Balmuir merkki
Kommentit (50)
luulin et tää on se uus mungo-ketju :DDDDd
Mulla kans Nutrian sävyiset pussilakanat ovat eri sävyä kuin tyynynliinat. Myös minulle kerrottiin sen johtuvan valosta... Huoh.
Yrityksen tuotoista 80% tulee ulkomailta (Venäjä, Japani..) ja mm. Qatarin ja Monacon kuningashoneet ovat sisustaneet bBalmuirin tuotteilla. Qatarin kuningashuoneen kaikkien makuuhuoneiden tekstiilit ovat vain Balmuiria.. niin lakanat, pyyhkeet kuin aamutakit.
Siinä voi sitten miettiä, että miksiköhän ihmeessä yritys on brändännyt itselleen kansainvälisen nimen.. Olisikohan ihan syystä.
Lauranenn kirjoitti:
Yrityksen tuotoista 80% tulee ulkomailta (Venäjä, Japani..) ja mm. Qatarin ja Monacon kuningashoneet ovat sisustaneet bBalmuirin tuotteilla. Qatarin kuningashuoneen kaikkien makuuhuoneiden tekstiilit ovat vain Balmuiria.. niin lakanat, pyyhkeet kuin aamutakit.
Siinä voi sitten miettiä, että miksiköhän ihmeessä yritys on brändännyt itselleen kansainvälisen nimen.. Olisikohan ihan syystä.
No tälle väitteelle haluan lähteen. Linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
puhumattakaan Virosta ostetuista.
Ei ole aina huonoa laatua Virosta. Älä ajattele mustavalkoisesti.
Delux SUMMER cool peitto
https://jysk.fi/makuuhuone/peitot/kuitutayte/plus/peitto-600g-delux-sum…
95°C pesun asteessa! Harvinaista jos peitto voidaan pestä noin tulikuumassa. Tarkoitanee että on laadukas peitto joka on yllätys yllätys, virolainen merkki (Delux). Tyypillistä pilkkaavasta suomalaiselta kun pilkka osuu omaan nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Luin vastikää lehtijutun tästä tyypistä. Tuli sellainen kuva rouvasta, että hirveä hinku olla rikas, hinnalla millä hyvänsä. Vähän sellainen "olen parempi kuin muut" kuva tuli. Tiedä sitten, mutta sen jälkeen olen Balmuirit nähnyt ihan eri valossa. Kiinnostus meni.
Linkki?
Sain jouluna lahjaksi pari Balmuirin kylpypyyhettä. Ovat olleet ahkerassa käytössä eikä mitään moittimista.
Ihan paskaa, todella huonolaatuista! En enää ikinä tilaa sieltä mitään!!!!!
Ostin Hulluilta Päiviltä 4 balmuirin pyyhettä. Ensimmäisen pesun jälkeen kahdesta irtosi ripustuslenkki. Olin yhteydessä Balmuirin asiakaspalveluun ja sain uudet tilalle vaikka kuittikin oli hukassa eli tämä meni hyvin. Hyvityksenä tuli vielä ilmainen astiapyyhe.
Huonompi kokemus on Maggiore perkaalipuuvillalakanoista. Tilasin ne Balmuirin omasta verkkokaupasta nutrian värissä. Toimitus kesti todella kauan, hyvityksenä tuli ilmainen kynttilä mikä oli mukavaa. Lakanakangas on oikein hyvälaatuista. Sen sijaan nutrian värjäys on todella vaihtelevaa tuotannon eri värjäyserissä. Pussilakanat olivat aivan eri sävyiset. Lähetin ne takaisin ja pyysin vaihtamaan saman värisiksi. Vaihto onnistui mutta olivat edelleen eri väriset. En jaksanut jatkaa enää asiointia verkkokaupan kanssa, ostin Stockmannilta yhden uuden nutrianvärisen lakanan, joka oli sekin vähän eri sävyä ja jouduin käydä vaihtamassa. Yhteensä minulla on ollut tätä nutrian väristä lakanaa nyt kai viidessä eri sävyssä, osassa ero aivan selkeä, osassa erottuu vain tietyssä valossa. Kaikki sävyt ovat olleet kauniita mutta haluan että koko setti on samas sävyä jos maksan lakanoista yli 400e.
Olisi mielenkiintoista tietää onko minulla ollut vain todella huono onni, vai onko joku muu havainnut Maggiore-lakanoissa samaa sävynvaihtelua. Balmuirin asiakaspalvelija kertoi kuulevansa asiasta ensimmäistä kertaa kun olin yhteydessä. Vaikka lakanat siis kertaalleen vaihdettiin, selitykseksi sain että ne vaan peilaavat valoa eri tavalla, mikä on mielestäni aika outo vastaus.