Miten miesten kuuluisi lähestyä naista?
Olen sinkku, enkä tiedä miten lähestyä.
Kertokaa...
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
Lähesty oman ikäisiä ja tasoisia, vapaita naisia. Voit pyytää vaikka kahville. Muista, että pakit ei ole maailmanloppu.
Jo 31 tykkäystä, vaikka sen tasoteorianhan piti olla ihan huuhaata.
Mistä muuten tietää, että mies ei lähesty oman tasoisiaan naisia? Siitä, että vastaanotto on erittäin kylmäkiskoinen, suorastaan jäätävä.
Mitä sitten pitää tehdä, jos miestä ei kiinnosta a) oman ikäiset tai b) oman tasoiset naiset? Saako jostain pillereitä, joilla kiinnostus naisiin saadaan katoamaan, ettei tarvitse surra tätä asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan ensimmäisenä tarvitset kavereita, sillä kukaan nainen ei halua erakkomiestä. Hanki harrastus, jonka puitteissa tutustut luonnollisesti molempien sukupuolien edustajiin. Kai sinua nyt joku asia kiinnostaa?
Naiset yleensä vaativat sitten harrastuksen lopettamista jos kiinnostuvat miehestä , että aika outoa.
Jos päämääränä on solmia parisuhde, niin mitä väliä sillä on? Elämänvaiheet eivät ole ikuisia, mutta harrastuksesta voi saada elämäänsä paljon sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierasilija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti, suoraan ja ystävällisesti. "Vaikutat tosi mukavalta, ja haluaisin tutustua sinuun paremmin. Lähtisitkö vaikka kävelylle ja kahville?"
Älä tee tätä jos olet ruma mies. Saat vielä ahdistelusyytteen.
Onko yhtäkään oikean maailman esimerkkiä, missä mies olisi saanut ahdistelusyytteen tuon tapaisesta lähestymisestä? Eroottiset jutut ja esimies-alainen suhteet ei mene tuohon normaaliin kanssakäymiseen.
Sen verran aikaa ettei vielä ollut tapana tehtailla rikosilmoituksia tai nostaa syytteitä, mutta pakkeja on kyllä tullut sillä tavalla ettei ole juuri tehnyt mieli yrittää toista kertaa. Ihan helvetillinne huuto ja sitten vielä kuukausia myöhemmin jaksetaan jauhaa kaverien kanssa sormella osoitellen miten toi oli kysynyt KÄVELYLLE ja että varmaan aikoi raiskata jossain puskassa jos olisi lähtenyt.
Mihinköhän asiaan tuossa naisessa ihastuit? Olisiko sittenkin kannattanut tutustua ensin, eikä pyytää treffeille pelkän ulkonäön perusteella. Ei ole koko naissukupuolen vika, jos sinä etsit sen kaikkein törpöimmän naisen. Voin kertoa, ettei kaikki miehetkään ihan priimatavaraa ole, eikä silti kaikki miehet ole sarjamurhaajia.
Yliopistolla oltiin nähty useita kertoja, ja (valitettavasti) oli yhteisiä tuttuja, oltiin muutaman kerran hetki juteltukin. Ulkonäkö niin tavis ettei kysynyt sen vuoksi, vaikutti vaan jotenkin mukavalta ja erehdyin kuvittelemaan että olisi ehkä ollut kiinnostunut.
Tuntuu että eletään jossain ihan eri maailmassa, naiset noteeraa vain hyvännäköiset miehet eikä välttämättä edes huomaa tai muista jakavansa muille tuon tyylisiä pakkeja.
Siis et itse ollut ihastunut vaan kysyit, koska ajattelit, että tavikselta voisit saada? Ehkä nyt itse ansaitsit kohtelun, ei kuulosta kivalta.
Tämäntyyliset hyvin ikävät kommentit oikeastaan todistaa pointin.
Kysyin koska ennakkoon vaikutti kivalta.Ilmeisesti sitten ei saa kysyä jos on ihastunut ulkonäköön, eikä saa kysyä jos vaikuttaa kivalta ja haluaisi tutustua paremmin.
Ihmettelen miten sellainen voi vaikuttaa kivalta joka kohteliaan lähestymisesi tapahtuessa aloittaa hirveän huudon ja sen jälkeen joka kerta nähdessänne päivittelee ja osoittelee ja epäilee että suunnittelit r-sanaa puskassa? Oliko nyt kuitenkin niin ettei tapahtumapaikka ollut yliopisto vaan ostari ja siellä koulusta pinnaavat j-tytöt?
Tai sitten lähestymisessä on ollut muuten jotain todella kyseenalaista. Minua on kerran yliopistolla tullut jututtamaan (kylläkin entuudestaan tuntematon) mies, jonka katse hakeutui koko keskustelun ajan huomitaherättävästi rintoihini, välillä jäi pidemmäksikin aikaa tuijottamaan. Saakelin ahdistavaa. Sitten keskustelun päätteeksi kysyi minua kahville ja kuvitteli ilmeisesti tosissaan että lähtisin. En aloittanut hirveää huutoa mutta joku toinen olisi ehkä voinut aloittaa.
Enkä muuten lähtenyt kahville.
Mitenköhän pitää lähestyä että yliopistossa alkaa hirveä huuto ja kuukausia kestävä sormella osoittelu ja r*ri epäilyt jos mies pyytää kanssaan kävelylle? Miehellä ei ole housuja? Repusta pilkottaa käsiraudat ja jeesusteippiä? Sen sijaan kun yli-ikäinen mies menee ehdottamaan kauppakeskuksen Hesessä roikkuville kovistytöille, niin tuo lienee ihan normisettiä. Kummassakin tapauksessa mies tekee jotain isosti pieleen ja on totaalista ajanhukkaa aloittaa syyllisen etsiminen naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan totta että naisen etsiminen kannattaa aloittaa kavereiden etsimisellä. Jos miehellä ei ole kiinnostusta kaverisuhteita kohtaan niin jotainhan se kertoo. Parisuhde naisen kanssa on kaverisuhde jossa on seksiä ja rakkautta.
ap muistaa sitten muutaman perussäännön:
kunhan kaverit ei ole naisia
eikä kaverit saa olla yhtä hyviä kavereita kuin nainen
ja kaverit tulee unohtaa kun nainen tulee kuvioihin
asia tulee olemaan hieman monimutkainen
Kuulostat katkeralta. Menetitkö poikakaverisi jollekin naiselle?
miesjonkaympäriltätuolitviedään kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähesty oman ikäisiä ja tasoisia, vapaita naisia. Voit pyytää vaikka kahville. Muista, että pakit ei ole maailmanloppu.
Mistä muuten tietää, että mies ei lähesty oman tasoisiaan naisia? Siitä, että vastaanotto on erittäin kylmäkiskoinen, suorastaan jäätävä.
Mitä sitten pitää tehdä, jos miestä ei kiinnosta a) oman ikäiset tai b) oman tasoiset naiset? Saako jostain pillereitä, joilla kiinnostus naisiin saadaan katoamaan, ettei tarvitse surra tätä asiaa?
Saa, itseasiassa. Sitä kutsutaan kemialliseksi kastraatioksi. Jos olet jatkuvasti kiinnostunut itseäsi nuoremmista naisista, jotka eivät sinulle lämpene, niin ehkä poliisikin esittää sinulle tätä vaihtoehtoa.
Ap tässä noihin aikaisempiin kommentteihin sanon, että en ole koskaan ollut kovin hyvää pataa ikäisilleni tyypeille. Suurin osa ikäisistäni miehistä, kun on revittelevää ja junttimaisia, kun taas itse olen juuri päinvastanen. Ikäisiini en oikein tunne olevani samalla viivalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä noihin aikaisempiin kommentteihin sanon, että en ole koskaan ollut kovin hyvää pataa ikäisilleni tyypeille. Suurin osa ikäisistäni miehistä, kun on revittelevää ja junttimaisia, kun taas itse olen juuri päinvastanen. Ikäisiini en oikein tunne olevani samalla viivalla.
Ap
Kutsuitko juuri koko ikäluokkaasi revitteleviksi ja junttimaisiksi? Tosiaankin tarvitset ensin mieskavereita. Etsi vaikka kulttuuripiireistä, jos junttius pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan totta että naisen etsiminen kannattaa aloittaa kavereiden etsimisellä. Jos miehellä ei ole kiinnostusta kaverisuhteita kohtaan niin jotainhan se kertoo. Parisuhde naisen kanssa on kaverisuhde jossa on seksiä ja rakkautta.
Puhun ilmiöstä joka on ristiriidassa neuvojenne kanssa. Ilmeisesti tunnistit sen kun aloit v**tuilemaan.
Katsos ap tarkkaan mihin olet ryhtymässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kutsuitko juuri koko ikäluokkaasi revitteleviksi ja junttimaisiksi? Tosiaankin tarvitset ensin mieskavereita. Etsi vaikka kulttuuripiireistä, jos junttius pelottaa.
Meillä joilla on vähän kavereita tilanne on usein juuri noin.
Mitä yhteistä on mopojonnella ja nörtillä?
Mitä yhteistä on autoja tuunaavalla ex-mopojonnella ja nörtillä?
Luuletko että se mopojonne on sisimmässään muuttunut juuri mihinkään kun se täyttää 30?
vinkki: ei ole. Mutta toki sen tajuamiseen menee naisilla 15 vuotta.
tossa se vaan istuu sohvalla kittaamassa kaljaa ja vonkaa p**lua. Jos mä en anna niin naapurin Lissu antaa kyllä. SIKA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa, itseasiassa. Sitä kutsutaan kemialliseksi kastraatioksi. Jos olet jatkuvasti kiinnostunut itseäsi nuoremmista naisista, jotka eivät sinulle lämpene, niin ehkä poliisikin esittää sinulle tätä vaihtoehtoa.
Kas näin alkaa miesvihja tihkua läpi. Nyt ap tarkkana!
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kaipaatko ylipäänsä kavereita ja ihmisseuraa? Minkälaista elämää vietät, tapaatko ihmisiä joihin voisit tutustua hitaasti? Rupea kokeilemaan erilaisia harrastuksia. Mene viikonlopun kasvisruokakurssille, siellä on enemmän kuin todennäköistä löytää rauhallisempia naisia. Mutta älä ikinä mee tämmöisiin sillä lailla että jo ovella tselkkaat tissit ja perseet ja murjotat lopun aikaa kun ei ollutkaan ketään sopivaa tai vapaata. Juttele ennakkoluulottomasti ja ystävällisesti ihsn kaikkien kanssa. Se tylsä pullea keski-ikäinen täti voi olla sun anoppi jos tähdet osuvat oikeaan kulmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ikäviä kokemuksia vain ikäisistäni. Kai sekin pitäisi tiedostaa, että en ole mistään isosta kaupungista. Enkä tarkota junttiudella pahan suopaa vaan sellaista itsepäisyyttä.
Mitkään Tampereet tai Helsingit eivät tunnu itselleni oikeilta paikoilta. Arvostan rauhallisia paikkoja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhun ilmiöstä joka on ristiriidassa neuvojenne kanssa. Ilmeisesti tunnistit sen kun aloit v**tuilemaan.
Tulkitset ilmiötäsi katkeruutesi läpi. Itse olen pyörinyt sekaharrasteporukoissa yli vuosikymmenen ja niissä avioituneetkin parit kyllä jatkavat yhdessä harrastamista, enkä ole huomannut, että toisen sukupuolen kavereita mitenkään paritumisen jälkeenkään karsastettaisiin. Jos pyörit jossain elämänkouluporukoissa, joissa ihmissuhdedraama on jokapäiväistä ja tunteidenkäsittelytaidot heikkoja, niin se on oma asiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ikäviä kokemuksia vain ikäisistäni. Kai sekin pitäisi tiedostaa, että en ole mistään isosta kaupungista. Enkä tarkota junttiudella pahan suopaa vaan sellaista itsepäisyyttä.
Mitkään Tampereet tai Helsingit eivät tunnu itselleni oikeilta paikoilta. Arvostan rauhallisia paikkoja.
Ap
Harrastatko jotain?
Vierailija kirjoitti:
Mene kokovartalopeilin eteen ja arvioi ulkonäkösi asteikolla 1-10.
Sen jälkeen vähennä luvusta 2, koska miehet yleensä yliarvioivat ulkonäkönsä.
Jos ei mennyt nollille tai miinuksen puolelle, niin siirryt itse asiaan eli naisten lähestymiseen.
Valitse kohteeksi joku sellainen, jonka jo vähän tunnet jostain, joka on suunnilleen saman ikäinen (+/- 3 vuotta) ja jonka "ulkonäköpisteet" ovat samat tai huonommat kuin sinulla.
Tsemppiä!
Tämä on oikeasti hyvä neuvo. Lisäisin vielä, että molemmat sukupuolet on ohjelmoitu näkemään itsensä paremman näköisenä, kun oikeasti ovatkaan, mutta me miehet evoluutiopsykologian mukaan olemme vähän enemmän harhaisempia (assertiivisempi levittää geenejään yms ) joten meiltä vähennetään 2 ja naisilta 1 piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Meillä joilla on vähän kavereita tilanne on usein juuri noin.
Mitä yhteistä on mopojonnella ja nörtillä?
Mitä yhteistä on autoja tuunaavalla ex-mopojonnella ja nörtillä?
Luuletko että se mopojonne on sisimmässään muuttunut juuri mihinkään kun se täyttää 30?
vinkki: ei ole. Mutta toki sen tajuamiseen menee naisilla 15 vuotta.
tossa se vaan istuu sohvalla kittaamassa kaljaa ja vonkaa p**lua. Jos mä en anna niin naapurin Lissu antaa kyllä. SIKA
Entisen mopojonnen naineena yliopiston dosenttina sanoisin, että yhteiset sävelet löytyvät ihmisten eikä stereotyyppien väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää vastata näihin pieniin ketjuihin, mutta en ole osallistunut tähän pieneen ketjuun aiemmin, kuin nyt. Toivoisin tänne kehittävää keskustelua aggressiivisuuden sijaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas näin alkaa miesvihja tihkua läpi. Nyt ap tarkkana!
En vihaa miehiä, vihaan tasoteoriarunkkareita.
Mua on ainakin naiset tullu lyömään takapuolelle kun halunnu munaa. Ootko sitä tapaa koittanut?
Harkitaan asiaa terapian suhteen.
Naisia en tunne, vaan sattumoisin törmään heihin, joten ei voi tietää minkälainen nainen kyseessä. Se tässä tilanteessani harmittaa, kun en osaa esittää vastakaikua.
Ap