Mitä teit elokuussa -95?
Kerro mahdollisimman tarkkaan kaikki mitä muistat.
Kommentit (155)
Aloitin kokkikoulun tuolloin. Olin 21v ja asuin kotona. Kavereiden kanssa hengailtiin illat ja viikonloput. Viikonloppuisin piti päästä Arkkuun, eli baariin. Voi jeesus niitä aikoja. Seurustelin myös on-off nykyisen mieheni kanssa.
Mitä yhdestä särkyneestä sydämestä, mitä sen on väliä kun oot niin lätkässä, että sinulle riittää kun hän tulee käymään edes silloin kun tykkää, vaikka antaa paljon vähemmän kuin sinä... Kymmenen pistettä neitsyydestä sai se jätkä, kymmenen pistettä sun neitsyydestä, niin juuri siitä, se on aika vähän särkyneestä sydämestä..." tuota Mamban Biisiä elin silloin todeksi.
Olin naimisissa ja halusin vauvvan mutta pettymys toinen toisensa perään. Kunnes kun vähiten odotin niin 96 tulin raskaaksi.
Aloitin 6. luokan ja haikailin kesäleirillä tapaamani pojan perään. Kirjoittelin aiheesta kavereideni kanssa pitkiä kirjeitä kirjevihkoihin.
Erityisesti muistan, kun kaverini kanssa käytiin vaateostoksilla Anttilassa, oli aika kuuma elokuu. Juuri remontoidussa vinttihuoneessani kuunneltiin Samulin ja Sanin "Tuhat yötä".
Ei muistikuvia, olin juuri täyttänyt 2 vuotta.
Aloin ensimmäisen kerran seurustelemaan vakavasti, sitä ennen oli ollut poikaystäviä kyllä mutta tällä kertaa oli suuri rakkaus, jolle menetin neitsyyteni. :D Tuli niitä suuria rakkauksia senkin jälkeen vielä 2.
Menin tokalle luokalle. Opettaja oli sama kuin ekalla, mutta luokka muuttui yhdysluokaksi, eli mukana oli 6-7 ekaluokkalaista. Jouduin pyöräonnettomuuteen, jonka jäljet näkyvät kasvoissani vieläkin.
Olin vajaa 3kk vanha, ei paljoa muistikuvia :)
Olin vielä suht nuori. Oli serkun häät ja tuolloin olin jo
tavannut lapseni isän.
Yksi uusi ystävä oli kuvioissa ja pidimme yhteyttä.
Aloitin yläasteen, jännitti. Alkukuusta varmaan uin ja uin ja uin (asuttiin melkein järven rannassa ja lapsena tuli uitua paljon kun järvi oli vaan sula), loppukuusta tein läksyjä ja luin, koska en saanut kavereita.
Minäkin menin naimisiin, on kaksi lasta ja olemme edelleen yhdessä.
Hoidin 1 kk ikäistä kuopusta ja hänen kolmea sisarustaan. Nautin katraastani ja onnellisesta avioelämästä. Näin edelleen ...
Olin äitiyslomalla, vauva oli 3 kk. Asuimme täällä, missä vieläkin.
Elämä oli ihanaa. Elokuussa mieheni loma oli jo ohi, joten olen pääasiassa ollut kotosalla.
Elämä on vieläkin ihanaa, lapsia on kolme <3
Olin toisella luokalla alakoulussa. Paras kaverini löysi uuden parhaan kaverin ja en usein siitä syystä päässyt mukaan tyttöjen leikkeihin koulussa. Luokkani pojat kiusasivat minua ylipainostani. Muuta en muista.
Jokeltelin ja opin tarttumaan tavaroihin.
Olin äitiyslomalla 6kk ikäisen poikani kanssa.
Olin hoitovapaalla vielä hetken 13 kk poikani kanssa. Jätkä täyttää nyt kesällä 20v.
Sen jälkeen lapsia on vielä tullut 3, tosin eri miehen kanssa <3
Kiitos tästä, mietinkin miksi yhdistän tämän biisin aina lasteni yövalvomisiin :)
ap
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 02:08"]
Lukion toka luokka alkoi ja samalla spekulaatiot siitä kenen kanssa tanssia vanhat tanssit, kesä oli ollut huoleton ja aurinkoinen. Samuli ja Sani lauloivat Tuhat yötä, mun mielestä se oli lälly laulu ja aina kun se tuli radiosta niin aattellin koska se loppuu. Nyt tuo biisi lumoaa.
[/quote]