposti onnistuin saamaan kunnalliselta puolelta.
Vain jos kuuluu riskiryhmään, mutta ei muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä onnistuit? :DD No ihan helposti onnistuin saamaan kunnalliselta puolelta.
Vain jos kuuluu riskiryhmään, mutta ei muuten.
No ei ne siellä mitään siitä kysellyt. Eihän ne koskaan siitä edes kysele. En kuulu riskiryhmään, mutta otan sen joka vuosi silti.
Varasin työterveyshuollon kautta terveystalolle heti kun sai varata. Ala-aste ikäiset lapset saivat influenssarokotuksen kouluterveydenhoitajalta.
Ulkosuomalainenn kirjoitti:
Juuri tultiin piikeiltä. Syyskuussa tilattiin ja tänään saatiin. Yksityinen apteekki, jossa olemme joka vuosi ottaneet. Maksoi kahdelta aineineen ja pistoksineen noin 16 e.
Apteekit ovat aina yksityisiä.
Mikään kunta, kaupunki tai valtio ei omista apteekkia.
Rokotteen saa yleensä vain reseptillä, kai teillä oli resepti ja alihintaanko se apteekki teille rokotteen myi?
Varasin terveyskeskuksesta ajoissa. Olen riskiryhmää ja saan sen ilmaiseksi.
Työterveydestä. Ilmoittivat työpaikallani järjestettävän "massarokotustilaisuuden" peräkkäin varattavat ajat (10 min. henkilöä kohti). Mikään niistä ei sopinut, joten kävin Työterveydessä etukäteen rokotteella viime kuun lopussa. Nyt viikko sitten peruivat sen "massarokotustilaisuuden", kun ei riitä rokotteet. Käskivät varata oman asuinkunnan terveyspalveluista.
Että tuurilla, kun kävin etukäteen. Vaikka ensi vuonna sopisi aikataulu, tiedän silti käydä etukäteen. Ja kyllä, kuulun riskiryhmään, ennen kuin joku napisee, että olen varastanut tarvitsevalta.
Olen raskaana ja sain äitiysneuvolakäynnin yhteydessä, niitä oli juuri pari päivää aiemmin alettu laittaa. Samalla käynnillä varasin parin päivän päähän ajan puolisolleni ja esikoiselle.
Työpaikan terkka varasi minulle ajan influenssarokotukseen. Aika peruuntui, kun terkkari joutui koronakaranteeniin. Varasin uuden ajan työpaikan joukkorokotustilaisuuteen. Se peruttiin, kun rokotteista alkoi olla pulaa.
Kaksi kertaa yritin päästä rokotukseen, mutta eipä onnistunut. Saa olla minun puolestani.
Ei riittänyt Mehiläisen työterveydessä. Olin varannut ajan, mutta rokote loppui ennen sitä. Kävin Saaristolääkäreiden punkkibussissa ottamassa rokotuksen omaan piikkiin.
Työpaikalla sain, kun työterveyshoitaja kävi pistämässä.
Työterveyden kautta. Varasin ajan hyvissä ajoin ja ehdin saada, Terveystalolta oli jo käydessäni rokotteet loppuneet. Sanoi, että juuri riittivät meille ajan varanneille. Puolisoni ja kolme lastani saivat julkisen kautta minun riskiryhmään kuulumiseni vuoksi.
Lasten neuvolakäynnin yhteydessä koko perhe sai rokotteet ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan vapaaehtoinen pakkorokotus.
Miksi ihmeessä te suostutte tähän? Itsekin työskentelen sotealalla ja työnantaja järjestää noita ihania pakkorokotustilaisuuksia, mutta olen välttynyt tähän asti ottamasta kun olen sanonut hoitaneeni asian jo aiemmin. Ihan hyvinhän rokotteen voi saada vaikkapa yksityiseltä, ei kenenkään terveystiedot, rokottamattomuus tai muu kuulu työnantajalle millään tavalla. Idiootit. Lampaat.
Miksi tätä on alapeukutettu vai #minäsuojelenpotilasta-öyhötkö siellä päivystää? Turha marista että pakkorokote sitä ja pakkorokote tätä. MIKÄÄN.ROKOTE.EI.OLE.PAKOLLINEN.
Kiitos vain Diabeteshoitajalle Lahdessa kun on joka vuosi varmistanut että sen saan. Hyvin on ainakin meikäläiseen tehonneet kun ei ole ollut edes pientä flunssaa vuosiin.
Täällä aloitettiin rokotukset viime viikon maanantaina ja poika onneksi ehti riskiryhmäläisenä saada sen tiistaina kun keskiviikon ajat oli jo peruttu. Miehen ajan olivat tänään peruneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan vapaaehtoinen pakkorokotus.
Miksi ihmeessä te suostutte tähän? Itsekin työskentelen sotealalla ja työnantaja järjestää noita ihania pakkorokotustilaisuuksia, mutta olen välttynyt tähän asti ottamasta kun olen sanonut hoitaneeni asian jo aiemmin. Ihan hyvinhän rokotteen voi saada vaikkapa yksityiseltä, ei kenenkään terveystiedot, rokottamattomuus tai muu kuulu työnantajalle millään tavalla. Idiootit. Lampaat.
Miksi tätä on alapeukutettu vai #minäsuojelenpotilasta-öyhötkö siellä päivystää? Turha marista että pakkorokote sitä ja pakkorokote tätä. MIKÄÄN.ROKOTE.EI.OLE.PAKOLLINEN.
Rauhoitu ja ota iltalääkkeesi.
Jos saat rokotteen tuolloin, sen vaikuttavuus alkaa helmikuussa. Jyväskylässä alkanee influenssakausi vasta silloin.