Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painon pudotus pysähtyi vaikka syön vähän

Vierailija
14.06.2024 |

Pitääkö kaloreita vaan vähentää 🤢

Syön nyt 1500 kilokaloria päivässä

Taitaa olla säästöliekki

En voi nyt pitää taukoa

Verenpaine täytyy saada alas

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole viikkon laskenut

Vierailija
2/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko vaihtaa hieman ruokavaliota, mutta pitää kalorimäärän samana? Entä lisätä liikuntaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonpudotuksessa tulee aina taukoja eikä viikko ole pitkä aika. Aluksi varmaan nesteet lähteneet niin siksi lähti alkuun hyvin. 

Vierailija
4/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kun olet lahduttanut niin syönyt about 500-800 kcal päivässä joten 1500 kuulostaa suurelta. Tosin olen nainen ja keskimittainen joten peruskulutus on pieni.

Vierailija
5/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on sopiva määrä mutta jos tuon syöt rasvana ja sokerina, karkkeina ja pizzoina...

Vierailija
6/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on sopiva määrä mutta jos tuon syöt rasvana ja sokerina, karkkeina ja pizzoina...

Ei silä ole väliä mitä syö kunhan alle kulutuksen

Vierailija
7/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syönyt 1000kcal molemminpuolin. Harrastanut liikuntaa 3x pyöräily viikossa ja satunnaiset kävelylenkit. Paino pudonnut 2kg kuukaudessa. Eli ei se tahti aina huimaavaa ole. Laihdutus on pitkänmatkan juoksua ja jos yli 10kg meinaa pudottaa, niin voi mennä vuosikin pienellä panostuksella.

Vierailija
8/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse vähentää kaloreita, kunhan harrastat liikuntaa. 

Vierailija
9/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite kun olet lahduttanut niin syönyt about 500-800 kcal päivässä joten 1500 kuulostaa suurelta. Tosin olen nainen ja keskimittainen joten peruskulutus on pieni.

Tota mun täytyy laihduttaa 30 kg

500-800 kilokaloria seuraavat 6 kk

Ei kuulosata mahdolliselta näin isolle miehelle

Vierailija
10/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen alle keskipituuden ja nainen ja laihdutin juuri elämäntapamuutoksella 13 kg lievästä ylipainosta normaalipainoon. Ja kilokaloireita päivässä tuo n. 1500.

Vierailija
11/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö mitään prosessoitua einestä ym. mikä hidastaa aineenvaihduntaa. Turhat höttöhiilarit ihan minimiin ja ravitsevaa ruokaa vain.

Vierailija
12/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravitsemuksesta kertova dokumentti avasi silmäni: En enää karsi ruokiani, vaan haalin lautaselleni lisää.

https://www.hs.fi/ruoka/art-2000010465035.html

Vierailija
13/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravitsemuksesta kertova dokumentti avasi silmäni: En enää karsi ruokiani, vaan haalin lautaselleni lisää.

https://www.hs.fi/ruoka/art-2000010465035.html

Itse laihduttaessani esim 8 kg 4 viikossa söin enemmän kuin koskaan aikaisemmin.

Vierailija
14/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

krioppa polttaa nyt sydäntä ja muita lihaksia pois turhina. Jos haluaa laihtua pitää liikkua, syö samalla peräti enemmän. Itseasiassa syö paljon enemmän niin ei tue kropalle vaikutus nääntymisestä joka ohjaa läskien keräilyyn

Vierailija
15/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmaan tyrmätään täällä, mutta mitä jos kokeilisit olla täysin vegaani muutaman kuukauden. Ja jättäisit toki myös pois kaikki epäterveelliset kasvisruoat. Paljon vihanneksia, papuja, linssejä, avokadoa, oliiviöljyä, jopa pähkinöitä. Ja tyrniä ja muita marjoja kannattaa lisätä ruokavalioon. Täyskauraleipää leiväksi ja vähän voi syödä esim riisiäkin ruoan kanssa. Itse sain kolesterolit ja verenpaineen tällä ruokavaliolla normaaleiksi ja painokin laski. Kaloreita en enää laske ja välillä ihmettelen miksi en liho, vaikka syön ihan reippaasti. 

Vierailija
16/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tota mun täytyy laihduttaa 30 kg

500-800 kilokaloria seuraavat 6 kk

Ei kuulosata mahdolliselta näin isolle miehelle

Helposti... 100g kanaa on noin 100kcal voit vetää paketillisen kanaa päivässä ja vähän vihanneksia

Vierailija
17/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän?

Vierailija
18/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin vegaaniksi ei kannata ryhtyä, mutta muuten edellinen on ok. Ei maapähkinöitä, soijaa ja nuo palkokasvitkin on hiukan huonoja aineenvaihdunnan kannalta eli lihottaa enemmän kuin vähärasvainen liha ja kala. Syy tosiaan ihmisrodun luontaisessa aineenvaihdunnassa.

Vierailija
19/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo 1500 kaloria on jo hyvin pitkän naisen keskikulutus. Näiden 1500 kalorilla päivässä laihduttaneiden on ollut pakko olla todella liikalihavia. Muuten tuolla kalorimäärällä laihtumiseen menisi ikuisuus.

Vierailija
20/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä varmaan tyrmätään täällä, mutta mitä jos kokeilisit olla täysin vegaani muutaman kuukauden. Ja jättäisit toki myös pois kaikki epäterveelliset kasvisruoat. Paljon vihanneksia, papuja, linssejä, avokadoa, oliiviöljyä, jopa pähkinöitä. Ja tyrniä ja muita marjoja kannattaa lisätä ruokavalioon. Täyskauraleipää leiväksi ja vähän voi syödä esim riisiäkin ruoan kanssa. Itse sain kolesterolit ja verenpaineen tällä ruokavaliolla normaaleiksi ja painokin laski. Kaloreita en enää laske ja välillä ihmettelen miksi en liho, vaikka syön ihan reippaasti. 

No toki tyrmätään tällaiset sairaat ohjeet. Tajusit itsekin :)