Miten vihjata ystävälle WhatsAppista?
Miten saisin loputkin kaverit ja sukulaiset käyttämään WhotsAppia? Vai luulevatko, että olen köyhä jos pyydän käyttämään.
Kommentit (70)
Minulla oli isot epäilyt watchappista, et onko joku teinien juttu. mut eihän se eroo mitenkään tekstarista. monipuolisempi vaan kun voi lähettää esim karttatiedot noppeesti kuvana ja kaikkia ihania äänitervehdyksiä *naureskelee*
täysin arkipäivää tämä, tuskin tarvitsee kelleen enää "vihjata"
mä oon lluullut et whats appz on ilmainen. ei ainakaan puhelinlaskus näy mitään.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 15:48"]
kaikki eivät luopua yksityisyydestään. Whatsappittomuus voi olla tietoinen valinta.
[/quote]
Miten whatsapp on pois sun yksityisyydestä? :D
[/quote]
Kaikki whatsapp viestit ja puhelinnumerot on facebookilla -> eli voivat käyttää esim mainosten kohdentamiseen. Kohta rävähtää tekstiviesti puhelimeen: Mansentaako syöpäsi? Osta nyt piristyslääkettä tästä!
Siirtykää telegram käyttäjiksi, on ihan sama, mutta ilmainen ja et luovuta puhelinnumeroasi mainostajien käyttöön.
Itse ihan käytän Facebookia! Miksi pitää keekoilla tommosella "appsilla". Facebook myös ILMAINEN
Maksan luurista kiinteää kuukausisummaa, se nyt on sama määrällä mitä viestittelen, että laitanko tekstarin vai jonku vatsapin. Tai viestinkö vaikka sen facen kautta.
Kaverini eivät ole köyhiä ja useimmilla työpaikan luurit ja liittymät, silti käyttävät whatsappia koska se on paljon kätevämpi kuin tekstarien lähettäminen.
Onks pakko aina viestitellä, voiko sillä vatsapillillä soittaa?
Niin monen-monenlaista on meitä kulkijaa. Vaan usein wanha wäki dissaa nuorta opiskelijaa.
Ei rahaa nuudeliin tai edes textariin, ja polvet notkuu niin kun ois auki vetskarii. Joskus olisi kiva laittaa viesti mummolle, mutta raha taitaa liukua alkon hihnalle.
WhatsApp sukupolvet yhdistää, eikä tyhjyys lompakossa hierräkään.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:22"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:12"]
Minä loukkaantuisin verisesti tuollaisesta ehdotuksesta. Minä olen ollut Soneran asiakas jo vuodesta 1994, enkä ole uusinut liittymääni mitenkään. Maksan siis edelleen 12 markkaa per tekstiviesti, enkä todellakaan halua mitään ilmaiseksi.
[/quote]
Tämmösten helmien takia minä jaksan AV:lla vielä vuosien jälkeen roikkua. :D
[/quote]
Niin minäkin, vaikka VELAna en varmaan olisi saanut tätäkään lukea kun joku äitsykkä pahoittaa heti mielensä.
Niin monen-monenlaista on meitä kulkijaa. Vaan usein wanha wäki dissaa nuorta VELAA.
Lapsia ennättäisit tehdä, jos näpyttelyt stoppaisit. Sitten synnärillä pienen lapsen koppaisit.
Itse minä olen sellainen, että lähetän SMS-viestejä aivan hyvin, koska pidän kaikesta retroilusta. Siinä on erityistä tunnelmaa. Puhelimessakin on ihan tavallinen qwerty-näppis.
hyviä runoja.... itse lähettelin tuollaisia kiertojuttuja tekstariaikana. enää ei tulisi mieleen.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:23"]
Itse minä olen sellainen, että lähetän SMS-viestejä aivan hyvin, koska pidän kaikesta retroilusta. Siinä on erityistä tunnelmaa. Puhelimessakin on ihan tavallinen qwerty-näppis.
[/quote]
Jos olisit tosi-retro, heittäisit mäkeen tuollaisen qwerty-näppäimistöllä varustetun puhelimen. Numeronäppäimet ne olla pitää ja niistä sitten naputellaan tekstarit. Ja korkeintaan 160 merkkiä pitkinä viesteinä, ei yhtään pidempiä.
Google hangouts on paljon näppärämpi.
WhatsApp on kätsy silloin jos pitää vaikka suunnitella jotain porukalla, tai on joku vaikkapa harrastuskuskausrinki, tai muut ryhmäviestijutut. Voi vaikka kysellä lenkkiseuraa kun on naapuruston lenkkikaverit samassa whatsappiryhmässä :)
Mut jos yhden ihmisen kanssa viestittelet niin ei se yhtään kätsympää ole, halvempaa vain.
Eiköhän joku kohta keksi, että tekstarilla saa statusta, kun se on kalliimpaa.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 11:57"]
Maksan luurista kiinteää kuukausisummaa, se nyt on sama määrällä mitä viestittelen, että laitanko tekstarin vai jonku vatsapin. Tai viestinkö vaikka sen facen kautta.
[/quote]
Niin, mutta suurkuluttajille voi WhatsApp toki olla kätevämpi. Ja sellaisille, joilla on viestittelykavereita ulkomailla.
En tykkää käyttää whatsappia, koska puhelimessani on pieni näyttö, ja whatsappia ei saa käännettyä laappeelteen. niinkuin tekstarikentän saa. kääntäessä kirjain on isompi ja siihen on edes vähän helpompi osua. whatsapissani kirjaimet ovat häviävän pieniä, ja kirjoitan pelkkiä näppäilyvirheitä. yhden viestin kirjoittamiseen menee vuosisata ja joka toisen kirjaimen ja merkin saa kumittaa ja korjata, usein montakin kertaa. toisenlaisella puhelimella voisin olla innokkaampikin apin käyttäjä.
Mun hyvät sukulaiset asuu Floridassa, johon me lomalla mennäänkin, käyttää BBM ja mä suosittelen sitä, kun on luotettava pikaviestin!