Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurt Westerlund seurustellut heinäkuusta lähtien!!!

Vierailija
19.11.2020 |

Näin meille kertoo uusin Seiska. Eli suruaika oli kestänyt tuolloin peräti 1-2 kuukautta. Kurt toteaa, että olisi tehnyt väärin lapsiaan kohtaan, ellei olisi jatkanut elämäänsä. Mulle tulisi ainakin hänen tyttärenään tunne, että naiset ovat kuin kertakäyttöhyödykkeitä. Jopa nopeammin korvattavissa kuin perheen koira.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herrasmies ja haluan, että tapaaminen on viimeisen päälle. Hain Jennan limusiinilla Kivistöstä. Totta kai autossa oli skumppaa. Sitten menimme Katajanokalle syömään pitkän kaavan kautta.

Ruokailun jälkeen pari meni Kauppatorille kävelemään.

Kysyin Jennalta, että sopisiko sinulle pieni risteily, Westerlund kertoo.

Hän oli varannut sellaisen ison lautan, joka tekee risteilyjä esimerkiksi Suomenlinnaan, Välikangas kertoo yllättyneensä.

Westerlund johdatti Välikankaan laivan sisälle, jossa oli kitaristi odottamassa. Seurasi puolen tunnin kimara kauniita lauluja, Westerlund lauloi kitaristinsa säestämänä.

Se oli kuin elokuvissa: oli kaunis auringonlasku ja Kurre lauloi minulle.

Risteily jatkui Vuosaaren ohi Östersundomin satamaan. Siitä pariskunta meni Westerlundin luokse, jossa he kuuntelivat kaksi tuntia musiikkia.

Välikangas kertoo, että syvempi ihastuminen tapahtui kuitenkin jo ennen hulppeita treffejä.

Ennen kuin menimme ekoille treffeille, olimme olleet jo puhelimitse yhteydessä parin viikon ajan. Puhuimme pitkästi ja juttelimme syvällisiä asioita. Siinä se jo valkeni minulle, että tämähän on ihana ihminen, Välikangas kuvailee tunteiden heräämistä Westerlundia kohtaan.

ihana mies osaa huomioida naisen

Vierailija
122/124 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin jo Kirsi Syrjäsen aikana miten upea ja fiksu nainen jaksoi olla  Kurren kanssa? Nyt kun luin Kurren ja Jennan häistä niin ihmettelen uudestaan. Olen 73v enkä tikullakaan koskisi Kurreen. Hänessä on kyllä jotain ylettömän lällön lipevää tms. No toki hänkään ei koskisi toki minuun vaikkei ikäeroa kuin 13 vuotta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aikoinaan tuon jutun heidän ekoista treffeistä, olisin itse hypännyt laidan yli ennemmin kuin kuunnellut Kurren jollotuksia

Vierailija
124/124 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin jo Kirsi Syrjäsen aikana miten upea ja fiksu nainen jaksoi olla  Kurren kanssa? Nyt kun luin Kurren ja Jennan häistä niin ihmettelen uudestaan. Olen 73v enkä tikullakaan koskisi Kurreen. Hänessä on kyllä jotain ylettömän lällön lipevää tms. No toki hänkään ei koskisi toki minuun vaikkei ikäeroa kuin 13 vuotta :D

Et sitten ole tuohon ikään mennessä oppinut, että parempi olla vaiti, jos ei ole hyvää sanottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän