Hankalaa, miespuolinen kaveri ja tämän tyttöystävä :D
Tapasin siis muutama viikko sitten erään ihmisen, jonka kanssa tulimme hyvin toimeen ja juttua riitti. Olen siis itsekin avoliitossa mieheni kanssa.
Olemme juuri muuttaneet uudelle paikkakunnalle, eikä kummallakaan meistä ole juuri ystäviä täällä.
Minä itse olen hirveän sisäänpäinkääntynyt ja sosiaalisesti kömpelö, joten olin ihan älyttömän iloinen uudesta ystävästä.
Kävimme syömässä (mäkkärissä :D) eilen ja kysyin häneltä haluaako tulla joskus kahville/leffaan tms. (ja kyllä, sanoin tässä vaiheessa että miehenikin voisi tulla mukaan, koska hänelläkään ei ole juuri kavereita.)
Näissä tapaamisissa ei ollut mitään seksuaalista, mikään näistä tilanteista ei ollut sellainen, ettei miehenikin olisi voinut olla mukana.
Laitoin tälle kaverille ystäväpyynnön facebookissa, mitä hän ei hyväksynyt. Ihmettelin tätä vähän ja seuraavan keran kun nähtiin, hän pahoitteli asiaa ja sanoi että hänellä ei voi olla naispuolisia kavereita facebookissa.
Täh. :D Pisti kyllä aiemminkin jo korvaan, kun tää heppu sanoi ettei voi oikein puhua mulle tyttöystävänsä nähden.
Että se siitä kaverista sitten. :(
Kommentit (86)
Demi pois olla sopivampi palsta näille teiniongelmille.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 08:12"]
Ei millään pahalla, mutta en saa tekstistäsi mitään selvää. Minkä ikäinen oikein olet? Kuulostaa joltain 14-vuotiaan sepustukselta 14-vuotiaiden kaveripiireistä.
[/quote]
Olen 24, mieheni on 28 ja tää kaveri on 26.
Anteeksi, olette oikeassa, taidan sittenkin mennä Demiin avautumaan. Tämä palsta on vain anonyymimpi ja en viitsisi tehdä tunnuksia Demiin yhden viestin takia.
Mulla on ollut 15 vuotta miespuolinen kaveri, siis KAVERI. Ei olla oltu sängyssä ikinä, eikä pussailtu tai mitään. Olen naimisissa ja hän on naimisissa. Ollaan pidettyv uosien saatossa enemmän tai vähemmän yhteyttä ja nyt hän on vihdoinkin liittynyt facebookiin, mutta sama juttu kuin AP:llä, hänellä ei saa olla naispuolisia ystäviä. Oli aika häpeissään kertoessaan tästä.
En tajunnut mitään. Menehän kouluun niin opit kirjoittamaankin.
Eikös nyt muuten ole koulupäivä? Lintsaatko ap?
Ei millään pahalla, mutta en saa tekstistäsi mitään selvää. Minkä ikäinen oikein olet? Kuulostaa joltain 14-vuotiaan sepustukselta 14-vuotiaiden kaveripiireistä.
[/quote]Taidat olla pikkasen vajakki. Mä ymmärsin kyllä ihan kaiken.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 08:15"]
[/quote]
Olen 24, mieheni on 28 ja tää kaveri on 26.
Anteeksi, olette oikeassa, taidan sittenkin mennä Demiin avautumaan. Tämä palsta on vain anonyymimpi ja en viitsisi tehdä tunnuksia Demiin yhden viestin takia.
[/quote]
Kuten sanottu: Demi voisi olla parempi paikka näille teiniongelmille.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 08:16"]
En tajunnut mitään. Menehän kouluun niin opit kirjoittamaankin.
Eikös nyt muuten ole koulupäivä? Lintsaatko ap?
[/quote]Olisko se sulla nyt jäänyt koulut väliin, kun lukemisen ymmärtäminen on noin heikoissa kantimissa??
Nää vittuilijat täällä on just niitä diktaattoreita jotka eivät anna miestensä pitää naispuolisia fb kavereita.
Minusta siinä ei ole mitään outoa, ettei varattu mies halua naispuolisia ystäviä naamakirjaan.
Siis kävitte eilen mäkkärissä ja seuraavan kerran kun näitte kysyit miksei hyväksynyt pyyntöä? Eli näitte uudestaan eilen vai jo tänä aamuna ja ehdit raportoimaan av:llekin? Laitoitko ystäväpyynnönkin mäkkärikäynnin ja uudelleen näkemisen välissä?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 08:23"]
Minusta siinä ei ole mitään outoa, ettei varattu mies halua naispuolisia ystäviä naamakirjaan.
[/quote]
Pitääkö varatulla olla vain samaa sukupuolta olevia kavereita Facebookissa? Voi hyvänen aika!
Ap mistä päin olet? Mäkin nolen saanut haukut täällä kirjoitustyylistäni. Usein :D
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 08:24"]
Siis kävitte eilen mäkkärissä ja seuraavan kerran kun näitte kysyit miksei hyväksynyt pyyntöä? Eli näitte uudestaan eilen vai jo tänä aamuna ja ehdit raportoimaan av:llekin? Laitoitko ystäväpyynnönkin mäkkärikäynnin ja uudelleen näkemisen välissä?
[/quote]
Siis kävimme syömässä eilen aamulla ja näin hänet uudestaan illalla. :D Anteeksi, kirjoitan vähän epäselvästi.
ap
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 08:26"]
Ap mistä päin olet? Mäkin nolen saanut haukut täällä kirjoitustyylistäni. Usein :D
[/quote]
Miksi kirjoitatte kuin teinit? Ei hemmetti, asia- ja kirjoitusvihreitä täynnä, hymiöiden ylikäyttöä yms.
PROVO! Busted ap, näkee siitä miten sekoilit noiden aikojen kanssa! ;) Provoillessa punainen lanka tuppaa katoamaan.
En minä ainakaan tykkäisi jos miehelleni satelisi outoja kaverikutsuja vierailta naisilta... Ja toi että olette käyneet yhdessä syömässäkin.... Niin outoa..... Vai ei sulla ole romanttiset aikeet "mielessä"
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 08:33"]
En minä ainakaan tykkäisi jos miehelleni satelisi outoja kaverikutsuja vierailta naisilta... Ja toi että olette käyneet yhdessä syömässäkin.... Niin outoa..... Vai ei sulla ole romanttiset aikeet "mielessä"
[/quote]
Komppaan tätä. Jotain ap:lla nyt oli selvästi mielessä.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 08:30"]PROVO! Busted ap, näkee siitä miten sekoilit noiden aikojen kanssa! ;) Provoillessa punainen lanka tuppaa katoamaan.
[/quote]
Minusta taas tuntuu että provojen kanssa yksityiskohdat on nimenomaan ihan ektratarkkaan hiottu. Enemmän tuollaisia pikkuvirheitä tulee kun kirjoittaa ihan oikeasta tapauksesta, mutta ei halua tulla tunnistetuksi ja muuttelee jotain faktoja.