Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysely INFLUENSSAROKOTTEESTA. Otitko? Jäitkö ilman? NÄIN kävi muille.

Influenssa 2020 - 2021
24.11.2020 |

Valitse parhaiten sinua koskeva vaihtoehto.

Kysely INFLUENSSAROKOTTEESTA. Otitko? Jäitkö ilman? NÄIN kävi muille.

Vaihtoehdot

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään näistä vaihtoehdoista. Varasin netissä ajan kuukausi sitten ja sain sen - tammikuun jälkipuoliskolle. Nyt jännitän, riittääkö rokotteita sinne asti. Jos ihmettelette, missä on näin typerä systeemi, niin Jyväskylässä.

Jos saat rokotteen tuolloin, sen vaikuttavuus alkaa helmikuussa. Jyväskylässä alkanee influenssakausi vasta silloin.

Vierailija
22/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveystalossa kävin heti kun rokotetta sinne saatiin. Näin teen joka vuosi. Maksoi 40 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti eläkeläiset eivät jää ilman.

Vaikka olen eläkeläinen, niin en jäänyt odottelemaan ilmaista rokotetta.

Kävin hyvissä ajoin Aavassa ja maksoin alle 40 e.

Vierailija
24/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä onnistuit? :DD No ihan helposti onnistuin saamaan kunnalliselta puolelta.

Vain jos kuuluu riskiryhmään, mutta ei muuten.

Vierailija
25/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin itse itseäni.

Vierailija
26/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä onnistuit? :DD No ihan helposti onnistuin saamaan kunnalliselta puolelta.

Vain jos kuuluu riskiryhmään, mutta ei muuten.

No ei ne siellä mitään siitä kysellyt. Eihän ne koskaan siitä edes kysele. En kuulu riskiryhmään, mutta otan sen joka vuosi silti.

Vierailija
27/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin työterveyshuollon kautta terveystalolle heti kun sai varata. Ala-aste ikäiset lapset saivat influenssarokotuksen kouluterveydenhoitajalta.

Vierailija
28/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkosuomalainenn kirjoitti:

Juuri tultiin piikeiltä. Syyskuussa tilattiin ja tänään saatiin. Yksityinen apteekki, jossa olemme joka vuosi ottaneet. Maksoi kahdelta aineineen ja pistoksineen noin 16 e.

Apteekit ovat aina yksityisiä.

Mikään kunta, kaupunki tai valtio ei omista apteekkia.

Rokotteen saa yleensä vain reseptillä, kai teillä oli resepti ja alihintaanko se apteekki teille rokotteen myi?

Vierailija
29/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin terveyskeskuksesta ajoissa. Olen riskiryhmää ja saan sen ilmaiseksi.

Vierailija
30/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveydestä. Ilmoittivat työpaikallani järjestettävän "massarokotustilaisuuden" peräkkäin varattavat ajat (10 min. henkilöä kohti). Mikään niistä ei sopinut, joten kävin Työterveydessä etukäteen rokotteella viime kuun lopussa. Nyt viikko sitten peruivat sen "massarokotustilaisuuden", kun ei riitä rokotteet. Käskivät varata oman asuinkunnan terveyspalveluista.

Että tuurilla, kun kävin etukäteen. Vaikka ensi vuonna sopisi aikataulu, tiedän silti käydä etukäteen. Ja kyllä, kuulun riskiryhmään, ennen kuin joku napisee, että olen varastanut tarvitsevalta.

Vierailija
31/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana ja sain äitiysneuvolakäynnin yhteydessä, niitä oli juuri pari päivää aiemmin alettu laittaa. Samalla käynnillä varasin parin päivän päähän ajan puolisolleni ja esikoiselle.

Vierailija
32/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan terkka varasi minulle ajan influenssarokotukseen. Aika peruuntui, kun terkkari joutui koronakaranteeniin. Varasin uuden ajan työpaikan joukkorokotustilaisuuteen. Se peruttiin, kun rokotteista alkoi olla pulaa. 

Kaksi kertaa yritin päästä rokotukseen, mutta eipä onnistunut. Saa olla minun puolestani.

Vierailija
33/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riittänyt Mehiläisen työterveydessä. Olin varannut ajan, mutta rokote loppui ennen sitä. Kävin Saaristolääkäreiden punkkibussissa ottamassa rokotuksen omaan piikkiin.

Vierailija
34/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla sain, kun työterveyshoitaja kävi pistämässä.

Vierailija
35/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyden kautta. Varasin ajan hyvissä ajoin ja ehdin saada, Terveystalolta oli jo käydessäni rokotteet loppuneet. Sanoi, että juuri riittivät meille ajan varanneille. Puolisoni ja kolme lastani saivat julkisen kautta minun riskiryhmään kuulumiseni vuoksi.

Vierailija
36/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten neuvolakäynnin yhteydessä koko perhe sai rokotteet ilmaiseksi.

Vierailija
37/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan vapaaehtoinen pakkorokotus.

Miksi ihmeessä te suostutte tähän? Itsekin työskentelen sotealalla ja työnantaja järjestää noita ihania pakkorokotustilaisuuksia, mutta olen välttynyt tähän asti ottamasta kun olen sanonut hoitaneeni asian jo aiemmin. Ihan hyvinhän rokotteen voi saada vaikkapa yksityiseltä, ei kenenkään terveystiedot, rokottamattomuus tai muu kuulu työnantajalle millään tavalla. Idiootit. Lampaat. 

Miksi tätä on alapeukutettu vai #minäsuojelenpotilasta-öyhötkö siellä päivystää? Turha marista että pakkorokote sitä ja pakkorokote tätä. MIKÄÄN.ROKOTE.EI.OLE.PAKOLLINEN. 

Vierailija
38/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vain Diabeteshoitajalle Lahdessa kun on joka vuosi varmistanut että sen saan. Hyvin on ainakin meikäläiseen tehonneet kun ei ole ollut edes pientä flunssaa vuosiin.

Vierailija
39/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aloitettiin rokotukset viime viikon maanantaina ja poika onneksi ehti riskiryhmäläisenä saada sen tiistaina kun keskiviikon ajat oli jo peruttu. Miehen ajan olivat tänään peruneet.

Vierailija
40/104 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan vapaaehtoinen pakkorokotus.

Miksi ihmeessä te suostutte tähän? Itsekin työskentelen sotealalla ja työnantaja järjestää noita ihania pakkorokotustilaisuuksia, mutta olen välttynyt tähän asti ottamasta kun olen sanonut hoitaneeni asian jo aiemmin. Ihan hyvinhän rokotteen voi saada vaikkapa yksityiseltä, ei kenenkään terveystiedot, rokottamattomuus tai muu kuulu työnantajalle millään tavalla. Idiootit. Lampaat. 

Miksi tätä on alapeukutettu vai #minäsuojelenpotilasta-öyhötkö siellä päivystää? Turha marista että pakkorokote sitä ja pakkorokote tätä. MIKÄÄN.ROKOTE.EI.OLE.PAKOLLINEN. 

Rauhoitu ja ota iltalääkkeesi.