Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teit elokuussa -95?

Vierailija
28.03.2014 |

Kerro mahdollisimman tarkkaan kaikki mitä muistat.

Kommentit (155)

Vierailija
101/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 21, täyttämässä 22. Kävin töissä, aloitin opiskelut ja biletin, biletin ja biletin. Ihanaa aikaa :)

Vierailija
102/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelin tohkeissani lukiota, oli jännää monella tavalla ja elämä ihanaa jos kohta välillä tunsin teini-iän tuskaakin. Ihania ihastumisia ilmassa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin.

Vierailija
104/155 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolmen kuukauden ikäinen sikiö.

Vierailija
105/155 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin ihanaa

Vierailija
106/155 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
107/155 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin köyhä onnellinen 3 lapsen yh. Kävin päivät töissä ja elokuun helteistä nautittiin meren rannalla heti työpäivän jälkeen. Olin jo tavannut elämäni miehen mutta emme olleet vielä muuta kuin työkaverit.

Vierailija
108/155 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lopettanut juuri työt (lukion jälkeinen välivuosi) ja muuttamassa toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. Pakattiin avomiehen kanssa yhteisen kodin tavaroita ja mietittiin, mitä huonekaluja hän ottaa, mitä minä otan ja mihin muut huonekalut säilötään. Mieskin kun oli lähdössä opiskelemaan eri paikkakunnalle kuin minä. Varmaan käytiin välillä baarissa ja tavattiin kavereita ja käytiin kummankin vanhempien luona kylässä.

Oho, on siitä tosiaan aikaa. Sama mies on edelleen mukana kuvioissa, nyt tosin aviomiehen statuksella.

Vierailija
109/155 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiseni oli 8kk, olin hiton väsynyt, mies oli armeijassa.

Vierailija
110/155 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kivoja tarinoita?

ap

Vierailija
111/155 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin

Vierailija
112/155 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuoden ikäinen, joten eipä ole paljoa kerrottavaa :D

Vierailija
113/155 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin reppumatkalla Baltian maissa, matkustin junilla ja busseilla Virossa, Latviassa ja Lietuassa, asuin halvoissa murjuissa, ja bailasin upeissa yökerhoissa kauniiden neitosten ympäröimänä

Vierailija
114/155 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muuttamassa yhteen elämäni toistaiseksi suurimman rakkauden kanssa. Jos en väärin muista, elokuussa selvisi että saamme yhteisen asunnon ja taisimme päästä muuttamaankin. Olin järjettömän rakastunut :) Kihloihin olimme menneet heinäkuun lopulla nimipäivänäni. Se oli kaunis ja rakkauden täyteinen kesä.

Vierailija
115/155 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri täyttänyt vuoden :)

Vierailija
116/155 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin neljävuotias. Todennäköisesti leikin pihalla, ihmettelin vanhempien työntekoa vieressä ja välillä katsoin videoita. Mun lempparikissa eli vielä silloin :(

Vierailija
117/155 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jaksaa näköjään seurata niin kirjoitetaan nyt niin tarkkaan kuin muistetaan.

Olin armeijassa, elokuun aikana viimeiset sataset paukkui. En ollut päässyt RUK:uun, mikä oli aika iso juttu silloin. Olin aika kypsä koko hommaan kesän jäljiltä ja odottelin vain pois pääsyä.

Mortit tulivat muistaakseni heinäkuussa, niin voisi tähän laittaa yhden kuolemattoman koulutuskokemuksen. Opeteltiin kranaatinheittimellä tähtäämistä, jossa tähtäin piti kohdistaa eteen pystytettyyn nk. kiinnityspisteseipääseen. Kun tarkastin kohdistusta, sanoin alokkaalle: "Eihän tuo ole lähelläkään kohdillaan!" Alokas katsoi tylsän näköisenä tähtäimen läpi ja nousi ylös: "No onhan sen nyt suunnilleen..." "Hmmm.... te siirrytte kantamaan noita kranaatteja."

Vanhempani ottivat koiran (6-vuotiaan) noihin aikoihin, joka kyllä kuoli kesällä 2004, eli ihan kunnioittettavaan ikään asti ehti. Koira oli aluksi tosi meluisa ja innokas, mutta rauhoittui aika nopeasti. Oli kyllä kiltein koira jonka tunsin.

Vierailija
118/155 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin reilaamassa uuden poikaystäväni kanssa. Skotlanti, Irlanti, Italia, Tsekki... Mahtava reissu. Sama mies edelleen kuvioissa + kaksi yhteistä lasta. Ihan kuin tosta ois vasta muutama vuos aikaa.

Vierailija
119/155 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin yläasteen

Vierailija
120/155 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänks :)

ap

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 23:10"]

Ap jaksaa näköjään seurata niin kirjoitetaan nyt niin tarkkaan kuin muistetaan.

Olin armeijassa, elokuun aikana viimeiset sataset paukkui. En ollut päässyt RUK:uun, mikä oli aika iso juttu silloin. Olin aika kypsä koko hommaan kesän jäljiltä ja odottelin vain pois pääsyä.

Mortit tulivat muistaakseni heinäkuussa, niin voisi tähän laittaa yhden kuolemattoman koulutuskokemuksen. Opeteltiin kranaatinheittimellä tähtäämistä, jossa tähtäin piti kohdistaa eteen pystytettyyn nk. kiinnityspisteseipääseen. Kun tarkastin kohdistusta, sanoin alokkaalle: "Eihän tuo ole lähelläkään kohdillaan!" Alokas katsoi tylsän näköisenä tähtäimen läpi ja nousi ylös: "No onhan sen nyt suunnilleen..." "Hmmm.... te siirrytte kantamaan noita kranaatteja."

Vanhempani ottivat koiran (6-vuotiaan) noihin aikoihin, joka kyllä kuoli kesällä 2004, eli ihan kunnioittettavaan ikään asti ehti. Koira oli aluksi tosi meluisa ja innokas, mutta rauhoittui aika nopeasti. Oli kyllä kiltein koira jonka tunsin.

[/quote]