Miten vihjata ystävälle WhatsAppista?
Miten saisin loputkin kaverit ja sukulaiset käyttämään WhotsAppia? Vai luulevatko, että olen köyhä jos pyydän käyttämään.
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:23"]
tekstiviestit ovat pitkiä. someviestit lyhyitä. ISO ero on SE
[/quote]
Jaa, en minä vaan ole huomannut eroa viestin pituudessa. Ihan yhtä pitkiä/lyhyitä kirjoitelen kuin ennenkin
WhatsApp on kätsympi? Millä tavalla se on tekstaria kätsympi? Eihän niissä ole kuin hintaero. Toinen on ilmainen, toinen ei. Ei se tee siltikään toisesta "kätsympää".
apua mistä näkee mitä mun ottamia WA-kuvia FB käyttää?
tos on ihanat video-ominaisuudet. parempi kuin skype
aivan hyvä tapa korvata textarit. ja facebook.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 12:21"]Niin monen-monenlaista on meitä kulkijaa. Vaan usein wanha wäki dissaa nuorta opiskelijaa.
Ei rahaa nuudeliin tai edes textariin, ja polvet notkuu niin kun ois auki vetskarii. Joskus olisi kiva laittaa viesti mummolle, mutta raha taitaa liukua alkon hihnalle.
WhatsApp sukupolvet yhdistää, eikä tyhjyys lompakossa hierräkään.
[/quote]loppusäkeessä riimi vähän ontuu, muuten hyvä!
Miten fb ja whatsapp muka liittyy toisiinsa? Siis muuten kuin omistus, siis ei mulla ne tilit liity mitenkään toisiinsa, en ole antanu facebookille puhelinnumeroani enkä whatsappiin sähköpostia
Pah. Se maksaa vuodenko kokeilujakson jälkeen. Kieltäydyn lataamasta mitään maksullista ohjelmaa.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:15"]
varmaan monelle "wässäily" on samanlaista hätäistä viestintää kuin muuallakin somessa. tekstarit on henkilökohtaisempia. niiden saaminen tuntuu ainakin itselleni arvokkaammalle.
[/quote]
Hahaa, nauruhepuli. Tosiaan viestin sisältö haalistuu, jos sen lukee WhatsAppin kautta, sen sijaan että sen lukisi Saapuneet tekstiviestit-kansiosta :-D