Miten vihjata ystävälle WhatsAppista?
Miten saisin loputkin kaverit ja sukulaiset käyttämään WhotsAppia? Vai luulevatko, että olen köyhä jos pyydän käyttämään.
Kommentit (70)
wasabi on sinappia. ja tekstiviesti lähtee kun painaa nappia.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:23"]
tekstiviestit ovat pitkiä. someviestit lyhyitä. ISO ero on SE
[/quote]
Miten niin?
Mun tekstarit on tasoaa ok tai voiko soittaa..
Hitto mä oon kalkkis. Mä en tajunnut tästä ketjusta muuta kuin tekstiviestit.
WhatsAppilla lähetän paljon kuvia vauvasta äidille ja kavereille ja siinä todella kätevä
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:08"]Normaali- ja hyvätuloset sen sijaan automaattisesti ottaa sen joka tuottaa enemmän säästöä, koska olisi tyhmää maksaa jostain, minkä voi saada ilmaiseksi.
[/quote]
Heh heh :) Ensin ostetaan kallis (tai vähemmän kallis) älypuhelin, josta tietenkään "ei ole tyhmä maksaa", mutta sitten ollaan mukamas menossa konkurssiin tekstiviestien takia.
Minun puhelin on vuodelta 1999 ja taatusti olen rahallisesti voiton puolella ilman mitään appeja.
miten whats up eroaa siitä että lähettelis vaan facessa viestei?
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:59"]
WhatsAppilla lähetän paljon kuvia vauvasta äidille ja kavereille ja siinä todella kätevä
[/quote]
Tiedä että FB omistaa ne kuvat sitten.
No laita vaan viestiä että jos sopii niin olisi kiva. Tosin kaikki ei halua koska se on kytköksissä facebookin
Nyt kun moni on kysäissyt niin voin iloksenne todeta että BBM on julkaistuksi tullut myös Windows Phone -versiolla. Näin se maailmaa muuttuu! appsi kerrallaan.
varmaan monelle "wässäily" on samanlaista hätäistä viestintää kuin muuallakin somessa. tekstarit on henkilökohtaisempia. niiden saaminen tuntuu ainakin itselleni arvokkaammalle.
ei tulisi mieleenkään kirjoittaa someviestejä käsin päiväkirjaan. moni tekstiviesti on sinne päätynyt.
joten on vielä varmasti monia, jotka käyttävät perinteistä "textaria" perustellusta syystä.
Whatsapit on on henkilökohtaisia, etkö tiennyt?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:15"]tekstarit on henkilökohtaisempia. niiden saaminen tuntuu ainakin itselleni arvokkaammalle.
[/quote]
Miten viestin arvokkuuteen vaikutta se, lähettääkö lähettäjä viestin SMS palvelulla, Whatsup-palvelulla, Lyncillä, Skypellä, IM:llä tai jollain muulla? Itse koen että se on käytetystä menetelmästä huolimatta minulle ja lähettäjä on ajatellut minua viestiä lähettäessään. En osaisi laittaa viestejä arvojärjestykseen sen mukaan millä ne on lähetetty.
voiko sitä käyttää jotekin muuten kuin tekstiviestin korvaajana? no jotain ryhmäviestejä joo, mutta muuten. En minä ajattele sitä mitenkään hätäisenä viestintänä =)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:12"]
Minä loukkaantuisin verisesti tuollaisesta ehdotuksesta. Minä olen ollut Soneran asiakas jo vuodesta 1994, enkä ole uusinut liittymääni mitenkään. Maksan siis edelleen 12 markkaa per tekstiviesti, enkä todellakaan halua mitään ilmaiseksi.
[/quote]
Tämmösten helmien takia minä jaksan AV:lla vielä vuosien jälkeen roikkua. :D
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:15"]
varmaan monelle "wässäily" on samanlaista hätäistä viestintää kuin muuallakin somessa. tekstarit on henkilökohtaisempia. niiden saaminen tuntuu ainakin itselleni arvokkaammalle.
ei tulisi mieleenkään kirjoittaa someviestejä käsin päiväkirjaan. moni tekstiviesti on sinne päätynyt.
joten on vielä varmasti monia, jotka käyttävät perinteistä "textaria" perustellusta syystä.
[/quote]
kas kun ei korusähkettä..
tekstiviestit ovat pitkiä. someviestit lyhyitä. ISO ero on SE
Sanot ettei kukaan enää mitään tekstareita lähetä, WhatApp on kätsympi
Ei kaikkia jaksa innostaa kaikenmaailman wasabit. näitä muotijuttuja on niin monta nykyään.