Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vihjata ystävälle WhatsAppista?

Vierailija
26.03.2014 |

Miten saisin loputkin kaverit ja sukulaiset käyttämään WhotsAppia? Vai luulevatko, että olen köyhä jos pyydän käyttämään.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hyvät sukulaiset asuu Floridassa, johon me lomalla mennäänkin, käyttää BBM ja mä suosittelen sitä, kun on luotettava pikaviestin!

Vierailija
22/70 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli isot epäilyt watchappista, et onko joku teinien juttu. mut eihän se eroo mitenkään tekstarista. monipuolisempi vaan kun voi lähettää esim karttatiedot noppeesti kuvana ja kaikkia ihania äänitervehdyksiä *naureskelee*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin arkipäivää tämä, tuskin tarvitsee kelleen enää "vihjata"

Vierailija
24/70 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon lluullut et whats appz on ilmainen. ei ainakaan puhelinlaskus näy mitään. 

Vierailija
25/70 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 18:26"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 15:48"]

kaikki eivät luopua yksityisyydestään. Whatsappittomuus voi olla tietoinen valinta.

[/quote]

 

Miten whatsapp on pois sun yksityisyydestä? :D

 

[/quote]

Kaikki whatsapp viestit ja puhelinnumerot on facebookilla -> eli voivat käyttää esim mainosten kohdentamiseen. Kohta rävähtää tekstiviesti puhelimeen: Mansentaako syöpäsi? Osta nyt piristyslääkettä tästä!

 

Siirtykää telegram käyttäjiksi, on ihan sama, mutta ilmainen ja et luovuta puhelinnumeroasi mainostajien käyttöön.

Vierailija
26/70 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihan käytän Facebookia! Miksi pitää keekoilla tommosella "appsilla". Facebook myös ILMAINEN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/70 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan luurista kiinteää kuukausisummaa, se nyt on sama määrällä mitä viestittelen, että laitanko tekstarin vai jonku vatsapin. Tai viestinkö vaikka sen facen kautta.

Vierailija
28/70 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini eivät ole köyhiä ja useimmilla työpaikan luurit ja liittymät, silti käyttävät whatsappia koska se on paljon kätevämpi kuin tekstarien lähettäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/70 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks pakko aina viestitellä, voiko sillä vatsapillillä soittaa?

Vierailija
30/70 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monen-monenlaista on meitä kulkijaa. Vaan usein wanha wäki  dissaa nuorta opiskelijaa.

Ei rahaa nuudeliin tai edes textariin, ja polvet notkuu niin kun ois auki vetskarii. Joskus olisi kiva laittaa viesti mummolle, mutta raha taitaa liukua alkon hihnalle.

WhatsApp sukupolvet yhdistää, eikä tyhjyys lompakossa hierräkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/70 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:22"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:12"]

Minä loukkaantuisin verisesti tuollaisesta ehdotuksesta. Minä olen ollut Soneran asiakas jo vuodesta 1994, enkä ole uusinut liittymääni mitenkään. Maksan siis edelleen 12 markkaa per tekstiviesti, enkä todellakaan halua mitään ilmaiseksi. 

[/quote]

 

Tämmösten helmien takia minä jaksan AV:lla vielä vuosien jälkeen roikkua. :D

[/quote]

 

 

Niin minäkin, vaikka VELAna en varmaan olisi saanut tätäkään lukea kun joku äitsykkä pahoittaa heti mielensä.

 

Vierailija
32/70 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monen-monenlaista on meitä kulkijaa. Vaan usein wanha wäki  dissaa nuorta VELAA.

Lapsia ennättäisit tehdä, jos näpyttelyt stoppaisit. Sitten synnärillä pienen lapsen koppaisit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/70 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse minä olen sellainen, että lähetän SMS-viestejä aivan hyvin, koska pidän kaikesta retroilusta. Siinä on erityistä tunnelmaa. Puhelimessakin on ihan tavallinen qwerty-näppis. 

Vierailija
34/70 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä runoja....  itse lähettelin tuollaisia kiertojuttuja tekstariaikana. enää ei tulisi mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/70 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:23"]

Itse minä olen sellainen, että lähetän SMS-viestejä aivan hyvin, koska pidän kaikesta retroilusta. Siinä on erityistä tunnelmaa. Puhelimessakin on ihan tavallinen qwerty-näppis. 

[/quote]

Jos olisit tosi-retro, heittäisit mäkeen tuollaisen qwerty-näppäimistöllä varustetun puhelimen. Numeronäppäimet ne olla pitää ja niistä sitten naputellaan tekstarit. Ja korkeintaan 160 merkkiä pitkinä viesteinä, ei yhtään pidempiä.

Vierailija
36/70 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google hangouts on paljon näppärämpi.

Vierailija
37/70 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

WhatsApp on kätsy silloin jos pitää vaikka suunnitella jotain porukalla, tai on joku vaikkapa harrastuskuskausrinki, tai muut ryhmäviestijutut. Voi vaikka kysellä lenkkiseuraa kun on naapuruston lenkkikaverit samassa whatsappiryhmässä :)

 

Mut jos yhden ihmisen kanssa viestittelet niin ei se yhtään kätsympää ole, halvempaa vain.

Vierailija
38/70 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän joku kohta keksi, että tekstarilla saa statusta, kun se on kalliimpaa.

Vierailija
39/70 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 11:57"]

Maksan luurista kiinteää kuukausisummaa, se nyt on sama määrällä mitä viestittelen, että laitanko tekstarin vai jonku vatsapin. Tai viestinkö vaikka sen facen kautta.

[/quote]

 

Niin, mutta suurkuluttajille voi WhatsApp toki olla kätevämpi. Ja sellaisille, joilla on viestittelykavereita ulkomailla.

 

Vierailija
40/70 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää käyttää whatsappia, koska puhelimessani on pieni näyttö, ja whatsappia ei saa käännettyä laappeelteen. niinkuin tekstarikentän saa. kääntäessä kirjain on isompi ja siihen on edes vähän helpompi osua. whatsapissani kirjaimet ovat häviävän pieniä, ja kirjoitan pelkkiä näppäilyvirheitä. yhden viestin kirjoittamiseen menee vuosisata ja joka toisen kirjaimen ja merkin saa kumittaa ja korjata, usein montakin kertaa. toisenlaisella puhelimella voisin olla innokkaampikin apin käyttäjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi