Ärsyttää tuo "kielinainen"
En ymmärrä, mutta mua vaan ärsyttää tämä henkilö. Alusta asti se on ärsyttänyt. Katsoin joskus viikkoja sitten vissiin Iltasanomien nettisivuilta sen ekan Youtube-videon. Pitihän se mennä uteliaisuuttaan kurkkaamaan. Ja nyt sitä sitten tunkee jo joka rakosesta. Eiiih. Ihanaa on, että jollakulla on tuommosia taitoja, ei siinä mitään. Kateellinen en osaa olla kellekkään, koska se on väärin, mutta ÄRSYTTÄÄ. Vaikka toisaalta, olisi jännää, jos hän menestyisi maailmalla. Onko muita, keitä vaan yksinkertaisesti kyrsii ko.henkilö ja sen pursotus tuolla mediassa?
Kommentit (135)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 09:54"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 09:49"]
Tää kielinainen on sellanen one trick pony. Kyllä varmaan itteäänkin pännii kun tullaan muistamaan aina kielinaisena. Toivottavasti löytää itselleen hyvän kielimiehen :D
[/quote]
Pahoittelen, ei ole. Oletko katsonut hänen 14 genren lauluvideonsa? :D
Ja tuolle joka "voi elämättelee" sille ettei osaa kaikkia kieliä, no shit sherlock. sehän se pointti siinä onkin.
[/quote]
hmm..oletko minun kaveri? hän viljelee tuota "shit sherlock" sananpartta. aika hassua jos olet hän. en uskoisi että puolustaisit tällaista. :D :D
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 03:33"]
Joo, minua ärsyttää! Eniten sen takia, ettei se minusta ole mitenkään erikoinen. Ainoastaan itsevarma. Puolet ihmisistä pystyisivät tekemään samanlaisen kielilläpuhumisvideon jos vain jaksaisivat nähdä vaivaa ja leikata videota. Suurin osa oikeasti laulutaitoisista ihmisistä osaisi tehdä samanlaisen lauluvideon, kuten jo jossain aikaisemmassa ketjussa sanoin, ei laulutyyli itsessään vaihdu ainoastaan kappaletyyli.
Vaikka tyttö ei menestyisikkään maailmalla, tuskin suomalaismediat hyökäisivät häntä. Eihän mediat ikinä tyrmää suomalaisia euroviisukilpailijoita vaikka heidän tappiostaan voi yleensä olla varma. Päin vastoin turpiin tulemisen jälkeen aletaan keksiä tekosyitä mistä epäonnistuminen oikein johtui.
Minua ei yksinkertaisesti kiinnosta koko tyttö. Ärsyttää että hänestä on mediassa niin kamalasti. Haluaisin parempaa luettavaa.
[/quote]
Lehdissä on tuhansia juttuja. Miksi pitää lukea sellaista, joka ärsyttää? Ja vielä valittaa päälle!
Tuskin luet jonkun lehden kaikkia muitakaan juttuja. Taitaa oikeasti kiinnostaa, kun luet ja vielä valitat lukemastasi!
Minä luen, koska kiinnostaa. Ja haluan hänestä ja hänen potentiaalisesta urastaan juttuja. Miksi meidän, joita kiinnostaa, pitäisi jäädä uutispimentoon kaltaistesi valittajatyyppien takia?
Mikäänhän ei pakota lukemaan juttuja hänestä, pelkästään oma uteliaisuutesi!
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 09:20"]
Ihan aluksi puhuttiin kieliTYTÖSTÄ eikä naisesta. Hän on helluntailaisuskovainen ja Sari Essayah on jo pyytänyt häntä puolueensa ehdokkaaksi vaaleihin, hän tosin kieltäytyi.
[/quote]
Hihhu Leisson.
Musta on jopa vähän säälittävää lukea, miten naiivi käsitys täällä monilla on julkisuudesta. "Kuka tahansa pystyisi samaan eikä toi ole mitenkään erikoista" Kukaan ei pysty saamaan kansainvälistä julkisuutta ilman sitä tärkeintä avua, jota alalla vaaditaan: ulkonäköä.
Sara Maria ei ole päässyt julkisuuteen vaan koska se on lahjakas, vaan koska se on lahjakas ja _kaunis_
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 11:12"]
Minua ei ärsytä muu kuin sen "kielitaidon" hehkutus, kun puhuu videolla siansaksaa. Lausumisen matkiminen ei ole sama asia kuin kielitaito...
[/quote]
Oon käsittänyt, että kielitaitoa on oikeesti olemassa. Eikö ole asunut lapsena jenkeissä.
[/quote]Niin että osaa ehkä englantia?
[/quote]
Niin, paremmin kuin moni muu. Muistelen, että osaa oikeesti muitakin kieliä.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 03:29"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 02:14"]
8: On hän kuitenkin niihin halunnut mennä mukaan.
Oletan, että kaikilla, jotka itsensä nettiin laittavat, on aina takaraivossa pieni toive, että joku "löytää", ja sitä kautta pääsee julkkikseksi.
[/quote]
No joillain noin mutta eihän Sara Mariallakaan ole tavoitteena olla "julkkis", siis päästä ja pysytellä julkisuudessa keinolla millä hyvänsä. Hänhän on alusta alkaen sanonut, että haluaisi työskennellä musan parissa. Ja miksi ihmeessä ei haluaisi kun on kerran noin lahjakas laulaja.
[/quote]
Sinä siis tunnet hänet läheisesti tietääkseesi tämän? Enpä usko, että kovin moni tunnustaa haluavansa olla julkisuudessa hinnalla millä hyvänsä, vaikka siitä olisikin kyse.
Mikäli hän nimenomaan haluaa laulajaksi, eikä esim. studion äänitarkkailijaksi (viittaan tuohon työskentelyyn musiikin parissa), niin silloin on vaikea väittää, etteikö hän haluaisi julkkikseksi jollakin tasolla.
Mutta - en minä ajattele, että siinä mitään väärää on. Minulle sopii erinomaisesti, että Suomea edustaa maailmalla muutkin kuin jääkiekkojoukkueet, hevibändit tai muut sellaiset. Jos hän menestyy, hyvä, jos ei, saapahan ainakin kivoja kerran-elämässä kokemuksia.
Minua ei ärsytä muu kuin sen "kielitaidon" hehkutus, kun puhuu videolla siansaksaa. Lausumisen matkiminen ei ole sama asia kuin kielitaito...
[/quote]
No on sillä kielitaitoakin. Puhuu kolmea kieltä kuin äidinkieltään. Suomea, ruotsia ja englantia. Suomi ja ruotsi ovat kotikieliä ja englanti on tullut siitä, että on lapsena asunut USAssa.
Saa sitä Sara-Mariaa kadehtia ap ja muutkin.
Minulta hän saa täydet pisteet ja sympatiat. Sara-Marian youtube-videot ovat moninkertaisesti parempia kuin telkkarin paskat hömppäohjelmat joissa katsojia aliarvioidaan raskaasti.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 10:02"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 02:04"]No minusta se oli aluksi hauska, mutta siitä on uutisoitu kyllä ihan liikaa ja siksi on alkanut vähän kyllästyttää. Mutta toivotaan että menestyy. Minusta hänessä olisi eniten potentialia laulajaksi, harva osaa laulaa noin monella eri tyylillä.
[/quote]
Onko niitä uutisia sitten pakko lukea jos ärsyttää?!
[/quote]
En ole tuo aikaisempi, mutta on tosi hankala vältellä kielinaisen uutisotsikoiden lukemista, kun iltapäivälehtien etusivut on vuorattu "kielinainen sitä" ja "kielinainen tätä"- otsikoilla. Ja nämä otsikot vievät aina tilaa joltain muulta uutiselta.
Lahjakas nuori ja vieläpä kaunis nainen, siinä on monelle sietämistä! Hän puhuu erinomaista englantia, ei sellaista suomalaista tökköenkkua, vaan hienoa amerikanenglantia sujuvasti.
Joku sanoi ettei voi välttyä törmäämästä tähän kielinaiseen, miten niin ei voi, itse tömäsin tähän vasta toisen kerran ja se ensimmäinenkin kerta tapahtui tämän palstan kautta, ei ole tullut vastaan missään muualla. Liekö taustalla se, että pitää pyöriä kaikenlaisilla hömppäpalstoilla joiden "uutiset" ovat pelkää joutavaa paskaa? Jos katsot kriittisesti sitä seuraamaasi mediaa, lehdet, netti, TV ym. niin voit vetää johtopäätöksen ajanvietostasi, seuraatko maailman tapahtumia vaiko sitä jonnin joutavaa?
Onnea tytölle jatkossakin ja toivottavasti menestystä jos sitä tahtoo!
"Te, jotka sanotte, että kuka tahansa osaa matkia kieliä – pointti onkin se, että niitä kieliä osaa matkia viihdyttävällä tavalla. Loppujen lopuksi aika harva kuuluisuuden henkilö osaa tehdä mitään maata mullistavaa ja uniikkia. Näyttelijät? Kyllähän kuka tahansa osaa opetella repliikit ulkoa! Laulajat? Kyllä meistä iso osa osaa laulaa nuotilleen oikein. Urheilijat? Kovalla treenaamisella kuka tahansa perus-Pena pystyisi samaan!
Menkääpäs YouTubesta katsomaan Jimmy Fallonin talk show'n Lip Sync Battleja. Siinä siis Jimmy Fallon ja julkkisvieraat liikuttelevat suuta musiikin tahtiin, eivät itse laula ollenkaan. Tuonhan jo osaa ihan oikeasti kuka tahansa kehitykseltään normaali ihminen. Mutta kuinka moni osaisi liikutella huulia niin, että miljoonat ja taas miljoonat ihmiset olisivat halukkaita katsomaan sitä kerta toisensa jälkeen?"
Näytteleminen on paljon muuta kuin repliikkien pänttäämistä... Kuka tahansa voi tosiaan opetella vuorosanat ulkoa, mutta se on toinen tarina miten ilmaisee roolihahmoaan. Vaaditaan myös rohkeutta mennä kameran eteen tai nousta teatterin lavalle.
Nyt uusi video jossa pimputtaa paianoa, vinguttaa viulua, sello mörisee, kanteletta ei tainnut osata. Ihailen hänen esiintymiskykyä.
No kyllä minuakin ärsyttää että joku 19-vuotias on kaunis, karismaattinen, pulppuileva, osaa laulaa, höpöttää, on viihdyttävä... Minä itse olin ujo möllökki. Sanaakaan en olisi suustani saanut, jos olisi pitänyt joku video tehdä. Onneksi ei tarvinnut. Oli minullakin sentään tummat hiukset, tosin minä jouduin ne värjäämään. Että ymmärrän kyllä, ärsyttäähän tuo.
Miksei saisi ärsyyntyä siitä, että samaa asiaa toistetaan päivästä toiseen? Eihän kyseinen "kielinainen" edes puhu niitä kieliä, joita imitoi. Ei kai kyseinen ihminen ketään sinänsä ärsytäkään, mutta kun siitä pitää tehdä ilmiö, jota toitotetaan joka ikinen päivä molemmissa iltapäivälehdissä, niin vähempikin ottaa kupoliin.
Uskomattoman kaunis ja lahjakas nuori nainen. Ei todellakaan ärsytä, vähän kateellinen voin kyllä olla. Toivotan onnea ja menestystä!
Minua ei ärsytä mutta uskovaiseksi on kyllä vähän karkean oloinen.
YouTubessa kommentoi että joku esitys "imee hikisiä palleja" tms. ja käytti espanjalaisia kirosanoja videolla. Ja sitten oli joku kastraatiojuttu? Eli ehkä vähän liikaa yrittää samaistua muihin ihmisiin; olisi voinut pitää vähän erilaista vaikutelmaa. No vasta tapasin yhden ulkomaalaisen naisen, joka väitti olevansa jehova ja kohta Alkossa ollessamme kertoi juoneensa pari päivää sitten 40% viinaa. Kysyin että eikö se uskonto estä sitä mutta kuulemma saa juoda kunhan ei humallu. Mutta mitä järkeä sitä myrkkyä on juoda jos ei aio saada sitä myrkytysvaikutusta?
Naisissa on kontrasteja.
-Mies 28v-
"Kuka vaan voi tehdä"
Tähän vois vaan todeta, että
"Kuka muu muka?"
Kaikki av-mammat toki pystyisivät samaan... Ne ei vaan viitsi, kun pitää tota Nico-Petteriä vielä imettää ja kanniskella kantoliinassa. Kato se on LAPSEN PARAS, ettei äiti ole julkisuudessa. Sitä joutuu uhraamaan sunnattoman lahjakkuutensa äitiyden alttarille. Mutta av-mamma kärsii kiltisti ja kiillottaa marttyyrin kruunuaan.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:12"]
Miksei saisi ärsyyntyä siitä, että samaa asiaa toistetaan päivästä toiseen? Eihän kyseinen "kielinainen" edes puhu niitä kieliä, joita imitoi. Ei kai kyseinen ihminen ketään sinänsä ärsytäkään, mutta kun siitä pitää tehdä ilmiö, jota toitotetaan joka ikinen päivä molemmissa iltapäivälehdissä, niin vähempikin ottaa kupoliin.
[/quote]
Ymmärrän kyllä - mutta eikö siinä tapauksessa pitäisi ärtymys kohdistaa iltapäivälehtiin? Nehän noita ärsyttäviä jauhamisilmiöitä tekevät. Milloin jauhavat mistäkin...
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 12:02"]
[/quote]
Oon käsittänyt, että kielitaitoa on oikeesti olemassa. Eikö ole asunut lapsena jenkeissä.
[/quote]Niin että osaa ehkä englantia?