Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

puolison tupakoinnista tuli ylitsepääsemätön ongelma

Vierailija
23.11.2020 |

en mitenkään voi oppia sitä sietämään. inhoan sitä ja kaikkea sitä, mitä tupakointi aiheuttaa.
vaikka aikaa kuluu, tämä asia ei mene paremmaksi, pahentaa vaan muitakin asioita ja oloa parisuhteessa.

Kohtalotovereita? Ja onko jotain ajatuksia, miten tätä voisi oppia sietämään vai voiko sitä?

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
102/112 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun py on epäsäännöllinen tupakoija ja käytti pitkään nuuskaa. Millo mitäki tupakkatuotetta mutta usein kännätessä.

Sanoin sille että juo niin paljon kuin haluat, mutta jos jäät kiikkii tupakasta tai edes himoitset sitä aion erota hänestä. Ja niin aion myös tehdä. Tupakan käyttö on tapa mitä ei tule hyväksyä ei-tupakoimomana.

Vierailija
104/112 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, mutta tajusin itse että suurin ongelma on oma ahdistuakseni asiasta. Toki ruoan väärät ovat todellisia ja voivat olla mieheni tulevaisuudessa ja siten minun, mutta minun ahdistuakseni asiasta ei myöskään ole normaalia. Ahdistun myös siitä että mieheni ei liiku ja syö huonosti vaikka ei ole ylipainoinen. Tuleva mahdollinen syöpä/sydänkohtaus ja muu ahdistavat aivan järjettömästi. Yritän nyt itse hoitaa ahdistustasi ja tuntuu jo vähän paremmalta kun saan ohjattua ajatuksia muuhun kuin johonkin mahdolliseen tulevaan katastrofiin.

Vierailija
105/112 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoijat haisevat kuvottavan pahalle, lialle ja kurjuudelle. 

En voisi seurustella kammottavalle haisevan miehen kanssa.

Vierailija
106/112 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Champix kuuri jo kokeiltu?

Ketään ei pakoteta lopettamaan tupakan polttoa ja toiseksi tuo lääke ei sovi kaikille. Itse jouduin lopettamaan lääkityksen kun ahdisti ja oksensin kokoajan.

Vierailija
107/112 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun py on epäsäännöllinen tupakoija ja käytti pitkään nuuskaa. Millo mitäki tupakkatuotetta mutta usein kännätessä.

Sanoin sille että juo niin paljon kuin haluat, mutta jos jäät kiikkii tupakasta tai edes himoitset sitä aion erota hänestä. Ja niin aion myös tehdä. Tupakan käyttö on tapa mitä ei tule hyväksyä ei-tupakoimomana.

Eli olet mielummin juopon kanssa? Aika omituista.

Vierailija
108/112 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun pitää valita miehellä tupakka tai alkoholi niin ehdottomasti edellinen. Viinan viemiä olen nähnyt tarpeeksi. Tupakka ei mielestäni pilaa hyvää miestä eikä naista. Ja jos kumppani muuttuu sietämättömäksi lopetettuaan niin mieluummin sitten jatkakoon. Viinasta voisin kiristää, tupakasta en.

Vierailija
109/112 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat eivät ajattele ollenkaan, että he myrkyttävät toisia ihmisiä ja jopa eläimiä saadakseen itseensä jotakin tupakan tuottamaa mielihyvää, joka on myrkkyä!!! Tupakansavua ympäristöön päästävä tupakka tulisi kieltää lailla!!!

Vierailija
110/112 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi kiertoon tupakkaa sauhutteleva puoliso.

Vierailija
111/112 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää että mennään yhteen tupakoitsijan ja tai alkoholistin kanssa ja sitten alkaa tuo valitus, kun kumppani ei huomioi asiaa. Tuo on niin väärin. Ei pidä alkaa suhteeseen, jos asia vaivaa!

Vierailija
112/112 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on jollain tasolla ok, tosin se kertoo jonkinasteisesta sivistyksen puutteesta, viittaan terveyshaittoihin. Jos tupakka on aamun 1. Ja illan viimeinen juttu, vaikka seksin jälkeen, niin näen asiassa ongelman. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän