Kurt Westerlund seurustellut heinäkuusta lähtien!!!
Näin meille kertoo uusin Seiska. Eli suruaika oli kestänyt tuolloin peräti 1-2 kuukautta. Kurt toteaa, että olisi tehnyt väärin lapsiaan kohtaan, ellei olisi jatkanut elämäänsä. Mulle tulisi ainakin hänen tyttärenään tunne, että naiset ovat kuin kertakäyttöhyödykkeitä. Jopa nopeammin korvattavissa kuin perheen koira.
Kommentit (124)
Pitänyt uutta jemmassa vaimon sairastaessa. Sitten tuo muitta mutkitta kolmen kuukauden päästä hautajaisista huom. lapsensa juhlaan tämän eukon näytille. Sairaan oksettavaa ja itsekästä touhua.
Kauhea asia ja nousee otsikoihin aika ajoin, ehkä itse tuonut asiaa esiin vai jättänyt kieltäytymättä toimittajan kyselyistä? Ennen kaikkea pitäisi ajatella lapsia, vaikka isoja jo ovatkin! Itselle aina jäänyt mieleen apu/seuratyyppinen haastattelu, missä ilmoittivat esikoistaan odottaessaan, että toivovat tyttöä ja jos on poika, lähettävät tämän suoraan takaisin. Näin kävikin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea asia ja nousee otsikoihin aika ajoin, ehkä itse tuonut asiaa esiin vai jättänyt kieltäytymättä toimittajan kyselyistä? Ennen kaikkea pitäisi ajatella lapsia, vaikka isoja jo ovatkin! Itselle aina jäänyt mieleen apu/seuratyyppinen haastattelu, missä ilmoittivat esikoistaan odottaessaan, että toivovat tyttöä ja jos on poika, lähettävät tämän suoraan takaisin. Näin kävikin sitten.
Mitä ihmettä sekoilet?
Kurren rakkaus Las Vegasia kohtaan ei jää huomaamatta. Las Vegasissa hän on käynyt huimat 83 kertaa. Joka kerta olen siellä vähintään pari viikkoa.
millä rahalla?!?
Onko tuo uusi nainen muka vasta 38?? Menisi helposti 10 vuotta vanhemmasta.
Kurresta syntyy väkisin todella lapsellinen blingbling-kuva.
Aika tuntematon artistihan tuo on. Mistä lienee saanut kasaan rahaa noin paljon,kun pitää kehua mediassa asti. Ällöttävä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Kurren rakkaus Las Vegasia kohtaan ei jää huomaamatta. Las Vegasissa hän on käynyt huimat 83 kertaa. Joka kerta olen siellä vähintään pari viikkoa.
millä rahalla?!?
Tekee kiinankauppaa. Monet laulajat ovat intuitiivisia, kanavat auki, menestyvät. Esim. Tauski.
nuoret naiset tykkää varakkaista miehistä
Suuresta talosta löytyy myös baari, jonka tiskiä koristavat siniset valot. Seinät ovat täynnä amerikkalaistähtien kuvia.
komea talo kyllä
Kurt Kurre Westerlund voitti kilpailun ja nousi kansansuosioon herkällä kappaleellaan Jäit sateen taa vuonna 1991. Kolme vuotta myöhemmin voittajaksi valittiin Eija Kantola laulullaan Yön hiljaisuus. Toiselle sijalle nousi tuolloin Tauski Peltonen Sinä vain -biisillään. Myös Tauski mittelöi tänä vuonna Syksyn sävelen voitosta.
Vierailija kirjoitti:
Suuresta talosta löytyy myös baari, jonka tiskiä koristavat siniset valot. Seinät ovat täynnä amerikkalaistähtien kuvia.
komea talo kyllä
Lasten kuva isketty pullorivien väliin. Ei viitsinyt edes laittaa sitä kehyksiin.
huomaa kateuden kun joku menestyy pikkasen enemmän elämässään
Tää kaveri on jotenkin lipevän oloinen, en ole koskaan tykännyt. Jonkun musavideon erehdyin näkemään, oli Vegasissa tehty, voi sitä myötähäpeän määrää. Mulle Las Vegas olis ihan viimeinen lomakohde, saati häämatkakohde, en ymmärrä yhtään. Puistatuksia
Vierailija kirjoitti:
Tää kaveri on jotenkin lipevän oloinen, en ole koskaan tykännyt. Jonkun musavideon erehdyin näkemään, oli Vegasissa tehty, voi sitä myötähäpeän määrää. Mulle Las Vegas olis ihan viimeinen lomakohde, saati häämatkakohde, en ymmärrä yhtään. Puistatuksia
Oliko se tämä video, jossa se herää hutsujen välistä sängystä?
Mä muistan tän lehtijutun heidän treffeistään: https://www.is.fi/viihde/art-2000010699154.html
Mies on hoilannut kaks tuntia omaa muusansa, mä oisin heittäytynyt laidan yli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se tämä video, jossa se herää hutsujen välistä sängystä?
Just tää, voi tsiisus mitä kuraa
Vierailija kirjoitti:
huomaa kateuden kun joku menestyy pikkasen enemmän elämässään
Nyt nauroin oikeasti. Kiitos.
Niin, lehtijuttujen mukaan ei kuoleman vuosipäivään mennessä ollut tehnyt muuta kuin paljon töitä ja surrut. Erikoinen tapa surra.
Lähestyi muakin deittisivustolla leskimies, joka ilmoitti ainoaksi harrastuksekseen vaimon muiston vaalimisen. Ajatus tuosta ainoana yhteisenä harrastuksena ei minua kiinnostanut eikä pelkän kodin yleiskoneen ja seksilelun rooli parisuhteessa.