Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveydenhoitoalan pitäisi olla hyväntekeväisyyttä, ei ahneutta.

Vierailija
24.04.2026 |

Milloin me saadaan parhaimmat työntekijät tälle alalle?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan !

Vierailija
2/36 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin me saadaan paremmat ihmiset ja asiakkaat Suomeen niin ehkä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaisitko itse puoli ilmaiseksi potkivaa ja purevaa rautatieaseman vessan hajuista mäkisäkkiä? 

Vierailija
4/36 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse et ole alalla syystä, että? 

Vierailija
5/36 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitaisitko itse puoli ilmaiseksi potkivaa ja purevaa rautatieaseman vessan hajuista mäkisäkkiä? 

vai ilmaiseksi. lääkäreillä on jättipalkat ja vielä suuremmat palkat on soten tuhansilla turhilla johtajilla

Vierailija
6/36 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja itse et ole alalla syystä, että? 

naisjohtajat

Vierailija
7/36 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi seistä piiska kourassa terveydenhuollon selän takana vaatimassa paljon tekemättä itse mitään? Reilusti yli puolet suomalaisista on ylipainoisia, ei terveydenhuollon raha määrää ja ammattilaisia voi loputtomasti kasvattaa jos ihminen ei jumalauta huolehdi isestään.

Vierailija
8/36 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vai ilmaiseksi. lääkäreillä on jättipalkat ja vielä suuremmat palkat on soten tuhansilla turhilla johtajilla

eihän niitä soten johtajia kukaan tarvitse. lääkärit tekevät sen sijaan työtä.

Vierailija
9/36 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika nopeasti sunkin työpaikalla sitä johtajaa tulisi ikävä jos heitä ei olisi. 

Vierailija
10/36 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii-i, kenelle hänkin sitten valittaisi miten väärälle kaikki koko ajan tuntuu, kun Sirkka sano rumasti ja Mirkkukin katsoi liian pitkään jne jos ne esimiehet, yms puuttuisi. 

Vierailija
11/36 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo, mutta ei määräänsä enempää. kyvykkyys ja ahkeruus olisivat myös meriittejä kaikille 'johtajille'. ei pelkkä nimike riitä.

Vierailija
12/36 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhuollon pitäisi toimia kysynnän ja tarjonnan mukaan, eikä valtion pitäisi sitä tarjota. Sairaiden hyysääminen ei ikinä johda hyvään.

Vierailija
13/36 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysmaksujen nosto ei ole huono juttu

Jo nyt joudutaan "hoitamaan" lumelääkkeellä, lue kalkki- ja vitamiinitableteilla liikaa ihmisiä, jotka eivät ole oikeasti sairaita  - ainakaan fyysisesti. Yleensä kyseessä on huomiohakuinen persoonallisuushäiriöinen ihminen tai jopa narsisti.

Nämä luulosairaat pitäisi saada pois tukkimasta terveyskeskuksia ja siirrettyä yksityiselle puolelle.

Vierailija
14/36 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäreillä ja edelleen erikoislääkäreillä on hyvin pitkä koulutus ja uutta oppimista on koko työuran ajan. Lääkärin pitäisi olla virheetön ja aina oikeassa. Tietotekniikka on tuonut uutta ulottuvuutta esim konsultointiin ympäri maailman. Vieläkö joku viitsii kitistä lääkäreiden palkoista. Julkisessa hallinnossa olisi aihetta leikata palkkoja.

Vierailija
15/36 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kymmenesosa soten johtajista riittäisi oikeisiin johtajantöihin ja niillekin riittäisi kymmenesosa nykyisistä palkoista hiirennäpyttelyhommiin.

Vierailija
16/36 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajille ja sairaanhoitajille pitää maksaa, ehkä nykyään maksetaan, kunnon palkkaa. Sitten kun palkkotaso on hyvällä tavalla niin sitten pitäisi valittaminen loppua. Ihmisille ei kuitenkaan mikään riitä, koska ovat ahneita.

Vierailija
17/36 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mun pitäisi palkatta hoitaa sinua? Miksi? 

Vierailija
18/36 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi Suomeen aikoinaan kehitettiin julkinen terveydenhoito, jota pyöritetään verovaroilla ja asiakkailta otetaan vain pieni maksu. Toki nyt hinnat on koko ajan noussu. Mutta idea alunperin olikin tuo, että kaikki saavat edullisesti hoitoa, jopa köyhimmät.

Vierailija
19/36 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä tulisi hyväntekeväisyyttä, jäisimme ilman hoitoa lähes jokainen.

Vierailija
20/36 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mun pitäisi palkatta hoitaa sinua? Miksi? 

Ei, vaan verorahoilla maksettais sun palkka. Niinkuin julkisella tehdäänkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi