Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen 43 ja tyttöystävä 21, kysyttävää ?

Vierailija
19.03.2014 |

Kysy oikeesti jos on mitään mielipidettä. Tiedän että tämä olis ollu hiton hyvä provo jollekin palstahäirikölle, mutta tämä ei ole provo.

Nyt on talviloma viikko, eikä duunia huomenna ja lisäksi avasin juuri punkun, niin ajattelin katsoa tuleeko paljonkin vihameiliä tällaisella otsikolla.

... siis otsikko on tosi, ajattelin vain hieman hämmentää soppaa ja kertoa totuuden mukaisesti asioista jos joku haluaa tietää, päteä tai moralisoida...

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua yhtään häiritse se, että naisesi on sinuun verrattuna lapsi. Elänyt eri vuosikymmenillä erilaisen elämän? Ette varmaan voi paljon puhua nuoruudesta yhteenkuuluvuutta tuntien.

Entä oletko oikeasti vakavissasi? Tuonikäinen nainen alkaa hyvin todennäköisesesti haluta lapsia seuraavan 10 vuoden kuluessa riippumatta siitä mitä mieltä hän on nyt. Ja se on niin vahva halu, että ajaa armotta yli täydellisimmänkin parisuhteen. Oletko valmis perustamaan perheen ja maksamaan viulut niin vapaa-ajanmahdollisuuksissa kuin rahassa? Onko sinulla ennestään lapsia?

Eikö sinulle merkitse mitään sekään, että joudut olemaan käytännössä yksin vastuussa suhteen taloudellisesta puolesta. Voiko naisesi tukea sinua, jos vaikka joudut työttömäksi tai sairastut? Tai haluaako edes jäädä paapomaan vanhaa surkeaa äijää?

Minä en voi pari vuotta sinua nuorempana miehenä millään käsittää sitä, että monet ikäiseni miehet lähtevät vakavissaan tuohon leikkiin. Ymmärrän tietenkin löyhän seksisuhteen nuoren naisen kanssa, mutta moni tuntuu ihan oikeasti retkahtavan niihin ja suistavan elämänsä helvettiin. Minä olen iloinen, että pian nuorinkin lapsi on kouluikäinen ja minulle tarjoutuu mahdollisuus harrastaa yksin ja omanikäisen vaimon kanssa. Ajatus uuden lapsisatsin pyöräyttämisestä nuoren naisen kanssa tuntuu yhtä haluttavalta kuin syöpään sairastuminen.

Vierailija
2/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 02:28"]

No et hirveen aikuinen ole kun tulet tänne huomiota vinkumaan. Että ehkä sulle sopii joku juuri teini-iän ylittänyt. Itse olen 26 enkä ihan arveluitta lähtis alle 25-v:n kanssa.

[/quote]Taidat olla aika lapsellinen 26-vuotias, kun haukut itseäsi muutaman vuoden nuorempia kakaroiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos sinulla olisi jotain 20 vuotta vanhempi nainen? Käviskö se? Minkälaisissa tapauksissa sellainen saattaa mielestäsi käydä? Pidätkö ikäistäsi miestä hulluna, jolla kiva ja hyvännäköinen nainen, mutta siis miestä 20 vee vanhempi? Tiedän todellisia tapauksia.

Vierailija
4/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas se nyt muka niin ihmeellistä jos on paljon ikäeroa... Tabuko se on? Meilläkin on miehen kanssa ikäeroa, mä oon 23v ja mies 38v. Yhdessä ollaan oltu nyt 3vuotta. Kihloissa ollaan myös. Oon aina pitäny vanhemmista miehistä. Mä en vaan kertakaikkiaan vois kuvitella seukkaavani jonkun oman ikäiseni siloposkisen pojan kanssa.. Vanhemmat miehet on miehekkäämpiä ja komeimpia.. Myös järkevämpiä kuin ikäiseni.. En jaksa mitään teiniamispoitsua.

Aloittajankin tapauksessa kummatkin ovat kuitenkin jo täysi-ikäisiä joten saavat tehdä omat päätöksensä.

Vierailija
5/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin lukemasta kohdassa "talviloma viikko".

Vierailija
6/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ketjun paras anti oli setähymiö-termi :D

Vierailija
7/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on parhaita nää mun mies on 40-v. ja sitä ei arvaa millään, vaan pari ryppyä. Kyllä teidänkin mies näyttää ikäiseltään, komea voi olla silti. En ymmärrä

näitä 20 v. ikäeroja, oikeesti tosi karseeta kun nuorempi on 40 ja sitten toinen jo eläkeläinen. Varmaan ainut missä hetken toimii on 30 ja 50 ja sitten seuraavaks 100 ja 120.

Vierailija
8/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tämä kiinnostaa myös, sillä olen tällä hetkellä suhteessä itseäni 18v. vanhemman miehen kanssa. Ja mietin kyllä, että olenkohan vain seksilelu tälle miehellä :D mikä ei sinänsä haittaa, koska seksi on todella hyvää.. Mutta aloittajakin totesi, että heitä yhdistää eniten seksi... Eli aloittaja, ajatteletko nuorikkoasi vain seksimielessä?

Vierailija
9/84 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/84 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 23:35"]

Eli tyttiksellä ollut kaks sun ikäistä miestä sua ennen?

Taitaa isää etsiä?

[/quote]

Ei etsi isähahmoa, mutta tietää täysin mitä ja millaista miestyyppiä haluaa ja mikä miellyttää häntä.  Eikä siinä mun mielestä ole mitään ihmeellistä, on mullakin oma tietynlainen naismaku, so what ?  

Vierailija
11/84 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 23:38"]

Tietääkö tyttöystäväsi ettet halua enää lisää lapsia?

[/quote]

Tietää ja hän ei omien sanojensa mukaan halua itse lapsia, mutta olen täysin tietoinen siitä, että todennäkoisesti mieli voipi muuttua kun aikaa kuluu.

Vierailija
12/84 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:27"]

Usein ne nuoret meistä jotka ottavat vanhemman äijän, ovat jotenkin outoja, eivätkä oikein saa oman ikäistään seuraa. Ei ehkä rumia, mutta ei niitä kauneimpiakaan. [/Quote]

En usko tuohon ollenkaan. Rajaat nyt tavallisten nuorten miesten enemmistön pois. Oman kokemuksen mukaan tavalliselle nuorelle miehelle kelpaa melkein kuka vain itsen ikäinen nainen.

Ennemminkin vanhoihin miehiin haksahtavien naisten outous on se, että he hakevat selvää johtajaa tai isähahmoa, osa viehättyy myös vauraasta elämästä. Sellaisia ei löydy 20-25 vuotiaista läheskään niin paljoa kuin 35-40 vuotiaista ja ne harvat nuoret, joilta se onnistuu, ovat huiman suosittuja ja tavallisen tytön ulottumattomissa. Tasavertaista parisuhdetta haluavalla nuorella naisella ei ole mitään järkevää syytä sekaantua isänsä ikäluokan miehiin ja harvoin he niin tekevät.

Vierailija
13/84 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. En etsi isähahmoa tai johtajaa. Olemme ihan normaali pariskunta. Hoidamme molemmat tasapuolisesti kodin asioita, opiskelemme, käymme töissä, maksamme laskuja, hoidamme lapsia, näemme ystäviä jne.

Ainoa asia mikä minulle tulee mieleen, mikä saattaisi ikäerolla olevia pariskuntia erottaa, on tuo aiemminkin ketjussa mainittu lasten hankkiminen. Jossain vaiheessa nuorempi nainen saattaa alkaa haluta lapsia vaikkei niitä ennen tahtonutkaan ja onko vanhempi mies siinä vaiheessa valmis tulemaan isäksi?

Mieheni ei myöskään ole mitenkään erityisen varakas. Ihan normaali duunari ihan hyvällä duunarin palkalla. Ei meillä ole varaa matkustella ympäri maailmaa. Asuntolainaa, ruokaostoksia ja muita kuluja on niin paljon. Moni ikäiseni mies olisi paljon varakkaampi. Ei se ikä mitään rahaa automaattisesti tiedä.

Vierailija
14/84 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristian??

Vierailija
15/84 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 22:29"]

Kristian??

[/quote]

Niin mitä ?

Vierailija
16/84 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerofanaatikko taas kyselemässä tai siis hämmentämässä kuten se aina selittelee. Aina sama stoori, nuori nainen ja huomattavasti vanhempi mies. Tällä kertaa olet sitten miehen roolissa. Lue joskus niitä vanhoja ketjujas, eiköhän mammat ole edelleen samaa mieltä.

Vierailija
17/84 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi erosit ex-vaimostasi? Oletko itse tosissasi tämän naisen suhteen? Mitä nainen tuumaa lapsistasi? Miten ja koska ajattelit esitellä lapsesi hänelle?

Vierailija
18/84 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Exä sattui rakastumaan ystävättärensä aviomieheen ja tunne oli molemminpuolinen. Tuli kaksi eroa samalla kertaa, mutta ei kai näille jutuille ole mitään kaavaa tai sääntöä?

-Olen tosissani, mutta ymmärrän että on erittäin suuri mahdollisuus eroon kun hänelle ikää tulee lisää ja ehkä haluaa lapsia. Itse olen päättänyt olla enää lisääntymättä koska nyt jo olen liian vanha tulemaan uudestaan isäksi, saatikka sitten tulevaisuudessa.

-Hän on hyväksyy lapseni, mutta ei aio ryhtyä niille miksikään uusioäidiksi ja se on juteltu selväksi.

-En tiedä, eiköhän se tilanne tule sitten aikanaan luonnostaan

ap/80

Vierailija
19/84 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tyttiksellä ollut kaks sun ikäistä miestä sua ennen?

Taitaa isää etsiä?

Vierailija
20/84 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö tyttöystäväsi ettet halua enää lisää lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän