Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vihjata ystävälle WhatsAppista?

Vierailija
26.03.2014 |

Miten saisin loputkin kaverit ja sukulaiset käyttämään WhotsAppia? Vai luulevatko, että olen köyhä jos pyydän käyttämään.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia jaksa innostaa kaikenmaailman wasabit. näitä muotijuttuja on niin monta nykyään.

Vierailija
42/70 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

wasabi on sinappia. ja tekstiviesti lähtee kun painaa nappia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:23"]

tekstiviestit ovat pitkiä. someviestit lyhyitä. ISO ero on SE

[/quote]

Miten niin?

Mun tekstarit on tasoaa ok tai voiko soittaa..

Vierailija
44/70 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on BBM?

Vierailija
45/70 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mä oon kalkkis. Mä en tajunnut tästä ketjusta muuta kuin tekstiviestit.

Vierailija
46/70 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

WhatsAppilla lähetän paljon kuvia vauvasta äidille ja kavereille ja siinä todella kätevä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/70 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:08"]Normaali- ja hyvätuloset sen sijaan automaattisesti ottaa sen joka tuottaa enemmän säästöä, koska olisi tyhmää maksaa jostain, minkä voi saada ilmaiseksi.

[/quote]

Heh heh :) Ensin ostetaan kallis (tai vähemmän kallis) älypuhelin, josta tietenkään "ei ole tyhmä maksaa", mutta sitten ollaan mukamas menossa konkurssiin tekstiviestien takia.

Minun puhelin on vuodelta 1999 ja taatusti olen rahallisesti voiton puolella ilman mitään appeja.

Vierailija
48/70 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten whats up eroaa siitä että lähettelis vaan facessa viestei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/70 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:59"]

WhatsAppilla lähetän paljon kuvia vauvasta äidille ja kavereille ja siinä todella kätevä

[/quote]

 

Tiedä että FB omistaa ne kuvat sitten.

 

 

Vierailija
50/70 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita vaan viestiä että jos sopii niin olisi kiva. Tosin kaikki ei halua koska se on kytköksissä facebookin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/70 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nopeampi ja turvallisempi

Vierailija
52/70 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun moni on kysäissyt niin voin iloksenne todeta että BBM on julkaistuksi tullut myös Windows Phone -versiolla. Näin se maailmaa muuttuu! appsi kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/70 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan monelle "wässäily" on samanlaista hätäistä viestintää kuin muuallakin somessa. tekstarit on henkilökohtaisempia. niiden saaminen tuntuu ainakin itselleni arvokkaammalle.

 ei tulisi mieleenkään kirjoittaa someviestejä käsin päiväkirjaan. moni tekstiviesti on sinne päätynyt.

joten on vielä varmasti monia, jotka käyttävät perinteistä "textaria" perustellusta syystä. 

Vierailija
54/70 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatsapit on on henkilökohtaisia, etkö tiennyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/70 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:15"]tekstarit on henkilökohtaisempia. niiden saaminen tuntuu ainakin itselleni arvokkaammalle. 

[/quote]

 

Miten viestin arvokkuuteen vaikutta se, lähettääkö lähettäjä viestin SMS palvelulla, Whatsup-palvelulla, Lyncillä, Skypellä, IM:llä tai jollain muulla? Itse koen että se on käytetystä menetelmästä huolimatta minulle ja lähettäjä on ajatellut minua viestiä lähettäessään. En osaisi laittaa viestejä arvojärjestykseen sen mukaan millä ne on lähetetty.

 

Vierailija
56/70 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko sitä käyttää jotekin muuten kuin tekstiviestin korvaajana? no jotain ryhmäviestejä joo, mutta muuten. En minä ajattele sitä mitenkään hätäisenä viestintänä =)

Vierailija
57/70 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:12"]

Minä loukkaantuisin verisesti tuollaisesta ehdotuksesta. Minä olen ollut Soneran asiakas jo vuodesta 1994, enkä ole uusinut liittymääni mitenkään. Maksan siis edelleen 12 markkaa per tekstiviesti, enkä todellakaan halua mitään ilmaiseksi. 

[/quote]

 

Tämmösten helmien takia minä jaksan AV:lla vielä vuosien jälkeen roikkua. :D

Vierailija
58/70 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:15"]

varmaan monelle "wässäily" on samanlaista hätäistä viestintää kuin muuallakin somessa. tekstarit on henkilökohtaisempia. niiden saaminen tuntuu ainakin itselleni arvokkaammalle.

 ei tulisi mieleenkään kirjoittaa someviestejä käsin päiväkirjaan. moni tekstiviesti on sinne päätynyt.

joten on vielä varmasti monia, jotka käyttävät perinteistä "textaria" perustellusta syystä. 

[/quote]

kas kun ei korusähkettä..

Vierailija
59/70 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstiviestit ovat pitkiä. someviestit lyhyitä. ISO ero on SE

Vierailija
60/70 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ettei kukaan enää mitään tekstareita lähetä, WhatApp on kätsympi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä