Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurt Westerlund seurustellut heinäkuusta lähtien!!!

Vierailija
19.11.2020 |

Näin meille kertoo uusin Seiska. Eli suruaika oli kestänyt tuolloin peräti 1-2 kuukautta. Kurt toteaa, että olisi tehnyt väärin lapsiaan kohtaan, ellei olisi jatkanut elämäänsä. Mulle tulisi ainakin hänen tyttärenään tunne, että naiset ovat kuin kertakäyttöhyödykkeitä. Jopa nopeammin korvattavissa kuin perheen koira.

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se niin pitkään sairaana? Eikö se edennyt aika nopeasti ja yllättäen. Jotkut miehet on tuollaisia. Kun ei osaa itse tehdä ruokaa ja seksi on hirveän tärkeää, niin otetaan ensimmäinen vastaantulija. Ei tuossakaan ole kyllä paljo ehtinyt katselemaan että millainen ihminen itselle sopisi. Kuka vaan käy.

Kuinka kauan sitä pitäisi katsella ennen kuin alkaa seurustelemaan? Mistä sitä tietää millainen ihminen itselle sopii jos ei hänen kanssaan vietä aikaa (=seurustele)

No itse olen 40 v. ja rakastunut ehkä kolme kertaa, ja ilman rakastumista en seurustele. Sillä nyt vaan tulee vähän fiilis, että kuka vaan käy.

Vierailija
22/124 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurre varmaan haluaa vielä lisää lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://paakallo.fi/2014/10/kuvaspesiaali-syntymapaivajuhlista-kurre-we…

Tummat Kirsi ja Jenna toistensa kopio.

Jenna touko-kesäkuussa vaihtanut värin

Vierailija
24/124 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on ollut oksettava kuvatus aina, itsekäs narsistinen pazka. Ja helvetin ruma mies, nyt sillä on on joku b luokan laulaja ja on ainoastaan yksi syy seurustelulle naisen puolelta. Raha. Son toinenkin, pääsy julkisuuteen.

Jotenkin oudot vibat siitä on aina tullut. Muistan sen kun kosi Kirsiä suorassa lähetyksessä. Kirsi oli sen näköinen että wtf, mutta ei siinä tilanteessa voi sanoa muuta kuin kyllä. Ja nyt se valitus lehdissä, kun on pitänyt kotitöitäkin opetella tekemään.

Vierailija
25/124 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se niin pitkään sairaana? Eikö se edennyt aika nopeasti ja yllättäen. Jotkut miehet on tuollaisia. Kun ei osaa itse tehdä ruokaa ja seksi on hirveän tärkeää, niin otetaan ensimmäinen vastaantulija. Ei tuossakaan ole kyllä paljo ehtinyt katselemaan että millainen ihminen itselle sopisi. Kuka vaan käy.

Niin no, mistäs tietää miten kauan on katsellut..

Varmaan vuosia.

Vierailija
26/124 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet oo kauaa yksin. Yllättävän pian löytävät. Siinä on vaan se että uudessa suhteessa haikaillaan oli kuollut tai erottu.

Vierailija
27/124 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Kurre joku b-luokan laulaja? En ole koskaan kuullut eikä ole ainakaan ollut vain elämää ohjelmassa?

Vierailija
28/124 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo uusi tyttöystävä oo Sohvi Belörffin kaveri? Ainakin polttareissa ollut somen mukaan

Vierailija
29/124 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jungner ja Westerlund muistuttaa jo toisiaan....

Vierailija
30/124 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain empatiakyvytön ihmnen ottaa tällaiseen kantaa. Jos et ole koskaan eronnut tai menettänyt läheistä ihmistä, et voi tietää mitä toisen päässä liikkuu. 

Kurt on todennäköisesti tehnyt sitä surutyötään jo todella pitkään Kirsin rinnalla. Eikä se surutyö siihen lopu, jos alkaa seurustella. Oikeastaan olen aina ihmetellyt tätä asennetta, että eron jälkeen tai leskeksi jäätyä pitäisi olla yksin. Ihminen on kaikkein haavoittuvimmillaan, ja silloin kaikki hylkäävät?

Eiköhän hänen kanssaan seurusteleva nainen ymmärrä, että Kirsin paikkaa ei pysty tuosta vaan kukaan ottamaan. Eikä ole tarkoituskaan.  Mutta jos nyt jotain Kurt kaipaa, niin se on rakkautta, ja olen onnellinen jos sellaista on ripaus hänen elämässään. Ei ole ihmisen hyvä olla yksin.

En ole mitenkään empatiakyvytön. Mun kotiseudulla Lounais-Venäjällä on vain vanha sanonta, että "puolison ruumiin pitää saada kylmetä ennen kuin uusi ottaa hänen paikkansa". Eli on olemassa suruaika, jota noudatetaan riippumatta siis siitä, onko surtu vai ei. Näin pyritään kunnioittamaan niitä vainajan läheisiä, jotka oikeasti surevat läheisensä poismenoa.

Ap

Vierailija
31/124 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet oo kauaa yksin. Yllättävän pian löytävät. Siinä on vaan se että uudessa suhteessa haikaillaan oli kuollut tai erottu.

Väärin.

Juha Mieto ollut yksin leskenä.

Vierailija
32/124 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa etsii uuden, mutta jos itse menettäsin puolison, en ottaisi enää ketään. Rakastan puolisoa aivan liikaa ja en edes halua ketään ihmistä hänen tilalle. Jokainen tekee miten tekee, kait.

Helppo sinun sanoa kun sinulla on se rakas puoliso hengissä.

"Jokainen tekee miten tekee,kai" Voi ristus mitä syyllistämistä ihmiseltä joka ei tiedä paskaakaan puolison menettämisestä. Joskus kannattaisi olla vaan hiljaa kun ei ole mitään järkevää sanottavaa

Vierailija
33/124 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Erika ja Danny.

Vierailija
34/124 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perätikolmenhuutomerkinarvonenuutinen!!!

Vierailija
35/124 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä Kurre joku b-luokan laulaja? En ole koskaan kuullut eikä ole ainakaan ollut vain elämää ohjelmassa?

Ö-luokan

Vierailija
36/124 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa etsii uuden, mutta jos itse menettäsin puolison, en ottaisi enää ketään. Rakastan puolisoa aivan liikaa ja en edes halua ketään ihmistä hänen tilalle. Jokainen tekee miten tekee, kait.

Helppo sinun sanoa kun sinulla on se rakas puoliso hengissä.

"Jokainen tekee miten tekee,kai" Voi ristus mitä syyllistämistä ihmiseltä joka ei tiedä paskaakaan puolison menettämisestä. Joskus kannattaisi olla vaan hiljaa kun ei ole mitään järkevää sanottavaa

Miksi et noudata omaa neuvoasi, olisit ollut hiljaa, kun järkeä ei sinulle ole suotu. Usko kyllä, että lähdit huoruttelemaan heti kun puolisosi kuoli, mutta katsos kun joillakin ihmisillä on moraali, joka sinulta puuttuu tyystin.

Vierailija
37/124 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain empatiakyvytön ihmnen ottaa tällaiseen kantaa. Jos et ole koskaan eronnut tai menettänyt läheistä ihmistä, et voi tietää mitä toisen päässä liikkuu. 

Kurt on todennäköisesti tehnyt sitä surutyötään jo todella pitkään Kirsin rinnalla. Eikä se surutyö siihen lopu, jos alkaa seurustella. Oikeastaan olen aina ihmetellyt tätä asennetta, että eron jälkeen tai leskeksi jäätyä pitäisi olla yksin. Ihminen on kaikkein haavoittuvimmillaan, ja silloin kaikki hylkäävät?

Eiköhän hänen kanssaan seurusteleva nainen ymmärrä, että Kirsin paikkaa ei pysty tuosta vaan kukaan ottamaan. Eikä ole tarkoituskaan.  Mutta jos nyt jotain Kurt kaipaa, niin se on rakkautta, ja olen onnellinen jos sellaista on ripaus hänen elämässään. Ei ole ihmisen hyvä olla yksin.

En ole mitenkään empatiakyvytön. Mun kotiseudulla Lounais-Venäjällä on vain vanha sanonta, että "puolison ruumiin pitää saada kylmetä ennen kuin uusi ottaa hänen paikkansa". Eli on olemassa suruaika, jota noudatetaan riippumatta siis siitä, onko surtu vai ei. Näin pyritään kunnioittamaan niitä vainajan läheisiä, jotka oikeasti surevat läheisensä poismenoa.

Ap

Suomessa ei ole mitään tapoja enää. Ihmiset on aivan juntteja. Häihin tullaan verkkareissa, eduskunnassa käyttäydytään kuin hollituvassa ja muutenkin meno on aivan täysin junttia, eikä sitä edes yritetä mitenkään peitellä.

Vierailija
38/124 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Hanna-Riikka Siitosen miehellä on orastava seurustelusuhde. Siitä ei ole syntynyt samanlaista älä m ölöä, koska siinä on edetty entistä puolisoa kunnioittaen.

Vierailija
39/124 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, vaimo terminaalivaiheessa ja uusi nainen katsottuna. Toki hänen vanhempansa pitävät pahana kun muutti jo yhteiseen kotiin, mutta kerran täällä vain eletään.

M59

Vierailija
40/124 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi Hanna-Riikka Siitosen miehellä on orastava seurustelusuhde. Siitä ei ole syntynyt samanlaista älä m ölöä, koska siinä on edetty entistä puolisoa kunnioittaen.

Siinä se vissi ero, että oli Jannella oli SURUAIKA - ainakin mediassa!!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi