Mitä teit elokuussa -95?
Kerro mahdollisimman tarkkaan kaikki mitä muistat.
Kommentit (155)
Miten kävi?
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 00:14"]
Erosin poikaystävästäni. Irtisanoin asuntoni ja myin vähäistä omaisuuttani koska olin saanut opiskelupaikan ulkomailta jonne sitten lähdinkin kuun lopussa kassien ja rinkan kanssa.
[/quote]
-95 elokuussa olin kesälomalla insinööriopinnoista ja olin työharjoittelussa terästehtaassa. Opinnot alkoivat elokuun lopulla, mutta olin töissä kuun loppuun.
Minä olin juuri muuttanut takaisin synnyinkaupunkiini ja odotin kaksosia, yksin. Kesä oli todella kuuma. Ja maha oli valtava.
Vauvat syntyivät loppukuusta keskosina mutta selvisivät.
Nyt molemmat tämän kevään abeja :)
ap
Aloitin 4. luokan. Muistan, että menin kouluun samoissa harmaissa college-housuissa, joita olin käyttänyt 3. luokan keväällä, ne oli tosi ihanat ja mukavantuntuiset housut :)
Aloitin lukion. En tuntenut koulusta/ tulevalta luokalta ketään. Jännitti.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 00:19"]
Miten kävi?
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 00:14"]
Erosin poikaystävästäni. Irtisanoin asuntoni ja myin vähäistä omaisuuttani koska olin saanut opiskelupaikan ulkomailta jonne sitten lähdinkin kuun lopussa kassien ja rinkan kanssa.
[/quote]
[/quote]
Monta vuotta meni opiskellessa. Sydänsurutkin unohtuivat. Aluksi pää oli melkein ylirasittunut kaikesta uudesta ja kielenvaihdoksesta mutta puolentoista vuoden päästä alkoi hellittää. Opiskelemaan lähtö oli paras tempaus ikinä vaikka leipä ei kovin leveää ollutkaan opiskellessa. Sinkkuudestakin pääsin eroon vaikka vannoin kurssikavereilleni etten vilkaisekaan miehiin päin.
Menin lukion kakkosluokalle. Ei muistikuvia mistään järisyttävästä.
Olin 26 v. ja sain vakituisen viran! Siinä edelleenkin.
Tein elämäni pahimman virheen ! Ajoin kännissä ja tuhosin autoni
Menin tokalle luokalle. Elo- tai syyskuussa pääsin kavereiden kanssa viikonlopuksi seurakunnan tyttöleirille Siuntioon. Bussimatkalla kuunneltiin Smurffeja ja Taikapeilin Jos sulla on toinen -biisiä. Rapistuneessa leiripaikassa oli ankeat metalliset kerrossängyt ja seinässä reikä.
(Oho, eka smurffilevy onkin näköjään julkaistu vasta 1996, muistot sekoittuu. Kannattais näköjään tarkistaa faktat ennen kuin postaa.)
Olin asunut Englannissa noin 1.5 vuotta (nyt 20 vuotta), mutta olin Suomessa kaymassa. Mentiin ison porukan kanssa Suomenlinnaan kaljakassien kanssa ja nautittiin auringonpaisteesta. Illalla matka jatkui Hesperian yo kerhoon (onko Hesperia joku Scandicn nyt??) . Hyva kesa se oli!
Olin siloin ale kuukauden vanha, joten en muista. Ensimäiset muistikuvani ovat vuodelta 1998 kun kävimme ravintolasa.
Lukion toka luokka alkoi ja samalla spekulaatiot siitä kenen kanssa tanssia vanhat tanssit, kesä oli ollut huoleton ja aurinkoinen. Samuli ja Sani lauloivat Tuhat yötä, mun mielestä se oli lälly laulu ja aina kun se tuli radiosta niin aattellin koska se loppuu. Nyt tuo biisi lumoaa.
En ollut edes syntynyt, joten.. :D
Olin 2 vuotias ja syötin vasikoita pihassa. Olin saanut oman ekan pikkukeinun isoisän tekemänä
Aloitin lukion. Se oli samoissa tiloissa kuin yläaste ja tunsin kaikki muut aloittavat jo yhdeksän vuoden ajalta. Tosin oli ihanaa, että parista ääliöstä oli vihdoin päästy eroon, kun eiväthän ne lukioon päässeet. Muuten meillä oli tosi alhaiset keskiarvorajat ja harmitti, kun ei edes haluamaani kielten ryhmää syntynyt. Pääsin samanhenkisten, kielistä ja kirjallisuudesta kiinnostuneiden ihmisten seuraan vasta yliopistossa.