Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vihjata ystävälle WhatsAppista?

Vierailija
26.03.2014 |

Miten saisin loputkin kaverit ja sukulaiset käyttämään WhotsAppia? Vai luulevatko, että olen köyhä jos pyydän käyttämään.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:15"]

varmaan monelle "wässäily" on samanlaista hätäistä viestintää kuin muuallakin somessa. tekstarit on henkilökohtaisempia. niiden saaminen tuntuu ainakin itselleni arvokkaammalle.

 [/quote]

 

 

Hahaa, nauruhepuli. Tosiaan viestin sisältö haalistuu, jos sen lukee WhatsAppin kautta, sen sijaan että sen lukisi Saapuneet tekstiviestit-kansiosta :-D

Vierailija
62/70 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:23"]

tekstiviestit ovat pitkiä. someviestit lyhyitä. ISO ero on SE

[/quote]

Jaa, en minä vaan ole huomannut eroa viestin pituudessa. Ihan yhtä pitkiä/lyhyitä kirjoitelen kuin ennenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

WhatsApp on kätsympi? Millä tavalla se on tekstaria kätsympi? Eihän niissä ole kuin hintaero. Toinen on ilmainen, toinen ei. Ei se tee siltikään toisesta "kätsympää".

Vierailija
64/70 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua mistä näkee mitä mun ottamia WA-kuvia FB käyttää?

Vierailija
65/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tos on ihanat video-ominaisuudet. parempi kuin skype

Vierailija
66/70 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan hyvä tapa korvata textarit. ja facebook.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/70 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 12:21"]Niin monen-monenlaista on meitä kulkijaa. Vaan usein wanha wäki  dissaa nuorta opiskelijaa.

Ei rahaa nuudeliin tai edes textariin, ja polvet notkuu niin kun ois auki vetskarii. Joskus olisi kiva laittaa viesti mummolle, mutta raha taitaa liukua alkon hihnalle.

WhatsApp sukupolvet yhdistää, eikä tyhjyys lompakossa hierräkään.
[/quote]loppusäkeessä riimi vähän ontuu, muuten hyvä!

Vierailija
68/70 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten fb ja whatsapp muka liittyy toisiinsa? Siis muuten kuin omistus, siis ei mulla ne tilit liity mitenkään toisiinsa, en ole antanu facebookille puhelinnumeroani enkä whatsappiin sähköpostia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/70 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

BBM on meil käytös.

Vierailija
70/70 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah. Se maksaa vuodenko kokeilujakson jälkeen. Kieltäydyn lataamasta mitään maksullista ohjelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi