Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teit elokuussa -95?

Vierailija
28.03.2014 |

Kerro mahdollisimman tarkkaan kaikki mitä muistat.

Kommentit (155)

Vierailija
81/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolmekymppinen, opiskelin lääkiksessä ja -95 kesällä olin ensimmäisen kerran töissä lääkärinhommissa. 

Vierailija
82/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin kämppää, sillä olin saanut opiskelupaikan yliopistosta. Sainkin aika mielenkiintoisia puheluita, mulle tarjottiin mm. parisängystä toista puolta erään vanhemman miehen kotoa. Olisin saanut maksaakin siitä, että nukkuisin eläkeläisäijän vieressä ja tekisin "pieniä kotihommia" opiskelun ohessa! Kävin kesätöissä erään tehtaan konttorissa ja vietin poikaystävän kanssa vapaa-aikaa ennen kaukosuhteen alkamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ollut edes kohdussa asti, joten en tiedä

Vierailija
84/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt hirveän tarkkaan muista. Aloitin yläasteen. Ensimmäisenä päivänä koulussa mulla oli paikallisen urheiluseuran paita joka oli muistaakseni tummansininen valkoisella logolla. Joku hämärä tunne mulla on, että jalassa olisi ollut musta-valko pystyraidalliset housut. Joku väänsi vitsiä siitä urheiluseuran nimen lyhenteestä ja joku toinen kutsui mua kakkosneloseksi. Kouluun ja koulusta pois kuljettiin yhdessä luokkakavereiden kanssa, jotka oli samoja ala-asteen ajoilta ja asuivat samalla suunnalla.

En ole ihan varma, että tapahtuiko se elokuussa, mutta muistan jonkun tunnin kun meillä oli jotain tutustumisleikkejä. Yhden luokkakaveripojan piti kertoa, että mitä mussa on parasta ja vastaus oli turvallisesti, että silmät.

Vierailija
85/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuusi vuotias. Ei muistikuvia.

Vierailija
86/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 10:30"]

Olin hoitovapaalla vielä hetken 13 kk poikani kanssa. Jätkä täyttää nyt kesällä 20v.

Sen jälkeen lapsia on vielä tullut 3, tosin eri miehen kanssa <3

[/quote]

Mikäs tässä aiheutti alapeukun =D?

Vierailija
87/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 6-vuotias joten päiväkoti alkaisi taas elokuun puolessa välissä kun äiti menisi kouluun töihin. Ehkä vielä käytiin rannalla perheen kanssa jos sää oli hyvä ja leikin taloyhtiön pihalla kaverien kanssa. Päiväkodissa 6-vuotiaat eli eskarilaiset kokoontuivat välillä eskariryhmään, joka pidettiin päiväkodin hoitajien kahvi/kokoushuoneessa. Siellä oli kahvinkeitin ja muistaakseni tuoksui kahvilta. Meillä oli omat eskarivihot tai kansiot, johon piirsimme ja teimme muita tehtäviä.

Vierailija
88/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin Taikissa ja asuin poikakaverin kanssa Mannerheimintiellä (samaan aikaan tuleva ja nykyinen mieheni asui viereisessä talossa [hänkin vain sen vuoden verran], mutta emme tavanneet kuin vasta 8 vuoden päästä kivenheiton päässä töölönlahdella). Elokuusta vietin suurimman osan ajasta vanhempieni ja nuorempien sisarusteni kanssa Italian länsirannikkoa autolla kiertäen.

Vierailija
89/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin

Vierailija
90/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin synnyttänyt heinäkuussa ihanan tyttövauvan ja vauva-arkea elin tulloin. Imetin ja hoivasin pikkuistani. Ihanaa aikaa. Nyt tytär on abi.

Vierailija
91/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin reilu 1-vuotias. Leikin päivät äidin ja isoveljen kanssa kotona. Oli varmasti kivaa, vaikka en muistakkaan.

Vierailija
92/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aamusta iltaan gradua.

Vierailija
93/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin 10kk.

Vierailija
94/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 5-vuotias, valokuvien mukaan ajelin pienellä pyörällä missä oli apupyörät ja leikin maalla pihalla kissan kanssa :) Aurinko paistoi. Veljeni oli 1-vuotias. Taisi serkkuja käydä kylässä sinä kesänä, mutten muista oliko elokuussa. Muistan vähän juuri aurinkoista kesää. 

Vierailija
95/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli elämäni kesä silloin :) Olin eronnut pskasta suhteesta, muutin ekaan omaan vuokrakämppään, sain hyvän duunin, päivät tein töitä ja illat ja yöt bileteltiin.

Sittemmin olen rauhoittunut kunnon kansalaiseksi.

Vierailija
96/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aloittamassa kahdeksatta luokkaa. Vuoden sisällä join ensimmäisen kännini ja menetin saman vuoden aikana myös neitsyyteni. Mutta ennen kasille menoa olin vielä aika pikkutyttö, kuukautisetkin alkoivat vasta edellisenä vuonna. Kaksi silloista parasta kaveriani oli samalla luokalla ja olimme viettäneet aikaa yhdessä myös kesälomalla.

Se oli toiseksi viimeinen kesä, kun teimme yhteisiä reissuja koko perheen voimin. Vanhemmat eivät päästäneet festareille, joista olin lukenut Suosikista.

Vierailija
97/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aloittamassa seiskaluokkaa. Ahdistavaa aikaa.

Vierailija
98/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan tosi miten nuorta porukkaa täällä on? Tuntuu että joka toinen oli joku natiainen vuonna 1995. Ja nytkö teillä on omaa perhettä? Jotenkin ihmeellistä, ei siitä ysäristä sentään niin montaa vuotta ole.

Vierailija
99/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16 ja kuolematon. Ainakin siltä tuntui :)

Olin juuri tullut Englannista kielikurssilta. Kuvittelin niin olevani maailman nainen. Lukio alkoi. Muistan, että laitoin kouluun päälle napapaidan ja vaaleat Lewiksen 501 farkut. Napapaidat olivat sinä kesänä Englannissa muodissa. Paita oli vaaleanpunainen ja siinä luki feverish kissing ? :))

Voi niitä aikoja!

Vierailija
100/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin uuteen kouluun. Ryyppäsin kaverin kanssa mökillä kaikki päivät ennen koulunalkua. Värjäsin hiukset vihreäksi ja kynnet lakkasin mustiksi, minulla oli myös mustaa huulipunaa. Olin 15v.