olen 43 ja tyttöystävä 21, kysyttävää ?
Kysy oikeesti jos on mitään mielipidettä. Tiedän että tämä olis ollu hiton hyvä provo jollekin palstahäirikölle, mutta tämä ei ole provo.
Nyt on talviloma viikko, eikä duunia huomenna ja lisäksi avasin juuri punkun, niin ajattelin katsoa tuleeko paljonkin vihameiliä tällaisella otsikolla.
... siis otsikko on tosi, ajattelin vain hieman hämmentää soppaa ja kertoa totuuden mukaisesti asioista jos joku haluaa tietää, päteä tai moralisoida...
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:17"]
Miten sulla on aikaa päivystää täällä? Onko sulla kavereita ja töitä? Mites tyttöystävän vanhemmat on suhtautuneet suhun?
[/quote]
Viimeinen lomapäivä.... huomenna taas yhdeksäksi kentälle, joten ei tässä enää montaa hetkeä kykene päivystämään.
On mulla kavereita paljonkin, mutta ei tässä iässä enää ole pakottava tarve niiden kanssa hengailla joka päivä.
Vanhempansa suhtautuvat minuun ihan ok normaalisti, mutta kokonaan en siitä voi ottaa kunniaa, koska hänen kaksi edellistä miesystäväänsäkin ovat olleet samaa ikäluokkaa kanssani, joten shokkiefektiä ei kai enää ole.
Onpas ilkeitä vastaajia. No eipä täältä av:lta paljon muunlaisia voi odottaakaan.. :)
Minusta on kiva kun löytyy onnellisia pareja, ja eihän tuossa ketään edes satuteta. Ei ole pettämistä eikä mitään hyväksikäyttöä, miksi se niin suututtaa? Voi olla, että ap:n tyttis haluaa lapsia, voi olla että ei. Kukapa meistä tietää tulevasta, ja kun löytyy oikea sielunkumppani niin ei se rakkaus katso ikää eikä kansallisuutta tai ihon väriä tai muutakaan. Monissa maissa miehet on vaimojaan paljon vanhempia, ja itseasiassa latvialainen naispuolinen ystäväni sanoi, että miehen pitää olla noin 15 vuotta itseä vanhempi, jotta suhde olisi ihanteellinen. No, tiedä häntä, mulla on omanikäiseni mies ja ihan onnellisia ollaan. Ja kaikki nelikymppiset miehet ei todellakaan ole ällöttäviä, samalla lailla niistäkin löytyy niitä komeita.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:22"]
Hauskinta on aina se, kun reilusti nuoremman kanssa olevat keski-ikäiset miehet alkavat luulla itsestään liikoja. Saatuaan sen porukoista ulkopuoliseksi jääneen nuoren naisen, mies kokee olevansa joku super seksikäs ja miehekäs pukki. Omaa munaa luullaan keskivertoa suuremmaksi ja seksitaitoja mahtaviksi.
Jotenkin jopa surullista.
T: 20v nainen
[/quote]
Ei ole mitään jättisuuria luuloja itsestä, kyllä faktat on ne jotka pitää tiedostaa. Nyt on ehdoton maksimi kolme kertaa ja se kolmas on kyllä jo todellisen työn takana.... Toisin kun parikymppisenä, jolloin helposti kului perhepakkaus kortsuja viikonlopussa...
En silti ihan hirveästi kaipaa tuota aikaa (pikkusen kumminkin) koska nyt samoilla lämpöisillä partneri saa ainakin sen saman määrän nautintoa tai vähän enemmän.... ja silloin ennen en sitä edes tiedostanut mitä naiselle tapahtuu
Itsekin tykkään nuoremmista, joten ei muuta kuin hyvää jatkoa teille! :)
N37
Itse en olis pystynyt olemaan Ton ikäisen kanssa kun olin nuori, ei käynyt edes mielessä.
Oma tytär on 20 vuotta ja onneksi on ikäistensä kanssa. Poikaystävä on 22 vuotta. Olis vähän nieleskelemistä jos tois jonkun reippaasti vanhemman näytille. Ei Se onneksi tykkää vanhemmista miehistä, tämä on tullut selväksi kun on kertonut mielipiteensä "läähättelijöistä"
Muutama mielenkiintoinen kysymys/mielipide jäi vastaamatta, mutta katsotaan oisko vkl aikaa....
ap
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 00:26"]
Ihme neiti sä oot!
[/quote]
Jep , lesboseksi on kivaa
Miksi on niin vaikeaa hyväksyä että joku nuori, hyvännäköinen ja sosiaalinen nainen vain aidosti rakastuu ja viehtyy vanhempaan mieheen? Ei me kaikki olla mitään rumia jätteitä, kullankaivajia tai muuten häiriintyneitä lutkia.
Nelikymppinen ei omasta mielestäni edes ole mitenkään erityisen vanha. Mielestäni miehet sitä paitsi usein näyttävät paremmilta nelikymppisinä kuin parikymppisinä siloposkisina pikkupoikina.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 03:25"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 03:17"]
Mikä teitä yhdistää? Miten tapasitte?
nimim. 28v & 41v (ei kovinkaan hätkähdyttävää enää)
[/quote]
Tavattiin ihan ravintolassa, pienen juhlinnan jälkeen todettiin aamulla, että nauretaan aivan samoille asioille ja meillä on hauskaa yhdessä.
[/quote] No mutta tässähän se kaikki kiteytyikin 43v miehen ja 21v naisen suhde. Tsihhihi.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:25"]
Asutko Lohjalla?
[/quote]
Liian henkilökohtainen kysymys vastata, kun haluaa pysyä anonyyminä.
[/quote]
NO ASUUHAN SE! Muuten se olis hyvin voinu sanoo et "en asu" kun Suomessahan on pari muutakin kaupunkia... ;)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 01:35"]
Miksi on niin vaikeaa hyväksyä että joku nuori, hyvännäköinen ja sosiaalinen nainen vain aidosti rakastuu ja viehtyy vanhempaan mieheen? Ei me kaikki olla mitään rumia jätteitä, kullankaivajia tai muuten häiriintyneitä lutkia.
Nelikymppinen ei omasta mielestäni edes ole mitenkään erityisen vanha. Mielestäni miehet sitä paitsi usein näyttävät paremmilta nelikymppisinä kuin parikymppisinä siloposkisina pikkupoikina.
[/quote]
Samaa mieltä! 43-vuotias mieheni on todella komea ja kuuma pakkaus! Minä olen 25v., ja hieman huolestuttaa, että jos tämä loppuu jossain vaiheessa, niin miten voin vaihtaa enää nuorempaan. Seksi on parempaa kuin koskaan...varmasti osittain siksi, että mies tietää mitä tekee ja toisaalta minä olen nuori ja innokas (ainakin hänen silmissään). Lisäksi uskallan olla miehen seurassa oma itseni, koska tiedän, että hän on jo nähnyt yhtä sun toista, eikä hätkähdä ihan vähästä. Itsetunto on myös kohdillaan ja sen myötä omakin itsetunto on noussut kohisten. En tiennyt että tällaista rakkautta/seksiä/miestä on olemassakaan. :) Toisinaan ikäero mietityttää tulevaisuutta ajatellen, mutta yhtälailla voisin päätyä yhteen nuoren miehen kanssa, joka sitten kuolisi nuorena..tai minä saatan kuolla nuorena.
Pitää elää nyt kun on elossa, ja sellaisen ihmisen kanssa, joka tekee onnelliseksi.
Miltä tuntuu olla kehdonryöstäjä?
ootkos isomunanen? onkos partneris jotenkin ruma tai muuten hyljeksitty?
No et hirveen aikuinen ole kun tulet tänne huomiota vinkumaan. Että ehkä sulle sopii joku juuri teini-iän ylittänyt. Itse olen 26 enkä ihan arveluitta lähtis alle 25-v:n kanssa.
Lesboilla on pienet markkinat, joten en yhtään ihmettele. Tunnen itsekin monta lesboa, joilla on ikäeroa yli 15 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 02:26"]
Miltä tuntuu olla kehdonryöstäjä?
[/quote]
Ihan ookoo fiiliksillä :o) vapaaehtoisesti molemmat tässä nauttii elämästä :o)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 02:28"]
No et hirveen aikuinen ole kun tulet tänne huomiota vinkumaan. Että ehkä sulle sopii joku juuri teini-iän ylittänyt. Itse olen 26 enkä ihan arveluitta lähtis alle 25-v:n kanssa.
[/quote]
Joo, olen samaa mieltä. Testasin noin kuukausi sitten FB linkistä sellasen testaa henkinen ikäsi ja sain tulokseksi 22 vuotta ... mitä pidän aika hyvänä tuloksena :o) vakka kantensa valitsee...
Hauskinta on aina se, kun reilusti nuoremman kanssa olevat keski-ikäiset miehet alkavat luulla itsestään liikoja. Saatuaan sen porukoista ulkopuoliseksi jääneen nuoren naisen, mies kokee olevansa joku super seksikäs ja miehekäs pukki. Omaa munaa luullaan keskivertoa suuremmaksi ja seksitaitoja mahtaviksi.
Jotenkin jopa surullista.
T: 20v nainen