Ärsyttää tuo "kielinainen"
En ymmärrä, mutta mua vaan ärsyttää tämä henkilö. Alusta asti se on ärsyttänyt. Katsoin joskus viikkoja sitten vissiin Iltasanomien nettisivuilta sen ekan Youtube-videon. Pitihän se mennä uteliaisuuttaan kurkkaamaan. Ja nyt sitä sitten tunkee jo joka rakosesta. Eiiih. Ihanaa on, että jollakulla on tuommosia taitoja, ei siinä mitään. Kateellinen en osaa olla kellekkään, koska se on väärin, mutta ÄRSYTTÄÄ. Vaikka toisaalta, olisi jännää, jos hän menestyisi maailmalla. Onko muita, keitä vaan yksinkertaisesti kyrsii ko.henkilö ja sen pursotus tuolla mediassa?
Kommentit (135)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 09:31"]
Ekan kerran kun katsoin sen kieli videon niin se akka on sen jälkeen rasittanut mun hermoja. Ei tuo ees oo mikään kummempi eikä uus taito osata puhua kieliä niin että ne vain kuulostaa siltä. Ja moni varmaan luulee että nyt että oon kateellinen niin en tosiaankaan ole. Turha koko ämmä, pätee vain.
[/quote]
Mikä ihme saa sut kuvittelemaan että sä olet asemassa ämmitellä jotakuta?
Se saa sut kuulostamaan juurikin siltä kateelliselta ja katkeralta suominaiselta.
"Kuka vaan voi tehdä"
Ai voi? Miksi sitten tytön videoilla on miljoonia katselijoita? Miksi se maailmankuulusti taitava?
Mutta eii, kyllähän jokainen av-mamma pystyy tuohonkin.
Ihan ekasta videosta lähtien mua ärsytti se nainen.
Tunnustan myös, että sen jälkeen mun vitutuskerroin vaan triplaantu ku mies, jonka kanssa meillä on hmm, ei ihan suhde mutta jotain, hehkutti sitä. En kadehdi häntä, ja hän on oikeasti lahjakas mutta a) aivan liikaa hypetystä ja b) henkilökohtaisella tasolla vituttaa ;)
Mietin juuri samaa. Vaaditaan parempaa luettavaa ja silti notkutaan sivistyneellä Vauva-palstalla:D
Ymmärtäisin ärsyyntymisen jos hän tulisi esiintyjäksi johonkin suosikkisarjaasi tai näyttelisi elokuvassa jonka haluaisit katsoa tai alkaisi juontaa lempparitositv- sarjaasi. (Itselläni tuollainen henkilö olisi Mikko Limalampi, iuuuh) Mutta nythän noihin uutisiin ja videoihin täytyy erikseen mennä, että ne näkee. Joten..?
Te, jotka sanotte, että kuka tahansa osaa matkia kieliä – pointti onkin se, että niitä kieliä osaa matkia viihdyttävällä tavalla. Loppujen lopuksi aika harva kuuluisuuden henkilö osaa tehdä mitään maata mullistavaa ja uniikkia. Näyttelijät? Kyllähän kuka tahansa osaa opetella repliikit ulkoa! Laulajat? Kyllä meistä iso osa osaa laulaa nuotilleen oikein. Urheilijat? Kovalla treenaamisella kuka tahansa perus-Pena pystyisi samaan!
Menkääpäs YouTubesta katsomaan Jimmy Fallonin talk show'n Lip Sync Battleja. Siinä siis Jimmy Fallon ja julkkisvieraat liikuttelevat suuta musiikin tahtiin, eivät itse laula ollenkaan. Tuonhan jo osaa ihan oikeasti kuka tahansa kehitykseltään normaali ihminen. Mutta kuinka moni osaisi liikutella huulia niin, että miljoonat ja taas miljoonat ihmiset olisivat halukkaita katsomaan sitä kerta toisensa jälkeen?
En ole katsonut vielä videota, enkä tiedä katsonkokaan. Mutta toivon kuitenkin tälle naiselle menestystä ulkomailla. Kotimainen lehdistö nimittäin selvästi odottaa että saa tehdä "nousu ja tuho" tyylisen jutun, siksi tätä nyt niin nostetaan jalustalle ilta* mediassa.
Tää kielinainen on sellanen one trick pony. Kyllä varmaan itteäänkin pännii kun tullaan muistamaan aina kielinaisena. Toivottavasti löytää itselleen hyvän kielimiehen :D
Niin eli tä nainen ei osaa edes OIKEASTI niitä kieliä? sen puhe vaan muistuttaa erilaisia kieliä? voi elämän kevät!
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 09:45"]
Te, jotka sanotte, että kuka tahansa osaa matkia kieliä – pointti onkin se, että niitä kieliä osaa matkia viihdyttävällä tavalla. Loppujen lopuksi aika harva kuuluisuuden henkilö osaa tehdä mitään maata mullistavaa ja uniikkia. Näyttelijät? Kyllähän kuka tahansa osaa opetella repliikit ulkoa! Laulajat? Kyllä meistä iso osa osaa laulaa nuotilleen oikein. Urheilijat? Kovalla treenaamisella kuka tahansa perus-Pena pystyisi samaan!
Menkääpäs YouTubesta katsomaan Jimmy Fallonin talk show'n Lip Sync Battleja. Siinä siis Jimmy Fallon ja julkkisvieraat liikuttelevat suuta musiikin tahtiin, eivät itse laula ollenkaan. Tuonhan jo osaa ihan oikeasti kuka tahansa kehitykseltään normaali ihminen. Mutta kuinka moni osaisi liikutella huulia niin, että miljoonat ja taas miljoonat ihmiset olisivat halukkaita katsomaan sitä kerta toisensa jälkeen?
[/quote]
Joo, kyllä tällä kielinaisella on nimenomaan karismaa ja persoonallisuutta sekä ulkonäköä tuon taidon lisäksi, ei minustakaan ne mongerrukset tai edes laulaminen mitenkään erityisen ihmeellistä ollut, mutta silti jotenkin tosi viihdyttäviä. Voisin hyvinkin nähdä hänet jossain Hollywood- komediassa kun osaa puhuakin englantia kuin natiivi.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 09:49"]
Tää kielinainen on sellanen one trick pony. Kyllä varmaan itteäänkin pännii kun tullaan muistamaan aina kielinaisena. Toivottavasti löytää itselleen hyvän kielimiehen :D
[/quote]
Pahoittelen, ei ole. Oletko katsonut hänen 14 genren lauluvideonsa? :D
Ja tuolle joka "voi elämättelee" sille ettei osaa kaikkia kieliä, no shit sherlock. sehän se pointti siinä onkin.
Millaiset taustat tytöllä on? Puhuu englantia hyvin. Onkohan jotain sukujuuria, asunut jossain muualla kuin Suomessa? Vai ihan peruslukiolaistyttökö on??
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 02:04"]No minusta se oli aluksi hauska, mutta siitä on uutisoitu kyllä ihan liikaa ja siksi on alkanut vähän kyllästyttää. Mutta toivotaan että menestyy. Minusta hänessä olisi eniten potentialia laulajaksi, harva osaa laulaa noin monella eri tyylillä.
[/quote]
Onko niitä uutisia sitten pakko lukea jos ärsyttää?!
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 08:49"]
Mä ihmettelen tätä hypetystä kanssa. Ei se pseudokielien puhuminen niin kovin vaikeaa ole. Aika moni osaa. Tyttö laulaa kyllä hyvin ja esiintyy luontevasti.
[/quote]
Mutta sepä se onkin: se luontevuus ja karisma. Minäkin osaan matkia aksentteja ja puhua pseudokieliä, jopa useampia kuin Sara Maria. Mutta kameran edessä en saisi kyllä aikaiseksi muuta kuin punastelua, änkytystä ja epämääräistä mongerrusta.
Ja siksi Sara Maria on Youtube-tähti, mutta minä en. ;)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 02:13"]
postailisitko sen ärsyttävyydestä aloituksia keskustelupalstoille, jos se ei olisi menestynyt?
Taidat sittenkin olla kateellinen. Ihan tervettä olisi tunnistaa omat todelliset tunteensa, eikä piilotella niitä ärtymyksen alle.
[/quote]
Minusta Sara Maria on ihana, mutta kamoon. Tietysti tavalla tai toisella "menestyneistä" julkkiksista kirjoitetaan enemmän: eiväthän he olisi menestyneitä julkkiksia, elleivät he olisi joka puolella esillä!
Joku voi vaikka olla sitä mieltä, ettei voi sietää Cameron Diazia, eikä sen perusteella voi sanoa oikein mitään kateudesta. Enemmänkin se kertoo siitä, että Cameron Diaz on kuuluisa näyttelijä, joka ei ole kaikkien mieleen.
Minua ei ärsytä muu kuin sen "kielitaidon" hehkutus, kun puhuu videolla siansaksaa. Lausumisen matkiminen ei ole sama asia kuin kielitaito...
Matti Pellonpää osas tän "kielillä" puhumisen miljoona kertaa paremmin.
Mikäpä Suomessa ei aina ärsyttäisi.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 11:12"]
Minua ei ärsytä muu kuin sen "kielitaidon" hehkutus, kun puhuu videolla siansaksaa. Lausumisen matkiminen ei ole sama asia kuin kielitaito...
[/quote]
Oon käsittänyt, että kielitaitoa on oikeesti olemassa. Eikö ole asunut lapsena jenkeissä.
Ekan kerran kun katsoin sen kieli videon niin se akka on sen jälkeen rasittanut mun hermoja. Ei tuo ees oo mikään kummempi eikä uus taito osata puhua kieliä niin että ne vain kuulostaa siltä. Ja moni varmaan luulee että nyt että oon kateellinen niin en tosiaankaan ole. Turha koko ämmä, pätee vain.