Ärsyttää tuo "kielinainen"
En ymmärrä, mutta mua vaan ärsyttää tämä henkilö. Alusta asti se on ärsyttänyt. Katsoin joskus viikkoja sitten vissiin Iltasanomien nettisivuilta sen ekan Youtube-videon. Pitihän se mennä uteliaisuuttaan kurkkaamaan. Ja nyt sitä sitten tunkee jo joka rakosesta. Eiiih. Ihanaa on, että jollakulla on tuommosia taitoja, ei siinä mitään. Kateellinen en osaa olla kellekkään, koska se on väärin, mutta ÄRSYTTÄÄ. Vaikka toisaalta, olisi jännää, jos hän menestyisi maailmalla. Onko muita, keitä vaan yksinkertaisesti kyrsii ko.henkilö ja sen pursotus tuolla mediassa?
Kommentit (135)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 02:00"]
En ymmärrä, mutta mua vaan ärsyttää tämä henkilö. Alusta asti se on ärsyttänyt. Katsoin joskus viikkoja sitten vissiin Iltasanomien nettisivuilta sen ekan Youtube-videon. Pitihän se mennä uteliaisuuttaan kurkkaamaan. Ja nyt sitä sitten tunkee jo joka rakosesta. Eiiih. Ihanaa on, että jollakulla on tuommosia taitoja, ei siinä mitään. Kateellinen en osaa olla kellekkään, koska se on väärin, mutta ÄRSYTTÄÄ. Vaikka toisaalta, olisi jännää, jos hän menestyisi maailmalla. Onko muita, keitä vaan yksinkertaisesti kyrsii ko.henkilö ja sen pursotus tuolla mediassa?
[/quote]
Minua taas ärsyttää YLI KAIKEN sinun kaltaisesi ärsyyntyjät. Oksettavia, pikkusieluisia ihmisiä. Yök!
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 02:14"]
8: On hän kuitenkin niihin halunnut mennä mukaan.
Oletan, että kaikilla, jotka itsensä nettiin laittavat, on aina takaraivossa pieni toive, että joku "löytää", ja sitä kautta pääsee julkkikseksi.
[/quote]
No joillain noin mutta eihän Sara Mariallakaan ole tavoitteena olla "julkkis", siis päästä ja pysytellä julkisuudessa keinolla millä hyvänsä. Hänhän on alusta alkaen sanonut, että haluaisi työskennellä musan parissa. Ja miksi ihmeessä ei haluaisi kun on kerran noin lahjakas laulaja. Se on vaan Pohjanmaalta Halpa-Hallin kassalta kovin vaikea päästä levy-yhtiöiden tietoiteen ja tehdä vaikutus tuottajiin, eli ensin täytyy tehdä jotain jolla saa näkyvyyttä ja erottu kaikista muista. Kielivideoillaan teki jotain sellaista joka erottaa hänet muista ja saa ihmiset muistamaan hänet.
Joo, minua ärsyttää! Eniten sen takia, ettei se minusta ole mitenkään erikoinen. Ainoastaan itsevarma. Puolet ihmisistä pystyisivät tekemään samanlaisen kielilläpuhumisvideon jos vain jaksaisivat nähdä vaivaa ja leikata videota. Suurin osa oikeasti laulutaitoisista ihmisistä osaisi tehdä samanlaisen lauluvideon, kuten jo jossain aikaisemmassa ketjussa sanoin, ei laulutyyli itsessään vaihdu ainoastaan kappaletyyli.
Vaikka tyttö ei menestyisikkään maailmalla, tuskin suomalaismediat hyökäisivät häntä. Eihän mediat ikinä tyrmää suomalaisia euroviisukilpailijoita vaikka heidän tappiostaan voi yleensä olla varma. Päin vastoin turpiin tulemisen jälkeen aletaan keksiä tekosyitä mistä epäonnistuminen oikein johtui.
Minua ei yksinkertaisesti kiinnosta koko tyttö. Ärsyttää että hänestä on mediassa niin kamalasti. Haluaisin parempaa luettavaa.
Oon varmaan suomen ainoa ihminen joka ei oo nähnyt tätä videota? Joten en siis tiedä oikeastaan mistä me edes puhutaan. Olen siis tämän tytön kuvan kyllä nähnyt ja uutisoinnin Ellen -show'uhun pääsystä, mutta that's it!
Mä en vaan jaksa avata sitä videota linkkiin, ts. mua ei kiinnosta tarpeeksi turhanpäiväiset!
Hauska ja karismaattinen tyttö, kivaa youtube-katsottavaa. Oikeasti, tarviiko siitä tehdä sen vakavampaa? Youtubessa pärjää hyvä viihdyttäjä ja tää tyttö osaa sen taidon. En ymmärrä tätä kyräilyä siitä miksi joku ei ansaitse saamaansa huomiota koska "ei se oo niin erikoinen"
Suomen mittakaavassa on kyllä erikoista että täältä löytyy noinkin hauska, karismaattinen ja oivaltava nuori ihminen joka ei häpeä itseään tai pelkää esiintymistä.
On todella kaunis tyttö. Ei uskoisi suomalaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 02:07"]
Ap vielä lisää, että minäkin tykkään naisita.
[/quote]
Hän on 19 v, onkohan käynyt lukion? Hän on niin välitön ja tuntuu että ei jännitä yhtään. Paremminhan hän osaa esiintyä mitä oku joka on alvariinsa julkisuudessa. Vaikuttaa vielä järkevältä.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 03:48"]
Hauska ja karismaattinen tyttö, kivaa youtube-katsottavaa. Oikeasti, tarviiko siitä tehdä sen vakavampaa? Youtubessa pärjää hyvä viihdyttäjä ja tää tyttö osaa sen taidon. En ymmärrä tätä kyräilyä siitä miksi joku ei ansaitse saamaansa huomiota koska "ei se oo niin erikoinen"
Suomen mittakaavassa on kyllä erikoista että täältä löytyy noinkin hauska, karismaattinen ja oivaltava nuori ihminen joka ei häpeä itseään tai pelkää esiintymistä.
[/quote]ihan samaa ajattelen. Sentään pikkukaupungin tyttö. Onhan toki suomenruotsalaisia.
Minkälainen ongelma tämä joku tiedostamaton ongelma esimerkiksi voisi olla?
Mieheni ärsyyntyy milloin mistäkin julkkiksesta, ja samaa olen ihmetellyt itsekin, että mikä mahtaa vaivata.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 02:36"]
Ap, oletko nyt ihan varma. Minä en ärsyynny kenestäkään, enkä ymmärrä, miksi jotkut aina ärsyyntyvät toisista ihmisistä, jotka eivät suoraan tee heille mitään, ovat vaan liian rumia/kauniita/lihavia/lahjakkaita/väärin pukeutuvia.... Toistan: minua eivät koskaan ole toiset ihmiset ärsyttäneet, poislukien ne, jotka ihan fyysisessälähipiirissäni tieten tahtoen käyvät hermoilleni. Enkä ymmärrä, miksi kukaan ärsyyntyy täysin vieraista ihmisistä. En keksi muuta selitystä tälle ilmiölle kuin, että jossain taustalla lymyilee jokin tiedostamaton ongelma oma itsensä kanssa.
[/quote]
Minusta kaupungin avainten antaminen oli ehdottomasti liioiteltua. Mutta kohta joku tulee sanomaan naama punaisena, että olen kateellinen suomalainen ämmä.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 08:39"]Minusta kaupungin avainten antaminen oli ehdottomasti liioiteltua. Mutta kohta joku tulee sanomaan naama punaisena, että olen kateellinen suomalainen ämmä.
[/quote]
Tässä olen samaa mieltä, että ne avaimet olivat liioiteltua. Pahasti.
Muuten oikein kiva tyttö. ;)
Mä ihmettelen tätä hypetystä kanssa. Ei se pseudokielien puhuminen niin kovin vaikeaa ole. Aika moni osaa. Tyttö laulaa kyllä hyvin ja esiintyy luontevasti.
Minusta tyyppi on ihana, ja hieno homma että jollain on aikaa ja pokkaa tuupata videoita eetteriin, joissa on joku juju ja ne on hyvin tehtyjä eikä mitään "me jätkät tässä hypitään trampoliinillä kännissä ja ajetaan hiekkatiellä 140 lasissa". Ja jos ei välivuotena ole oikein mitään tekemistä, tai ei tiedä minne menisi opiskelemaan, ja on haaveita, niin parastahan tuo on, että jotenkin itse hommaa itselleen tsäänssejä, eikä laita vanhempia maksamaan reissujaan ja hengailujaan :) Ja siinä sivussa saa kokea vielä kaikkea mielenkiintoista, johon joka tallaaja ei pystykään.
Nerokasta, viitseliästä, lahjakasta ja vähän tuuriakin. Mä ainakin odotan mielenkiinnolla, mihin kaikkeen tylsistynyt kaunokainen pystyykään kotisohvalta käsin!
Ja kiva nähdä, että jollain kauniilla ja nuorella on muutakin mielessä kuin tissien esittely, nykyisin tuntuu että joka ikisellä julkisuuteen ponnahtavalla neidolla on joku salarakas -juttu, tai sitten esitellään täytettä tisseissä ja tyhjyyttä päässä.
Ihan aluksi puhuttiin kieliTYTÖSTÄ eikä naisesta. Hän on helluntailaisuskovainen ja Sari Essayah on jo pyytänyt häntä puolueensa ehdokkaaksi vaaleihin, hän tosin kieltäytyi.
Ärsyttää, mutta voin myöntää olevani ihan vain kateellinen. Kun itsellä menee niin surkeasti niin ärsyttää nähdä kuinka jollain on sekä ulkonäköä, lahjakkuutta, taitoa, nuoruutta, onnea, että ilmeisesti hyvin rakastava perhe. Mutta uskoisin, että mahdollisesti yhtä kateellisia ovat ne suomalaisnäyttelijät, jotka ovat 10 vuotta odotelleen breikkiään Hollywoodissa, tai tähtäävät sinne- ensin on käyty koulut ja tehty hirveästi töitä ja silti ei oikein mitään tapahdu ja sitten joku teini tekee ns. läpimurron lyhyen Youtube- videon kautta. Tuo Sara Maria vaikuttaa kyllä tosi kansainväliseltä luonnonlahjakkuudelta, ei ole sellainen tyypillinen suomalainen.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 03:33"]Joo, minua ärsyttää! Eniten sen takia, ettei se minusta ole mitenkään erikoinen. Ainoastaan itsevarma. Puolet ihmisistä pystyisivät tekemään samanlaisen kielilläpuhumisvideon jos vain jaksaisivat nähdä vaivaa ja leikata videota. Suurin osa oikeasti laulutaitoisista ihmisistä osaisi tehdä samanlaisen lauluvideon, kuten jo jossain aikaisemmassa ketjussa sanoin, ei laulutyyli itsessään vaihdu ainoastaan kappaletyyli.
Vaikka tyttö ei menestyisikkään maailmalla, tuskin suomalaismediat hyökäisivät häntä. Eihän mediat ikinä tyrmää suomalaisia euroviisukilpailijoita vaikka heidän tappiostaan voi yleensä olla varma. Päin vastoin turpiin tulemisen jälkeen aletaan keksiä tekosyitä mistä epäonnistuminen oikein johtui.
Minua ei yksinkertaisesti kiinnosta koko tyttö. Ärsyttää että hänestä on mediassa niin kamalasti. Haluaisin parempaa luettavaa.
[/quote]
No jo on kumma jos et löydä mitään parempaa luettavaa! Avutonta suorastaan! :D Klikkaako kätesi aina vain kielinaisesta kertoviin juttuihin ja pakottaa sinut lukemaan ne?
Aijaa, musta se on ihanan välitön ja kansainvälinen ja symppis :) Ihanaa että Suomesta löytyy noin esiintymiskykyisiä ja rentoja nuoria ihmisiä!
Ja onhan se nyt Suomellekin hyvää mainosta näyttää että täällä kasvaa muitakin kuin perinteisiä suomalaisia jöröjukkia ;)