Vierailija

Olen sinkku, enkä tiedä miten lähestyä.
Kertokaa...

• ylös 23
  • alas 16

Sivut

Kommentit (197)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Rehellisesti, suoraan ja ystävällisesti. "Vaikutat tosi mukavalta, ja haluaisin tutustua sinuun paremmin. Lähtisitkö vaikka kävelylle ja kahville?"

• ylös 51
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti, suoraan ja ystävällisesti. "Vaikutat tosi mukavalta, ja haluaisin tutustua sinuun paremmin. Lähtisitkö vaikka kävelylle ja kahville?"

Älä tee tätä jos olet ruma mies. Saat vielä ahdistelusyytteen.

• ylös 37
  • alas 57
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tai jos olet setänies...

• ylös 32
  • alas 4
Vierailija

Lähesty oman ikäisiä ja tasoisia, vapaita naisia. Voit pyytää vaikka kahville. Muista, että pakit ei ole maailmanloppu.

• ylös 87
  • alas 5
Vierailija

En tiedä, kun naiset tulevat ensin juttelemaan. Kerran kuulin kaupassa. Ei tuolla ainakaan sormusta ole. Onkohan hän vapaa. Toinenkin oli, mutta siitä en kerro. Tulen iloiselle mielelle, vaikka päivä olisi ollut synkkä muuten :-)

• ylös 20
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko yhtäkään oikean maailman esimerkkiä, missä mies olisi saanut ahdistelusyytteen tuon tapaisesta lähestymisestä? Eroottiset jutut ja esimies-alainen suhteet ei mene tuohon normaaliin kanssakäymiseen.

• ylös 93
  • alas 3
Vierailija

Ei ole juuri väliä kunhan ensin on tutustunut naiseen kuten ihmisiin ylipäätään.

Jos ei osaa niin sitä varten on sitten tinder.

• ylös 34
  • alas 2
Vierailija

En kohtaa arjessa naisia tilanteessa, missä ehtisn heistä kiinnostumaan tai lähestyminen olisi minusta hyväksyttävää. Työpaikka on minulle paikka tehdä töitä, enkä kaveeraa siellä miestenkään kanssa.

• ylös 19
  • alas 4
Vierailija

Naisia kannattaa lähestyä siten kuten toivoisit homomiehen lähestyvän sinua. Normaalisti toiselle ihmiselle jutellen, ilman mitään seksuaalisia vihjailuja. Kun tutustut, ja vaikuttaa, että oikeasti pidätte toisistanne ihmisinä, joilla on jotain yhteistä, ehdota kävelyä, kahvia tms. Mutta vasta kun tunnet toista jonkin verran.

• ylös 85
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En kohtaa arjessa naisia tilanteessa, missä ehtisn heistä kiinnostumaan tai lähestyminen olisi minusta hyväksyttävää. Työpaikka on minulle paikka tehdä töitä, enkä kaveeraa siellä miestenkään kanssa.

No sitten sinun varmaan kannattaa koronan jälkeen laajentaa arkeasi niin että tuttavapiirikin kasvaa.

• ylös 25
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko yhtäkään oikean maailman esimerkkiä, missä mies olisi saanut ahdistelusyytteen tuon tapaisesta lähestymisestä? Eroottiset jutut ja esimies-alainen suhteet ei mene tuohon normaaliin kanssakäymiseen.

Tämä pätee.

mies52v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naisia kannattaa lähestyä siten kuten toivoisit homomiehen lähestyvän sinua. Normaalisti toiselle ihmiselle jutellen, ilman mitään seksuaalisia vihjailuja. Kun tutustut, ja vaikuttaa, että oikeasti pidätte toisistanne ihmisinä, joilla on jotain yhteistä, ehdota kävelyä, kahvia tms. Mutta vasta kun tunnet toista jonkin verran.

Tämä on tosi creepyä, kun lähestytään ikään kuin kaverimielessä vaikka olisi kiinnostunut.

Seurauksena pakit ja vielä tosi ikävät haukkumiset perään.

• ylös 15
  • alas 41
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tämä toimii jos tuntee naista jo jonkin verran ja hän vaikuttaa oikeasti mukavalta. Mutta jos lähestyt tuntematonta naista eli oikeasti pelkästään ulkonäön perusteella, silloin on parempi kun rehellisesti sanoo että näytät hyvältä. Ei kannata alkaa selittämään tuntemattomalle mitään mukavasta luonteesta, sitä kun ei ulkonäöstä pysty näkemään. Mulle on tullut tuntemattomat miehet selittämään just tota kuinka mukavalta vaikutan ja ovat siten yrittäneet piilottaa pinnallisuutensa, mutta ei vaan mene mulla läpi. Arvostan enemmän jos rehellisesti myöntää että ulkonäkö on ollut se juttu.

• ylös 71
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sen verran aikaa ettei vielä ollut tapana tehtailla rikosilmoituksia tai nostaa syytteitä, mutta pakkeja on kyllä tullut sillä tavalla ettei ole juuri tehnyt mieli yrittää toista kertaa. Ihan helvetillinne huuto ja sitten vielä kuukausia myöhemmin jaksetaan jauhaa kaverien kanssa sormella osoitellen miten toi oli kysynyt KÄVELYLLE ja että varmaan aikoi raiskata jossain puskassa jos olisi lähtenyt.

Mihinköhän asiaan tuossa naisessa ihastuit? Olisiko sittenkin kannattanut tutustua ensin, eikä pyytää treffeille pelkän ulkonäön perusteella. Ei ole koko naissukupuolen vika, jos sinä etsit sen kaikkein törpöimmän naisen. Voin kertoa, ettei kaikki miehetkään ihan priimatavaraa ole, eikä silti kaikki miehet ole sarjamurhaajia.

• ylös 46
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No sitten sinun varmaan kannattaa koronan jälkeen laajentaa arkeasi niin että tuttavapiirikin kasvaa.

Kumppanin takia, miksi? Minulla kiinnostava työ, lapset, kavereita ja harrastuksia.

• ylös 4
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä on tosi creepyä, kun lähestytään ikään kuin kaverimielessä vaikka olisi kiinnostunut.

Seurauksena pakit ja vielä tosi ikävät haukkumiset perään.

Pitää muistaa, että me naiset olemme yksilöitä emmekä yhtenäinen ryhmä. Minä ja moni muu nainen emme koskaan olisi lähteneet mihinkään parisuhteeseen miehen kanssa, joka ei olisi ensin ollut kaveri/ystävä. Pelkkään ulkonäköön perustuvat aloitteet olen torjunut aina heti, riippumatta ehdottelijasta. Toisaalta kun oli nuori sinkku, minusta oli ihan luonnollista, että kavereiden välillä oli kiinnostusta, eikä siinä mitään creepyä ollut.

• ylös 49
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lähesty oman ikäisiä ja tasoisia, vapaita naisia. Voit pyytää vaikka kahville. Muista, että pakit ei ole maailmanloppu.

Tämä. Valitettavasti vain miehet ei halua olla missään tekemisissä itseään muistuttavien naisten kanssa.

• ylös 21
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kumppanin takia, miksi? Minulla kiinnostava työ, lapset, kavereita ja harrastuksia.

No sitten olet tyytyväinen elämääsi, jos kumppanin saaminen ei sinulle ole tärkeää.

• ylös 18
  • alas 1

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat