Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miesten kuuluisi lähestyä naista?

Vierailija
21.11.2020 |

Olen sinkku, enkä tiedä miten lähestyä.
Kertokaa...

Kommentit (199)

Vierailija
181/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene kokovartalopeilin eteen ja arvioi ulkonäkösi asteikolla 1-10.

Sen jälkeen vähennä luvusta 2, koska miehet yleensä yliarvioivat ulkonäkönsä.

Jos ei mennyt nollille tai miinuksen puolelle, niin siirryt itse asiaan eli naisten lähestymiseen.

Valitse kohteeksi joku sellainen, jonka jo vähän tunnet jostain, joka on suunnilleen saman ikäinen (+/- 3 vuotta) ja jonka "ulkonäköpisteet" ovat samat tai huonommat kuin sinulla.

Tsemppiä!

Miten tuossa huomioidaan se että naiset arvioivat miehet 4 pistettä alakanttiin?

Kysyn vakavissani.

Olen ujo mies, ja kun menin tuolla periaatteella, eli odottelin positiivisia signaaleja naisilta, vastasi minun tasoani seuraavanlainen nainen:

- lyhyt ja pullea

- kasvot erittäin kaukana kauneusihanteista

- lyhyet hiukset ja epänaisellinen tyyli

- kroppa mallia rantapallo, ei huomiota herättävää peffaa, ei huomiota herättävää tissejä

- koulutus ammattikoulu

- pienituloinen tai työtön

- taustalla suhteita jännittävämpien mutta k*sipäisten miesten kanssa

Kun oletin että naiset arvioivat miehet joka tapauksessa alakanttiin eli ihan sama, olivat kaksi tyttöystävääni - eksä ja nyksä - seuraavaa tasoa:

- pitkä ja hoikka (molemmat minua pidempiä)

- nätit kasvot

- pitkät hiukset ja naisellinen tyyli, eksällä laitetumpi, nyksällä luonnollinen

- pitkät sääret, hyvä peba

- koulutus eksällä amk, nyksällä yliopisto

- eksä normaalituloinen, nyksä pienituloinen

- molemmilla taustalla parisuhde hyvän ja tosi mukavan miehen kanssa, molempien eksät nykyään kavereitani

Olen nainen. Tuolla samalla logiikalla, kun ”odottelen” ”kiinnostuksen” osoituksia, ”tasoani” ovat oksennuksen tahrimat kaljaveikot ja elämäntapaopiskelijat, jotka ilmaisevat viehätyksensä käymällä rintoihini kiinni. Koska en tykkää seksuaalisesta väkivallasta, en lähtenyt näiden matkaan, yllättääkö?

Kun olen päätynyt suhteisiin molemminpuolisen kiinnostuksen perusteella, olen ollut yhdessä mm. tutkijatohtorin, oman alansa valtionpalkinnon saaneen taiteilijan ja yritysjohtajan kanssa. Meriittejä on toki itsellänikin, mutta ei niillä nyt väliä. Eksieni kanssa olen ystävä.

Usko tasoteoriaan jos haluat.

Vierailija
182/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mennyt nollille tai miinuksen puolelle, niin siirryt itse asiaan eli naisten lähestymiseen.

Valitse kohteeksi joku sellainen, jonka jo vähän tunnet jostain, joka on suunnilleen saman ikäinen (+/- 3 vuotta) ja jonka "ulkonäköpisteet" ovat samat tai huonommat kuin sinulla.

Tsemppiä!

Miten tuossa huomioidaan se että naiset arvioivat miehet 4 pistettä alakanttiin?

Kysyn vakavissani.

Olen ujo mies, ja kun menin tuolla periaatteella, eli odottelin positiivisia signaaleja naisilta, vastasi minun tasoani seuraavanlainen nainen:

- lyhyt ja pullea

- kroppa mallia rantapallo, ei huomiota herättävää peffaa, ei huomiota herättävää tissejä

- koulutus ammattikoulu

Kun oletin että naiset arvioivat miehet joka tapauksessa alakanttiin eli ihan sama, olivat kaksi tyttöystävääni - eksä ja nyksä - seuraavaa tasoa:

- nätit kasvot

- pitkät hiukset ja naisellinen tyyli, eksällä laitetumpi, nyksällä luonnollinen

- molemmilla taustalla parisuhde hyvän ja tosi mukavan miehen kanssa, molempien eksät nykyään kavereitani

Yksilön asema oman sukupuolen hierarkiassa määräytyy vastakkaisen sukupuolen kysynnän perusteella vaikuttaen samalla myös partneriin kohdistuvien odotusten tasoon. (Sloman & Sloman 1988.)

En ymmärrä tuota tasojankutusta. Ihan itse te tasoteoreetikot olette sanoneet tuon, mitä Sloman ja Slomankin eli oma taso määräytyy sen mukaan, mitä saa. Kannattaa siis miettiä vain ja ainoastaan kiinnostaako nainen vai ei, eikä mitään naurettavia tasoteorioita, nehän alkoivat ihan vitsinä! Miksi ihmeessä joku olisi naisen kanssa, jota kohtaan ei tunne seksuaalista vetoa, jota ei pidä haluttavana, mielenkiintoisena, sellaisena jota haluaa kosketella, katsella, jonka seurassa viettää aikaa?

(Koska ei saa parempaakaan? No mutta ei se onnistu sen ei-haluttavan naisenkaan kanssa, koska kyllä jokainen huomaa sen ellei toisen taholla ole aitoa halua ja mielenkiintoa.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että nykyään tilanne eroaa entisestä sillä lailla että kaveripiirit on suuremmassa roolissa pariutumisesta, kuin ennen. Voin tietty olla väärässä. Myös se ero että nykyään pojat ja tytöt voi olla herkemmin kavereita kuin ennen, kun minun nuoruudessa oli aika selkee jako. Pojat oli kavereita keskenään ja tytöt keskenään, poikkeuksen teki vain seurustelu. Nyt mun lukioikäisellä pojalla on kaverina tyttö ja poika. Uskon kun poika väittää ettei kyse ole seurustelusta kenenkään kesken.

Oman nuorison suhteen olen huomannut saman. Kaveripiireihin kuuluu sekä tyttöjä että poikia ja mitään seurustelua ei kaveripiirin jäsenten kesken ole.

YLEn Aamu-TV:n haastattelema Dunderfelt muistuttaa kirjassaan Parisuhteen kemia, että nykyaikainen tasa-arvo samanlaisuutena toimii kyllä yhteiskunnallisella tasolla, mutta ei parisuhteessa.

Parisuhteen seksuaalisuus herää erilaisuudesta. Ilman erilaisuutta mies yrittää tulla liian paljon naisen ja nainen miehen kaltaiseksi, jolloin seurauksena on seksuaalisen jännitteen katoaminen.

Tony Dunderfelt haluaa miehen asettavan naiselle rajat. Miehen ei pitäisi vain myötäillä naista. Moderni nainen kaipaa vastusta – mutta ei vastustajaa. Mies on hyvää hyvyyttään oppinut että naista pitää kunnioittaa. Seurauksena on, että todellista vuorovaikutusta ei synny.

Dunderfelt kuvaa miehisiä pms-oireita sanoin ”passiivisen miehen syndrooma”. Vastaavasti naiset kärsivät ”paniikinomaisen itsenäistymisen saavuttamisen syndroomasta”, jolloin naisen pitää elämässä kontrolloida kaikkea. Usein se menee psykologin mukaan yli.

https://yle.fi/uutiset/3-5254291

mies52v

Dunderfelt voi haluta tuota, mutta minä naisena en halua, että kukaan mies alkaa asettaa minulle rajoja. Sen sijaan olisi hyvä, että mies osaisi pitää omista rajoistaan kiinni. Liian moni mies on tossukka, seksin pihtaamisen pelkoko vai mikä saa miehen myötäilemään naista.

Eniten toivon mieheltä sitä, että hän ajattelee aina myös minun parastani. Se on seksikästä. Itsekkäitä egoisteja on ollut matkan varrella tarpeeksi, sellainen alfailu ei ole kovin kiinnostavaa.

En minäkään. Olen jo työkyvyttömyyseläkkeellä tällaisesta parisuhteesta missä mies koki tarpeelliseksi kasvattaa ja ohjata minua nujertamalla psyykkeeni ja aiheuttamalla niin syvät traumat että menetin mielenterveyteni. Jos mies ei muuten kykene olemaan naisen kanssa kuin rikkomalla tämän niin se on heikoin olento mitä on.

Vierailija
184/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä!

Kysyn vakavissani.

- lyhyt ja pullea

- koulutus ammattikoulu

- nätit kasvot

Tasosi muodostuu siitä, miten haluttu olet parisuhdemarkkinoilla. Ei ole mahdollista, että naiset järjestään arvioisivat jonkun miehen 4 pistettä liian alhaalle. Miehellä on vain liian suuret luulot itsestään. Naiset ja miehet eivät arvosta miehissä samoja asioita.

Sitähän minä yritin selittääkin.

Kun jäät odottelemaan niitä positiivisia signaaleja ja lähestyt vasta siten, joudut pariutumaan "alaspäin".

Miehen taso kun on ulkonäkö+raha+status+itsevarmuus.

Jos miehen ulkonäkö on 8 ja naisen ulkonäkö 8, mies on naisen silmissä 5-6. Ne "puuttuvat pisteet" on saatava todistamalla sosioekonominen menestys tai demonstroimalla itsevarmuutta.

Vierailija
185/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä noihin aikaisempiin kommentteihin sanon, että en ole koskaan ollut kovin hyvää pataa ikäisilleni tyypeille. Suurin osa ikäisistäni miehistä, kun on revittelevää ja junttimaisia, kun taas itse olen juuri päinvastanen. Ikäisiini en oikein tunne olevani samalla viivalla.

Ap

Kaipaatko ylipäänsä kavereita ja ihmisseuraa? Minkälaista elämää vietät, tapaatko ihmisiä joihin voisit tutustua hitaasti? Rupea kokeilemaan erilaisia harrastuksia. Mene viikonlopun kasvisruokakurssille, siellä on enemmän kuin todennäköistä löytää rauhallisempia naisia. Mutta älä ikinä mee tämmöisiin sillä lailla että jo ovella tselkkaat tissit ja perseet ja murjotat lopun aikaa kun ei ollutkaan ketään sopivaa tai vapaata. Juttele ennakkoluulottomasti ja ystävällisesti ihsn kaikkien kanssa. Se tylsä pullea keski-ikäinen täti voi olla sun anoppi jos tähdet osuvat oikeaan kulmaan.

En jaksa useita ihmis-suhteita. Olisi se mukavaa, kun olisi joku nainen elämää jakamassa. Vai onko se utopiaa, että olisi rauhallinen ja mukavuuden haluinen nainen olemassa.

Ap

No se nyt ainakin on utopiaa, että kukaan saisi parisuhteen ilman että näkee paljon vaivaa sen eteen. Katsos kun se mukavuudenhaluinen nainen on tyytyväinen nykyiseen oloonsa. Joudut vakuuttamaan hänet siitä että olet muutoksen arvoinen. Ja se ei käy sormia napsauttamalla.

Kyllä minä panostaisin suhteeseen ja lepsuilisin omista mukavuuksistani, jos edes saisi muodostettua parisuhdetta.

Ap

Ei. Se panostaminen alkaa jo siinä vaiheessa kun olet menossa ensitreffeille. Ja koko ajan joudut panostamaan enemmän. Eikä silti ole mitään takeita että parisuhteeseen asti päädytään.

Tämä. Jälleen kerran tuli näkyväksi ajatus, että parisuhde olisi jokin staattinen tila. Että kun siihen pääsee (ja että se tapahtuu nopeasti) niin sitten vain ollaan. Ei se niin mene. Parisuhde on prosessi. Se on jatkuvaa "neuvottelua" enkä tarkoita kirjaimellisesti keskustelua vaan sitä, että molemmin puolin tarkkaillaan, kuulostellaan omia tuntoja ja tunteita, mietitään onko tämä se ihminen, jonka kanssa haluan olla, onko minulla tunteita häntä kohtaan, onko hänellä minua kohtaan, sovimmeko yhteen, onko jokin erilaisuus liian vahva voidaksemme päästä sen yli. tuleeko riitoja liian helposti jne jne. Ensitreffeiltä siihen, että sitoudutaan loppuelämän suhteeseen, voi olla vuosien matka.

Vierailija
186/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä!

Kysyn vakavissani.

- lyhyt ja pullea

- koulutus ammattikoulu

Syy miksi mieluuummin yksin erakkona. Jos ei muuta saa kuin tuon tyylisiä naisia, niin mieluummin juttelen seksinukkeni kanssa. Jotenkin tyhmää ja vähä-älyistä en voi sietää sekunttiakaan.

M34

Vierailija
187/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun katselen tinderissä ja nettideiteissä naisten listauksia minkälainen mies on hakusessa niin tulee kyllä melkoinen riittämättömyyden tunne. Sellaiset vaatimukset suurimmalla osalla oman ikäisillä naisilla etten itse ainakaan niitä täytä. Itse en kumppanille mitään ennalta määrättyjä kriteerejä ole laittanut, mutta naisilla näkyy olevan yleinen "käytäntö "

M38

Vierailija
188/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
189/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

177 jatkaa:

Ja tuota ensimmäistä kuvausta vastasi siis jokainen kiinnostunut nainen, joita oli siis useampi. Jokainen oli samaa ulkonäkötyyppiä, sama sosioekonominen asema, sama historia.

Naisten silmissä olin mies joka kelpaa tasaiseksi pelastajaksi kunhan on mukava eikä vaadi mitään ulkonäöltä.

Oma arvioni itsestäni osoittautui oikeammaksi. Mikään alfa en ole, mutta selkeästi minussa on hyviäkin puolia.

Lue, profiilisi oli ihan surkea. Huonot kuvat, huonot tekstit. Miehet ei vaan usko kun naiset neuvoo, koska tietävät aina omasta mielestään mistä naisten kuuluisi kiinnostua.

Vierailija
190/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

177 jatkaa:

Ja tuota ensimmäistä kuvausta vastasi siis jokainen kiinnostunut nainen, joita oli siis useampi. Jokainen oli samaa ulkonäkötyyppiä, sama sosioekonominen asema, sama historia.

Naisten silmissä olin mies joka kelpaa tasaiseksi pelastajaksi kunhan on mukava eikä vaadi mitään ulkonäöltä.

Oma arvioni itsestäni osoittautui oikeammaksi. Mikään alfa en ole, mutta selkeästi minussa on hyviäkin puolia.

Lue, profiilisi oli ihan surkea. Huonot kuvat, huonot tekstit. Miehet ei vaan usko kun naiset neuvoo, koska tietävät aina omasta mielestään mistä naisten kuuluisi kiinnostua.

Nyt ei puhuttu nettitreffeistä.

Netissä 90% miehistä on näkymättömiä. Lähtökohtaisesti naisten enemmistö hakee "tavallista miestä joka ei ole mikään toimitusjohtaja-kalsarimalli".

Eli käytännössä semmoista juuri itseä kiinnostavaa miestä, joka kappas vain kiinnostaa muitakin.

Hyvä esimerkki anyt etusivulla oleva ketju jossa kysytään mistä useimpien mielestä epäviehättävistä piirteistä kiinnostut. Naiset listaavat rotevuutta, vähän karskia ulkonäköä, lievää mahakkuutta, partaa, ja muuta.

Vierailija
191/199 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tästä on nykyään tullut niin vaikeaa..

mies52v

Mitä tässä sukupolvien välillä on tapahtunut, kun maailma on muuttunut täysin?

Mies alle 30v

Lopunajat. Tuntuu, että nykyajan nuoret miehet eivät osaa puhua naisille, vaan töksäyttelevät mitä sattuu tai ovat hiljaa. Liekö netti osasyynä nykyiseen tilanteeseen. Kummaksi kyllä on mennyt kun puolta nuoremmat naiset ilmoittaa siviilisäätynsä, asuinpaikkansa, ei käy baarissa..käytännössä tuntemattomalle miehelle...ilokseni tietenkin. Näyttää nuorilla naisillakin olevan sama ongelma.

mies52v

Mites teijän aikana tämä asia sujui?

Elämän ohjetta?

Mies alle 30v

Aikanaan käytännössä kaikki olivat viikonloppuisin baareissa tai rundilla. Nykyään ja jo kauan aikaa on iltaelämä ollut hiljaista ja rundi on kielletty. Jos ei ole kontaktia, niin tuskin suhteitakaan syntyy. Mieti jos kaikki omanikäisesi olisivat viikonloppuna baarissa..eikö kontakteja olisi hieman enemmän ja jo alkoholilla olisi osuutta asiaan sosiaalisessa mielessä. Porukka eristäytyy nykyään liikaa ja elää omaa maailmaansa netin kautta.

Sinuna jalkautuisin ihan normi elämään ja yrittäisin ottaa kontaktia ihmisiin siellä, missä heitä on. Sosiaalisuus yleensä palkitaan

mies52v

Niin silloin kuin nytkin se heikompi amismatsku oli tunneilla ja baareissa. Paremmalla porukalla biletettiin omassa piirissä.

Vierailija
192/199 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
193/199 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein mitenkään. Itse olen päättänyt jo pari vuotta sitten elää elämäni erakkona yksin. Ainoat joita voisin saada on jotenkin vähä-älyisiä, heikkolahjaisia naisia. En voi sietää tyhmää ihmistä ja hermot palaisi sekunnissa. En myöskään pysty käsittämään miksi tyhmät ja köyhät hankkivat pataljoonan kakaroita. En hyväksy asiaa. Mieluummin elän erakkona. 

M34

Sori vaan ,itse kuulostat vähä-älyiseltä ja heikkolahjaiselta. Useimmat miehet luulevat olevansa älykkäämpiä kuin ovat.

Vierailija
194/199 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että nykyään tilanne eroaa entisestä sillä lailla että kaveripiirit on suuremmassa roolissa pariutumisesta, kuin ennen. Voin tietty olla väärässä. Myös se ero että nykyään pojat ja tytöt voi olla herkemmin kavereita kuin ennen, kun minun nuoruudessa oli aika selkee jako. Pojat oli kavereita keskenään ja tytöt keskenään, poikkeuksen teki vain seurustelu. Nyt mun lukioikäisellä pojalla on kaverina tyttö ja poika. Uskon kun poika väittää ettei kyse ole seurustelusta kenenkään kesken.

Oman nuorison suhteen olen huomannut saman. Kaveripiireihin kuuluu sekä tyttöjä että poikia ja mitään seurustelua ei kaveripiirin jäsenten kesken ole.

YLEn Aamu-TV:n haastattelema Dunderfelt muistuttaa kirjassaan Parisuhteen kemia, että nykyaikainen tasa-arvo samanlaisuutena toimii kyllä yhteiskunnallisella tasolla, mutta ei parisuhteessa.

Parisuhteen seksuaalisuus herää erilaisuudesta. Ilman erilaisuutta mies yrittää tulla liian paljon naisen ja nainen miehen kaltaiseksi, jolloin seurauksena on seksuaalisen jännitteen katoaminen.

Tony Dunderfelt haluaa miehen asettavan naiselle rajat. Miehen ei pitäisi vain myötäillä naista. Moderni nainen kaipaa vastusta – mutta ei vastustajaa. Mies on hyvää hyvyyttään oppinut että naista pitää kunnioittaa. Seurauksena on, että todellista vuorovaikutusta ei synny.

Dunderfelt kuvaa miehisiä pms-oireita sanoin ”passiivisen miehen syndrooma”. Vastaavasti naiset kärsivät ”paniikinomaisen itsenäistymisen saavuttamisen syndroomasta”, jolloin naisen pitää elämässä kontrolloida kaikkea. Usein se menee psykologin mukaan yli.

https://yle.fi/uutiset/3-5254291

mies52v

Dunderfelt voi haluta tuota, mutta minä naisena en halua, että kukaan mies alkaa asettaa minulle rajoja. Sen sijaan olisi hyvä, että mies osaisi pitää omista rajoistaan kiinni. Liian moni mies on tossukka, seksin pihtaamisen pelkoko vai mikä saa miehen myötäilemään naista.

Eniten toivon mieheltä sitä, että hän ajattelee aina myös minun parastani. Se on seksikästä. Itsekkäitä egoisteja on ollut matkan varrella tarpeeksi, sellainen alfailu ei ole kovin kiinnostavaa.

Minä haluan määrätä kaapin paikan ja mieheni viisaasti tyytyy siihen. Toki suuremmista asioista myös keskustellaan ja huomioin myös hänen mielipiteensä.

Vierailija
195/199 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus: Ei millään lailla.

Miituumiituumiituu....

Niiden jotka ei erota lähestymistä ahdistelusta tai jotka ei osaa lähestyä ahdistelematta onkin paras olla yrittämättä.

Vierailija
196/199 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä!

Kysyn vakavissani.

- lyhyt ja pullea

- koulutus ammattikoulu

- nätit kasvot

Tasosi muodostuu siitä, miten haluttu olet parisuhdemarkkinoilla. Ei ole mahdollista, että naiset järjestään arvioisivat jonkun miehen 4 pistettä liian alhaalle. Miehellä on vain liian suuret luulot itsestään. Naiset ja miehet eivät arvosta miehissä samoja asioita.

Sitähän minä yritin selittääkin.

Kun jäät odottelemaan niitä positiivisia signaaleja ja lähestyt vasta siten, joudut pariutumaan "alaspäin".

Miehen taso kun on ulkonäkö+raha+status+itsevarmuus.

Jos miehen ulkonäkö on 8 ja naisen ulkonäkö 8, mies on naisen silmissä 5-6. Ne "puuttuvat pisteet" on saatava todistamalla sosioekonominen menestys tai demonstroimalla itsevarmuutta.

Minä en usko, että tuollainen alykääpiö kelpaa yhtään kellekään

Vierailija
197/199 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää riittävän ainakin joidenkin naisten kohdalla, että mies keskustelee vaan asiallisesti, ellei jopa kaverillisesti naista huomioiden ja ajan kanssa sitten nainen saattaa alkaa kehittämään tuntemuksia kun huomaa että miehen pään sisällä on jotain eikä ole vain seksiä vailla.

Vierailija
198/199 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: Moi.

Sulla kävi tuuri.

Nainen: miten niin?

Mies: Voit lopettaa etsinnän. Minä olen unelmiesi prinssi, joka täyttää kaikki toiveesi ensimmäiset pari vuotta ja sen jälkeen, jos sattuu kiinnostamaan.

Vierailija
199/199 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kun katselen tinderissä ja nettideiteissä naisten listauksia minkälainen mies on hakusessa niin tulee kyllä melkoinen riittämättömyyden tunne. Sellaiset vaatimukset suurimmalla osalla oman ikäisillä naisilla etten itse ainakaan niitä täytä. Itse en kumppanille mitään ennalta määrättyjä kriteerejä ole laittanut, mutta naisilla näkyy olevan yleinen "käytäntö "

M38

No, sitten kehität itseäsi tai olet ilman. Nyt poika vähän selkärankaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi