Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miesten kuuluisi lähestyä naista?

Vierailija
21.11.2020 |

Olen sinkku, enkä tiedä miten lähestyä.
Kertokaa...

Kommentit (199)

Vierailija
21/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tapa on ok, kunhan on aidosti valmis hyväksymään myös pakit. Itse kieltäydyn aina nätisti: kivat miehet ansaitsevat kauniin vastauksen ja hulluja ei kannata provosoida, kokemusta valitettavasti on.

Tuo ”lähesty kuten toivoisit homomiehen lähestyvän sinua” on hyvä ohje. Olen itse lesbo, enkä saa naisilta pakkeja juuri koskaan, sen verran osaan lukea tilannetta. En siis tosiaan ole mikään superhurmuri, en vain lähesty heteroita enkä muitakaan, ellen aisti kiinnostusta.

Vierailija
22/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kohtaa arjessa naisia tilanteessa, missä ehtisn heistä kiinnostumaan tai lähestyminen olisi minusta hyväksyttävää. Työpaikka on minulle paikka tehdä töitä, enkä kaveeraa siellä miestenkään kanssa.

No sitten sinun varmaan kannattaa koronan jälkeen laajentaa arkeasi niin että tuttavapiirikin kasvaa.

Kumppanin takia, miksi? Minulla kiinnostava työ, lapset, kavereita ja harrastuksia.

No sitten sinä olet kyllä vähän väärässä keskustelussa kommentteinesi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti, suoraan ja ystävällisesti. "Vaikutat tosi mukavalta, ja haluaisin tutustua sinuun paremmin. Lähtisitkö vaikka kävelylle ja kahville?"

Älä tee tätä jos olet ruma mies. Saat vielä ahdistelusyytteen.

Onko yhtäkään oikean maailman esimerkkiä, missä mies olisi saanut ahdistelusyytteen tuon tapaisesta lähestymisestä? Eroottiset jutut ja esimies-alainen suhteet ei mene tuohon normaaliin kanssakäymiseen.

Sen verran aikaa ettei vielä ollut tapana tehtailla rikosilmoituksia tai nostaa syytteitä, mutta pakkeja on kyllä tullut sillä tavalla ettei ole juuri tehnyt mieli yrittää toista kertaa. Ihan helvetillinne huuto ja sitten vielä kuukausia myöhemmin jaksetaan jauhaa kaverien kanssa sormella osoitellen miten toi oli kysynyt KÄVELYLLE ja että varmaan aikoi raiskata jossain puskassa jos olisi lähtenyt.

Mihinköhän asiaan tuossa naisessa ihastuit? Olisiko sittenkin kannattanut tutustua ensin, eikä pyytää treffeille pelkän ulkonäön perusteella. Ei ole koko naissukupuolen vika, jos sinä etsit sen kaikkein törpöimmän naisen. Voin kertoa, ettei kaikki miehetkään ihan priimatavaraa ole, eikä silti kaikki miehet ole sarjamurhaajia.

Yliopistolla oltiin nähty useita kertoja,  ja (valitettavasti) oli yhteisiä tuttuja, oltiin muutaman kerran hetki juteltukin. Ulkonäkö niin tavis ettei kysynyt sen vuoksi, vaikutti vaan jotenkin mukavalta ja erehdyin kuvittelemaan että olisi ehkä ollut kiinnostunut.

Tuntuu että eletään jossain ihan eri maailmassa, naiset noteeraa vain hyvännäköiset miehet eikä välttämättä edes huomaa tai muista jakavansa muille tuon tyylisiä pakkeja.

Vierailija
24/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kokovartalopeilin eteen ja arvioi ulkonäkösi asteikolla 1-10.

Sen jälkeen vähennä luvusta 2, koska miehet yleensä yliarvioivat ulkonäkönsä.

Jos ei mennyt nollille tai miinuksen puolelle, niin siirryt itse asiaan eli naisten lähestymiseen.

Valitse kohteeksi joku sellainen, jonka jo vähän tunnet jostain, joka on suunnilleen saman ikäinen (+/- 3 vuotta) ja jonka "ulkonäköpisteet" ovat samat tai huonommat kuin sinulla.

Tsemppiä!

Vierailija
25/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ettei saa linnatuomiota seksuaalirikoksesta.

Vierailija
26/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti, suoraan ja ystävällisesti. "Vaikutat tosi mukavalta, ja haluaisin tutustua sinuun paremmin. Lähtisitkö vaikka kävelylle ja kahville?"

Onko yhtäkään oikean maailman esimerkkiä, missä mies olisi saanut ahdistelusyytteen tuon tapaisesta lähestymisestä? Eroottiset jutut ja esimies-alainen suhteet ei mene tuohon normaaliin kanssakäymiseen.

Sen verran aikaa ettei vielä ollut tapana tehtailla rikosilmoituksia tai nostaa syytteitä, mutta pakkeja on kyllä tullut sillä tavalla ettei ole juuri tehnyt mieli yrittää toista kertaa. Ihan helvetillinne huuto ja sitten vielä kuukausia myöhemmin jaksetaan jauhaa kaverien kanssa sormella osoitellen miten toi oli kysynyt KÄVELYLLE ja että varmaan aikoi raiskata jossain puskassa jos olisi lähtenyt.

Mihinköhän asiaan tuossa naisessa ihastuit? Olisiko sittenkin kannattanut tutustua ensin, eikä pyytää treffeille pelkän ulkonäön perusteella. Ei ole koko naissukupuolen vika, jos sinä etsit sen kaikkein törpöimmän naisen. Voin kertoa, ettei kaikki miehetkään ihan priimatavaraa ole, eikä silti kaikki miehet ole sarjamurhaajia.

Yliopistolla oltiin nähty useita kertoja,  ja (valitettavasti) oli yhteisiä tuttuja, oltiin muutaman kerran hetki juteltukin. Ulkonäkö niin tavis ettei kysynyt sen vuoksi, vaikutti vaan jotenkin mukavalta ja erehdyin kuvittelemaan että olisi ehkä ollut kiinnostunut.

Tuntuu että eletään jossain ihan eri maailmassa, naiset noteeraa vain hyvännäköiset miehet eikä välttämättä edes huomaa tai muista jakavansa muille tuon tyylisiä pakkeja.

Siis et itse ollut ihastunut vaan kysyit, koska ajattelit, että tavikselta voisit saada? Ehkä nyt itse ansaitsit kohtelun, ei kuulosta kivalta.

Vierailija
27/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mennyt nollille tai miinuksen puolelle, niin siirryt itse asiaan eli naisten lähestymiseen.

Valitse kohteeksi joku sellainen, jonka jo vähän tunnet jostain, joka on suunnilleen saman ikäinen (+/- 3 vuotta) ja jonka "ulkonäköpisteet" ovat samat tai huonommat kuin sinulla.

Tsemppiä!

Tää on ihan hyvä neuvo. Exän kanssa juteltiin sen naisen saanti mahdollisuuksista ja se loukkaantui siitä kun sanoin, että sen hampaat pitäisi olla kunnossa kun sen hengitys löyhkää kilometrin päähän. Toinen mitä pitäis tehdä niin on laihtuminen. Ei nyt kylmän kesän kuiva orava tarvitse olla mutta jos edes lievän ylipainoin puolella olisi. Ja sitten laskea tasoa koska on todella pienituloinen ja pärjää juuri ja juuri itsekin. Ikääkin lähes 50v. Ei voi vaatia. Niin se meuhkaa, että kun minäkin olen hoikka ja kaunis :D  Niiiiin. No me kun alettiin olemaan niin oltiin parinkympin päälle ja se oli sillon se. Ja toisin kuin hän, minä hoidan hampaitani, harrastan liikuntaa ja syön terveellisesti, hoidan ulkonäköäni enkä kuvittele että voin näyttää sinästä revitylle. Pidän myös talouteni koossa enkä elä kädestä suuhun.  Hän on nyt itsepäisesti päättänyt olla tulematta vastaan koska maailma on velkaa hänelle vähintään ex puolisonsa näköisen naisen. 

Vierailija
28/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä!

Paitsi että tuo ei auta, jos mies arvioi naisten ulkonäön alakanttiin. En ole palstalla välttynyt keskusteluilta, joissa ulkonäöllään itsensä elättäviä naisia on arvioitu järjettömän alhaisilla numeroilla ja sanottu taviksiksi.

Vierailija
29/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin käy kun 30+ menee lässyttämään teinitytöille ostarilla.

Vierailija
30/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä toimii jos tuntee naista jo jonkin verran ja hän vaikuttaa oikeasti mukavalta. Mutta jos lähestyt tuntematonta naista eli oikeasti pelkästään ulkonäön perusteella, silloin on parempi kun rehellisesti sanoo että näytät hyvältä. Ei kannata alkaa selittämään tuntemattomalle mitään mukavasta luonteesta, sitä kun ei ulkonäöstä pysty näkemään. Mulle on tullut tuntemattomat miehet selittämään just tota kuinka mukavalta vaikutan ja ovat siten yrittäneet piilottaa pinnallisuutensa, mutta ei vaan mene mulla läpi. Arvostan enemmän jos rehellisesti myöntää että ulkonäkö on ollut se juttu.

Kerran tuli baarissa mies, jota en ollut aiemmin nähnyt, tiskillä viereen sanomaan että vaikutan mukavalta.

Vastadin että en ole ja poistuin.

Ehkä nämä oli ne ilkeät pakit jonkun mielestä mutta vastasin hänen aloitukseensa sen mukaisesti mikä on totuus joten itse en sitä niin koe.

Vierailija
31/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä!

Paitsi että tuo ei auta, jos mies arvioi naisten ulkonäön alakanttiin. En ole palstalla välttynyt keskusteluilta, joissa ulkonäöllään itsensä elättäviä naisia on arvioitu järjettömän alhaisilla numeroilla ja sanottu taviksiksi.

Tämä on totta. Jos miehiltä tällä palstalla kysyy, minkäänlainen on tavallinen nainen, niin lähes poikkeuksetta kaivetaan esiin filmitähden kuva. Ehkä niitä oikeasti tavallisen näköisiä naisia ei nähdä ollenkaan, tai pidetä edes naisina.

Vierailija
32/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä!

Niinpä. Ei se enää voi olla sattumaa tai trollausta jos niin käy joka ikisessä ketjussa jossa keskustellaan naisten ulkonäöstä. Esimerkit tavallisen näköisistä on top 10% olevia.

Vierailija
33/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähesty oman ikäisiä ja tasoisia, vapaita naisia. Voit pyytää vaikka kahville. Muista, että pakit ei ole maailmanloppu.

Tämä. Valitettavasti vain miehet ei halua olla missään tekemisissä itseään muistuttavien naisten kanssa.

Hmm, no ainakin miehet ja naiset ovat tässä suhteessa aika samanlaisia.

Vierailija
34/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin, vaikka olen nykyisin parisuhteessa:

Ei noin. Jos on mahdollisuus jutella, so. on sellainen tilanne jossa kumpikaan ei ole kiireesti jatkamassa matkaa, niin se juttelu aloitetaan siinä tilanteessa. Luetaan koko ajan toisen kehonkieltä ja sekä verbaalista että nonverbaalista viestintää, oli paikka sitten kassajono tai myöhässä olevan junan odottelu. Heti jos toinen osoittaa haluavansa irtautua keskustelusta (esim. kaivamalla esiin kännykkänsä ja alkavansa selata sitä), lopetetaan. Mutta jos keskustelukumppani ilmi selvästi viihtyy ja tykkää jutella ja sitten jomman kumman pitää jatkaa matkaa, niin voi kysyä haluaisiko toinen jatkaa juttua myöhemminkin.

Niin upeaa miestä ei olekaan, jonka kanssa olisin sinkkuna lähtenyt kahville, jos hän olisi vain tullut ja täräyttänyt sellaisen kysymyksen! Miksi olisin lähtenyt kahville miehen kanssa, josta en edes tiedä, onko hänen seurassaan rentoa ja hauskaa?

Ja ylipäänsä: lähesty vain niitä naisia, jotka antavat positiivista signaalia. Ei ketään täysin yllättäen, ei sellaisia jotka selkeästi välttävät katsettasikin.

Vierailija
35/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähesty oman ikäisiä ja tasoisia, vapaita naisia. Voit pyytää vaikka kahville. Muista, että pakit ei ole maailmanloppu.

Tämä. Valitettavasti vain miehet ei halua olla missään tekemisissä itseään muistuttavien naisten kanssa.

Hmm, no ainakin miehet ja naiset ovat tässä suhteessa aika samanlaisia.

Itselleni tuntuu psremmalta, jos kumppani olisi luonteeltaan samanlainen, kuin minä.

T: Mies

Vierailija
36/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinakaupoissa on helpoimmat naiset . Sieltä kannattaa aloittaa. Vihannesosastolla voi olla liian nirsoja.

Vierailija
37/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoria havaittu.

Vierailija
38/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamies voisi aloittaa kysymällä itseltään pystyykö normaaliin katsekontaktiin. Jos vastaus on ei, on ihan turha kysellä miten lähestytään tuntemattomia naisia, ei tule onnistumaan.

Vierailija
39/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerran kysyin kaupassa mustalta naiselta, että missäkähän täällä on banaaneja. Onneksi en ollut amerikassa ja ihan tosissani koitin paikantaa niitä. (Hän tiesi missä niitä on)

Vierailija
40/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis et itse ollut ihastunut vaan kysyit, koska ajattelit, että tavikselta voisit saada? Ehkä nyt itse ansaitsit kohtelun, ei kuulosta kivalta.

Tämäntyyliset hyvin ikävät kommentit oikeastaan todistaa pointin.

Kysyin koska ennakkoon vaikutti kivalta.

Ilmeisesti sitten ei saa kysyä jos on ihastunut ulkonäköön, eikä saa kysyä jos vaikuttaa kivalta ja haluaisi tutustua paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän