Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vahva tekijä on esiim kielellinen identiteetti kulttuurissa? Tyyliin esim vaikka englantilaiseen kielelliseen identiteettiin kasvaneeet eivät katso muita elokuvia jos kieli on jokin muu kuin englanti.

Vierailija
05.05.2022 |

.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tyyliin esim tekstitys ei auta vaan se on oma ilmaisu sillä kielelllä jonka luoja on luonut.

Vierailija
2/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso muita kuin englanninkielisiä elokuvia. Suomenkielisissä elokuvissa ja sarjoissa ärsyttää tekstitysten puute, en saa selvää mitä ne mumisee ellei telkkari ole riittävän kovalla ja sitten taas tehosteäänet kaikuu koko talossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin että kiertoilmaisu ei onnistu ja sitten näytetään kuitenkin toisin eikä uskota millään.

Vierailija
4/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaiskavatukseeen lisää englantia jotta lapset sisäistävät englanninkielen helpommin.

Vierailija
5/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tyyliin esim kierretään se solmuun tuolin jalkojen ympäri ja työnnetään pöydän alle, josta se sitten sattumalta löytyy jäämistöä raivatessa.

Vierailija
6/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiim tyyliin että käänteispedagogiset metodit hyväksytetään kulttuurisidonnaisesti erikseen.

Vierailija
7/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin esim että kaksoisdiftongit ja kolmoisgeminaatta adessiivistuvat metaforisesti allegoriassa.

Vierailija
8/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin että esim agenttiatribuutti passivoituu subjektiivisessa objektissa.

Vierailija
9/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oleen musiiikkia kuullut kehdosta saakka ja itse aloitin 4 vuotiaaana aktiivisesti klassisen musiikin. Tyyliin vaikka 2 tunnin keskustelusta niin kykenene sen jälkeen muistamaan ja analysoimaaan kaikkea siinä keskustelussa käytyä jälkikäteen omissa aivoissani.

Vierailija
10/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oleen musiiikkia kuullut kehdosta saakka ja itse aloitin 4 vuotiaaana aktiivisesti klassisen musiikin. Tyyliin vaikka 2 tunnin keskustelusta niin kykenene sen jälkeen muistamaan ja analysoimaaan kaikkea siinä keskustelussa käytyä jälkikäteen omissa aivoissani.

Kaikkia asiat, ihmisten eleet, äänenpainot, katseet jne ja analysoimaan niiitä.

Vierailija
11/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyyn tekemään tämän vielä vaiikka 3 vuoden jälkeeen muistamaan kaiken tämän materiaalin.

Vierailija
12/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyyn tekemään tämän vielä vaiikka 3 vuoden jälkeeen muistamaan kaiken tämän materiaalin.

Muiistan 12 vuotiaana jalkapallo pelissä muistin jokaisen pelaajan persoonallisen käytöksen ja mitä nämä tulevat missäkin tilanteessa toimimaan. Teiin silloin 12 maalia yhdessä harjoituspelisssä.

Vierailija
13/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin hän arrogantisti argumentoi akilleksiaan askeettisesti ailahdellen?

Vierailija
14/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekavaa, onko joku ymmärtänyt?

Vierailija
15/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekavaa, onko joku ymmärtänyt?

En tajua mitään, mutta tulee mieleen, että jollain kirjoittajalla saattaisi olla psykoottisia oireita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi