Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Balmuir merkki

Vierailija
23.03.2014 |

Onko kokemuksia Balmuirin tuotteista?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljonkin, merkki on hyvä ja tuotteet laadukkaita.

Vierailija
2/50 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa tehdään ja hintaan lisätään katetta satoja %

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vastikää lehtijutun tästä tyypistä. Tuli sellainen kuva rouvasta, että hirveä hinku olla rikas, hinnalla millä hyvänsä. Vähän sellainen "olen parempi kuin muut" kuva tuli. Tiedä sitten, mutta sen jälkeen olen Balmuirit nähnyt ihan eri valossa. Kiinnostus meni.

Vierailija
4/50 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas koen kyseisen yrittäjän hyvänä esimerkkinä siitä että kaikki on mahdollista. Tosi hienoa että on saanut firmansa menestymään ja rikastunut (?) siinä samalla. 

Yksi Balmuirin huivi löytyy ja sen laatuun olen ollut todella tyytyväinen.

Vierailija
5/50 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että tuotteet varmasti ovat laadukkaita. Niin paljon se painotti laatua, laatua ja laatua siinä jutussakin.

5.

Vierailija
6/50 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Balmuiria muualta, kuin Stokkalta?

Vierailija
7/50 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä toi juttu on ollut?

Vierailija
8/50 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tuotteiden tyylistä lainkaan, mutta arvostan sitä että asioita tehdään laadukkaasti ja pyrin itsekin ostamaan vain laatua hinnasta välittämättä (ostan sitten harvemmin niin en mene vararikkoon).

Tuon merkin nimi kyllä hämmentää, tietääkö kukaan mihin se perustuu? Ei ainakaan suomalaiselta yritykseltä kuulosta laisinkaan. Tämä on mielestäni imagohaitta - ikään kuin yritettäisiin väkisin olla jotain, mitä ei oikeasti olla.

Vierailija
9/50 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään just tsekkasin Stockalla merkin huivin joka oli 139 euroa. Siis sellainen huituva, tuskin kunnon huivin kokoinenkaan ja värit aika erikoisia. En ostanut vaikka nyt tekisi mieli ostaa kunnon laadukas huivi ja rahaa sille olen varannut pari sataa. Olen sitten vielä ilman huivia:(

Vierailija
10/50 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 19:58"]

En pidä tuotteiden tyylistä lainkaan, mutta arvostan sitä että asioita tehdään laadukkaasti ja pyrin itsekin ostamaan vain laatua hinnasta välittämättä (ostan sitten harvemmin niin en mene vararikkoon).

Tuon merkin nimi kyllä hämmentää, tietääkö kukaan mihin se perustuu? Ei ainakaan suomalaiselta yritykseltä kuulosta laisinkaan. Tämä on mielestäni imagohaitta - ikään kuin yritettäisiin väkisin olla jotain, mitä ei oikeasti olla.

[/quote]

Mun mielestä siitä tulee mieleen Balmoral ja kashmir. Yhdistelty noita kahta sanaa ja yritetty saada hienonkuuloinen nimi. Ehkä?

Vierailija
11/50 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muir on Skotlannin gaelia ja tarkoittaa nummea. En tiedä, liittyykö se tähän merkkiin jotenkin.

Vierailija
12/50 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 20:02"]

Tänään just tsekkasin Stockalla merkin huivin joka oli 139 euroa. Siis sellainen huituva, tuskin kunnon huivin kokoinenkaan ja värit aika erikoisia. En ostanut vaikka nyt tekisi mieli ostaa kunnon laadukas huivi ja rahaa sille olen varannut pari sataa. Olen sitten vielä ilman huivia:(

[/quote]

Mulla sama. Haluaisin ostaa laadukkaan käsilaukun. Sellaisen, joka sytyttäisi heti, että tuo on MUN. Olen valmis maksamaan 1500 euroa, kolme vuotta etsinyt, mitään niin ihanaa ja omanlaista ei ole tullut vastaan, että maksaisin siitä tuon verran. Mutta kyllä vielä joskus. :)

Vierailija
13/50 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 10:52"]

Kiinassa tehdään ja hintaan lisätään katetta satoja %

[/quote]

Onko oikeesti Kiinassa tehty? Sitten voittoprosentti todella lienee melkoinen...

Tuttava myy erilaista Kiinasta tuotua tavaraa. Jotkut tarrat ja sukat ja sellaiset, joista täällä äkkiä pyydetään seitsemänkin euroa kipale maksaa oikeasti Kiinasta tuotuna joku 10 senttiä...

Vierailija
14/50 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 19:47"]

Missä toi juttu on ollut?

[/quote]

Tässä on ainakin haastattelu

http://www.forum24.fi/uutiset/Haaveista-kasvoi-Balmuir

Mun mielestä tuon tädin asenne on kohdillaan. Mennään eikä meinata ja unelmista totta!

Vierailija
15/50 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 19:58"]

[/quote]

Minulla Balmuir vie ajatukset Brittein saarille ja erityisesti Skotlantiin, mikä on erittäin yleistä brändäyksessä maailmallakin tämän tyyppisten tuotteiden ollessa kyseessä.  

Vierailija
16/50 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 20:54"]

No, jos miettii mitkä kaikki merkit ovat ruotsalaisiakin ja mistä tulee mieleen Amerikan lounaisrannikko yms, niin eipä toi brändäys nyt niin kummallista ole, että jokin suomalainenkin merkki vie mielikuvat jonnekin muualle kuin Savoon.

[/quote]

Niin mistä ruotsalaisita merkeistå tulee mieleen Amerikan lounaisrannikko?

Vierailija
17/50 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gant

Vierailija
18/50 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vepsäläisen ikkunassa Eerikinkadulla (Helsinki) on ainakin ollut jotain tuotteita.

Vierailija
19/50 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balmuiria kuulemma myydään jossain ulkomaillakin mutta itse ulkomailla asuvana kun yritin merkistä kysellä (asun miljoonakaupungissa) niin ei sitä tunnettu. Ei sille taida olla täällä markkinarakoa kun samanlaisia merkkejä on pilvin pimein eikä suomalaisuus oo mikään valttikortti paitsi Marimekon vaatteet on nykyään suosittuja.

Vierailija
20/50 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 20:54"]

No, jos miettii mitkä kaikki merkit ovat ruotsalaisiakin ja mistä tulee mieleen Amerikan lounaisrannikko yms, niin eipä toi brändäys nyt niin kummallista ole, että jokin suomalainenkin merkki vie mielikuvat jonnekin muualle kuin Savoon.

[/quote]

Niin mistä ruotsalaisita merkeistå tulee mieleen Amerikan lounaisrannikko?

[/quote]

Lexington ja Gant.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi